داغ ترین ها :

بررسی پاوربانک شیائومی 10000 مدل pb100lzm

پاور بانک شیائومی مدل pb100zlm یکی از محصولات با کیفیت این برند است که قصد نقد و بررسی دقیق آن را داریم. در صورتی که نیاز به خرید پاور بانک شیائومی مدل pb100zlm دارید نقد و بررسی آن را از دست ندهید.

پاوربانک شیائومی 10000

خرید پاوربانک شیائومی 10000

امتیاز

7
طراحی :
باتری :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
عملکرد :

نقاط قوت

  • امکان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان
  • چراغ LED برای مشاهده شارژ باقیمانده پاور بانک

نقاط ضعف

  • دیر شارژ شدن پاور بانک

در صورتی که دانشجو هستید یا جزو افرادی هستید که زمان زیادی را بیرون از خانه و محل کار سپری می‌کنید به پاوربانک برای شارژ گجت‌های هوشمند نیاز خواهید داشت. شیائومی یکی از برندهای پیشرو در این زمینه است و یکی از محصولات آن یعنی پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را در اختیار داریم تا تمامی قابلیت‌های آن را بررسی کنیم.

 

مشاهده موجودی و قیمت انواع پاور بانک شیائومی در تکنولایف با تخفیف ویژه: پاور بانک شیائومی

 

طراحی پاور بانک شیائومی مدل pb100lzm

طراحی ظریف و جمع و جور این پاور بانک، محصول را برای حمل داخل کیف و کوله بسیار مناسب می‌کند. وزن پاور بانک شیائومی برابر با 240 گرم و ابعاد آن نیز به 15.1 در 73.6 در 150.5 میلی‌متر می‌رسد. در کل با محصولی رو به رو هستیم که ظریف و نسبتا سبک است؛ بنابراین از بابت جا به جایی و حمل آن نگرانی نخواهید داشت. بدنه این محصول پلاستیکی است و طراحی ماتی دارد و اثر انگشتر را به خود جذب نمی‌کند. روی قسمت پایینی بدنه محصول دکمه پاور قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید پاور بانک را روشن کنید. در قسمت بالایی هیچ پورت یا دکمه‌ای وجود ندارد و در قسمت سمت راست پاور بانک پورت‌های متنوع به همراه چراغ LED برای نمایش میزان شارژ دستگاه قرار گرفته است.

پورت‌ها و نحوه شارژ پاور بانک شیائومی

هنگام خرید پاور بانک پورت‌های در نظر گرفته شده برای آن اهمیت بالایی دارند. با داشتن پورت‌های متنوع دستگاه‌های بیشتری را می‌توانید شارژ کنید. پاور بانک ردمی pb100lzm مجهز به دو درگاه ورودی USB Type-C و micro USB شده که امکان شارژ کردن پاور را برایتان فراهم می‌کنند. از درگاه‌های خروجی قرار گرفته برای این محصول نیز می‌توان دو درگاه USB Type-A را نام برد. با استفاده از این دو پورت خروجی می‌توانید دو دستگاه را به صورت همزمان با توان 10 وات شارژ کنید. این محصول شارژ سریع ندارد و تنها با توان خروجی 10 وات می‌تواند دستگاه‌های شما را شارژ کند.

شیائومی برای شارژ محصولاتی مانند مچ بند، ساعت هوشمند، هندزفری بی‌سیم نیز راه حلی ارائه کرده است. با استفاده از قابلیت Low-power می‌توانید به راحتی با ولتاژ محافظت شده انواع گجت و هندزفری بی‌سیم شارژ کنید. برای فعال کردن این قابلیت نیز کافی است دو ثانیه انگشتتان را روی دکمه پاور نگهدارید.

 

دیگر پاور بانک های بررسی شده در تکنولایف: بررسی پاور بانک شیائومی 20000

 

دیگر ویژگی‌های پاور بانک شیائومی ردمی PB100LZM

باتری به کار برده شده برای پاور بانک شیائومی 10000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند با توان 10 وات اقدام به شارژ دستگاه مورد نظرتان کند. مدت زمان شارژ شدن دستگاه زمانی حدودا برابر با 9 ساعت است و از طریق درگاه Micro USB و USB Type-C اقدام به شارژ کردن پاور بانک کنید.

از دیگر قابلیت‌هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده می‌توان به محافظت در برابر ولتاژ، محافظت در برابر گرمای زیاد، محافظت در برابر شارژ بیش از حد و سایر موارد اشاره کرد. طبق ادعای برند، این پاور بانک می‌تواند گوشی‌هایی با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت را 1.5 بار و گوشی‌هایی با باتری 2600 میلی‌آمپر ساعت را حدودا 2.5 بار شارژ کند.

 

قبل از خرید حتما بخوانید: بهترین پاور بانک

 

آیا پاور بانک شیائومی pb100lzm ارزش خرید دارد؟

پاور بانک شیائومی محصولی جمع و جور و سبک محسوب می‌شود که به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید و در هر مکانی از آن نهایت استفاده را داشته باشید. این پاور بانک توان خروجی 10 وات دارد و می‌تواند با همان توان گوشی‌های هوشمند، گجت‌ها و هندزفری‌های بی‌سیم را شارژ کند. دو درگاه خروجی USB Type-A نیز برای آن در نظر گرفته شده تا بتوانید به طور همزمان دو گوشی را با آن شارژ کنید.

سوالات متداول

پاور بانک شیائومی مدل pb100zlm در چه مدت زمانی شارژ می‌شود؟

پاور بانک شیائومی با استفاده از شارژر 15 وات و درگاه Micro USB آن در مدت زمان 9 ساعت کامل شارژ شد.

پاور بانک شیائومی گوشی‌های مختلف را چندبار شارژ می‌کند؟

طبق ادعای برند، این پاور بانک می‌تواند گوشی‌هایی با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت را 1.5 بار و گوشی‌هایی با باتری 2600 میلی‌آمپر ساعت را حدودا 2.5 بار شارژ کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
1 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/pb100lzm-xiaomi-powerbank/
ads
ads