داغ ترین ها :
راهنمای خرید اسپیکر تا 1 میلیون تومان

راهنمای خرید اسپیکر تا 1 میلیون تومان

اسپیکر را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین نیازمندی‌های کاربران در بازه‌های سنی مختلف دانست. خرید یک اسپیکر می‌تواند نشاط را به شما هدیه کند و در حال حاضر تعداد زیادی از اسپیکرهای شارژی با ابعاد مناسب و قابل حمل در دسترس قرار دارند که هر کدام دارای قابلیت‌های منحصر به فرد هستند. در صورتی که قصد دارید یک اسپیکر ارزان قیمت و باکیفیت را خریداری کنید، ما قصد داریم با راهنمای خرید اسپیکر تا 1 میلیون تومان همراه شما باشیم.

 

لیست قیمت اسپیکرهای سایت تکنولایف با هر قیمتی گزینه ای برای شما دارد: خرید اسپیکر

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B44

بدون شک یکی از زیباترین اسپیکرهای ارزان قیمت بازار همین هیسکا B44 است، محصولی کوچک با وزن 304 گرمی که از نورپردازی RGB بسیار زیبایی با پشتیبانی از 4 حالت مختلف استفاده می‌کند و ظاهر جذاب و دوست داشتنی دارد. برای درک بهتر اندازه این اسپیکر باید اشاره کنیم که ابعاد آن برابر با 87 در 87 در 113 میلی‌متر است.

به روی بخش بالایی اسپیکر یک بند کوچک دیده می‌شود تا شما بتوانید این اسپیکر را به راحتی به کیف خود یا مثلا به شلوار خود متصل کنید. زیر این بند کوچک چهار دکمه مختلف دیده می‌شود، دو دکمه کم و زیاد کردن صدا، یک دکمه پاور و یک دکمه مود (دکمه‌ای که اسپیکر را بین حالت‌های مختلف پخش جابجا می‌کند). بخش پشتی هیسکا B44 درگاه‌های مختلف را شامل می‌شود و در این قسمت درگاه شارژ Type-C، درگاه USB-A، درگاه کارت حافظه جانبی و درگاه AUX دیده می‌شود.

هیسکا B44

این درگاه‌ها در کنار بلوتوث 5.1 یعنی شما به چهار روش مختلف می‌توانید با این اسپیکر موزیک پخش کنید. روش اول از طریق پورت USB-A است و به عنوان روش دوم می‌توانید از کارت حافظه جانبی کمک بگیرید. به عنوان روش سوم می‌توانید از سیم AUX و ارتباط سیمی استفاده کنید و روش چهارم هم که اتصال بلوتوثی و بی‌سیم است.

این اسپیکر توان خروجی 5 وات دارد و از یک بلندگو 45 میلی‌متری استفاده می‌کند. منبع تغذیه هیسکا B44 یک باتری 1200 میلی آمپر ساعتی است که در مدت 2 ساعت شارژ می‌شود و 4 ساعت هم کار می‌کند. از دیگر قابلیت‌های کلیدی این مدل می‌توان به فناوری TWS و پخش رادیو اشاره کرد.

خرید اسپیکر هیسکا B44

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 19

اسپیکر lk19

با وجود این که اسپیکر لیتو LK-19 قیمت بالایی ندارد اما باز هم سازنده از رقص‌نور برای آن استفاده کرده است. بخش روبرویی محصول به طور کامل به LED و در نتیجه رقص‌نوری جذاب مجهز شده که در محیط‌های تاریک‌تر می‌تواند بیشتر خودنمایی کند. وزن این مدل برابر با 400 گرم و ابعاد آن ۲۱۰x۹۴x۹۴ میلی‌متر است و این یعنی برای حمل کردن اسپیکر لیتو هیچ دشواری وجود نخواهد داشت و به راحتی می‌توانید آن را در کیف خود قرار دهید یا به کمک بند متصل به اسپیکر آن را به کوله پشتی آویزان کنید.

به روی سر اسپیکر پنج دکمه مختلف قرار گرفته که یکی وظیفه تنظیم رقص‌نور را برعهده دارد و دکمه‌های دیگر نیز برای خاموش/روشن کردن و کم و زیاد کردن صدا و تغییر حالت اسپیکر است. درگاه‌های مختلف اسپیکر در بخش پایینی آن قرار گرفته و خوشبختانه تنوع بالایی از درگاه‌های مختلف را شاهد هستیم. شما می‌توانید دستگاه‌های مختلف خود را از طریق AUX به این اسپیکر متصل کنید و یا از ورودی فلش مموری (USB-A) یا درگاه کارت حافظه جانبی کمک بگیرید.

به غیر از درگاه‌های عنوان شده شما می‌توانید از طریق بلوتوث نیز به این اسپیکر متصل شوید و بلوتوث نسل 5 باعث می‌شود کیفیت اتصال بسیار خوب باشد و باتری کمتری هم مصرف شود. توان خروجی اسپیکر لیتو برابر با 10 وات است و محدوده فرکانس پاسخ‌گویی بین 50 تا 20 هزار هرتز قرار می گیرد. کیفیت صدای این دستگاه به نسبت قیمت پرداختی رضایت بخش است و تفکیک، شفافیت و بیس در حد مناسب قرار می‌گیرد و صدای خارج شده حجم مناسبی نیز دارد و برای یک اتاق کاملا کافی است. این محصول دارای گواهی CE و ROHS اروپا است و می‌تواند به صورت همزمان به دو دستگاه متصل باشد.

لیتو برای این مدل یک باتری با ظرفیت 2400 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که در مدت 3 الی 4 ساعت می‌توان آن را فول شارژ کرد و از طرف دیگر می‌تواند 3 الی 5 ساعت بسته به ولوم به صورت مدام موسیقی پخش کند. توجه داشته باشید که در صورت اتصال سیمی شارژدهی افزایش پیدا کرده و اسپیکر مدت زمان بیشتری دوام می‌آورد.

اگر اسپیکری خوش قیمت می‌خواهید که ظاهر زیبا و جذابی داشته باشد و با پشتیبانی از رقص‌نور جلوه ویژه‌ای به اتاق شما ببخشد و بتوانید به لطف ابعاد و وزن مناسب آن را به دنبال خود حمل کنید و کیفیت صدا نیز مناسب باشد می‌توانید به خرید این مدل فکر کنید. به‌علاوه بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از درگاه‌های متنوع مزیت بزرگ دیگری است که ارزش خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 19 را افزایش می‌دهد.

 

قیمت اسپیکر لیتو lk 19

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4620

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4620

طراحی کلی این محصول به شکل مستطیل است اما شکلی دو تکه دارد و گویی خط باریک شبیه به Z اسپیکر را به دو بخش تقسیم کرده است. این نوار در هر رنگ با نوار کناری اسپیکر هماهنگ می‌شود تا جلوه بیشتری داشته باشد. یک بند نیز به صورت پیش فرض به اسپیکر متصل است تا راحت‌تر بتوانید آن را به کوله یا هر جایی آویزان کنید.

وزن این مدل 524 گرم است که وزن زیادی نیست ولی خیلی هم کم نیست و به نسبت توان خروجی و دیگر مشخصات شاید بتوان مقداری وزن دستگاه را زیاد دانست، هرچند که این وزن اصلا شما را آزار نخواهد داد و بدون مشکل می‌توانید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4620 را هرجایی به دنبال خود داشته باشید. جنس بدنه سیلیکون و پلاستیک فشرده است تا به مرور زمان کمتر آسیب ببیند. به روی سر دستگاه چهار دکمه مختلف دیده می‌شود. دو دکمه که نقش جابجا شدن بین موزیک قبلی و بعدی را برعهده دارند و دکمه M نیز برای تغییر حالت است و در نهایت دکمه دیگر وظیفه قطع و وصل موزیک و همچنین پاسخ دادن به تماس‌ها را عهده‌دار است.

برای این اسپیکر امکان اتصال همزمان به دو دستگاه مختلف در نظر گرفته شده است و ارتباط بی‌سیم از طریق بلوتوث 5.0 امکان‌پذیر می‌شود که کیفیت اتصال، پایداری بسیار خوبی دارد و شارژ کمی نیز مصرف می‌کند. شما می‌توانید به غیر از بلوتوث از طریق جک 3.5 میلی متری صدا یا همان AUX، درگاه USB-A و کارت حافظه جانبی به اسپیکر دسترسی داشته باشید و موزیک مورد علاقه خود را پلی کنید.

 

بهترین اسپیکر های چمدانی را در مطلب زیر معرفی کردیم:
اسپیکر چمدانی بزرگ

 

توان خروجی این مدل برابر با 6 وات است و محدوده فرکانس پاسخ‌گویی بین 60 تا 20 هزار هرتز قرار می‌گیرد. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4620 از فناوری‌های صوتی RoHs، FCC و CE نیز پشتیبانی می‌کند. کیفیت صدا و حجم صدای این مدل رضایت بخش و قابل قبول است ولی صدا به قدری بلند نیست که همه خانه را فرا بگیرید و بیشتر می‌توانید برای گوش کردن به موسیقی درون اتاق خود به روی آن حساب باز کنید.

این دستگاه از رادیو نیز پشتیبانی می‌کند و در نهایت از یک باتری با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4620 می‌تواند با یک بار شارژ بیش از 6 ساعت موزیک پخش کند که عملکرد خوبی به حساب می‌آید و این زمان بسته به میزان ولوم می‌تواند تا 9 ساعت هم افزایش پیدا کند. پس اگر بودجه کمی برای خرید اسپیکر دارید و یا نمی‌خواهید که هزینه زیادی برای خرید آن صرف کنید و از طرفی اسپیکری با کیفیت صدا و حجم رضایت بخش می‌خواهید که کیفیت ساخت خوبی داشته باشد و بتوانید بیشتر از 6 ساعت به روی شارژدهی آن حساب باز کنید این مدل را برای خرید مد نظر قرار دهید.

 

قیمت اسپیکر پرووان psb4620

 

راهنمای خرید بهترین اسپیکر با 5 میلیون تومان:
اسپیکر 5 میلیونی

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4107

اسپیکر psb4107

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4107 وزنی برابر با 700 گرم و ابعادی 55×80×365 سانتی متر دارد و به‌گونه‌ای کشیده طراحی شده تا به خوبی روی میز قرار بگیرد و برای همین آن را مناسب میزکار می‌دانیم. طراحی این محصول شیک و ساده است و بخش پایینی از رقص‌نوری کوچک میزبانی می‌کند و این رقص‌نور می‌تواند با موزیک هماهنگ شود و محیط را زیباتر کند.

بخش بالایی این اسپیکر میزبان دکمه‌های مختلف تنظیم ولوم، رقص‌نور و حالت اسپیکر است و در بالا سمت چپ شیاری برای قرارگیری گوشی دیده می‌شود. این فضا دلیل دیگری است که این مدل یک اسپیکر رومیزی خوب و کامل است و به شما اجازه می‌دهد که شبیه به استند گوشی خود را به روی آن قرار دهید. درگاه‌های مختلف اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4107 به روی بخش پشتی قرار گرفته‌اند و شاهد یک AUX، یک شیار کارت حافظه جانبی و درگاه USB-A و درگاهی برای شارژ محصول هستیم.

این اسپیکر از میکروفون داخلی بهره می‌برد و زمانی که گوشی را به اسپیکر متصل کرده‌اید و تماسی دریافت می‌کنید در صورت تمایل می‌توانید با خود اسپیکر به تماس پاسخ بدهید و بدون هیچ مشکلی محصول می‌تواند صدای شما را از طریق میکروفون منتقل کند. برای این مدل بلوتوث 5.0 در نظر گرفته شده که نسل جدید است و هم در مصرف شارژ عملکرد بهینه‌ای دارد و هم این که اتصال بهتر و پایدارتری را ایجاد می‌کند.

پرووان برای این مدل امکان اتصال همزمان به دو محصول را در نظر گرفته و از این طریق شما و دوستتان می‌توانید هر دو در یک زمان به اسپیکر متصل باشید و به نوبت آن‌های مورد علاقه خود را پخش کنید. توان خروجی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4107 برابر با 10 وات و محدود فرکانس پاسخ‌گویی برابر با 80 الی 20 هزار هرتز است.

چه بخواهید از این اسپیکر در محیط بیرون از خانه استفاده کنید و چه آن را به روی میزکار قرار دهید، حجم و کیفیت صدای پخش شده مطلوب است و نظر شما را به خود جلب می‌کند. صدای میانی با دقت نسبتا خوبی پخش می‌شود و بیس نیز در سطح قابل قبول و مناسبی قرار می‌گیرد. برخورداری از رادیو یکی دیگر از قابلیت‌های این مدل است و در نهایت باتری 1500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده برای آن می‌تواند در مدت 2 ساعت شارژ شود و پس از آن حدود 5 الی 6 ساعت با ولوم 80 درصد موزیک پخش کند.

در نهایت اگر اسپیکری خوش‌قیمت می‌خواهید که هم برای حمل کردن مناسب باشد و هم بتوانید آن را به روی میزکار قرار دهید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4107 می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. بلوتوث 5.0، پشتیبانی از رقص‌نور، طراحی زیبا، پشتیبانی از درگاه‌های متنوع، پشتیبانی از رادیو، کیفیت صدای مناسب و پشتیبانی از میکروفون داخلی همه از مواردی هستند که ارزش خرید این مدل را افزایش می‌دهند.

 

خرید اسپیکر proone psb4107

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S32

اسپیکر زیلوت S32

اولین نکته مثبت این اسپیکر وزن 350 گرمی آن است که امکان حمل و نقل را بسیار ساده‌تر می‌کند و ارگونومی خوب محصول باعث می‌شود تا در گوشه کیف جای بگیرد. ابعاد اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S32 برابر با 123x74x74 میلی‌متر است و اتصال بند به قسمت بالایی باعث می‌شود ساده‌تر بتوانید آن را جابجا کرده و یا به کیف خود متصل کنید.

به روی بدنه سه دکمه دیده می‌شود اما هر دکمه دو کار مختلف انجام می‌دهد و به نوعی شما امکان خواهید داشت تا با این سه دکمه شش فرمان مختلف را اجرا کنید. با کلیک به روی دکمه با علامت کم کردن صدا به موزیک قبلی منتقل می‌شوید و نگه داشتن این دکمه باعث کاهش صدا می‌شود. در مورد دکمه + هم وضعیت به همین صورت است و کلیک کردن آن شما را به موزیک بعدی می‌برد و نگه داشتن آن باعث افزایش صدا می‌شود. با نگه داشتن دکمه اولی تماس پاسخ داده می‌شود و با دوبار کلیک کردن بین حالت‌های مختلف می‌توانید جابجا شوید.

این اسپیکر از میکروفون داخلی استفاده می‌کند و این یعنی شما امکان پاسخ دادن به تماس‌ها را از طریق خود محصول را خواهید داشت. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S32 توان خروجی 5 وات دارد و محدوده فرکانس پاسخ‌گویی 20 تا 20 هزار هرتز را در برمی‌گیرد. این یعنی بلندی صدای این اسپیکر عالی نیست و بیشتر برای فضای یک اتاق کافی به نظر می‌رسد. کیفیت نیز در سطح معقول و مناسبی قرار می‌گیرد و به نسبت قیمت می‌تواند رضایت شما را به دست بیاورد.

شما از طریق بلوتوث نسخه 5.0 و همچنین درگاه AUX می‌توانید به اسپیکر متصل شوید و همچنین امکان اتصال فلش مموری از طریق درگاه USB-A و کارت حافظه جانبی از طریق درگاه TF فراهم آمده است. این محصول از رادیو نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شوید. از دیگر مشخصات آن می‌توان به باتری 2000 میلی آمپر ساعتی و شارژدهی 6 ساعته اشاره کرد.

اگر اسپیکری ارزان قیمت با ارگونومی خوب و وزن مناسب می‌خواهید که شارژدهی رضایت بخشی داشته باشد و بتوانید از روش‌های متنوعی از جمله بلوتوث، AUX، درگاه USB و کارت حافظه جانبی با آن به موسیقی گوش دهید این مدل را برای خرید مد نظر قرار دهید.

 

خرید اسپیکر بلوتوث زیلوت S32

 

چگونه اسپیکر را شارژ کنیم؟

نحوه شارژ اسپیکر

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 55

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK - 55

این اسپیکر وزنی برابر با 490 گرم دارد و به شکل یک مکعب طراحی شده است. در هر رنگی نوار اطراف به رنگ اسپیکر درآمده است تا جلوه بیشتری به آن ببخشد. با وجود قیمت بسیار مناسب اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 55 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است که یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید و به شما امکان می‌دهد تا از این اسپیکر در محیط‌های خیس مثل اطراف استخر یا کنار دریا یا زیر باران استفاده کنید.

به روی سر این اسپیکر چهار دکمه دیده می‌شود که نقش‌های مختلف از جمله تغییر حالت، افزایش ولوم، کاهش ولوم و پخش/توقف موسیقی را برعهده دارند. شما می‌توانید از طریق بلوتوث به این دستگاه متصل شوید و درگاه USB، درگاه AUX و ورودی کارت حافظه جانبی هم برای این مدل در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید به روشی که ترجیح می‌دهید به موسیقی گوش دهید و محدود به بلوتوث نباشید.

کیفیت و حجم صدای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 55 به نسبت قیمت مناسب است اما بیس چندان عالی نیست که البته با این قیمت کم انتظار بیشتری هم نداریم. باتری 1000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده برای این دستگاه می‌تواند بسته به ولوم 2 الی 4 ساعت انرژی مورد نیاز آن را تأمین کند. اگر بودجه کمی برای خرید اسپیکر دارید و در عین حال می‌خواهید که اسپیکر مورد نظر در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد و به دلیل ابعاد و وزن مناسب بتوانید آن را به همراه خود حمل کنید این محصول را خریداری کنید.

 

خرید اسپیکر لیتو Lk55

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S24

این اسپیکر از زیلوت 230 گرم وزن دارد و به شکل دایره‌ای طراحی شده است. به روی بدنه یک شیار دیده می‌شود که برای قرارگیری گوشی است و درواقع این اسپیکر می‌تواند نقش استند را نیز ایفا کند. دکمه‌های ولوم و پخش/توقف در بخش جلویی دیده می‌شود و یک بند به بالای محصول بسته شده تا شما بتوانید این دستگاه را آسان‌تر به دنبال خود حمل کنید.

شما می‌توانید از طریق بلوتوث ورژن 5 به این اسپیکر متصل شود و خوشبختانه شاهد ورودی میکروفون نیز هستیم. البته راه دیگری هم برای گوش دادن به موزیک وجود دارد و شما می‌توانید کارت حافظه جانبی تا ظرفیت 32 گیگابایت را به این اسپیکر متصل کرده و از طریق این حافظه و موزیک‌های موجود به روی آن به موسیقی گوش دهید.

توان خروجی این اسپیکر 5 وات است و می‌تواند صدای کافی برای یک اتاق کوچک تولید کند. کیفیت صدا نیز به نسبت قیمت و ابعاد محصول قابل قبول و مناسب است و ایراد خاصی نمی‌توان به آن وارد کرد. ناگفته نماند که انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

 

قیمت اسپیکر زیلوت S24

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل XMYX04WM

یکی از بهترین اسپیکرهای کمتر از 1 میلیون تومان را باید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل XMYX04WM معرفی کرد که می‌تواند کیفیت صدا بسیار خوبی را ارائه کند. این اسپیکر بلوتوثی شیائومی در سایز ایده‌آل و به صورت دایره‌ای شکل طراحی و تولید شده است. به لطف تاییدیه IP55 می‌توان گفت اسپیکر بلوتوثی شیائومی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان خواهد داد، اما بهتر است سعی کنید این دستگاه را در شرایط ایده‌آل نگه‌دار ی کنید.

توان خروجی 5 وات در کنار پشتیبانی از نسخه 5.0 بلوتوث می‌تواند شرایط پایدار و خوبی را در برقراری اتصال رقم بزند.‌ همچنین این اسپیکر بلوتوثی شیائومی ارزان قیمت از فناوری‌های صوتی همانند TWS با قابلیت همگام‌سازی دو عدد به هم و خروجی صدای استریو پشتیبانی کرده و تراشه بهبودیافته‌ای در مقایسه با سایر مدل‌ها دارد. فراموش نکنید که بازدهی باتری این اسپیکر بلوتوثی معادل 8 ساعت بوده و شما می‌توانید از آن در سرگرمی و جشن‌های کوچک خانوادگی استفاده کنید؛ این مدت زمان ماندگاری شارژ به لطف ظرفیت باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی رقم خورده است.

جنس بدنه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل XMYX04WM از پلاستیک ABS و پلی کربنات بوده و دارای یک میکروفون است. همچنین برای شارژ مجدد امکان استفاده از پورت Type-C وجود دارد که قطعا تاثیر زیادی در افزایش سرعت شارژ دستگاه خواهد داشت. بدون تردید این اسپیکر را می‌توان یکی از بهترین اسپیکرهای موجود در راهنمای خرید اسپیکر تا 1 میلیون تومان به حساب آورد.

 

قیمت اسپیکر شیائومی xmyx04wm

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل GO 3

اسپیکر جی بی ال go3

مهم‌ترین مشخصه این اسپیکر از JBL اندازه بسیار کوچک و جمع و جور آن است که در جیب هم قرار می‌گیرد و می‌تواند همراه همیشگی شما باشد. این اسپیکر تنها حدود 200 گرم وزن دارد و ابعاد آن هم 87.5x75x41.3 میلی‌متر است. به روی بدنه لوگوی JBL با فونت بزرگ دیده می‌شود و بدنه نیز بسیار زیبا و مقاوم طراحی شده و مهم‌تر این که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل GO 3 از گواهی IP67 پشتیبانی می‌کند و این یعنی شما می‌توانید آن را درون آب قرار دهید و یا در محیط خیس از آن استفاده کنید.

توان خروجی این مدل 4.2 وات است و عدد خیلی زیادی نیست که البته از بدنه‌ای به این کوچکی بیشتر از این هم انتظار نداریم. کیفیت صدا مطلوب است و به نسبت ابعاد از تفکیک و بیس و شفافیت رضایت خواهید داشت. بازدهی باتری این محصول حدود 5 ساعت است که این مهم به لطف باتری 750 میلی آمپر ساعتی به دست آمده است. پس اگر در پی خرید اسپیکری باکیفیت، کوچک، خوش‌قیمت، زیبا و مقاوم در برابر آب هستید این مدل را در لیست خود قرار دهید.

 

خرید اسپیکر jbl go 3

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S55

این محصول طراحی بسیار ساده و البته زیبایی دارد و یک نوار به دور بدنه دیده می‌شود که می‌تواند در نقش رقص‌نور ظاهر شود و زیبایی دو چندانی به این اسپیکر ببخشد. وزن 590 گرمی و ابعاد مناسب این مدل باعث می‌شود تا با یکی از بهترین اسپیکرها برای حمل و نقل مواجه باشیم. به روی سر این اسپیکر دکمه‌های مختلف همرنگ با بدنه دیده می‌شود تا به شما کمک کند کنترل بهتری به روی محصول داشته باشید و نیاز نباشد تا دائم به سراغ گوشی یا هر پلیر دیگری بروید.

شما می‌توانید از روش‌های مختلفی به این اسپیکر متصل شود. درگاه کارت حافظه جانبی، پورت USB-A، پورت AUX و بلوتوث نسل پنجم برای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S55 در نظر گرفته شده تا در انتخاب روش گوش کردن به موسیقی انتخاب‌های زیادی داشته باشید. حداکثر توان خروجی صدای این مدل 10 وات است که خیلی زیاد نیست ولی برای محیط‌های کوچک و معمولی مناسب به نظر می‌رسد. از طرفی اما کیفیت صدا به حدی خوب است که شما را راضی کند. صدای میانی و بالا به خوبی پخش می‌‌شود و بیس مناسبی نیز به گوش می‌رسد.

ناگفته نماند که این دستگاه میکروفون دارد و این یعنی می‌توانید هنگام موزیک گوش کردن با آن پاسخ تلفن را نیز بدهید و نیاز نیست تا به گوشی خود مراجعه کنید. زیلوت یک باتری با ظرفیت 1800 میلی آمپر ساعتی را برای این مدل مناسب دیده و به کمک این ظرفیت می‌توان تا 3.5 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد به موزیک گوش کرد. شارژ شدن این دستگاه نیز 2.5 زمان نیاز دارد.

 

خرید اسپیکر زیلوت s55

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هوآوی مدل CM510

یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای ارزان و قیمت و کمتر از 1 میلیون تومان را باید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هوآوی مدل CM510 معرفی کرد. وزن این اسپیکر بلوتوثی معادل 101 گرم بوده و در برابر آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های این اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت پشتیبانی از نسخه 4.2 بلوتوث بوده که نه تنها گوشی‌های بیشتری را پوشش می‌دهد، بلکه می‌تواند ارتباط پایدار و خوبی را رقم بزند.

همچنین قطر درایور این اسپیکر بلوتوثی معادل 40 میلی‌متر بوده و بازدهی باتری آن هم معادل 4 ساعت است. توان خروجی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هوآوی مدل CM510 معادل 3 وات بوده و محدوده عملکرد آن هم 10 متر است؛ در صورتی که گوشی خود را از این اسپیکر به فاصله بیشتر از 10 متر برسانید، ارتباط قطع خواهد شد. در صورتی که رادیو برای شما اهمیت دارد، بهتر است بدانید که این اسپیکر از رادیو پشتیبانی نمی‌کند. با این که بازدهی باتری اسپیکر معادل 4 ساعت است، اما فراموش نکنید که ظرفیت باتری آن معادل 660 میلی‌آمپر ساعت بوده و مدت زمان شارژ شدن دستگاه 2.5 ساعت است.

 

قیمت اسپیکر هواوی CM510

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S32

این اسپیکر نیز مانند مدل ابتدای لیست می‌تواند صدایی با حداکثر توان 5 وات تولید کند ولی تفاوت در طراحی و مشخصات دیگر است که می‌تواند بسته به نیاز شما یکی از این دو مدل را برتر جلوه دهد. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S32 وزنی برابر با 350 گرم دارد و طراحی آن شبیه به یک استوانه است و ما را تا حدی به یاد اسپیکرهای JBL می‌اندازد.

این محصول علاوه بر بلوتوث می‌تواند با درگاه AUX، پورت USB-A و کارت حافظه جانبی موسیقی پخش کند و همچنین این اسپیکر از میکروفون نیز پشتیبانی می‌کند تا امکان مکالمه وجود داشته باشد. این دستگاه می‌تواند به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شود که این قابلیت برای اسپیکر زیلوت ابتدای لیست در نظر گرفته نشده است. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S32 از رادیو نیز پشتیبانی می‌کند و به لطف باتری 2000 میلی آمپر ساعتی می‌تواند به مدت 6 ساعت موسیقی پخش کند.

 

قیمت اسپیکر zealot S32

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گرین مدل Mini soundcore

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گرین مدل Mini soundcore را باید یکی دیگر از گزینه‌های خرید میان اسپیکرهای پایین‌تر از 1 میلیون تومان معرفی کرد. این اسپیکر با وزن 70 گرم طراحی و تولید شده و می‌توان آن را به عنوان یکی از سبک‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی موجود معرفی کرد که از کیفیت صدای خوبی برخوردار است. ظرفیت باتری اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گرین مدل Mini soundcore معادل 450 میلی‌آمپر ساعت بوده و می‌توانید از آن معادل 4 ساعت عملکرد را انتظار داشته باشید.

همچنین این باتری برای شارژ مجدد کامل نیازمند 2 ساعت اتصال به برق بوده که شرایط ایده‌آل را برای کاربران و کسانی که قصد مسافرت دارند، فراهم می‌کند. به لطف فناوری‌های صوتی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گرین مدل Mini soundcore، می‌توان کیفیت صدای آن را واضح و شفاف توصیف کرد. البته اگر دنبال خرید یک اسپیکر با رادیو هستید، بهتر است بدانید این اسپیکر از رادیو پشتیبانی نمی‌کند. همچنین در صورتی که قصد استفاده از کارت حافظه جانبی دارید، این اسپیکر فاقد درگاه مخصوص آن بوده و فقط می‌توانید از فلش مموری استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که محدوده فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر 20 الی 20 هزار هرتز بوده و نسبت سیگنال به نویز آن هم 80 دسی بل است. در صورتی که قصد دارید یک اسپیکر بلوتوثی با سایز کوچک که از کیفیت صدای قابل قبول برخوردار باشد را خریداری کنید، بدون تردید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گرین مدل Mini soundcore انتخاب قابل قبولی در میان اسپیکرهای پایین‌تر از 1 میلیون تومان خواهد بود.

 

اگر حاضر به اندکی هزینه بیشتر هستید، مطلب زیر را هم بخوانید:
بهترین اسپیکر تا 2 میلیون

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل Mini Compact 2

شاید بتوانیم این اسپیکر را یکی از کوچک‌ترین مدل‌های موجود در بازار به حساب بیاوریم؛ چرا که وزن این مدل حدود 50 گرم و ابعاد آن حدود 5 سانتی‌متر است. بدنه این اسپیکر بسیار ساده و البته زیبا طراحی شده و باوجود ابعاد کوچک شاهد دکمه‌های خاموش‌/روشن، توقف/شروع و قطع/وصل تماس هستیم. این محصول از میکروفون نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با خود دستگاه تماس‌های را پاسخ دهید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل Mini Compact 2 با گوشی‌های اندرویدی و ایفون‌ها سازگاری کامل دارد و از طریق بلوتوث اتصال خود را برقرار می‌کند. به روی بدنه جایی برای قرارگیری بند و آویزان کردن اسپیکر قرار داده شده تا مثلا هنگام پیاده روی یا چرخ سواری بتوانید این محصول را به دست یا چرخ خود آویزان کنید. حداکثر توان خروجی این مدل 5 وات است که برای این ابعاد عدد بسیار خوبی به حساب می‌آید و در عمل هم انتظار صدای چنین بلندی را از این ابعاد نخواهید داشت.

این دستگاه با باتری 480 میلی آمپر ساعتی خود می‌تواند 6 ساعت پیاپی موسیقی پخش کند. اگر به هر دلیلی در پی اسپیکری بسیار کوچک و سبک هستید که قیمت بسیار مناسبی داشته باشد و در عین حال حجم و کیفیت صدای آن هم رضایت بخش باشد به سراغ این مدل از شیائومی بروید.

 

قیمت اسپیکر شیائومی Mini Compact 2

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 45

اگر یک اسپیکر کوچک اما باکیفیت می‌خواهید که صدای کافی برای یک جمع کوچک داشته باشد این مدل می‌تواند انتخاب خوبی به حساب بیاید. ابعاد این محصول برابر با ۲۰۰x۸۰x۶۰ میلی‌متر بوده و وزن آن تنها 700 گرم است. به روی بدنه دکمه‌های کم و زیاد، خاموش و روشن، تغییر حالت و پاور دیده می‌شود و پورت‌های DisplayPort ، DVI-D، USB و شیار کارت حافظه MicroSD برای آن در نظر گرفته شده است.

توان خروجی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 45 برابر با 5 وات است و این مدل از دو ساب‌ووفر 6 اینچی بهره می‌برد و صدای بیس بسیار خوبی هم دارد. شما از طریق بلوتوث نسخه 5 یا AUX هم می‌توانید به این اسپیکر متصل شوید و برد بلوتوث طبق گفته شرکت برابر با 15 متر است و تا این فاصله هیچ قطعی در ارتباط اتفاق نمی‌افتد. این اسپیکر دارای دارای گواهی CE اروپا و گواهی ROHS اروپا است و از اکولایزر نیز بهره می‌برد تا بتوانید صدا را طبق سلیقه و موزیک در حال پخش تنظیم کنید.

یک نکته بسیار مثبت دیگر در مورد اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 45 پشتیبانی از میکروفون است و این یعنی با اتصال مستقیم یک میکروفون به این اسپیکر می‌توانید صدای خود را با بلندی زیاد بشنوید و مثلا در جمع‌های کوچک آهنگ بخوانید. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول ظرفیتی برابر با 1200 میلی آمپر ساعت دارد و بسته به میزان بلندی صدا می‌تواند بین 3 تا 5 ساعت شارژدهی کند.

 

قیمت اسپیکر لیتو LK45

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-26-DB

یکی دیگر از اسپیکرهای بلوتوثی شیائومی را باید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-26-DB معرفی کرد که در کنار ظاهر جذاب از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است. وزن این اسپیکر معادل 227 گرم بوده و دارای پورت جک هدفون 3.5 میلی‌متری بوده و در کنار آن از بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند.

این اسپیکر از سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی کرده و نسخه بلوتوث 4.0 و بالاتر را به خوبی پشتیبانی خواهد کرد. این اسپیکر از فناوری‌های صوتی همانند میکروفون جهت برقراری تماس و درایورهای نئودیمیمی به قطر 36 میلی‌متر هم پشتیبانی می‌کند.

در صورتی که مدت زمان نگه‌داری شارژ اسپیکر برای شما اهمیت دارد، 8 ساعت بازدهی می‌تواند ایده‌آل و فوق‌العاده منحصر به فرد باشد. همچنین این دستگاه مجهز به باتری 1500 میلی‌آمپر ساعتی بوده که برای شارژ کامل نیازمند 2.5 ساعت زمان خواهد بود. البته این محصول فاقد پورت تایپ سی بوده و هنوز باید از طریق درگاه microUSB اقدام به شارژ کنید.

فراموش نکنید این اسپیکر بلوتوثی شیائومی مجهز به کلیدهای کنترل بوده که امکان تعویض موسیقی و روشن و خاموش کردن دستگاه را فراهم می‌کند و شما می‌توانید به خوبی برای مدیریت صدا و پخش موسیقی موردنظرتان از آن‌ها استفاده کنید.

 

قیمت اسپیکر شیائومی mdz-26-db

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل s40

اگر به یک اسپیکر نیاز دارید که توان بیشتر و در نتیجه بلندی صدای بیشتری داشته باشد بد نیست نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل s40 بیندازید. این محصول می‌تواند صدای خروجی 10 واتی تولید کند و کیفیت صدا نیز در سطح مطلوبی قرار می‌گیرد. وزن این مدل 720 گرم است و قطعا سنگین‌تر از بسیاری از گزینه‌های موجود در لیست است. این دستگاه در برابر پاشش قطرات آب و گرد و خاک مقاوم است ولی گواهی مقاومت در برابر نفوذ مایعات ندارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل s40 از رادیو و میکروفون پشتیبانی می‌کند تا ارزش خرید خود را بیشتر از قبل کند. شما به صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث نسل 5.0 می‌توانید به این اسپیکر متصل شوید و یا از روشن‌هایی مانند اتصال فلش مموری، کارت حافظه و AUX استفاده کنید. به روی دستگاه یک دسته قرار گرفته تا حمل و نقل اسپیکر را آسان‌تر کند و همچنین دکمه‌های قرار گرفته به روی اسپیکر می‌توانند وظایف مختلف را به دستگاه منتقل کنند.

این اسپیکر در رنگ‌های متنوعی تولید شده و ظاهر مدرن و جذابی دارد و به لطف باتری 1800 می‌تواند مدت زمان مطلوبی را بدون نیاز به شارژ مجدد موسیقی پخش کند.

 

قیمت اسپیکر زیلوت S40

 

جمع‌بندی

خرید یک اسپیکر قدرتمند که قیمت مناسب و مقرون به صرفه هم داشته باشد، اهمیت زیادی برای کاربران دارد. ما در راهنمای خرید اسپیکر تا 1 میلیون تومان سعی کردیم تعدادی از بهترین و ارزان ترین اسپیکرهای باکیفیت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید لحظه‌های شاد را برای خود رقم بزنید.

سوالات متداول

کدام اسپیکر زیر 1 میلیون ابعاد کوچکی دارد؟ شاید بتوانیم اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل Mini Compact 2 را یکی از کوچک‌ترین مدل‌های موجود در بازار به حساب بیاوریم؛ چرا که وزن این مدل حدود 50 گرم و ابعاد آن حدود 5 سانتی‌متر است. بدنه این اسپیکر بسیار ساده و البته زیبا طراحی شده و باوجود ابعاد کوچک شاهد دکمه‌های خاموش‌/روشن، توقف/شروع و قطع/وصل تماس هستیم. این محصول از میکروفون نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با خود دستگاه تماس‌های را پاسخ دهید. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل Mini Compact 2 با گوشی‌های اندرویدی و ایفون‌ها سازگاری کامل دارد و از طریق بلوتوث اتصال خود را برقرار می‌کند. حداکثر توان خروجی این مدل 5 وات است که برای این ابعاد عدد بسیار خوبی به حساب می‌آید و در عمل هم انتظار صدای چنین بلندی را از این ابعاد نخواهید داشت.

کدام اسپیکر زیر 1 میلیون ارزش خرید بالا و حجم زیادی زیادی دارد؟ اگر به یک اسپیکر نیاز دارید که توان بیشتر و در نتیجه بلندی صدای بیشتری داشته باشد بد نیست نگاهی به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل s40 بیندازید. این محصول می‌تواند صدای خروجی 10 واتی تولید کند و کیفیت صدا نیز در سطح مطلوبی قرار می‌گیرد. وزن این مدل 720 گرم است و قطعا سنگین‌تر از بسیاری از گزینه‌های موجود در لیست است. این دستگاه در برابر پاشش قطرات آب و گرد و خاک مقاوم است ولی گواهی مقاومت در برابر نفوذ مایعات ندارد. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل s40 از رادیو و میکروفون پشتیبانی می‌کند تا ارزش خرید خود را بیشتر از قبل کند. شما به صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث نسل 5.0 می‌توانید به این اسپیکر متصل شوید و یا از روشن‌هایی مانند اتصال فلش مموری، کارت حافظه و AUX استفاده کنید.

کدام اسپیکر زیر 1 میلیون بهترین کیفیت ساخت را دارد؟ مهم‌ترین مشخصه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل GO 3، اندازه بسیار کوچک و جمع و جور آن است که در جیب هم قرار می‌گیرد و می‌تواند همراه همیشگی شما باشد. این اسپیکر تنها حدود 200 گرم وزن دارد و ابعاد آن هم 87.5x75x41.3 میلی‌متر است. به روی بدنه لوگوی JBL با فونت بزرگ دیده می‌شود و بدنه نیز بسیار زیبا و مقاوم طراحی شده و مهم‌تر این که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل GO 3 از گواهی IP67 پشتیبانی می‌کند و این یعنی شما می‌توانید آن را درون آب قرار دهید و یا در محیط خیس از آن استفاده کنید. توان خروجی این مدل 4.2 وات است و عدد خیلی زیادی نیست که البته از بدنه‌ای به این کوچکی بیشتر از این هم انتظار نداریم. کیفیت صدا مطلوب است و به نسبت ابعاد از تفکیک و بیس و شفافیت رضایت خواهید داشت

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. مهدی…

    سلام ایا اسپیکر B61 هیسکا به خوبی این اسپیکر ها است

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%aa%d8%a7-1-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d9%86/
ads
ads