داغ ترین ها :
بهترین اسپیکر تا 5 میلیون تومان

بهترین اسپیکر تا 5 میلیون تومان

داشتن یک اسپیکر مناسب می‌تواند لحظه‌های شیرینی برای ما فراهم آورد. شنیدن موسیقی مناسب حال و هوایی که داریم؛ افزون بر بالا بردن عملکرد و توانایی مغز، سبب می‌شود کمتر احساس تنهایی کنیم. گرچه برخی شنیدن با هدفون را ترجیح می‌دهند؛ اما اسپیکر می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد. هم آسیب کمتری به شنوایی شما خواهد رسید و هم می‌توانید موسیقی را در پس زمینه روزمره خود بشنوید؛ به‌گونه‌ای که شما را از جهان خود جدا نکند. بنابراین اگر قصد خرید اسپیکر مناسب برای شنیدن موسیقی یا تماشای فیلم دارید؛ این نوشتار به شما کمک می‌کند بهترین انتخاب را در بازه قیمتی ۲ تا ۵ میلیون تومان داشته باشید.

 

برای خرید جدیدترین اسپیکر های بازار از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید: لیست قیمت اسپیکر

 

اسپیکر تا 5 میلیون

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B100

یکی از اسپیکرهای باکیفیتی که می‌توانید در این بازه قیمتی خریداری کنید همین هیسکا B100 است. این اسپیکر 4.5 کیلوگرمی طراحی مربعی دارد و بخش روبرویی آن از نورپردازی RGB استفاده می‌کند. این نورپردازی 4 حالت مختلف دارد و می‌تواند خود را با موسیقی در حال پخش هماهنگ کند تا جذابیت بیشتری داشته باشد و حس هر بیت را به طور کامل انتقال دهد. بخش بالایی این اسپیکر میزبان دکمه‌های مختلف است تا شما کنترل کاملی به روی آن داشته باشید.

بخش پشتی این اسپیکر از یک دستگیره کوچک برای حمل و نقل آسان میزبانی می‌کند که طراحی نارنجی دارد و زیبایی اسپیکر را دو چندان کرده است. در ادامه این دستگیره ورودی‌های محصول دیده می‌شود و شما به دکمه پاور و ورودی‌هایی مانند USB-A، AUX و درگاه کارت حافظه جانبی دسترسی خواهید داشت. ورودی میکروفون، گیتار و آداپتور هم در همین بخش دیده می‌شود.

هیسکا B100

شما به چهار طریق می‌توانید با این اسپیکر موزیک پخش کنید، یکی به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث 5.1 که اتصال بسیار خوب و پایداری دارد، یکی از طریق فلش مموری حاوی موزیک، یکی از طریق AUX و اتصال به گوشی یا هر پلیر دیگری و یکی هم از طریق کارت حافظه جانبی مجهز به موزیک. درون این دستگاه یک اسپیکر 6.5 اینچی دیده می‌شود که می‌تواند خروجی 30 واتی را به گوش برساند. هیسکا B100 از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و می‌تواند تا 4 ساعت دوام بیاورد.

ناگفته نماند که شما همراه این اسپیکر درون جعبه یک میکروفون سیمی دریافت می‌کنید و می‌توانید از طریق این میکروفون صدای خود را پخش کنید و مثلا یک آهنگ بخوانید یا برای جمعی صحبت کنید. این ویژگی در کنار ورودی گیتار باعث می‌شود تا بتوانید به کمک این اسپیکر ساز بزنید و آهنگ بخوانید. از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر می‌توان به قابلیت TWS، پخش رادیو، ریموت کنترل برای کنترل راحت از راه دور و برد 10 متری بلوتوث اشاره کرد.

خرید اسپیکر بلوتوثی هیسکا B100

اسپیکر بلوتوثی JBL مدل Flip Essential

شاید بتوان اسپیکرهای بسیاری را در این بازه قیمت یافت که بسته به توانایی‌های هریک، ارزش متفاوتی برای خریدشان وجود دارد. از برند خوشنام JBL گرفته تا اسپیکرهای متفاوتی از کینگ استار. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل Flip Essential محصولی با کیفیت و مناسب است که می‌توان آن‌ را نخستین محصول در این بازه قیمت معرفی کرد. بلوتوث نسخه ۴.۲ این محصول شاید کمی قدیمی به‌نظر برسد اما تغییری در پخش صدا ایجاد نخواهد کرد. تنها ممکن است به فاصله کمتری برای اتصال نیاز داشته باشید. اما در مقابل صدایی به‌شدت قدرتمند دریافت خواهید کرد که در این بازه قیمتی بی‌مانند است.

اسپیکر بلوتوثی JBL مدل Flip Essential

همان‌گونه که مشخص است، طراحی قطعات داخلی و مهندسی صدا در این اسپیکر به‌گونه‌ای است که صدا به‌صورت یکپارچه و نرم خارج شود. وجود دو درایور گرد و منعطف در کنار یک ساب‌ووفر قدرتمند، ترکیبی از بیس قوی و صدای زیر دقیق و لطیفی ارائه خواهد داد که شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

اسپیکر بلوتوثی JBL مدل Flip Essential

پاسخ فرکانسی این اسپیکر ۶۵ تا ۲۰ هزار هرتز است که دامنه گسترده‌ای از صداها را پوشش می‌دهد. در کنار این پوشش فرکانسی، توان ۲۰ واتی اسپیکر JBL مدل Flip Essential قدرت پخش صدای بالایی به آن می‌دهد که برای فضاهای بزرگ نیز مناسب است. این اسپیکر تا ۸۰ دسی‌بل حساسیت نویز به فرکانس دارد. بدین ترتیب جزئیات با اهمیت در صداها را از دست نخواهید داد. این محصول با داشتن استاندارد IP67 مقاومت کاملی در برابر نفوذ آب و گردوغبار دارد. این توانایی در کنار ۱۲ ساعت شارژدهی که برگرفته از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپری آن است؛ Flip Essential را به گزینه بسیار مناسبی برای کمپینگ و سفر تبدیل می‌کند.

 

قیمت اسپیکر جی بی ال Flip Essential

 

اسپیکر بلوتوثی کینگ استار مدل KBS335

در قیمتی نزدیک به مدل پیشین، کینگ استار KBS335 را نیز می‌توانید تهیه کنید که تفاوت‌های فراوانی با محصول JBL دارد. این اسپیکر ابعاد بزرگی دارد و برای استفاده ثابت توصیه می‌شود. البته که با ۶ ساعت شارژدهی (برای ۵۰ درصد صدا) می‌توان از آن در بیرون نیز استفاده کرد؛ اما ممکن است وزن ۳ کیلوگرمی آن چنین کاری را دشوار کند. با این همه بلوتوث نسخه ۵ و  درگاه‌های ارتباطی گوناگون به شما کمک می‌کند که شیوه‌های اتصال متفاوتی را تجربه کنید.

ویژگی جالب این محصول، پشتیبانی از میکروفون است که می‌توانید استفاده‌های گوناگونی از آن داشته باشید. پاسخ فرکانسی این محصول ۷۰ تا ۲۰ هزار هرتز است و در کنار توان ۲۴ واتی آن، صدایی قدرتمند به ارمغان می‌آورد و می‌توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید. به‌وسیله کلیدهایی که روی این محصول قرار گرفته می‌توانید اکولایزر صدا را مطابق با موسیقی درحال پخش انتخاب کنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

 

خرید گوشی 5G

 

 

قیمت اسپیکر KBS335 کینگ استار

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B160

یکی از اسپیکرهای هیسکا که طراحی بسیار جذابی دارد همین مدل B160 است، دستگاه مستطیل شکلی که بخش روبرویی آن به طور کامل نورپردازی RGB است و می‌تواند محیط اطراف را کاملا روشن کند و جلوه خاصی به خود اسپیکر ببخشد. این نورپردازی از چهار حالت مختلف هم پشتیبانی می‌کند. بخش بالایی هیسکا B160 دکمه‌های کنترل این اسپیکر و دستگیره چرمی برای حمل و نقل راحت‌تر دیده می‌شود و درگاه‌های مختلف نیز طبق انتظار پشت دستگاه قرار گرفته‌اند.

هیسکا b160

از سمت چپ به ترتیب درگاه میکروفون، درگاه USB-A، درگاه AUX، درگاه شارژ (Type-C) و بخشی برای ریست کردن اسپیکر دیده می‌شود. این دستگاه از دو اسپیکر 3.5 اینچی استفاده می‌کند و حداکثر صدای خروجی آن به 30 وات می‌رسد. امکان پاسخ‌گویی به تماس‌های دریافتی نیز برای هیسکا B160 در نظر گرفته شده تا شما بتوانید به کمک همین اسپیکر مکالمه داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به پخش رادیو، فناوری TWS، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و پخش 4 ساعت موزیک مداوم اشاره کرد.

خرید اسپیکر هیسکا B160

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23

بدون شک یکی از با ارزش‌ترین انتخاب‌ها نسبت به قیمت، اسپیکر سونی مدل SRS-XB23 است. سونی را می‌توان پادشاه تولیدکنندگان محصولات صوتی دانست. این شرکت معتبر و مشهور ژاپنی، با تولید محصولات باکیفیت خود، تمام رقبا را کنار زده و در بالای لیست برترین‌ها قرار گرفته‌است. اسپیکر SRS-XB23 این شرکت، با برخورداری از بلوتوث نسخه ۵ ارتباطی دقیق و بدون قطع شدن را به همراه خواهد داشت که تا ۱۰ متر نیز برد مفید آن است.

اسپیکر XB23

این اسپیکر ۲ درایور فول رنج مجهز به تکنولوژی EXTRA BASS تخم مرغی شکل دارد که صدا را به گوشه‌ها و ساب‌ووفر هدایت می‌کند. بدین ترتیب هم صدای زیر قدرتمندی خواهید داشت و هم باس نرم و فراگیری می‌شنوید. پشتیبانی از فرکانس ۲۰ تا ۲۰هزار هرتز در این اسپیکر، تضمین‌کننده پخش باکیفیت صداهای گوناگون است. سبک‌های گوناگون موسیقی را می‌توانید با این اسپیکر بشنوید یا از تماشای فیلم و بازی کردن به کمک آن لذت ببرید.

 

خرید پاوربانک

 

اسپیکر sony srs-xb23

سونی برای اسپیکر SRS-XB23 که ۵۸۰ گرم وزن دارد؛ گواهی مقاومتی IP67 را در نظر گرفته که خیال کاربران از نفوذ آب و گردوغبار به داخل این محصول آسوده باشد. در کنار این مقاومت، ۱۲ ساعت عمر باتری به‌شما اجازه می‌دهد آن را هر جایی همراه خود داشته باشید و به موسیقی دلخواه خود گوش دهید.

 

خرید اسپیکر سونی xb23

 

اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S39

این دستگاه گزینه‌ای به‌صرفه و مناسب است که می‌تواند خرید مطمئنی باشد. زیلوت در این اسپیکر خود، ۲ درایور ۶۳ میلی‌متری و یک درایور بزرگ ۹۳ میلی‌متری به‌کار برده که حجم صدایی شگفت‌انگیز به همراه دارد.

اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S39

بلوتوث نسخه ۵ در کنار درگاه USB ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری و درگاه کارت حافظه، راه‌های ارتباطی این اسپیکر هستند که می‌توانید بسته به نیاز و شرایط خود از آن استفاده کنید. پاسخ فرکانسی ۲۰ تا ۲۰هزار هرتز در این اسپیکر، دامنه گسترده‌ای از صداها را پوشش می‌دهد. بدین ترتیب نگران از دست رفتن هیچ صدایی نخواهید بود. افزون بر این، توان ۲۸ واتی اسپیکر S39 زیلوت، صدایی قدرتمند در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در فضاهای گوناگون از آن استفاده کنید.

مشخصات اسپیکر زیلوت S39

طراحی این اسپیکر ممکن است یادآور محصولات معروف JBL باشد؛ اما این طراحی برای بهینه‌تر شدن خروجی صدا و افزایش کارآمدی مورد استفاده قرار گرفته‌است. افزون بر این وجود پایه‌هایی در کف اسپیکر، ایستایی آن را افزایش می‌دهد. اما بدین معنی نیست که برای میز کار طراحی شده‌است! به لطف باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری این محصول، می‌توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید.

 

قیمت اسپیکر S39 زیلوت

 

اسپیکر بلوتوثی کینگ استار مدل KBS519

اگر به اسپیکرهای بزرگ علاقه دارید و بلندی صدا برای شما مهم است؛ در این بازه قیمت محصولات خوبی از برند کینگ استار خواهید یافت. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS519 از تولیدات بزرگ و قدرتمند این شرکت است که می‌تواند در مکان‌هایی مانند منزل، محل کار، رستوران و کافه، باشگاه ورزشی و حتی مکان‌های روباز نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اسپیکر kingstar kbs519

این اسپیکر درگاه‌های ورودی گوناگونی مانند AUX، USB، کارت حافظه و میکروفون دارد. به‌وسیله این میکروفون می‌توانید روی موسیقی‌های بیکلام دکلمه کنید یا با خواننده مورد علاقه خود هم‌خوانی داشته باشید. همچنین می‌توانید اتصال بی‌سیم به‌وسیله بلوتوث داشته باشید و هنگام تماشای فیلم از این اسپیکر قدرتمند استفاده کنید. باتری این اسپیکر ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد که برای توان ۳۵ واتی آن ممکن است قدری کم باشد؛ اما می‌تواند تا چند ساعت برای شما موسیقی پخش کند که بستگی به میزان بلندی صدا دارد.

 

خرید اسپیکر kingstar kbs 519

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB33

از بین اسپیکرهایی که در بازه قیمتی ۴ تا ۵ میلیون تومان وجود دارد؛ بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها محصولی از کمپانی سونی است. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB33 گرچه ابعاد بزرگی ندارد اما در همین اندازه متوسط با وزن یک کیلوگرمی خود، امکانات بسیاری در اختیار کاربر می‌گذارد. از بلوتوث نسخه ۵ تا بدنه کاملا ضد آب، ویژگی‌های این محصول دوست داشتنی است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB33

 

بیشتر بخوانید:
اسپیکر چمدانی چی بخریم؟

 

با پاسخ فرکانسی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز در این اسپیکر می‌توانید به هر صدایی گوش دهید. البته تکنولوژی‌های دیگری از جمله Clear Audio+ ،DSEE ،LIVE SOUND ،EXTRA BASS و STAMINA MODE نیز در این اسپیکر گنجانده شده که همگی به افزایش کیفیت صدای خروجی کمک می‌کنند. این محصول با وزن یک کیلوگرمی خود، بهترین انتخاب در این بازه برای استفاده در بیرون از خانه است.

با دانلود نرم‌افزار ویژه این اسپیکر می‌توانید اکولایزر شخصی خود را برای آن تنظیم کنید. بدین ترتیب با توجه به موسیقی در حال پخش، اکولایزر ویژه آن را انتخاب و از نتیجه خشنود خواهید شد. باتری قدرتمند و شارژدهی ۲۴ ساعته این اسپیکر، نیاز شما را به شارژ کردن مدام از بین برده و آن‌را به همراهی خوب برای مسافرت‌ها و کمپینگ می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB33

 

قیمت اسپیکر XB33 سونی

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S67

انتخاب بین این اسپیکر، محصول قبلی و اسپیکر بعدی، تنها به خود شما بستگی دارد. اینکه بخواهید از کدام برند انتخاب کنید یا چه بازه فرکانسی را در اختیار داشته باشید؛ همگی وابسته به شماست. زیلوت در این دستگاه افزون بر اتصال بی‌سیم بلوتوثی، جک ۳.۵ میلی‌متری و درگاه MicroSD و درگاه محبوب USB نیز در نظر گرفته که دست شما را برای پخش موسیقی بازتر خواهد کرد.

بلوتوث نسخه ۵ در این دستگاه به شما کمک می‌کند که اتصالی ایمن داشته باشید. ۱۷۰۰ گرم وزن این اسپیکر نیز محدودیتی در جابه‌جایی آن ایجاد نخواهد کرد. از دیگر امکانات جالب این دستگاه، وجود میکروفون در آن است که می‌توانید به کمک آن به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید.

 

خرید هارد اکسترنال

 

پاسخ فرکانسی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S67 به گستردگی شنوایی انسان و از ۲۰ تا ۲۰هزار هرتز است. این بازه به شما امکان می‌دهد هر موسیقی از هر سبکی را با کیفیت مناسب بشنوید. سه درایور بزرگ قرار گرفته زیر پوشش پارچه‌ای این اسپیکر، توانایی تولید صدا با توان ۶۰ وات و حساسیت ۹۰ دسی‌بل را دارد. بدین ترتیب می‌توان از آن برای میهمانی‌ها نیز استفاده کرد. این دستگاه مقاوت بسیار خوبی در برابر نفوذ گرد و غبار و آب دارد. افزون‌بر این، با وجود باتری قدرتمند ۱۴۴۰۰ میلی‌آمپری که بیش از ۴۰ ساعت شارژدهی می‌کند که خیال شما را برای استفاده در مسافرت آسوده خواهد کرد. درگاه USB موجود در پشت دستگاه به شما امکان می‌دهد که از آن به عنوان پاور بانک نیز استفاده کنید.

 

قیمت اسپیکر zealot S67

 

اسپیکر بلوتوثی JBL Charge 5

با کمی افزایش بودجه، می‌توانید اسپیکری قدرتمند از کمپانی خوش‌نام JBL داشته باشید. محصولات این کمپانی، افزون بر بیس قوی، صدای زیر نرم و لطیفی دارند که تجربه شنیداری یک موسیقی را بهبود می‌بخشد. اسپیکر بلوتوثی JBL Charge 5 محصولی زیبا، حرفه‌ای و با ارزش است که می‌توانید با خرید آن تا مدتها لذت داشتن دستگاهی با کیفیت را بچشید.

اسپیکر جی بی ال Charge 5

این محصول به بلوتوث ۵.۱ مجهز شده‌ که اتصال ایمنی را برای کاربران فراهم می‌کند. بدنه پلاستیکی این اسپیکر ۱۵۰۰ گرم وزن دارد و طراحی آن به‌شدت جذاب است. ارگونومی این محصول سبب می‌شود تا بهترین خروجی صدا که صدایی ۳۶۰ درجه است در اختیار کاربران قرار گیرد.

اسپیکر جی بی ال Charge 5

اسپیکر بلوتوثی Charge 5 دارای تکنولوژی اختصاصی JBL Party Boost که به‌وسیله آن می‌توانید این دستگاه را به تعداد نامحدودی از اسپیکرهای این برند متصل کنید و یک میهمانی دلنشین داشته باشید. افزون بر این، درایورهای بهبود یافته و توئیتر جداگانه در این اسپیکر، می‌توانند صدایی بسیار دقیق ارائه دهند. به‌گونه‌ای که هیچ یک از فرکانس‌ها از بین نخواهد رفت. بنابراین هم صدای باس قوی و هم صدای زیر باکیفیت خواهید داشت. مجموع توان خروجی این اسپیکر ۴۰ وات است که صدایی بلند را در کنار حساسیت ۸۰ دسی‌بل آن به همراه دارد.

اسپیکر جی بی ال Charge 5

گواهی IP67 این اسپیکر، مقاومت آن را در برابر نفوذ آب و گردوغبار تضمین می‌کند. بدین ترتیب و با توجه به باتری ۷۵۰۰ میلی‌آمپری آن، می‌توانید از این اسپیکر در سفرهای بیرون شهری خود به‌سادگی استفاده کنید. تنها راه ارتباطی این وسیله بلوتوث است و پشتیبانی از کارت حافظه یا USB و جک ۳.۵ میلی‌متری در آن وجود ندارد.

 

خرید اسپیکر بلوتوثی JBL Charge 5

 

جمع بندی

در این نوشتار تلاش شد تا بهترین انتخاب در بازه‌های پلکانی قیمت معرفی شود. اینکه کدام اسپیکر بهتر از دیگر محصولات است؛ به دیدگاه و نیاز شما بستگی دارد. شاید کسی بخواهد برای داشتن یک اسپیکر از برندی خاص (مانند سونی) هزینه بیشتری پرداخت کند؛ در صورتی که فرد دیگری همان توانایی‌های را در محصولی ارزان‌تر از برندی ناآشنا بیابد. در کل بهتر است برخی استانداردها مانند نسخه بلوتوث جدید، پاسخ فرکانسی مناسب، شارژدهی بالا و درایورهای به‌کار رفته در اسپیکر مورد نظرتان را در نظر بگیرید و با توجه به این موارد، انتخاب خود را انجام دهید.

بهترین اسپیکر 5 میلیونی

 

بهترین برند اسپیکر کدام است؟
بهترین مارک اسپیکر فلش خور

شاید نیاز داشته باشید:
نحوه تميز كردن اسپيكر گوشي

سوالات متداول

بهترین اسپیکر تا قیمت ۵ میلیون تومان کدام است؟

دستگاه‌هایی که معرفی شد؛ همگی از بهترین اسپیکرها در این بازه قیمتی هستند. با مطالعه دقیق این نوشتار و کمی سبک و سنگین کردن شرایط و البته توجه به بودجه و نیازی که دارید؛ می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. این نکته را فراموش نکنید که برای شروع کار می‌توانید از محصولات ارزان‌تر نیز استفاده کنید. در کل بهتر است رفته‌رفته و با حرفه‌ای‌تر شدن خود، انتخاب‌های حرفه‌ای و گران انجام دهید.

اسپیکر بخرم یا هدفون

مقایسه این دو دستگاه نادرست است زیرا کارایی متفاوتی دارند. هدفون‌ها می‌توانند موسیقی را تمیزتر و بهتر ارايه بدهند زیرا فاصله کمی با گوش شما دارند؛ بنابراین جزئیات بیشتری را متوجه خواهید شد. اما همیشه نمی‌توانید از آنها استفاده کنید. محدودیت‌هایی مانند سلامت شنوایی، عدم تمرکز روی دیگر کارها و موارد دیگری برای استفاده از هدفون‌ها وجود دارد که آنها را برای طولانی مدت نامناسب می‌کند. افزون‌بر این، هدفونی که مناسب باشد و بتواند کیفیت خوبی در اختیار شما قرار دهد؛ بی‌شک قیمت بالاتری نسبت به اسپیکری با همان ویژگی‌ها دارد. درکل که داشتن هر دوی آنها نیاز است؛ زیرا کارایی متفاوتی دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%aa%d8%a7-5-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d9%86/
ads
ads