داغ ترین ها :
بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان کدام است؟ به خوبی پیداست که تنوع گوشی‌های موبایل در رنج قیمت 4 میلیون بالاست. برند‌های بزرگی مانند سامسونگ، شیائومی، آنر، نوکیا و هوآوی سعی دارند گوشی‌هایی باکیفیت بالا را در رده قیمت مناسب عرضه کنند. با نگاهی به محصولات میان‌رده‌ی این برند‌ها می‌توانید تنوع بسیار زیادی را مشاهده کنید.

برای مشاهده لیست قیمت روز انواع گوشی به سایت تکنولایف بروید:

قیمت گوشی

در ادامه مطلب به شما گوشی‌هایی تا 4 میلیون تومان را معرفی می‌کنیم و نحوه چیدمان لیست نیز از قیمت زیاد به کم است. اگر قصد خرید گوشی 3 میلیونی را دارید به محصولات انتهای لیست مراجعه کنید.

خرید پاوربانک

موتورولا E13 نسخه 64/2 گیگابایت

موتورولا E13

موتورولا E13 را می‌توان یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی این برند و در واقع یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی بازار ایران دانست. این محصول با اندروید 13 نسخه Go Edition روانه بازار شده و همین موضوع نشان می‌دهد که با یک گوشی بسیار جدید مواجه هستیم. این گوشی از تراشه Unisoc T606 قدرت می‌گیرد. این چیپست تقریبا عملکردی مشابه با هلیو G35 دارد و حدود 15 درصد از آن قوی‌تر است. این یعنی در استفاده روزمره با کندی مواجه نخواهید شد. اگر به دنبال خرید عمده موبایل از وارد کننده هستید، این گوشی را زیر نظر داشته باشید.

این محصول پنلی 6.5 اینچی با رزولوشن مورد انتظار HD+ دارد. این نمایشگر حدود 83 درصد از نمای روبرویی را در اختیار گرفته و تراکم 270 پیکسل بر هر اینچ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. این صفحه نمایش کیفیت قابل قبولی برای این بازه قیمتی دارد و می‌تواند شما را راضی کند. مجموعه دوربین‌های موتورولا E13 را لنز اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد و باتری این محصول 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

مشخصات گوشی موتورولا E13
تراشه Unisoc T606
تعداد سیم‌کارت دو
دوربین دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید 13 نسخه Go Edition
حافظه داخلی 64 گیگابایت
رم 2 گیگابایت رم
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه بله
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

خرید موتورولا E13 نسخه 64 گیگابایت با رم 2

خرید تبلت

پیشنهاد مطالعه:
بهترین گوشی تا 5 میلیون

ویکو T10 نسخه 64/2 گیگابایت

ویکو T10

ویکو T10 یکی دیگر از گوشی‌هایی است که می‌توانید با بودجه کم آن را خریداری کنید. این دستگاه وزنی 192 گرمی دارد و از صفحه نمایشی 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن HD بهره می‌برد تا شاهد تراکم 270 پیکسل بر هر اینچ باشیم. این محصول اقتصادی از تراشه 12 نانومتری Helio A22 قدرت می‌گیرد و برای کارهای ساده می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

این گوشی اقتصادی از یک تک دوربین با سنسوری 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده می‌کند و این دوربین به فوکوس خودکار نیز مجهز شده است.چیدمان دوربین‌های این گوشی شبیه به ایفون 13 اپل است و در نگاه اول متوجه این شباهت در چینش مورب دوربین‌ها خواهید شد. ویکو T10 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی به حساب می‌آید.

مشخصات ویکو T10
تراشه Helio A22
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8300
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین 13 مگاپیکسل اصلی
سیستم عامل اندروید ۱۱ نسخه Go
حافظه داخلی 64 گیگابایت
رم 2 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

خرید ویکو T10 مدل 64 گیگابایت با رم 2

خرید گوشی 5G

 

راهنمای خرید گوشی با بودجه های بالاتر را هم در تکنولایف ببنید:
بهترین گوشی تا 35 میلیون تومان

سؤالات متداول

کدام گوشی تا 4 میلیون برای بازی مناسب است؟ به طور کلی که گوشی‌های این لیست دستگاه‌های خیلی عالی برای بازی نیستند و به دلیل بازه قیمتی کم شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا تنها قدرت سخت افزاری مناسب برای اجرا برنامه‌ها و کارهای روزمره استفاده کنند.

کدام گوشی تا 4 میلیون بهترین صفحه‌نمایش را دارد؟ گوشی‌های موجود در این بازه قیمتی دارای ررزولوشن HD و فناوری IPS هستند و خیلی نمی‌توان بین آن‌ها تفاوت قائل شد.

کدام گوشی تا 4 میلیون از نظر شارژدهی مناسب است؟ به طور کلی گوشی‌های موجود در این لیست شارژ دهی باتری مناسبی دارند؛ چرا که از اکثرا از نمایشگرهای HD استفاده می‌کنند و قدرت سخت افزاری آن‌ها نیز چندان زیاد نیست.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7-4-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads