داغ ترین ها :
بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

شاید تصور کنید که برای انجام کارهای روزمره هم باید به سراغ لپ تاپ‌های قدرتمند یا گران‌قیمت بروید اما در عمل شما با لپ تاپی 10 تا 15 میلیون هم می‌توانید کارهای مختلف را انجام دهید و اهداف خود را پیش ببرید. درست است که این مدل‌ها قدرت سخت افزاری و سرعت کمتری نسبت به لپ تاپ‌های گیمینگ یا گران‌قیمت دارند اما همچنان با سرعت و عملکرد خوبی می‌توانند همراه شما باشند. در این مطلب قصد داریم به بهترین لپ تاپ تا قیمت 15 میلیون بپردازیم و مدل‌های جذاب را به شما معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که لیست را از قیمت کم به زیاد مرتب کرده‌ایم و گزینه‌های 15 میلیونی در انتهای لیست هستند.

 

برای خرید نوت بوک با بهترین قیمت های بازار روی لینک روبرو بزنید: لپ تاپ

 

در نظر داشته باشید که قیمت این لپ تاپ‌ها به مرور زمان ممکن است از 15 میلیون بیشتر شود و در این صورت می‌توانید دیگر گزینه‌های موجود در لیست را برای خرید انتخاب کنید. همچنین ممکن است نسخه دیگری از لپ تاپ با حافظه داخلی و حافظه رم کمتر وجود داشته باشد که در همین بازه قیمتی قرار گیرد. مطلب به صورت دوره‌ای آپدیت می‌شود تا قیمت‌ها همیشه به‌روز باشند.

 

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15IAU7

یکی از بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون همین لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15IAU7 است، مدلی که طراحی بسیار خوبی دارد و وزن و ضخامت آن نیز به ترتیب حدود 1.63 کیلوگرم و 19.9 میلی‌متر می‌رسد و شما می‌توانید به خوبی آن را به دنبال خود حمل کنید. لنوو برای پردازش‌های کلی از پردازنده مرکزی Intel Core i3 1215U کمک گرفته و 12 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز هم وظیفه‌ی نگه داشتن برنامه‌ها در حافظه را عهده دار است. این پردازنده به نسبت قیمت قوی است و 6 هسته و 8 رشته دارد و فرکانس آن بین 1.2 تا 4.4 گیگاهرتز تغییر می‌کند.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15IAU7

 

شما می‌توانید برای کارهای ساده‌ای به روی عملکرد پردازشی این محصول حساب باز کنید و همچنین نیم نگاهی نیز به کارهای سنگین‌تر داشته باشید. در کنار این موارد 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD بخش سخت افزاری را تکمیل می‌کند. جالب است بدانید که حافظه داخلی و حافظه رم هر دو امکان ارتقاء دارند. در بخش صفحه نمایش شاهد پنلی TN با اندازه 15.6 اینچی و رزولوشن FHD هستیم که به نسبت نمایشگر IPS کیفیت پایین‌تری دارد ولی در عوض قدرت سخت افزاری بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15IAU7

 

لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim3 i3 1305U

لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim3 i3 1305U

اگر ترجیح می‌دهید لپ تاپی جدید خریداری کنید که پردازنده‌ نسل 13 دارد پس این مدل انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. شاید به صورت پیش فرض تصور کنید که در این بازه قیمتی لپ تاپ با پردازنده نسل 13 وجود ندارد ولی در واقعیت شما می‌توانید این مدل را با CPU مدل Core i3 1305U خریداری کنید. طبق انتظار این پردازنده به نسبت رقبای نسل قبل هم بهتر عمل می‌کند و هم بهینه‌تر است. به‌کارگیری 8 گیگابایت رم از نوع LDDR5 با فرکانس 4800 نیز یکی دیگر از مزایای این مدل به حساب می‌آيد.

 

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim3 i3 1305U

 

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6

به یک مدل جذاب در لیست بهترین لپ تاپ بین 10 تا 15 میلیون می‌رسیم، لپ تاپی که مشخصات خوب آن سبب می‌شود تا ارزش خرید بالایی پیدا کند. این مدل از صفحه نمایشی 15.6 اینچی با رزولوشن FHD و پوشش مات استفاده می‌کند. این پنل از نوع TN است و طبق انتظار نسبت به فناوری IPS مقداری کیفیت پایین‌تری را شاهد هستیم. در واقع این پنل رنگ‌ها را کمی مات‌تر و کدرتر نمایش می‌دهد و شادابی پنل‌های IPS را ندارد.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6

شرکت چینی لنوو برای بخش پردازنده مرکزی از Intel Core i3 1115G4 با نهایت فرکانس پردازشی 4.1 گیگاهرتز کمک گرفته و در این لپ تاپ هم خبری از کارت گرافیک جداگانه نیست. این پردازنده مرکزی نسل 11 عالی نیست ولی قدرت بهتری نسبت به مدل قبلی دارد و خیلی بهتر می‌تواند از پس کارهای ساده و روزمره بربیاید. بخش سخت افزاری این مدل را 6 مگابایت حافظه Cache، یک ترابایت HDD و 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز تکمیل می‌کند. در نظر داشته باشید که حافظه رم تا 12 گیگابایت قابل ارتقاء است و همچنین می‌توانید در آینده حافظه داخلی را نیز به SSD ارتقاء دهید.

 

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6

 

با بودجه بیشتر چه لپ تاپی بخریم؟
لپ تاپ تا ۲۵ میلیون

 

لپ تاپ ایسوس X515EA-BQ868

اگر در لیست بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون به دنبال مدلی از برند ایسوس هستید قطعا خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این لپ تاپ 1.8 کیلوگرمی ظاهر شیک و چذابی دارد و از صفحه نمایشی 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD و پوشش مات و همچنین روشنایی 250 نیتی استفاده می‌کند. این نمایشگر کیفیت خوبی دارد و می‌تواند برای وب‌گردی، تماشای محتوا و انجام کارهای روزمره گزینه‌ای بسیار خوب و کامل باشد. این پنل نسبت به پنل TN که در بالا توضیح دادیم واقعا کیفیت بهتری دارد و محتوای جذاب‌تری را پیش روی شما قرار می‌دهد.

لپ تاپ ایسوس X515EA-BQ868

این لپ تاپ قدرت سخت افزاری مناسبی هم دارد و به لطف پردازنده مرکزی Intel Core i3 1115G4 با فرکانس پردازشی 3.0 تا 4.1 گیگاهرتز می‌تواند به شکلی مناسب از پس‌ کارهای ساده و روزمره بربیاید. این CPU دارای 2 هسته و 4 رشته است و 6 مگابایت هم حافظه کش دارد. البته حافظه رم این مدل 4 گیگابایت DDR4 است که نسبتا مقدار کمی به حساب می‌آید اما شما می‌توانید آن را ارتقاء دهید. خوشبختانه حافظه داخلی این لپ تاپ از نوع SSD است و 256 گیگابایت فضا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

قیمت لپ تاپ ایسوس X515EA-BQ868

 

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 i3 1115G4

یکی از پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های موجود در بازار در بازه قیمتی کمتر از 14 میلیون همین مدل IdeaPad 3 i3 1115G4 است و این موضوع دلایل زیادی هم دارد. اول این که به روی این مدل 12 گیگابایت حافظه رم DDR4 دیده می‌شود و شما همچنین امکان ارتقاء رم را نیز خواهید داشت. وجود این مفدار رم باعث می‌شود شما بدون مشکل و دغدغه بتوانید مولتی تسکینگ کنید و از باز کردن برنامه‌ها کنار یکدیگر لذت ببرید.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 i3 1115G4

جذابیت بعدی این محصول وجود 1 ترابایت HDD در کنار 256 گیگابایت SSD است. این حافظه هیبریدی باعث می‌شود تا هم فضای زیادی برای ذخیره کردن دیتاهای خود داشته باشید و هم به لطف SSD بتوانید برنامه‌ها و خود ویندوز را در این بخش نصب کرده و از مزیت سرعت بالاتر آن برخوردار شوید. در کنار این موارد در بخش سخت افزار پردازنده مرکزی نسل 11 مدل 1115G4 دیده می‌شود که عملکرد خوبی دارد و همچنین پنل FHD به شما کمک می‌کند تا محتوا را با وضوح خوبی دریافت کنید.

خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 i3 1115G4

 

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6

این محصول تا حد زیادی شبیه به لپ تاپ بالا است ولی با این تفاوت که 20 گیگابایت حافظه رم را شاهد هستیم و همچنین پورت USB-C نیز به روی بدنه این دستگاه دیده می‌شود، در حالی که لپ تاپ بالا فاقد این پورت است. پورت USB-C یا همان Type-C یکی از مهم‌ترین درگاه‌های حال حاضر جهان است و تقریبا همه گوشی‌ها از این پورت استفاده می‌کنند.

 

خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6

 

 

لپ تاپ لنوو IdeaPad V15 G2ITL

 

این لپ تاپ لنوو دارای وزنی 1.5 کیلوگرمی است که برای محصولی با اندازه نمایشگر 15.6 اینچی عدد بسیار خوبی به حساب می‌آید. این پنل مات از نوع TN بوده و رزولوشن FHD برای آن در نظر گرفته شده است. بالاتر پردازنده مرکزی Core i3 1115G4 را به شما معرفی کرده‌ایم و در این قسمت از تکرار مکررات خودداری می‌کنیم. در کل اما این CPU توان قابل قبول و مناسبی دارد و برای کارهای معمول می‌توانید به روی آن حساب باز کنید.

لپ تاپ لنوو IdeaPad V15 G2ITL

به روی این لپ تاپ 20 گیگابایت رم DDR4‌ با فرکانس 3200 مگاهرتز دیده می‌شود و در صورت نیاز می‌توانید این مقدار را نیز افزایش دهید. وجود 20 گیگابایت رم از هر نظر مزیت است و باعث می‌شود تا سیستم اصلا با کمبود رم مواجه نشود و در اجرای برنامه‌ها نیز موفق‌تر عمل کند. خوشبختانه در کنار این حافظه رم 512 گیگابایت SSD قرار گرفته که سرعت خوبی هم دارد.

خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad V15 G2ITL

 

لپ تاپ ایسوس X515EA

لپ تاپ ایسوس X515EA

اگر لپ تاپ بالا به نظر شما مشخصات خوب و جذابی دارد ولی ترجیح می‌دهید لپ تاپ خود را از برند ایسوس خریداری کنید این مدل می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. صفحه نمایش این دستگاه دقیقا مانند مدل قبل است و در زمینه CPU نیز شرایط مشابهی را شاهد هستیم. میزان حافظه SSD نیز برابر است ولی حافظه رم به‌جای 20 گیگابایت تنها 8 گیگابایت است و وزن نیز به‌جای 1.5 کیلوگرم به 1.8 کیلوگرم افزایش داشته است. سایر مشخصات بسیار نزدیک است و بسته به سلیقه خود می‌توانید یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید.

 

خرید لپ تاپ ایسوس X515EA

 

سوالات متداول

لپ تاپ خوب تا 15 میلیون کدام است؟ لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim3 i3 1305U پردازنده مرکزی قوی‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارد و CPU اینتل نسل 13 مدل 1305U باعث می‌شود تا به نسبت بازه قیمتی قدرت بالایی را دریافت کنید.

لپ تاپ ۱۵ میلیونی مناسب برنامه نویسی است؟ هم بله و هم خیر! اگر می‌خواهید شروع به برنامه نویسی کنید و در این زمینه آموزش ببینید بدون مشکل می‌توانید از یک لپ تاپ 10 تا 15 میلیونی (به‌خصوص 15 میلیونی) کمک بگیرید، اما اگر قصد دارید کارهای پیشرفته‌تر انجام دهید باید به سراغ بازه قیمتی 20، 25 و حتی بالاتر بروید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

20 نظر

  1. هادی

    سلام. یکی از مشکلات عجیبی که من در سایت خوب شما مشاهده می کنم نداشتن تاریخ درج مقاله ست. مثلا من نمیدونم این مقاله مال کی هست و آیا قدیمی هست یا بروز؟ حتما تاریخ اون ابتدای پست یا انتها بذارید. تشکر

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به هادی

      سلام کنار اسم نویسنده مشخص هست تاریخ نگارش با بروز شدن مطلب
  2. ایمان

    سلام خاستم نضر شمارو راجب لپ تاپ hp 650 g3بدونم
    مشخصاتش
    ۲گیگ گرافیک مجزا داره
    نسل شش
    i7
    16ram
    512ssd
    صفه نمایشfhd ipsهستش
    ارزش خرید داره 15ملیون

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ایمان

      سلام لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی IdeaPad Slim3 i3 1305U 8GB 256GB خوبه فقط رمش قابل ارتقاء نیست
  3. محمد

    سلام جناب
    با بودجه ای که داریم لپ تاپ کار کرده بخریم اصلا
    یا لپ تاپ ارزون نو رو پیشنهاد میکنید
    مرسی

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد

      سلام دوست عزیز وقت بخیر اگه به لپ تاپ دست دوم و سلامت اون اطمینان داشته باشید به نظرم خریدش منطقیه این مدل خوبه با بودجه 15 میلیون
  4. محمود رنجبر

    سلام مهندس احسان نیک پی عزیز من سال ۲۰۱۸ یک لپ تاپ لنوو ideapad 110 با سی پی یو amd a8 7410 خریدم رم ۸ گیگابایت و گرافیک ۲ و حافظه ۱ ترابایت
    میخوام بدونم قیمت یک لپ تاپ در این حد الان چه قیمتی داره ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمود رنجبر

      سلام و عرض ادب وقت بخیر گرافیک چه مدلی؟ لپ تاپ ظاهری تمیزه؟ نمایشگر HD؟
      1. محمود رنجبر

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام بله نمایشگر hd هست کارت گرافیکی Amd radeon r5 m330 اگر لپ تاپ رو کاملا نو در نظر بگیریم قیمتش چنده ؟ یا الان معادل چه لپتاپی هست از همین برند ؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به محمود رنجبر

          سلام مجدد معادلش که نیست دیگه خیلی سخته قیمت گذاری راستش چون از نزدیک باید لپ تاپ دیده بشه ولی به طور کلی حدود ۶ تا ۸ میلیون
  5. صدف

    نمیشه اپیدیت کنید صفحه رو با ۱۵ تومن ک نمیشه این لپ تاپ لنوو رو خرید الان

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به صدف

      سلام وقت خوش بله حتما انجام میشه به زودی
  6. شایان

    با کدوم گزینه توی این قیمت ها میشه بازی کرد؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به شایان

      سلام وقت خوش لپ تاپ های این حدود قیمتی برای بازی مناسب نیستن
  7. ایلیا

    سلام

    لپ تاپ r465fa-rb028 برای بازی هایی مثل
    Pes 2018 یا ولورانت مناسب هست؟؟
    برای ولورانت میخوره فکر کنم
    به طور کلی برای یکم بازی هایی با مشخصات مثل ۲۰۱۸ مناسبه؟

    یا لپتاپی تا ۱۰ میلیون یا ۱۲ میلیون برای اینکارا مثل بازی پیشنهاد میدید. ممنون🤚

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ایلیا

      سلام وقت بخیر خیر مناسب نیست چون کارت گرافیک مجزا نداره برای خرید لپ تاپی که بشه باهاش بازی کرد باید حداقل ۱۵ یا ۱۶ میلیون هزینه کنید
  8. Feri

    درود وقت بخیر
    تینک بوک ۱۵ سری N صفحه نمایش TFT داره اما سری S IPS هست درسته؟ این دو سری چه تفاوت های دیگه ای دارن؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Feri

      سلام وقت خوش تفاوت اصلی همون پنل
      1. رضا

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام میشه یه لپ تاپ برای بازی فوتبال و تماشای فیلم معرفی کنید
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به رضا

          سلام وقت بخیر اگه بخواید بازی کنید حتی در گرافیک متوسط و پایین بهتره حداقل ۲۰ میلیون هزینه کنید یا بیشتر
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%aa%d8%a7-15-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads