داغ ترین ها :
اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده‌اند

اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده‌اند

هر روز اپلیکیشن‌های متعددی در پلی استور و اپ استور برای کاربران اندروید و iOS رایگان می‌شوند. در این مقاله، نگاهی داریم به فهرستی از اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده‌اند. کاربران بسیاری هستند که زمان خالی خود را در گشت و گذار در پلی استور گوگل یا اپ استور اپل سپری می‌کنند تا بتوانند اپلیکیشن‌ها و بازی‌های دلخواهشان را یافته و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند. اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه‌ها نیز به‌صورت رایگان یا پولی هستند.

البته باید در نظر داشت که گاهی اوقات اپلیکیشن‌های پولی را می‌توان به‌صورت رایگان دانلود کرده و از آن‌ها استفاده کرد. درواقع روزانه برخی از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS در اپ استور و پلی استور از حالت پولی خارج شده و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. پیدا کردن و دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور یا دانلود رایگان برنامه های پولی پلی استور کار ساده‌ای نیست و باید از این لیست اطلاع داشته باشید.

ما نیز در تکنولایف هر روز فهرستی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندروید و iOS را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بتوانید بدون پرداخت هیچگونه پولی نسبت به دانلود آن‌ها اقدام کنید. البته باید در نظر داشته باشید که برنامه‌ های رایگان شده آیفون یا اندروید تنها برای چند روز رایگان خواهند بود و امکان دارد پس از چند روز از حالت رایگان خارج شوند. در ادامه فهرستی از بهترین برنامه های پولی ایفون و اندروید که امکان دانلود رایگان آن‌ها از اپ استور یا پلی استور فراهم شده است را به شما ارائه می‌کنیم.

 

برای مشاهده قیمت روز انواع گوشی موبایل روی لینک روبرو کلیک کنید: قیمت گوشی

 

دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور (IOS)

اگر از ایفون استفاده می‌کنید این بخش به کار شما می‌آید و در ادامه می‌توانید برنامه های ایفون رایگان را مشاهده و دانلود کنید.

Resize Picture

اگر نیاز به برنامه‌ای دارید تا اندازه عکس‌های خود را تغییر دهید یا حجم آن‌ها را کم کنید این برنامه 1 دلاری که امروز رایگان شده دقیقا به کارتان خواهد آمد. این برنامه ویژگی‌های جذاب فراوانی دارد و حتی به شما امکان می‌دهد تا عکس‌ها با فرمت‌های مختلف را به یکی از فرمت‌های مرسوم تبدیل کرده و آن را به راحتی از طریق راه‌های مختلف برای دوستان خود ارسال کنید. شما در این برنامه می‌توانید تصاویر را از طریق رزولوشن یا حتی اندازه CM یا MM کوچک کنید و امکان تنظیم دقیق حجم عکس‌ها نیز وجود دارد. این برنامه نمره عالی 4.9 از 5 را به دست آورده و کاربران بسیار از عملکرد آن راضی هستند و پیشنهاد می‌کنیم شما هم Resize Picture را به روی ایفون یا ایپد خود داشته باشید.

 

دانلود Resize Picture از اپ استور

 

Memorize: Learn French Words

اگر به یادگیری زبان فرانسوی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را به روی گوشی خود داشته باشید. این اپلیکیشن 7 دلاری امروز رایگان شده و شما را در یادگیری لغات جدید یاری می‌دهد. در این برنامه بیش از 5000 لغت وجود دارد و شما به صورت روزانه با تعداد جدیدی آشنا خواهید شد. این لغات جدید جهت یادگیری بیشتر و یادآوری در طول دوره‌های مختلف مجدد به شما نمایش داده می‌شوند تا به طور کامل آن‌ها را به خاطر بسپارید. این برنامه ارزش بالایی دارد و همراه بسیار خوبی برای شما در مسیر یادگیری زبان فرانسوی خواهد بود.

 

دانلود Memorize: Learn French Words از اپ استور

 

Unit Converter | Converter4U

در زندگی روزمره شما به دلایل مختلفی مجبور می‌شوید واحدهای اندازه گیری را به یکدیگر تبدیل کنید. از تبدیل درجه سلسیوس به فارنهایت یا برعکس گرفته تا تبدیل میکرون متر به سانتی متر و بسیار از موارد دیگر از جمله تبدیل پوند به کیلوگرم. این برنامه بسیار کاربردی دارای دسته بندی‌های مختلف و در کل تعداد بسیار زیادی واحد اندازه گیری است و شما به راحتی از طریق آن می‌توانید واحد‌های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید. این برنامه 1 دلار قیمت دارد ولی امروز به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. شما برای تبدیل واحدها به هم تنها کافیست وارد این برنامه شوید و واحد مبدا و مقصد را انتخاب کنید و عدد مورد نظر را بزنید.

 

دانلود Unit Converter | Converter4U از اپ استور

 

برترین بازی های آفلاین برای اندروید: بهترین بازی های بدون نیاز به اینترنت

 

پس از مرور برنامه های رایگان شده ایفون وقت آن است که به سراغ برنامه‌ها و بازی های پولی رایگان اندروید برویم.

دانلود بازی ها و اپلیکیشن های رایگان اندروید

اگر گوشی اندرویدی دارید این قسمت به کار شما خواهد آمد و می‌توانید از بهترین برنامه های پولی اندروید استفاده کنید.

Accumulator PDF creator

اگر به هر دلیلی استفاده زیادی از فایل‌های PDF دارید این برنامه دقیقا مناسب شما و نیازتان خواهد بود. در اپلیکیشن 18 دلاری Accumulator PDF creator که امروز به صورت رایگان در اختیار قرار گرفته شما می‌توانید به‌راحتی از عکس PDF درست کنید و یا حتی فایل PDF را فشرده کنید. امکان حذف چند پیچ از میان یک فایل PDF و بسیاری از کارهای دیگر نیز در این برنامه وجود دارد.

 

دانلود Accumulator PDF creator از گوگل پلی

 

Synonyms PRO

در زبان انگلیسی Synonyms به کلماتی گفته می‌شوند که معنای یکسان یا نزدیکی با یک کلمه دیگر دارند. زمانی که شما برای یک مفهوم چندین کلمه بلد باشید بسیار بهتر می‌توانید صحبت کنید یا بنویسید و یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در آزمون IELTS نیز همین مورد است. این برنامه 2 دلاری که امروز به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته در قالب بازی به شما کلمات Synonyms یا همان هم معنای جدید آموزش می‌دهد تا از این طریق دامنه لغت‌های خود را نیز گسترش دهید. اگر در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید حتما توصیه می‌کنیم این برنامه را به روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید و از آن استفاده کنید.

 

دانلود Synonyms PRO از گوگل پلی

 

یک سرگرمی گروهی نیاز دارید؟

بازی چند نفره برای گوشی های اندرویدی

 

جمع بندی

در این مطلب برنامه های پولی و بازی‌های پولی که رایگان شده‌اند را به شما معرفی کردیم تا هم با گوشی اندروید و هم با ایفون خود بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. این برنامه‌ها معمولا فقط یک روز یا نهایت سه روز رایگان هستند و باید به صورت روزانه این مطلب را مطالعه کنید.

سوالات متداول

امکان دانلود رایگان برنامه اپ استور برای اندروید وجود دارد؟ گاهی اوقات بله، ولی همیشه خیر! بسیاری از برنامه‌ها دارای دو نسخه اندروید و iOS هستند و در یک روز هر دو نسخه را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند اما این گفته همیشه صدق نمی‌کند.

چرا هنگام دانلود از گوگل پلی با ارور ”این برنامه برای شما در دسترس نیست” مواجه می‌شوم؟ برخی از برنامه‌ها برای ایران در دسترس نیستند و باید حتما ابتدا گوگل پلی را Force stop کرده و سپس clear cache کنید و در نهایت با فیلترشکن اقدام به دانلود کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

26 نظر

  1. هادی

    درود بسیار عالی خیلی خیلی ممنون از زحماتتون الهی بی نهایت زنده سلامت پایدار باشین دوستان گل

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به هادی

      ممنون که همراه هستید دوست خوبم 🌱
  2. علی

    گوشی سامسونگ53اصلاخوش ایندنیست من نه میتوانم برنامه راپاک کنم ویابرنامه دوست دارم نصب کنم

  3. solmaz

    کد ”OZBARGAIN” را چطور در Prosper وارد کنیم ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به solmaz

      سلام وقت بخیر اگه وقتش نگذشته باشه باید به بخش پرداخت برید و این کد رو وارد کنید
      1. مهران جهان

        پاسخ به احسان نیک پی

        خیلی ممنون از شما به خاطر این برنامه خوب شما
  4. Qasim Ebrahimi

    سلام وقت بخیر. من ازنسخه14 گوشی Redmi Note10 5j استفاده میکنم. از ایران خریدم الان چین استم. من نمی تونم از منابع ناشناس اپلیکیشن نصب کنم. اینجا که از پلی استور نمیشی استفاده کرد. رهنمایی شما چیه؟ ممنون شما

  5. نوری خداکرمی

    عالی وزیبا

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a7%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%b3%d8%aa%d9%86/
ads
ads