داغ ترین ها :

بررسی اسپیکر xtreme 3

در بررسی اسپیکر xtreme 3 به این موضوع اشاره می‌کنیم این محصول چرا اینقدر محبوب است و عملکرد آن چگونه است. با بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل xtreme 3 همراه ما باشید.

جی بی ال Xtreme 3

خرید جی بی ال Xtreme 3

امتیاز

8
طراحی :
باتری :
کیفیت ساخت :
کیفیت صدا :
عملکرد :

نقاط قوت

  • ضد آب
  • کیفیت صدای عالی
  • ظرفیت باتری فوق‌العاده بالا
  • طراحی جذاب

نقاط ضعف

  • حالت Party Mode با مدل‌های دیگر سازگاری ندارد

اسپیکر JBL Xtreme 3 یکی از محبوب‌ترین اسپیکرهای قابل حملی است که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید. خوشنامی JBL هم باعث شده که این محصول طرفداران زیادی پیدا کند. با این حال هنوز برای خیلی‌ها سوال است که چرا باید چنین محصولی خریداری کنند؟ ما در بررسی اسپیکر xtreme 3 می‌خواهیم به کیفیت ویژگی‌های این محصول اشاره کنیم. شاید شما هم مشتری این اسپیکر قابل حمل جذاب شدید.

 

مشاهده موجودی و قیمت انواع اسپیکر جی بی ال: اسپیکر jbl

 

ویژگی‌های اصلی JBL Extreme 3

در ابتدای بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل xtreme 3 می‌خواهیم به شما بگوییم که این محصول چه ویژگی‌هایی دارد و برای چه کارهایی ساخته شده است.

اولین ویژگی جذاب این محصول این است که از گواهی IP67 پشتیبانی می‌کند و در برابر پاشش آب و نقوذ گرد و خاک مقاوم است. این ویژگی باعث شده که JBL Xtreme 3 برای محیط‌های خیس مانند استخر و کنار دریا و روی ساحل مناسب باشد. از طرف دیگر طراحی این اسپیکر قابل حمل به شکلی است که به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید. این محصول حجم صدای بسیار زیادی هم تولید می‌کند که یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. از طرف دیگر می‌توانید به صورت بلوتوثی به این اسپیکر متصل شوید. ارتباط بلوتوثی بسیار با کیفیتی را با این محصول خواهید داشت. البته که به واسطه پورت AUX هم می‌توانید به این محصول متصل شوید و موسیقی گوش کنید.

در این قسمت از بررسی اسپیکر xtreme 3 باید بگوییم که این محصول از بلوتوث ۵٫۱ پشتیبانی می‌کند و از کدک SBS هم پشتیبانی خواهد کرد. شما این امکان را خواهید داشت که دو دستگاه را به صورت همزمان به بلوتوث متصل کنید، اما در نظر داشته باشید که دو موسیقی به صورت همزمان از این محصول پخش نمی‌شود.

 

اسپیکر فلیپ ۵ زیر ذره‌بین🔍: بررسی اسپیکر jbl flip 5

 

طراحی اسپیکر xtreme 3

در ادامه بررسی جی بی ال اکستریم ۳ می‌خواهیم به ویژگی‌های ظاهری این محصول اشاره کنیم. این اسپیکر قابل حمل شبیه به اسپیکر JBL Flip 6 ساخته شده است. در واقع این اسپیکر به صورت سیلندری ساخته شده که از باس‌های پسیو در هر دو سمت این ظاهر سیلندری استفاده می‌کند. درایورهای اصلی این اسپیکر در مرکز این شکل سلیندری قرار گرفته‌اند و دوام و کیفیت مناسبی دارند. موضوع دیگری که در طراحی Xtreme 3 باید به آن اشاره کنیم این است که این محصول ظاهری سر سخت  و مقاوم دارد. همان‌طور که گفتیم از گواهی IP67 بهره می‌برد و برابر نفوذ آب و گرد و خاک هم مقاوم است.

موضوعی که باید در بررسی jbl xtreme 3 اشاره کنیم این است که این اسپیکر یک محصول بزرگ و قابل حمل است که وزن آن به ۲٫۶۸ کیلوگرم می‌رسد. همچنین بندی هم برای آن در نظر گرفته شده باعث شده به راحتی بتوانید آن را حمل کنید. طراحی این اسپیکر به شکلی است که به راحتی آن را می‌توانید روی شانه خوبی بیندازید و آن را جا به جا کنید.

در زیر این اسپیکر بافتی قرار گرفته که باعث می‌شود اکستریم ۳ از روی زمین لیز نخورد و به خوبی در جای خودش باقی بماند. این بافت پلاستیکی  از لرزش اسپیکر هم جلوگیری می‌کند. این بافت در زمانی که حجم صدای اسپیکر بالا می‌رود هم باعث می‌شود که اسپیکر تکان نخورد و در جای خودش ثابت بماند.

در پشت این اسپیکر دو عدد پورت USB مشاهده می‌شود. یک پورت ورودی و خروجی USB روی اسکتریم ۳ دیده می‌شود و پورت USB بعدی هم برای شارژ کردن خواهد بود. در این قسمت پورت AUX هم دیده می‌شود.

کنترل جی بی ال اکستریم ۳

در بررسی jbl xtreme 3 می‌خواهیم به ویژگی‌های کنترلی این محصول اشاره کنیم. روی این محصول دقیقا همان دکمه‌هایی که برای کنترل روی دیگر اسپیکرها دیده می‌شود را مشاهده می‌کنید. این دکمه‌ها شامل دکمه‌های کنترل حجم صدا، دکمه Party Boost و دکمه‌های پخش موسیقی، متوقف کردن موسیقی و تغییر موسیقی می‌شوند. روی این محصول نباید به دنبال دکمه نور پس‌مزینه باشید. البته که دکمه بلوتوث هم روی این محصول دیده می‌شود. چراغ‌های نمایش ظرفیت باتری هم روی این محصول دیده می‌شوند.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که اسپیکر جی بی ال اسکتریم ۳ اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های اندروید و آیفون هم دارد. با این اپلیکیشن به یکسری تنظیمات بیشتر دسترسی خواهید داشت. مثلا می‌توانید حالت Party Mode را بدون استفاده از دکمه فیزیکی فعال کنید. البته باید بگوییم که این ویژگی تنها روی دو مدل دیگر از همین اسپیکر جی بی ال اکستریم ۳ فعال می‌شود و نمی‌توانید از آن روی اسپیکرهای دیگر استفاده کنید. با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید به تنظیمات اکولایزر هم دسترسی داشته باشید.

عملکرد باتری اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل xtreme 3

شاید مهمترین قسمتی که باید در بررسی اسپیکر xtreme 3 به آن اشاره کنیم، عملکرد باتری باشد. این باتری در حالی که کاملا شارژ باشد تا ۱۵ ساعت موسیقی پخش می‌کند. البته که با استفاده از کابل USB می‌توانید این محصول را شارژ کنید. البته از آنجایی که این محصول ظرفیت باتری بالایی دارد، می‌توانید گوشی خودتان را هم با این محصول شارژ کنید. البته همین ظرفیت بالای باتری باعث شده که بتوانید یک مهمانی را به راحتی با این محصول سپری کنید.

کیفیت صدا؛ حسابی سروصدا کنید

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که باید در بررسی جی بی ال اکستریم ۳ به آن اشاره کنیم، کیفیت صدای این محصول است. محدوده فرکانس این اسپیکر بین ۵۳٫۵ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز قرار می‌گیرد و باید بگوییم که حجم صدای قابل قبولی هم تولید می‌کند.

برای تست این اسپیکر از موسیقی‌های مختلف استفاده کردیم. از موسیقی‌های مختلف در سبک‌های گوناگون استفاده کردیم. اکثر موسیقی‌‌ها با حجم صدای بسیار بالایی پخش می‌شوند. البته در برخی موسیقی‌ها صدای درام کمتر شنیده می‌شود و صدای خواننده بیشتر به گوشی می‌رسد. از آنجایی که این اسپیکر از ۴ درایور برخوردار است می‌تواند موسیقی‌ها را با کیفیت مناسبی پخش کند. در اکثر موسیقی‌ها صدای خواننده به خوبی شنیده می‌شود و صدای سازهای مختلف هم به راحتی قابل تشخیص خواهند بود.

این اسپیکر قابل حمل جی بی ال از دو ووفر ۲۵ واتی و دو توییتر ۲۵ داخلی ۲۵ واتی استفاده می‌کند. به همین دلیل حجم صدای بسیار خوبی تولید می‌کند. حجم صدای این اسپیکر آنقدر بالا است که در محیط‌های باز هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

آیا اسپیکر xtreme 3 ارزش خرید دارد؟

همان طور که در بررسی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل xtreme 3 گفتیم، این محصول حجم صدای بالا و با کیفیتی منتشر می‌کند. به همین دلیل انتخاب بسیار خوبی برای فضاهای بسته به حساب می‌آید. قابل حمل بودن آن هم فوق العاده است و باعث شده که بتوانید آن را به همراه خود ببرید. ضد آب بودن آن هم باعث شده که بتوانید در هر محیطی از این محصول استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا جی بی ال اسکتریم ۳ در حالت Party Mode به جی بی ال اسکتریم ۲ متصل می‌شود؟ خیر. در حالت Party Mode تنها می‌توانید جی بی ال اسکتریم ۳ را به دو عدد اسپیکر جی بی ال اکستریم ۳ متصل کنیم.

آیا اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل xtreme 3 روی سطح آب می‌ماند؟ خیر. این محصول روی آب شناور نمی‌ماند و بهتر است در لحظه‌ای که این محصول داخل آب افتاد، آن را سریع خارج کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
4 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/jbl-xtreme-3-review/
ads
ads