داغ ترین ها :
راهنمای خرید اسپیکر تا 2 میلیون تومان

راهنمای خرید اسپیکر تا 2 میلیون تومان

اسپیکرهای بلوتوثی توانسته‌اند جایگاه خوبی در زندگی افراد با رده‌های سنی گوناگون به دست آورند. شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید اسپیکرهای بلوتوثی با قابلیت و کیفیت‌های گوناگون مشغول فعالیت هستند که هر کدام با قیمت‌های مختلف در دسترس قرار دارند. در صورتی که بودجه مشخص و تعیین‌شده‌ تا 2 میلیون تومان برای خرید یک اسپیکر بلوتوثی در نظر گرفته‌اید، بهتر است با راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی تا 2 میلیون تومان همراه باشید؛ ما بهترین اسپیکر تا 2 میلیون را در این مقاله از تکنولایف به شما معرفی خواهیم کرد.

 

اگر قصد خرید اسپیکر دارید آفرهای ویژه تکنولایف را از دست ندهید: اسپیکر

 

بهترین اسپیکر تا 2 میلیون

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل P1

زیلوت در طراحی این اسپیکر بسیار خوب عمل کرده و با مشاهده این محصول در اولین نگاه قطعا توجه شما به طراحی آن جلب خواهد شد. طراحی این مدل به صورت بیضی شکل است و در قسمت بالایی دسته‌ای برای حمل آسان‌تر اسپیکر در نظر گرفته شده است. بخش روبرویی میزبان دکمه‌های مختلف و یک نمایشگر کوچک است و در سمت چپ رقص‌نور برای جذاب‌تر شدن دستگاه هنگام پخش موسیقی قرار گرفته است.

وزن این اسپیکر 4 کیلوگرم است که مقدار زیاد به نظر می‌رسد و شاید نتوانید به طور دائمی آن را به دنبال خود حمل کنید. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل P1 از درگاه AUX، کارت حافظه، USB-A و میکروفون پشتیبانی می‌کند و این یعنی شما به لطف میکروفون می‌توانید صدای خود را به طور مستقیم از اسپیکر و با صدای بلند بشنوید. امکان اتصال به صورت بی‌سیم نیز از طریق بلوتوث نسل 5 فراهم شده است و باتوجه به درگاه‌های مختلف می‌توانید از راه‌های مختلف از اسپیکر استفاده کنید.

حداکثر توان خروجی اسپیکر برابر با 40 وات بوده و محدوده فرکانس پاسخ‌گویی آن 100HZ تا 20KHZ است و امکان پخش رادیو نیز برای آن مهیا شده است که می‌تواند یکی از نقاط مثبت این دستگاه به حساب بیاید. کیفیت صدای پخش شده با این مدل کاملا رضایت بخش است و بیس و تفکیک در سطح خوبی قرار می‌گیرد و صدا شفافیت بالایی دارد. این اسپیکر کیفیت صدای استریو HIFI دارد و به لطف ساب‌ووفرها بیس قوی تولید می‌کند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل P1 به لطف باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده برای آن می‌تواند تا 16 ساعت به صورت مدام موزیک پلی کند که عملکرد بسیار عالی است و با فرض گوش دادن روزانه 4 ساعت به موسیقی شما را 4 روز از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip Essential

 

برند جی بی ال و اسپیکرهای آن هیچ نیازی به معرفی و تعریف ندارند و هر کسی که به دنیای موسیقی و اسپیکر و هدفون علاقه داشته باشد می‌داند که این سازنده تا چه حد محصولات باکیفیتی را تولید می‌کند. این اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده که شما بتوانید در هر دو صورت افقی و عمودی از آن استفاده کنید. وزن این اسپیکر 540 گرم است و می‌توانید آن را گوشه کیف خود قرار دهید و دائما این محصول را به دنبال خود حمل کنید.

خوشبختانه JBL برای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip Essential گواهی IP67 به معنای مقاومت در برابر نفود آب و گرد و غبار در نظر گرفته و شما با خیال آسوده می‌توانید از این دستگاه در محیط‌های باز و کنار استخر و هنگام بارش باران بهره ببرید. توجه داشته باشید که تنها از طریق بلوتوث می‌توانید به این اسپیکر متصل شوید و امکان اتصال از طریق AUX وجود ندارد. بلوتوث ورژن 4.2 بوده و این محصول می‌تواند به صورت همزمان به دو دستگاه مختلف متصل شود.

این مدل دارای دارای قابلیت PartyBoost است و می‌تواند برای تولید صدای قوی‌تر به اسپیکرهای مجهز به این قابلیت متصل شود و به صورت همزمان کار کند. حداکثر توان خروجی این دستگاه دارای 20 وات RMS بوده و فرکانس پاسخ‌دهی آن 65 هرتز تا 20 هزار هرتز است. صدای تولید شده توسط این مدل به نسبت قیمت کیفیت عالی دارد و البته به غیر این هم از JBL انتظار نداریم.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip Essential از یک باتری با ظرفیت 4800 میلی آمپر ساعتی برخوردار است و به لطف همین باتری می‌تواند 12 ساعت مداوم شارژدهی کند که عملکرد بسیار عالی و مطلوبی است. از سوی دیگر با اتصال 2.5 ساعته این محصول به برق می‌توانید باتری را به طور کامل پر کنید و مجدد 12 ساعت دیگر به موسیقی مورد نظر گوش دهید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS335

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار طراحی خاص و عجیبی دارد و با اولین نگاه توجه هر شخصی را به خود جلب کرده و شما را ناخودآگاه به یاد فیلم‌های علمی تخیلی می‌اندازد. وزن این محصول 2.9 کیلوگرم است و از یک بند در بالا بهره می‌برد و به شما کمک می‌کند تا آن را به راحتی به روی شانه خود مانند یک کیف حمل کنید. در سمت راست این اسپیکر دکمه‌ها و درگاه‌های مختلف دیده می‌شود و می‌توانید از این طریق تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.

مثلا از طریق دکمه‌های EQ یا Mode می‌توانید سبک پخش صدا را تغییر دهید و یا از طریق کلید‌های صدا، میکروفون و اکو قادر خواهید بود تا بلندی صدا، بلندی صدای پخش شده از میکروفون و همچنین اکو را تغییر دهید. درگاه USB-A و ورودی میکروفون و موارد دیگر هم در همین بخش دیده می‌شود و از طریق نمایشگر کوچک قرار گرفته در بالا می‌توانید به دنبال ترک مورد علاقه خود بگردید. در واقع کینگ استار تلاش کرده تا طراحی اسپیکر هم زیبا باشد و هم در عین حال به شما اجازه دهد که به ساده‌ترین شکل ممکن با دستگاه ارتباط برقرار کرده و تنظیمات مورد نظر را اعمال کنید.

حداکثر توان خروجی کینگ استار مدل KBS335 برابر با 24 وات است و این یعنی به خوبی می‌تواند کل یک فضای متوسط را پوشش دهد. البته توجه داشته باشید که این حجم صدا برای مهمانی‌هایی با تعداد افراد زیاد و یا فضای بزرگ مناسب نیست و برای این منظور باید اسپیکری با توان خروجی 50 وات و یا بیشتر تهیه کنید که به طبع قیمت بالاتری نیز دارند. کیفیت صدای این اسپیکر شما را راضی خواهد کرد و از نظر تفکیک و جزئیات صدای مناسبی به گوش می‌رسد. این اسپیکر توانایی اتصال به اسپیکرهای همنام را دارد و این یعنی از این طریق می‌توانید حجم صدای خروجی را افزایش دهید. اسپیکر کینگ استار مدل KBS335 از ریموت کنترل برخوردار است و به لطف این ریموت شما قادر خواهید بود تا از فاصله دور اسپیکر را کنترل کرده و موارد دلخواه را تغییر دهید.

خوشبختانه شما هم می‌توانید از طریق بلوتوث پلیرهای مختلف را به این اسپیکر متصل کنید و هم از طریق کابل AUX. بلوتوث در نظر گرفته شده ورژن 5 است و این یعنی پایداری خوب خواهد بود و کمتر پیش می‌آید که صدا قطع شده یا ارتباط ضعیف شود. استفاده این اسپیکر از ورودی میکروفون به طور حتم یک مزیت به حساب می‌آید و باعث می‌شود تا شما با اتصال یک میکروفون امکان پخش صدا از این محصول را داشته باشید و در مهمونی‌ها با دوستان خود همخوانی کنید.

کینگ استار برای تأمین انرژی مورد نیاز این اسپیکر از یک باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت کمک گرفته است. این باتری می‌تواند اسپیکر را تا 6 ساعت در صورت قرار دادن ولوم در حالت 50 درصد سر پا نگه دارد که شارژ دهی رضایت بخشی به حساب می‌آید و از سوی دیگر شما به 4 ساعت زمان برای فول شارژ کردن مجدد این دستگاه نیاز خواهید داشت.

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2305

تسکو یک برند ایرانی و البته باکیفیت است که محصولات مختلفی تولید می‌کند و اتفاقا محصولات آن کیفیت خوبی هم دارند و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. اسپیکر اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2305 ابعادی برابر با 143.7 × 185.3 × 300 میلی‌متر و وزنی حدود 2.2 کیلوگرم دارد و این یعنی بدون دشواری می‌توانید آن را به دنبال خود حمل کنید. بدنه این مدل از جنس پلاستیک است و دکمه‌های مختلف به روی بخش بالایی اسپیکر قرار گرفته‌اند و همچنین با وجود دسته در نظر گرفته شده برای این محصول می‌توانید آن را به ساده‌ترین شکل ممکن به دنبال خود داشته باشید.

این اسپیکر از فلش مموری و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و می‌توانید دستگاه‌های مختلف خود را از طریق AUX و یا بلوتوث به اسپیکر متصل کنید. بلوتوث این اسپیکر تسکو نسخه 5.0 است و این یعنی اتصال پایدار و قوی را شاهد خواهید بود و بدون مشکل و قطعی می‌توانید تا فاصله 10 متری از دستگاه به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید. حداکثر توان خروجی اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2305 برابر با 30 وات است که برای محیط‌هایی با اندازه متوسط کاملا کافی و مناسب به نظر می‌رسد. صدای تولید شده توسط این دستگاه کیفیت مناسبی دارد و شما را راضی می‌کند.

تسکو برای این دستگاه یک باتری با ظرفیت 7200 میلی آمپر در نظر گرفته است که می‌تواند 4 ساعت پخش مدادم موسیقی را دوام بیاورد که عملکرد مناسبی است و به شما اجازه می‌دهد بیرون از خانه و بدون مشکل اوقات جذابی را برای خود و دوستانتان به‌وجود بیاورید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S55

این محصول طراحی بسیار ساده و البته زیبایی دارد و یک نوار به دور بدنه دیده می‌شود که می‌تواند در نقش رقص‌نور ظاهر شود و زیبایی دو چندانی به این اسپیکر ببخشد. وزن 590 گرمی و ابعاد مناسب این مدل باعث می‌شود تا با یکی از بهترین اسپیکرها برای حمل و نقل مواجه باشیم. به روی سر این اسپیکر دکمه‌های مختلف همرنگ با بدنه دیده می‌شود تا به شما کمک کند کنترل بهتری به روی محصول داشته باشید و نیاز نباشد تا دائم به سراغ گوشی یا هر پلیر دیگری بروید.

شما می‌توانید از روش‌های مختلفی به این اسپیکر متصل شود. درگاه کارت حافظه جانبی، پورت USB-A، پورت AUX و بلوتوث نسل پنجم برای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S55 در نظر گرفته شده تا در انتخاب روش گوش کردن به موسیقی انتخاب‌های زیادی داشته باشید. حداکثر توان خروجی صدای این مدل 10 وات است که خیلی زیاد نیست ولی برای محیط‌های کوچک و معمولی مناسب به نظر می‌رسد. از طرفی اما کیفیت صدا به حدی خوب است که شما را راضی کند. صدای میانی و بالا به خوبی پخش می‌‌شود و بیس مناسبی نیز به گوش می‌رسد.

ناگفته نماند که این دستگاه میکروفون دارد و این یعنی می‌توانید هنگام موزیک گوش کردن با آن پاسخ تلفن را نیز بدهید و نیاز نیست تا به گوشی خود مراجعه کنید. زیلوت یک باتری با ظرفیت 1800 میلی آمپر ساعتی را برای این مدل مناسب دیده و به کمک این ظرفیت می‌توان تا 3.5 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد به موزیک گوش کرد. شارژ شدن این دستگاه نیز 2.5 زمان نیاز دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل GO 3

مهم‌ترین مشخصه این اسپیکر از JBL اندازه بسیار کوچک و جمع و جور آن است که در جیب هم قرار می‌گیرد و می‌تواند همراه همیشگی شما باشد. این اسپیکر تنها حدود 200 گرم وزن دارد و ابعاد آن هم 87.5x75x41.3 میلی‌متر است. به روی بدنه لوگوی JBL با فونت بزرگ دیده می‌شود و بدنه نیز بسیار زیبا و مقاوم طراحی شده و مهم‌تر این که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل GO 3 از گواهی IP67 پشتیبانی می‌کند و این یعنی شما می‌توانید آن را درون آب قرار دهید و یا در محیط خیس از آن استفاده کنید.

توان خروجی این مدل 4.2 وات است و عدد خیلی زیادی نیست که البته از بدنه‌ای به این کوچکی بیشتر از این هم انتظار نداریم. کیفیت صدا مطلوب است و به نسبت ابعاد از تفکیک و بیس و شفافیت رضایت خواهید داشت. بازدهی باتری این محصول حدود 5 ساعت است که این مهم به لطف باتری 750 میلی آمپر ساعتی به دست آمده است. پس اگر در پی خرید اسپیکری باکیفیت، کوچک، خوش‌قیمت، زیبا و مقاوم در برابر آب هستید این مدل را در لیست خود قرار دهید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 45

اگر یک اسپیکر کوچک اما باکیفیت می‌خواهید که صدای کافی برای یک جمع کوچک داشته باشد این مدل می‌تواند انتخاب خوبی به حساب بیاید. ابعاد این محصول برابر با ۲۰۰x۸۰x۶۰ میلی‌متر بوده و وزن آن تنها 700 گرم است. به روی بدنه دکمه‌های کم و زیاد، خاموش و روشن، تغییر حالت و پاور دیده می‌شود و پورت‌های DisplayPort ، DVI-D، USB و شیار کارت حافظه MicroSD برای آن در نظر گرفته شده است.

توان خروجی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 45 برابر با 5 وات است و این مدل از دو ساب‌ووفر 6 اینچی بهره می‌برد و صدای بیس بسیار خوبی هم دارد. شما از طریق بلوتوث نسخه 5 یا AUX هم می‌توانید به این اسپیکر متصل شوید و برد بلوتوث طبق گفته شرکت برابر با 15 متر است و تا این فاصله هیچ قطعی در ارتباط اتفاق نمی‌افتد. این اسپیکر دارای دارای گواهی CE اروپا و گواهی ROHS اروپا است و از اکولایزر نیز بهره می‌برد تا بتوانید صدا را طبق سلیقه و موزیک در حال پخش تنظیم کنید.

یک نکته بسیار مثبت دیگر در مورد اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 45 پشتیبانی از میکروفون است و این یعنی با اتصال مستقیم یک میکروفون به این اسپیکر می‌توانید صدای خود را با بلندی زیاد بشنوید و مثلا در جمع‌های کوچک آهنگ بخوانید. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول ظرفیتی برابر با 1200 میلی آمپر ساعت دارد و بسته به میزان بلندی صدا می‌تواند بین 3 تا 5 ساعت شارژدهی کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 8

اگر اسپیکر بالا برای شما جذاب است اما حجم صدای آن را کم می‌دانید و یا داشتن گواهی ضد آب برای شما اهمیت دارد به سراغ این مدل بروید. خروجی صدای این دستگاه 16 وات است که بیشتر از سه برابر مدل بالا ارزیابی می‌شود و در محیط باز و حتی هنگام قرار گرفتن زیر باران هم می‌تواند بدون مشکل به عملکرد خود ادامه دهد. البته باید اشاره کنیم که از نظر صدای بیس مدل بالا شرایط بهتری دارد و تصمیم در نهایت بسته به نیاز به عهده خودتان خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیبراتون مدل SBS815

ظاهر این اسپیکر احتمالا اولین مشخصه‌ای است که نظر شما را به خود جلب می‌کند؛ چرا که برای آن رقص‌نور در نظر گرفته شده و همچنین طراحی مستطیل شکل و جذابی را شاهد هستیم. دکمه‌ها و ورودی‌های اسپیکر در بخش بالایی قرار گرفته‌اند و همچنین یک دستگیره برای جابجا کردن آن در نظر گرفته شده است. در همین بخش یک نمایشگر کوچک نیز دیده می‌شود و شما با دکمه‌های موجود می‌توانید حالت اسپیکر را تغییر داده و یا صدا را کم و زیاد کنید.

بالای این اسپیکر درگاه‌های 3.5 میلی متری صدا، درگاه USB-A، ورودی میکروفون، کارت TF و محلی برای شارژ کردن اسپیکر دیده می‌شود. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیبراتون مدل SBS815 ابعادی 200 × 162 × 437 میلی متر و وزنی 2.2 کیلوگرمی دارد که خیلی زیاد نیست ولی خیلی کم هم نیست و باید به این موضوع برای حمل و نقل اسپیکر توجه داشته باشید. توان خروجی این مدل 12 وات است و محدوده فرکانس پاسخ‌گویی بین 90Hz تا 16KHz قرار می‌گیرد.

بلوتوث این مدل نیز ورژن 5 است و بردی برابر با 10 متر دارد. طبق گفته شرکت سازنده باتری 1800 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده برای این مدل می‌تواند انرژی مورد نیاز برای پخش مداوم موسیقی به مدت 6 ساعت در ولوم نصفه را فراهم کند و خود اسپیکر در مدت 4 ساعت فول شارژ می‌شود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23

یکی از بهترین و قدرتمندترین اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار را می‌توان اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23 معرفی کرد که با وزن 580 گرم و طراحی استوانه‌ای در دسترس قرار دارد. این دستگاه مجهز به پورت تایپ سی بوده و به لطف تاییدیه IP67 می‌توان آن را یک اسپیکر بلوتوثی فوق‌العاده ارزشمند و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار معرفی کرد. این اسپیکر مجهز به بلوتوث بوده و از نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23 را باید ماندگاری بالای شارژ آن دانست؛ شما می‌توانید با استفاده از این اسپیکر، بازدهی 12 ساعت را تجربه کنید و این برای کسانی که همواره در حال سفر و گشت و گذار در طبیعت هستند، اهمیت بسیار زیادی دارد. بدون تردید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23 می‌تواند یک خرید فوق‌العاده ارزشمند برای کاربران به حساب آید. بهترین اسپیکر مانیتورینگ تا 2 میلیون می‌تواند این گزینه هم باشد.

 

قیمت اسپیکر سونی xb33

 

اسپيکر بلوتوثي قابل حمل انکر مدل A3122 Icon

بدون تردید برند انکر را باید به عنوان یکی از بهترین برندهای فعال در زمینه تولید لوازم جانبی معرفی کرد که محصولات درجه یک را تولید می‌کند و شایسته داشتن نماینده در لیست بهترین اسپیکر تا ۲ میلیون است. این اسپیکر بلوتوثی با کامپیوتر، موبایل، تبلت و موبایل سازگار بوده و در برابر آب و گرد و غبار هم از خود مقاومت نشان می‌دهد. توجه داشته باشید که اسپيکر بلوتوثي قابل حمل انکر مدل A3122 Icon از جدیدترین نسخه بلوتوث پشتیبانی می‌کند و این مسئله تاثیر زیادی در افزایش سرعت و کارایی محصول خواهد داشت.

بد نیست بدانید که وزن این اسپیکر بلوتوثی فقط 110 گرم بوده و باید آن را به عنوان یکی از سبک‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی معرفی کرد که بازدهی باتری 12 ساعت را به کاربران هدیه می‌کند. هنگامی که شارژ باتری این اسپیکر به پایان برسد، نیازمند 3 ساعت زمان برای شارژ مجدد آن خواهید بود. همچنین اسپيکر بلوتوثي قابل حمل انکر مدل A3122 Icon مجهز به نشانگر ال ای دی بوده و محدوده فرکانس پاسخگویی آن معادل 20 الی 20 هزار هرتز است. اگر علاقه‌مند به خرید یک اسپیکر بلوتوثی جذاب و سبک وزن هستید، اسپيکر بلوتوثي قابل حمل انکر مدل A3122 Icon یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

 

قیمت اسپیکر انکر A3122 Icon

 

برای کمپ و کوهنوردی اسپیکر چی بخریم؟
بهترین اسپیکر کوهنوردی

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare 2 A3165

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare 2 A3165 را باید یکی از بهترین و زیباترین اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار معرفی کرد که محصول دیگری از برند انکر است. همانطور که می‌دانید محصولات و لوازم جانبی انکر از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه تولید شده‌اند و می‌توانید از آن‌ها برای مدت زمان طولانی به خوبی استفاده کنید. این اسپیکر بلوتوثی انکر با وزن 700 گرم در دسترس قرار دارد و می‌توانید از آن در تفریح و حتی برای محیط خانه استفاده کنید. ظاهر جذاب در کنار کیفیت صدای عالی توانسته اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare 2 A3165 را به یکی از پرفروش‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی تبدیل کند.

فراموش نکنید که این محصول به لطف تاییدیه IPX7 می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهد. همچنین نباید از رقص نور اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare 2 A3165 هم غافل شوید و که توانسته تاثیر زیادی در افزایش جذابیت دستگاه داشته باشد. اگر بخواهیم به سایر ویژگی‌های این محصول اشاره کنیم، قطعا قابلیت تنظیم اکولایزر صدا، پخش صدای 360 درجه، تکنولوژی BassUp و صدای شفاف و واضح را باید بیان کرد. اگر قصد دارید یک اسپیکر جذاب و قدرتمند برای محیط خانه یا استفاده در محیط بیرون که در کنار کیفیت بالا بتواند زیبایی خود را هم به رخ بکشد خریداری کنید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare 2 A3165 بهترین انتخاب از برند انکر و بهترین گزینه در راهنمای خرید اسپیکر تا 2 میلیون تومان خواهد بود.

 

خرید اسپیکر انکر Flare 2 A3165

 

اسپیکر هوشمند با نمایشگر لمسی شیائومی مدل Mi AI Pro 8

اگر قصد دارید یک اسپیکر شیک و جذاب همراه با نمایشگر خریداری کنید، هم اکنون اسپیکر هوشمند با نمایشگر لمسی شیائومی مدل Mi AI Pro 8 را خریداری کنید. همانطور که در تصویر مشخص است، این اسپیکر دارای یک نمایشگر باکیفیت بوده که می‌توانید از طریق آن اقدام به انتخاب موسیقی موردنظرتان کنید. اسپیکر هوشمند با نمایشگر لمسی شیائومی مدل Mi AI Pro 8 از جدیدترین نسخه بلوتوث پشتیبانی کرده و همین مسئله تاثیر زیادی در کیفیت اتصال و برقراری ارتباط خواهد داشت. توجه داشته باشید که این اسپیکر بلوتوثی در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان نمی‌دهد؛ شما باید این محصول را در محیطی ایمن قرار دهید و از آن استفاده کنید، اما امکان استفاده از آن در محیط بیرون از خانه با مراقبت کافی هم امکان‌پذیر است.

یکی از نکات مهم اسپیکر هوشمند با نمایشگر لمسی شیائومی مدل Mi AI Pro 8 مجهز نبودن آن به باتری است؛ در حقیقت شما باید این دستگاه را به برق متصل کنید و با کلیه سیستم‌ها همانند کامپیوتر، گوشی موبایل و تلویزیون هم سازگار است. بدون تردید اسپیکر هوشمند با نمایشگر لمسی شیائومی مدل Mi AI Pro 8 برای کاربرانی است که قصد دارند زیبایی را به محیط خانه خود هدیه کنند و این اسپیکر بلوتوثی می‌تواند جذابیت خود را به رخ کاربران بکشد.

 

خرید اسپیکر شیائومی مدل Mi AI Pro 8

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB13

یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی سونی که با وزن 253 گرم طراحی و تولید شده است را باید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB13 معرفی کرد. این اسپیکر بلوتوثی دارای تاییدیه IP67 بوده که نشان‌دهنده مقاومت محصول در برابر آب و گرد و غبار است.‌ ارتباط با این بلوتوث از طریق بلوتوث امکان‌پذیر بوده و از نسخه 4.2 آن پشتیبانی می‌کند؛ این قابلیت به دستگاه اجازه می‌دهد بتواند ارتباط خوبی با گوشی‌های هوشمند مختلف برقرار کند و این برای کاربران اهمیت زیادی دارد. فراموش نکنید که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB13 مجهز به پورت تایپ سی بوده و این قابلیت تاثیر زیادی در افزایش سرعت شارژ مجدد دستگاه خواهد داشت.‌

همچنین پشتیبانی از کدک‌های بلوتوث AAC و SBC را باید به عنوان سایر ویژگی‌های دستگاه به حساب آورد. در صورتی که باتری دستگاه برای شما اهمیت دارد، بهتر است بدانید بازدهی این محصول معادل 16 ساعت بوده که در نوع خود بی‌نظیر است. در صورتی که قصد خرید یک اسپیکر بلوتوثی باکیفیت که از توان کلی 5 وات برخوردار باشد را دارید، هم اکنون اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB13 را خریداری کنید که می‌تواند لحظه‌های شاد و خوبی را برای شما رقم بزند.

 

قیمت اسپیکر سونی xb13

 

شاید نیاز داشته باشید:
بهترین اسپیکر برای لپ تاپ

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل وان مکس مدل MAX-100

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل وان مکس مدل MAX-100 را باید به عنوان یکی دیگر از اسپیکرهای باکیفیت و قدرتمند دانست که برای خرید در دسترس قرار دارد. البته سایز بزرگ و وزن بالای این اسپیکر نشان‌دهنده کیفیت فوق‌العاده آن است، اما شما می‌توانید آن را به سادگی حمل کنید. در قسمت بالای این اسپیکر 2.5 کیلوگرمی یک دسته مخصوص تعبیه شده که نگه‌داری آن را ساده می‌کند. همچنین شما می‌توانید از این محصول برای جشن‌های خانوادگی خود استفاده کنید و از صدای بالای آن لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل وان مکس مدل MAX-100 فاقد تاییدیه IP67 بوده و در برابر آب یا گرد و غبار از خود مقاومت نشان نمی‌دهد.

ظاهر زیبای این دستگاه در کنار کیفیت قابل قبول آن توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. یکی از بهترین ویژگی‌هاین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل وان مکس مدل MAX-100 را باید مجهز بودن به میکروفون دانست؛ شما می‌توانید با استفاده از میکروفون لحظه‌های شاد و خوبی را برای خود رقم بزنید. به خاطر داشته باشید که این دستگاه از AUX، بلوتوث، پورت USB هم پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید به سادگی یک فلش مموری تهیه کرده و با متصل کردن آن به دستگاه، لحظه‌های خوبی را تجربه کنید. ظرفیت باتری این اسپیکر بلوتوثی معادل 1800 میلی‌آمپر ساعت بوده که در نوع خود بی‌نظیر بوده و در میان گزینه‌های راهنمای خرید اسپیکر تا 2 میلیون تومان هم فوق‌العاده است.

 

قیمت اسپیکر وان مکس مدل MAX-100

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی شیائومی مدل L06A

شیائومی توانسته در زمینه‌های گوناگون به تولید لوازم جانبی و محصولات باکیفیت بپردازد و به نظر می‌رسد اسپیکر بلوتوثی خانگی شیائومی مدل L06A هم یکی از آن‌ها است. شما می‌توانید از این اسپیکر به صورت بی سیم و باسیم استفاده کنید. همچنین این اسپیکر بلوتوثی باکیفیت وزنی معادل 1.2 کیلوگرم دارد و برای حمل کردن مناسب است. به خاطر داشته باشید این اسپیکر بلوتوثی شیائومی از نسخه بلوتوث 4.2 پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن برای مدت زمان طولانی به صورت پایدار استفاده کنید.

اگر بخواهیم به تعدادی از فناوری‌های اسپیکر بلوتوثی خانگی شیائومی مدل L06A اشاره کنیم، قطعا فناوری کنترل لوازم خانگی هوشمند، پشتیبانی از پلتفرم IoT را هم باید نام برد که می‌توانند تاثیر زیادی در نظر مخاطبین خود داشته باشند. جنس بدنه این اسپیکر از پلاستیک ABS بوده و دارای میکروفون و نشان‌گر ال ای دی است. هنگام خرید به پشتیبانی نکردن این اسپیکر از USB توجه کنید، اما شما می‌توانید از بلوتوث و پورت AUX استفاده کنید. توان خروجی اسپیکر شیائومی معادل 12 وات بوده و به لطف تولید صدای فراگیر 360 درجه می‌تواند روی یک محیط تاثیرگذار باشد. همچنین این محصول مجهز به تراشه پردازش صوتی Hi-Fi است. این گزینه هم یکی دیگر از بهترین‌ها در راهنمای خرید اسپیکر تا 2 میلیون تومان تکنولایف به حساب می‌آید.

 

قیمت اسپیکر شیائومی مدل L06A

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل XMWXCLYYXO1ZM

یکی گزینه دیگر به عنوان بهترین اسپیکر تا 2 میلیون را باید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل XMWXCLYYXO1ZM معرفی کرد که ظاهر و طراحی فوق‌العاده آن می‌تواند نظر کاربران مختلف با نظرهای گوناگون را به خود جلب کند. این اسپیکر با دو رنگ جذاب تولید شده و وزن آن معادل 350 گرم است. اسپیکر جدید شیائومی از بلوتوث و نسخه 5.0 آن بلوتوث پشتیبانی می‌کند و این نسخه می‌تواند پایداری بهتری را رقم بزند. فراموش نکنید که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل XMWXCLYYXO1ZM توانایی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را ندارد و این مسئله را باید هنگام استفاده از آن مدنظر قرار دهید. همچنین می‌توان پشتیبانی نکردن از USB را به عنوان یکی از نقاط ضعف آن معرفی کرد، اما شما می‌توانید از سایر روش‌ها برای برقراری ارتباط استفاده کنید. همانطور که گفته شد، این اسپیکر دارای ظاهر جذابی است و شما می‌توانید از آن به عنوان یک ساعت رومیزی استفاده کنید.

محدوده عملکرد وایرلس این اسپیکر بلوتوثی شیائومی 10 متر بوده و در صورتی که از 10 متر بیشتر فاصله بگیرید، قطعا ارتباط قطع خواهد شد. این دستگاه مجهز به باتری بوده و ماندگاری قابل توجهی دارد. به عنوان سایر مشخصات می‌توان به نسبت سیگنال به نویز 93 دسی بل و توان خروجی 10 وات آن اشاره کرد. در صورتی که قصد دارید یک اسپیکر باکیفیت در محدوده قیمت 2 میلیون تومان خریداری کنید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل XMWXCLYYXO1ZM یکی دیگر از بهترین‌ها در راهنمای خرید اسپیکر تا 2 میلیون تومان خواهد بود.

 

خرید اسپیکر شیائومی مدل XMWXCLYYXO1ZM

 

دیگر مطالب مرتبط:
بهترین مارک باند خانگی

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-26-DB

 

در صورتی که قصد دارید یک اسپیکر بلوتوثی باکیفیت از شیائومی خریداری کنید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-26-DB می‌تواند بهترین انتخاب و مقرون به صرفه باشد. این محصول با وزن 227 گرم در دسترس قرار دارد و طراحی آن فوق‌العاده است. همچنین اسپیکر بلوتوثی مدل MDZ-26-DB با سیستم عامل اندروید و iOS سازگار بوده و می‌توانید از هر دو پلتفرم برای برقراری ارتباط استفاده کنید. فناوری‌های صوتی این اسپیکر را می‌توان میکروفون جهت برقراری تماس و درایورهای نئودیمیمی به قطر 36 میلی‌متر دانست که تاثیر زیادی در بهبود عملکرد خواهند داشت. فراموش نکنید که بازدهی باتری MDZ-26-DB معادل 8 ساعت بوده و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سفرها به حساب آید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-26-DB مجهز به کلیدهای کنترل بوده که می‌توانید از آن‌ها برای تنظیم صدا، توقف یا عبور از یک آهنگ به آهنگ بعدی استفاده کنید. همچنین این دستگاه از پورت USB پشتیبانی می‌کند و توان خروجی دستگاه معادل 6 وات است. نسبت سیگنال به نویز معادل 65 دسی بل بوده و محدوده فرکانس پاسخگویی هم 85 الی 20 هزار هرتز است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اسپیکر بلوتوثی شیائومی بازدهی باتری 8 ساعت بوده و برای شارژ مجدد دستگاه هم نیازمند 2.5 ساعت زمان خواهید بود. فراموش نکنید که ظرفیت این باتری معادل 1500 میلی‌آمپر ساعت است. در صورتی که قصد خرید یک اسپیکر جذاب و قدرتمند شیائومی را دارید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-26-DB بهترین انتخاب خواهد بود.

 

قیمت اسپیکر شیائومی MDZ-26-DB

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل Mini Compact 2

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل Mini Compact 2 را باید یکی دیگر از اسپیکرهای شیائومی دانست که با قیمت ارزان برای خرید در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از این اسپیکر به صورت بی سیم استفاده کنید و وزن 54 گرمی آن توانسته حمل کردن را برای کاربران ساده کند. همچنین این محصول با سیستم عامل اندروید 4.4 و بالاتر از آن در کنار نسخه iOS 9.0 و بالاتر سازگاری دارد؛ این قابلیت توانسته باعث شود طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها بتوانند با این محصول ارتباط برقرار کنند. طراحی زیبا و استثنایی، کیفیت منحصر به فرد، تراشه فوق‌العاده عالی و کیفیت صدای جذاب در کنار قابلیت مکالمه توانسته‌اند اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل Mini Compact 2 را به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار تبدیل کند. همچنین بازدهی باتری 6 ساعت هم در نوع خود بی‌نظیر است؛ شاید تعداد اندکی از کاربران بتوانند بازدهی 6 ساعت را برای این دستگاه متصور شوند، اما واقعیت دارد. در صورتی که قصد دارید یک اسپیکر بلوتوثی کارآمد و ارزان قیمت را برای خود خریداری کنید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل Mini Compact 2 می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

 

خرید اسپیکر شیائومی مدل Mini Compact 2

 

با کمتر از یک میلیون گزینه های زیر را امتحان کنید:
بهترین اسپیکر تا 1 میلیون

 

جمع‌بندی

با این که اسپیکرهای گوناگون با رده‌های قیمتی متفاوت در دسترس قرار دارند، اما سعی کردیم بهترین اسپیکرهای بلوتوثی را تا 2 میلیون تومان به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید هر کدام از این محصولات را به سادگی از تکنولایف خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا اسپیکرهای سونی ارزش خرید دارند؟ بله؛ بدون تردید اسپیکرهای سونی دارای کیفیت صدای بسیار زیادی هستند و ما سعی کردیم بهترین اسپیکرهای سونی را در راهنمای خرید اسپیکر تا 2 میلیون تومان به شما معرفی کنیم.

آیا اسپیکرهای شیائومی ارزش خرید دارند؟ شیائومی نه تنها در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند توانسته جایگاه خوبی به دست آورد، بلکه در زمینه لوازم جانبی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. قطعا اسپیکرهای شیائومی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند رضایت شما را جلب کنند.

کدام اسپیکر تا 2 میلیون ارزش خرید بالایی دارد؟ JBL برای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip Essential گواهی IP67 به معنای مقاومت در برابر نفود آب و گرد و غبار در نظر گرفته و شما با خیال آسوده می‌توانید از این دستگاه در محیط‌های باز و کنار استخر و هنگام بارش باران بهره ببرید. توجه داشته باشید که تنها از طریق بلوتوث می‌توانید به این اسپیکر متصل شوید و امکان اتصال از طریق AUX وجود ندارد. بلوتوث ورژن 4.2 بوده و این محصول می‌تواند به صورت همزمان به دو دستگاه مختلف متصل شود. این مدل دارای دارای قابلیت PartyBoost است و می‌تواند برای تولید صدای قوی‌تر به اسپیکرهای مجهز به این قابلیت متصل شود و به صورت همزمان کار کند. حداکثر توان خروجی این دستگاه دارای 20 وات RMS بوده و فرکانس پاسخ‌دهی آن 65 هرتز تا 20 هزار هرتز است. صدای تولید شده توسط این مدل به نسبت قیمت کیفیت عالی دارد و البته به غیر این هم از JBL انتظار نداریم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. هانیه رضایی

    برای خرید اسپیکر سایت های زیادی رو مثل دیجیکالا، نیکالا، ترب و… رو بررسی کردم سوال می پرسیدم و نظرات میخوندم اینجا خیلی خوب توضیح دادین کلا تکلیفم معلوم شد ممنون از سایت خوبتون

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%aa%d8%a7-2-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d9%86/
ads
ads