داغ ترین ها :
بهترین اسپیکر تا 30 میلیون

بهترین اسپیکر تا 30 میلیون

اگر اهل مهمانی و دورهمی‌های دوستانه هستید مطمئنا اسپیکر وسیله لازم و البته موردعلاقه شماست. اسپیکرهای بلوتوثی لوازم حذابی برای گوش دادن به موسیقی هستند. موسیقی به طور فزاینده‌ای در تلفن‌های همراه یا احتمالاً سایر دستگاه‌هایی که بلوتوث فعال دارند، ذخیره می‌شود. با استفاده از یک اسپیکر بلوتوث می‌توانید از این دستگاه‌های کوچک قابل حمل با صدای معقول و بدون استفاده از هدفون به موسیقی موردعلاقه‌تان گوش دهید. طیف گسترده‌ای از بلندگوهای بلوتوث در بازار وجود دارد، بنابراین هنگام خرید بهترین اسپیکر بلوتوث باید توجه زیادی کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین اسپیکر تا 30 میلیون را معرفی کنیم. با ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

برای خرید بهترین اسپیکرهای بازار با قیمت عالی روی لینک بزنید: اسپیکر بلوتوثی

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی سامسونگ مدل SoundTower MX-T70

اسپیکر بلوتوثی خانگی سامسونگ مدل SoundTower MX-T70

به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین اسپیکر مهمانی سامسونگ، اسپیکر بلوتوثی خانگی سامسونگ مدل SoundTower MX-T70 می‌تواند با یک سالن کنسرت برای حجم صدا رقابت کند. با 1500 وات توان کامل، می توان فکر کرد که چنین خواهد بود. MX-T70 روی زمین یکی از بزرگترین بلندگوهای مهمانی در بازار امروز است. JBL Partybox 1000 و Sony MHC-V73D از نزدیک ترین رقبای این کلاس هستند و مانند آنها، اسپیکر سامسونگ چراغ‌های LED چشمک زن را با واحدهای بلندگوی بزرگ و کارائوکه ترکیب می‌کند!به عبارت دیگر، صحنه برای یک مهمانی و شادی با یک بلندگوی بزرگ مهمانی آماده شده‌است. اسپیکر سامسونگ مانند اسپیکر سونی دارای پخش کننده CD یا DVD با خروجی HDMI نیست. رادیو هم ندارد ولی از طراحی خاصی برخوردار است. همچنین دارای اتصال برای سایر منابع صوتی و میکسر میکروفون در پشت است. جایی که یک دسته حمل کاربردی و شارژ USB موبایل را نیز پیدا خواهید کرد. که در یک نگهدارنده موبایل در بالای اسپیکر نیز جایگاه طبیعی خود را دارد. در آنجا یک کنترل پنل لاستیکی نیز پیدا خواهید کرد که موسیقی را از آن کنترل می‌کنید. می‌توانید از بلوتوث به یکی از ورودی‌های پشتی سوئیچ کنید. همه اینها را می‌توان از طریق یک کنترل از راه دور یا از طریق برنامه Giga Party کنترل کرد، جایی که می‌توانید جلوه های نور را انتخاب کنید و تصویر صدا را به یکی از چندین حالت تغییر دهید. البته، موسیقی موجود در برنامه و تعدادی افکت دی جی را نیز کنترل می‌کنید.

از آنجایی که دستگاه پخش دی‌وی‌دی ندارد، نمی‌توانید با دی‌وی‌دی‌های کارائوکه روی صفحه‌نمایش آواز بخوانید، اما می‌توانید آواز را از دو میکروفون روی موسیقی در حال پخش ترکیب کنید. این قابلیت نیز سرگرم کننده است، به خصوص زمانی که تاریکی می‌شود و نمایش نور از بلندگوها با موسیقی مخلوط می‌شود. این اسپیکر را می‌توان به صورت بی‌سیم با چندین اسپیکر (MX-T70 یا MX-T50 کوچکتر) وصل کرد و تا 10 قطعه را می توان برای فشار صدای شدیدتر به هم کانکت کرد. دو کاربر را نیز می‌توان از طریق بلوتوث متصل کرد. سامسونگ در طراحی آن به خوبی موفق شده است، طراحی آن به قدری ظریف است که اسپیکر به راحتی در محیط‌های مختلف قرار می‌گیرد. اگر فقط میخواهید موسیقی را بدون تمام جلوه‌ها بشنوید و فقط می‌خواهید در دراز بکشید و از لیست پخش مورد علاقه خود لذت ببرید، نمایش نور را می‌توان خاموش کرد.

 

با 10 میلیون تومان اسپیکر چی بخریم؟
بهترین اسپیکر زیر 10 میلیون

 

در داخل دستگاه، یک ووفر 25 سانتی متری به سمت بالا پیدا می‌کنید و در بالای آن، یک میان رده و یک توییتر در هر طرف وجود دارد. وقتی صدا را افزایش می‌دهید اسپیکر قدرتمند پخش می‌کند و مقادیر زیادی بیس وجود دارد، از نوعی که واقعاً روی بدن احساسش می‌کنید. صدا آنقدر زیاد است که یک فضای مهمانی را ساپورت کند.  به این ترتیب، اسپیکر سامسونگ به خوبی کار می‌کند. اما نمی‌تواند تفاوت‌های ظریف را در موسیقی به نمایش بگذارد. در مقایسه با Sony MHC-V73D، فاقد هوا و دینامیک است و صدای آواز کمی در آن خفه می‌شود. صدای سه گانه برای سنج‌ها بسیار ضعیف‌تر از آن است که به جلو بردن ریتم موسیقی کمک کند با این حال با قیمت نردیک به 15 میلیونی خود یک وسیله بسیار کاربردی است که شما را راضی خواهد کرد.

 

قیمت اسپیکر سامسونگ mx-t70

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی جی بی ال پارتی باکس مدل Party Box 310

پارتی باکس 310

JBL PartyBox 310 یک اسپیکر قابل حمل با باتری است که دارای نمایش نور RGB است. هم برای نوازندگان و هم برای غیرموسیقی‌دانی که می‌خواهند از صدای بومی که با قابلیت Bass Boost تولید می‌کند لذت ببرند، استفاده می‌شود. علاوه بر این، Partybox 310 به شما این امکان را می‌دهد تا از صدا یا سازها و باس‌های سه‌گانه، کنترل‌های اکو برای آواز/سازها و تنظیمات EQ که به‌طور خاص برای نیازهای اجرای موسیقی مانند بلندتر شدن بدون اعوجاج حداکثر سطح صدا تنظیم شده‌اند، استفاده کنید. JBL در این مدل خود تغییراتی در نمایش نور ایجاد کرده و رنگ‌های بیشتری به آن اضافه کرده است، اما همچنان به آنچه مردم در مورد این مجموعه از بلندگوها علاقه دارند، وفادار است. چراغ‌های حلقه‌دار اطراف این درایورها بر اساس ترجیح شما رنگ‌ها را تغییر می‌دهند یا می‌توانید از طریق اتصال بلوتوث آنها را از تلفن خود دنبال کنید (یا روی دکمه‌های رنگی ضربه بزنید). اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Partybox 310 یک اسپیکر شیک و مدرن است که بر رنگ تاکید دارد و بدنه را سرزنده‌تر نشان می‌دهد.

علاوه بر این، یکنواختی مشکی دستگاه باعث می‌شود تا با حفظ زیبایی، به راحتی در مکان‌های مختلف قرار گیرد. با وجود تمام دکمه‌های روی کنترل پنل، JBL Partybox 310 ممکن است پیچیده به نظر برسد. با این حال، این پیچیدگی مفید است زیرا برای هر عملکردی فقط باید یک دکمه را فشار دهید. در پشت JBL Partybox 310، تعداد زیادی شماره‌گیر مختلف با عملکردهای مختلف وجود دارد. این عملکردها اگر به بخش‌های مختلف جدا نشده و به وضوح برچسب گذاری نشده باشند، ممکن است گیج کننده باشند. اگرچه این سیستم بلندگو در نگاه اول یک دستگاه غیرقابل مدیریت به نظر می‌رسد، اما، وقتی همه چیز به درستی تنظیم شده باشد، متوجه می‌شوید که چقدر آسان و موثر است. دکمه پخش را می‌توان دو بار برای پرش به آهنگ بعدی یا سه بار برای آهنگ قبلی فشار داد. برای هر کسی که از گیتار یا میکروفون استفاده می‌کند، دکمه‌های تنظیم صدا و تنظیم افزایش صدا وجود دارد تا بتوانید دقیقاً EQ مورد نظر خود را تنظیم کنید. عملکرد جفت شدن بلوتوث نیز گنجانده شده است. تنظیمات کارائوکه به شما این امکان را می‌دهد که ورودی خارجی را به دلخواه و بدون هیچ زحمتی به راحتی روشن/خاموش کنید.

JBL PartyBox 310 یک بلندگوی بزرگ است که برای نوازندگان عالی است. دارای کنترل‌های باس، تریبل و اکو روی میکروفون و چراغ‌های RGB با اتصال بلوتوث است. این اسپیکر برای اضافه کردن ضربات به موسیقی هیپ هاپ یا سایر موسیقی‌های پاپ ساخته شده است. همچنین دارای گزینه ای به نام Bass Boost است که حتی بیشتر از معمول صدای بلند را ارائه می‌دهد. بنابراین، چه در مهمانی بعدی خود به آن نیاز داشته باشید و چه به دنبال چیزی حرفه‌ای هستید، این اسپیکر یک گزینه حرفه‌ای است که البته باید بهای 27 میلیونی برای آن بپردازید.

 

قیمت پارتی باکس jbl 310

 

 

 

 

جی بی ال پارتی باکس PartyBox 710

اسپیکر پارتی باکس 710

اگر مهمانی‌های زیادی را میزبانی می‌کنید، JBL Partybox 710 برای شما دستگاه مناسبی است. این اسپیکر یکی از بهترین بلندگوهای JBL برای صدای قدرتمند است، آنقدر باکیفیت است که همسایگان شما ممکن است وقتی دیوارهایشان شروع به لرزیدن می‌کند از شما شاکی شوند. JBL یک برند صوتی با تعداد زیادی بلندگوی فوق‌العاده است، از JBL Go 3 کوچک گرفته تا JBL Charge 5 کوچک اما قدرتمند و JBL Xtreme 3 مقاوم در برابر آب و هوا است. JBL Partybox 710 بسیار بزرگ است، به اندازه و شکل یک یخچال کوچک با ابعاد 39.9 * 90.5 * 43.6 سانتی متر است. و با وزن 27.8 کیلوگرم نیز بسیار سنگین است. خوشبختانه دارای دو چرخ و یک دسته است که به شما کمک می‌کند آن را جابجا کنید، اما بالا و پایین بردن آن از پله ها آسان نخواهد بود. طراحی آن عمدتاً مشکی با یک آرم کوچک JBL در جلو است و پایه‌های لاستیکی در پایین و کنار آن وجود دارد تا بتوانید بسته به جایی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، آن را به صورت افقی و عمودی قرار دهید.

این دستگاه همراه با یک کابل برق 2 متری برای وصل کردن آن ارائه می شود و وقتی این کار را انجام دادید، لذت خواهید برد. در زیر جلوپنجره اسپیکر، یک نمایش نور رنگارنگ RGB وجود دارد که وقتی برای اولین بار آن را می‌بینید به معنای واقعی کلمه شما را شگفت زده می‌کند. دو دایره به هم پیوسته از چراغ‌های چشمک زن و نورافکن اتاق را روشن می‌کنند و در کنار موسیقی می‌رقصند.  به نظر می رسد که کل دستگاه بادوام ساخته شده است، قوی است و حتی دارای رتبه IPX4 است که به این معنی است که از پاشش آب در امان خواهد ماند، بنابراین باید از تصادف در امان باشد. در پنل بالایی، چند دکمه و شماره گیری مختلف برای کنترل بلندگو و همچنین یک اسلات مفید برای نگه داشتن گوشی شما وجود دارد. شما می‌توانید باس، سه‌بلند و اکو را با استفاده از سه شماره‌گیر اصلی تنظیم کنید، همچنین یک دکمه تقویت باس نیز وجود دارد. برای توقف یا پخش آهنگ، دو بار برای پرش به جلو به آهنگ بعدی، سه بار برای رفتن به عقب، دکمه پخش را یک بار ضربه بزنید و یک دکمه تنظیم صدا برای بلند کردن آن وجود دارد. سه دکمه افکت صدا نیز وجود دارد که شامل بوق هوا و تشویق می‌شود.

این روزها بلندگوهای بلوتوث بی‌سیم در همه جا از فروشگاه‌های گران‌قیمت گرفته تا سوپرمارکت‌ها وجود دارند و قیمت‌شان طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود. تعداد زیاد و گزینه‌های مختلف می‌تواند گیج کننده باشد. آنها در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها در دسترس هستند، برخی از آنها دارای نور است و مطمئنا، بسیاری از آنها شبیه بلندگوهای سنتی نیستند. این لیست بهترین اسپیکر تا 30 میلیون را بررسی کرد که امیدواریم با خواندن آن توانسته باشید، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

قیمت پارتی باکس ۷۱۰ jbl

 

مطلب ویژه برای طرفداران برند جی بی ال:
بهترین اسپیکر jbl

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی جی بی ال مدل PartyBox 1000

اسپیکر پارتی باکس 1000

اگر می‌توانید مقداری بیشتر از 30 میلیون تومان هزینه کنید اسپیکر بلوتوثی خانگی جی بی ال مدل Party Box 1000 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد و شما را تا سال‌ها در بالاترین سطح همراهی کند. البته این محصول خیلی امکان جابجایی ندارد و باید از آن داخل خانه استفاده کنید و یا نهایتا برای مناسب‌های خاص آن را به بیرون از خانه و محیط‌هایی مثل باغ حمل کنید. دلیل این موضوع وزن حدود 35 کیلوگرمی و ابعاد 397*390*1050 سانتی‌متری این اسپیکر است. البته زیر اسپیکر دو چرخ وجود دارد تا در صورت نیاز راحت‌تر بتوانید آن را در محیط خانه جابجا کنید و به طور کلی حمل و نقل آن ساده‌تر شود.

جنس بدنه از پلاستیک فشرده و البته فلز است و بخش روبرویی اسپیکر را به طور کلی رقص‌نور در بر می‌گیرد تا جلوه ویژه و خاصی به محصول و محیط‌ خانه در مهمانی‌ها ببخشد. این محصول به لطف گواهی IPX4 در برابر پاشش آب مقاوم است ولی این به معنای ضد آب بودن این محصول نیست و باید مراقب ورود مستقیم مایعات به درون آن باشید. رقص‌نور موجود در بخش جلویی می‌تواند با موزیک هماهنگ شود و همچنین به حالت‌های مختلفی کار کند و مهم‌تر این که می‌توانید آن را از طریق دستبند موجود درون جعبه اسپیکر کنترل کنید و با برخی ژست‌های حرکتی حالت رقص‌نور را تغییر دهید.

به روی سر اسپیکر بلوتوثی خانگی جی بی ال مدل Party Box 1000 دکمه‌های مختلف برای کنترل آن و البته تغییر تنظیمات قرار گرفته‌اند و ورودی‌های مختلف در قسمت پشتی اسپیکر قرار گرفته‌اند. دکمه‌های موجود به روی این دستگاه شامل خاموش/روشن، تغییر رقص‌نور، تغییر ولوم و … است و دکمه‌های بسیاری نیز برای استفاده جهت کنترل موسیقی مانند یک DJ وجود دارد. در واقع این اسپیکر به حدی کامل است که اگر شما با بخش‌های مختلف آشنایی داشته باشید می‌تواند شما را به یک DJ کامل تبدیل کند.

 

با 20 میلیون اسپیکر چی بخریم؟
بهترین اسپیکر تا 20 میلیون

 

البته دکمه‌ای تحت عنوان Smart DJ نیز وجود دارد که در صورت روشن کردن آن خود اسپیکر نقش دی‌جی را برای شما ایفا می‌کند و در واقع این مسئولیت را به خود اسپیکر می‌سپارید. شما می‌توانید از طریق بلوتوث 4.2 به این اسپیکر متصل شوید و یا از ورودی AUX و درگاه USB-A بهره ببرید. برای اسپیکر بلوتوثی خانگی جی بی ال مدل Party Box 1000 ورودی گیتار، ورودی میکروفون و ورودی هدفون نیز در نظر گرفته شده است تا در نقش دی‌جی بتوانید صدا را از داخل هدفون بشنوید و کنترل بهتری به روی صدا داشته باشید.

محدوده فرکانس پاسخ‌گویی این مدل بین 30 تا 20 هزار هرتز بوده و توان خروجی 1100 وات است. این توان خروجی باورنکردنی باعث می‌شود صدای این اسپیکر برای یک خانه بزرگ هم کافی باشد و بتواند به راحتی حال و هوای مهمانی شما را تغییر دهد. این اسپیکر از یک ووفر 304.8 میلی متری و 2 میدووفر 177.8 میلی متری برخوردار است و صدایی بسیار باکیفیت و شفاف را تولید می‌کند. صدای بیس و صدای میانی و بالای بسیار دقیق پخش می‌شود و هیچ ایرادی نمی‌توان به کیفیت صدا و حجم آن وارد کرد و JBL در این بخش سنگ‌تمام گذاشته است.

این اسپیکر باتری ندارد و باید آن را مستقیما به برق متصل کنید. نکته جالب این است که اگر گوشی خود را از طریق درگاه USB-A به این محصول متصل کنید گوشی شروع به شارژ کردن می‌کند و اسپیکر در نقش یک آداپتور یا پاوربانک ظاهر می‌شود. اگر محدودیت بودجه ندارید و یک اسپیکر بسیار حرفه‌ای می‌خواهید که کیفیت صدای عالی داشته باشد و یک پنل DJ کامل در اختیارتان قرار دهد حتما این محصول را در لیست خرید خود قرار دهید.

 

قیمت پارتی باکس 1000 JBL

 

سوالات متداول

کدام اسپیکر بهترین گزینه برای مهمانی‌ها است و امکانات کاملی دارد؟ اگر می‌توانید مقداری بیشتر از 30 میلیون تومان هزینه کنید اسپیکر بلوتوثی خانگی جی بی ال مدل Party Box 1000 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد و شما را تا سال‌ها در بالاترین سطح همراهی کند. البته این محصول خیلی امکان جابجایی ندارد و باید از آن داخل خانه استفاده کنید و یا نهایتا برای مناسب‌های خاص آن را به بیرون از خانه و محیط‌هایی مثل باغ حمل کنید. اگر محدودیت بودجه ندارید و یک اسپیکر بسیار حرفه‌ای می‌خواهید که کیفیت صدای عالی داشته باشد و یک پنل DJ کامل در اختیارتان قرار دهد حتما این محصول را در لیست خرید خود قرار دهید.

کدام اسپیکر خوش قیمت برای مهمانی‌ها گزینه مناسبی بوده و از باتری نیز برخوردار است؟ JBL PartyBox 310 یک اسپیکر قابل حمل با باتری است که دارای نمایش نور RGB است. هم برای نوازندگان و هم برای غیرموسیقی‌دانی که می‌خواهند از صدای بومی که با قابلیت Bass Boost تولید می‌کند لذت ببرند، استفاده می‌شود. علاوه بر این، Partybox 310 به شما این امکان را می‌دهد تا از صدا یا سازها و باس‌های سه‌گانه، کنترل‌های اکو برای آواز/سازها و تنظیمات EQ که به‌طور خاص برای نیازهای اجرای موسیقی مانند بلندتر شدن بدون اعوجاج حداکثر سطح صدا تنظیم شده‌اند، استفاده کنید. JBL در این مدل خود تغییراتی در نمایش نور ایجاد کرده و رنگ‌های بیشتری به آن اضافه کرده است، اما همچنان به آنچه مردم در مورد این مجموعه از بلندگوها علاقه دارند، وفادار است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%aa%d8%a7-30-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads