داغ ترین ها :
بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان

در دنیای جدید و به خصوص بعد از آنلاین شدن مدارس و دانشگاه‌ها نیاز به لپ تاپ بیشتر از قبل شد و همین باعث شد که کاربران با بودجه‌های مختلف به دنبال خرید بهترین لپ تاپ ممکن باشند. در این مطلب قصد داریم به سراغ بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون برویم و گزینه‌های موجود را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد دارید لپ تاپ تا قیمت 10 میلیون تهیه کنید ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

لیست قیمت انواع لپ تاپ را در سایت تکنولایف مشاهده کنید: لپ تاپ

 

به چه نکات و مواردی باید توجه داشته باشیم؟

زمانی که می‌خواهید یک لپ تاپ انتخاب کنید باید به چند نکته‌ی اساسی توجه ویژه داشته باشید و لپ تاپ‌های ادامه‌ی مطلب هم بر همین اساس انتخاب شده‌اند.

صفحه نمایش

به صفحه نمایش لپ تاپ توجه ویژه داشته باشید؛ چرا که قرار است مدت زمان زیادی را صرف تماشای آن هنگام کار کردن یا تماشای فیلم و سریال کنید. نمایشگر ترجیحا باید رزولوشن FHD داشته باشد و از نوع مات هم باشد تا نور کمتری را بازتاب دهد. بد نیست در کنار این موارد به روشنایی پنل هم توجه داشته باشید تا مخصوصا در محیط‌های باز بتوانید با لپ تاپ به خوبی کار کنید.

صفحه نمایش

پردازنده مرکزی یا همان CPU

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر لپ تاپی به طور حتم همین پردازنده‌ی مرکزی آن است که وظیفه‌ی انجام پردازش‌های مختلف را عهده دار است و شما باید محصولی خریداری کنید که پردازنده‌ی مرکزی آن حداقل بتواند از پس کارهای روزمره به خوبی بربیاید. برای آگاهی از قدرت پردازنده مرکزی باید به تعداد هسته‌های آن و همچنین نسل پردازنده توجه داشته باشید.

 

خرید انواع لپ تاپ دانشجویی: قیمت لپ تاپ دانشجویی

مقدار حافظه‌ی رم

حافظه‌ی رم نیز نقش به سزایی در استفاده روزمره دارد، دلیل آن هم این است که لپ تاپ محصولی مولتی مدیا و مولتی تسکینگ است و شما دائما نیاز پیدا می‌کنید که چند برنامه‌ی مختلف را در کنار هم اجرا کنید. پس مهم است که میزان حافظه‌ی رم در حدی باشد که لپ تاپ بدون مشکل بتواند مثلا مرورگر و چند برنامه‌ی دیگر را همزمان به صورت باز در حافظه‌ی خود داشته باشد.

خرید لپ تاپ

 

بیشتر بخوانید:
بهترین لپ تاپ تجاری کدام است

 

نوع حافظه

البته که میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ اهمیت دارد و بهتر است که بسته به استفاده لپ تاپ ۱ ترابایتی یا بیشتر خریداری کنید اما مهم‌تر از میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ نوع حافظه است. شاید باورتان نشود که حافظه‌ی SSD تا چه حد می‌تواند سرعت یک لپ تاپ را بیشتر کند. پس ترجیحا لپ تاپی با حافظه‌ی SSD خریداری کنید یا برای تعویض حافظه به SSD بعد از خرید برنامه داشته باشید.

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون 1401

 

 

حافظه گرافیکی

در دو صورت باید به حافظه‌ی گرافیکی هم توجه ویژه داشته باشید. یکی این که بخواهید با لپ تاپ خود گهگاهی هم بازی‌ کنید و یکی هم این که بسته رشته‌ی مورد نظر خود بخواهید از نرم افزاری گرافیکی بهره ببرید.

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون 1402

اگر به دنبال خرید لپ تاپ خوب تا ۱۰ میلیون هستید در این بخش به شما گزینه‌های موجود را از قیمت کم به زیاد معرفی می‌کنیم. به طور کلی اما در نظر داشته باشید که چون لپ تاپ‌ها تا نهایت قیمت 10 میلیون تومان هستند نباید انتظار بالایی از این محصولات داشته باشید.

در واقع به بیان ساده لپ تاپ‌های موجود در این لیست اقتصادی هستند و نهایتا برای انجام کارهای روزمره مانند وب گردی و استفاده از نرم افزارهایی مانند مایکروسافت ورد و تماشای فیلم و محتوا مناسب هستند.

 

خرید انواع لپ تاپ خانگی در تکنولایف: قیمت لپ تاپ خانگی

اگر لپ تاپ مناسب برای انجام کارهای گرافیکی یا برنامه نویسی یا کارهای این چنینی می‌خواهید باید بودجه خود را مقداری افزایش داده و در حدود 25 میلیون تومان هزینه کنید.

قیمت اسپیکر

لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل IdeaPad N4020 

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون

برای خرید لپ تاپ که مناسب امور روزانه باشد و از قیمت مناسبی برخوردار شده باشد می‌توانید به لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad N4020 به عنوان گزینه‌ای مناسب فکر کنید. این محصول صفحه‌نمایشی 15.6 اینچی از نوع TN دارد که نرخ تازه سازی آن به 60 هرتز می‌رسد. رزولوشن این صفحه‌نمایش 1366 در 768 پیکسل است و پوششی مات دارد. در بخش سخت افزار این دستگاه تراشه Celeron مدل N4020 قرار گرفته که 2 هسته حقیقی و 2 هسته مجازی دارد و محدودیت سرعتی بین 1.1 تا 2.8 گیگاهرتز برای آن در نظر گرفته شده است. پردازنده گرافیکی این محصول یکپارچه و از نوع UHD Graphics است. این پردازشگر گرافیکی از پس اجرای امور روزانه و برنامه‌های سبک بر می‌آید و همراه خوبی برای دانشجویان است. ظرفیت حافظه داخلی این محصول 256 گیگابایت از نوع SSD است و قابلیت ارتقا نیز دارد. حافظه رم محصول نیز 4 گیگابایت از نوع DDR4 است. باتری بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان 2 سلولی لیتیوم یونی است و 42 وات ساعت ظرفیت دارد. طبق ادعای برند نیز می‌تواند بین 1 الی  3 ساعت شارژدهی داشته باشد.

 

قیمت لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل IdeaPad N4020 

 

برای بازی لپ تاپ بخریم یا PC:
لپ تاپ گیمینگ یا pc

 

لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل V15 IGL N4020 4GB 256GB SSD

لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل V15 IGL N4020 4GB 256GB SSD

لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل V15 IGL N4020 4GB 256GB SSD یکی از گزینه‌های قرار گرفته در فهرست لپ تاپ تا ۱۰ میلیون است. پردازنده اصلی این محصول مدل Celeron N4020 در نظر گرفته شده و پردازشگر گرافیکی یکپارچه Integrated Intel UHD Graphics 600 همراه آن قرار دارد. حافظه این محصول 256 گیگابایت از نوع SSD است و رم آن نیز ظرفیتی برابر با 4 گیگابایت از نوع DDR4 دارد. در مجموع با توجه به قیمت مشخصات سخت افزاری این دستگاه مناسب کارهای روزمره، وبگردی و امور سبک است. لپ تاپ لنوو صفحه‌نمایشی 15.6 اینچی دارد که رزولوشن 1366 در 768 پیکسل را نمایش می‌دهد. پوشش این صفحه نیز مات در نظر گرفته شده تا در صورت وجود نور نیز بتوانید محتوا را مشاهده کنید. با وزن 1.85 کیلوگرمی این لپ تاپ لنوو از نظر حمل و نقل نیز وضعیت مناسبی دارد.

 

قیمت لپ تاپ لنوو V15 IGL N4020 4GB 256GB SSD

 

راهنمای خرید لپ تاپ با 25 میلیون تومان:
بهترین لپ تاپ تا قیمت 25 میلیون

 

سوالات متداول

بهترین صفحه نمایش مربوط به کدام لپ تاپ است؟ هر دو مدل دارای صفحه نمایش HD هستند و بین آن‌ها تفاوتی دیده نمی‌شود.

قدرت کدام لپ تاپ بیشتر است؟ هر دو لپ تاپ دقیقا مشخصات سخت افزاری یکسانی دارند و تفاوتی میان آن‌ها دیده نمی‌شود. توان این دو مدل تنها برای کارهای کاملا بیسیک مناسب است.

خرید هارد اکسترنال
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

20 نظر

  1. atena

    سلام ،
    من برای کار تو بازار طلای آنلاین
    یه لپتاپ میخواستم
    که قیمتش ۱۰ تومن باشه
    پیشنهادتون چیه ؟

    مدل معرفی شده لنوو رو نو بخرم یا
    مدل بالاتر اما دست دو …

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به atena

      سلام اگه از سلامت لپ تاپ دست دوم اطمینان دارید، دست دوم بخرید اگه نه نو
  2. .

    سلام من یه لپ تاپ برای تلگرام و ترید و کارهای ساده میخوام چی پیشنهاد میدید ?

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به .

      سلام با چه بودجه ای؟
  3. سینا

    سلام خسته نباشید من دنبال یه لپ تاپ با قیمت ۱۰ ملیون میگردم که بشه داخلش بازی پی اس ۲۰۱۳ و تلگرام اجرا کرد کدوم لپ تاپ رو معرفی میکنید حجمش ۲۵۶ گیگ باشه کافیه فکر کنم

    1. نازنین

      پاسخ به سینا

      سلام وقت بخیر یه لپ تاپ برای تایپ میخوام فقط برای اینکه از ورد استفاده کنم برای نویسندگی و بتونم از حافظه اش برای عکس و فیلم های شخصی استفاده کنم...لپ تاپ لنوو واسه چنین استفاده ای خوبه؟
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به نازنین

        سلام با چه بودجه ای؟
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سینا

      سلام لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی مدل IdeaPad N4020 4GB 256GB البته که جزو ارزانترین مدل های بازار و نباید انتظار زیادی ازش داشته باشید
  4. امیر

    سلام
    ۲ تا سوال
    اول اینکه خواستم بدونم با این لپ تاپ میشه کارهای مثل اسکرین رکورد از صفحه و فتوشاپ هایی که با گوشی الان انجام میشه رو انجام داد؟ در حد ویدئو های زیر ۳ دقیقه که با گوشی هم الان انجام میدم میخوام ببینم با اینم میشه
    و در اخر تو همین رنج تا ۱۵ تومن چه پشنهاد دیگه ای دارید برای همین کارا؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر

  5. حامی

    سلام میتونم با بودجه 15 میلیون لپتاپ بخرم که سلرون یا ریزن نباشه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حامی

      سلام فکر نکنم
  6. مریمی

    سلام خسته نباشید یه لپ تاپ تا سقف ده الی ۱۲میلیون نهایت ۱۵ت لمسی ۳۶۰درجه معرفی میکنید اگر مدل استوک خوب باهمین مشخصات هم سراغ دارین ممنون میشم بگین حافظه هم حداقل ۲۵۶گیگ تشکر🌹

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مریمی

      سلام تو این بازه قیمتی ۳۶۰ نو نمیتونید بخرید استوک رو هم من واقعا دقیق نمی‌دونم
  7. Mobin

    یه لپ تاپ تا رنج قیمتی 10/20 تومن که برای برنامه نویسی کاربردی باشه چی پیشنهاد میکنید؟

  8. amir

    سلام
    من یه لب تاب فقط برای فتو شاپ و سایت opensea میخوام و بودجه ی کمی دارم چه لب تابی بخرم بهتره؟

    1. مهدی

      پاسخ به amir

      سلام مشخصات سیستم من Cpu corei5 4440 3.10 GH Gpu amd radeon 7770 2g ddr5 Ram 8g ddr3 Power green 600 watt هست به نظرتون چقدر میارزه و می ارزه بجاش با همین قیمت لپتاپ بخرم؟ ممنون
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به مهدی

        سلام راستش از قسمت سیستم دست دوم واقعا خبر ندارم سایت‌هایی هستن که راهنماییتون میکنن
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به amir

      سلام وقت بخیر بودجتون چقدر هست؟
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%aa%d8%a7-10-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d9%86/
ads
ads