داغ ترین ها :
آیفون XI و ناامیدی بزرگ

آیفون XI و ناامیدی بزرگ

طراحی و ظاهر نسل بعدی گوشی های آیفون که با نام آیفون XI شناخته می شوند، این روز ها نقل محافل بوده و شایعات زیادی پیرامون آن ها پخش می شوند. در این بین عکس های رندر منتشر شده از بعضی منابع موثق، بسیاری از شایعات را رد می کنند ولی یک نا امیدی بزرگ را در دل کاربران اپل بزرگ به وجود می آورد.

طراحی بخش جلوئی صفحه نمایش همان مدل ناچ را نشان می دهد که در مدل های پیشین دیده بودیم. اما اطلاعات منتشر شده بیانگر صفحه نمایش سایز 5.8 اینچ است و ابعاد این گوشی همچنان مثل سابق است. جنس صفحه نمایش گوشی جدید نیز Super AMOLED خواهد بود که بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

در بخش کناری قاب اما داستان کمی متفاوت است، کلید مخصوص Mute تغییر ظاهر داده و مشابه کلید هایی است که در آیپد های قدیمی بکار گرفته می شد. در زیر گوشی پورت USB مدل لایتنینگ مشاهده می شود و این موضوع در حالی است که بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند، اپل مدل USB Type-C را در آیفون های سال 2019 خود بکار خواهد گرفت.

اما اصل ماجرا در بخش پشتی قاب قرار دارد و طراحی و نحوه بکار گیری سنسور های دوربین پشتی حواشی متعددی را پیرامون این گوشی ایجاد کرده است. بسیاری بر این باور بودند که اپل سنسور های پشتی را به صورت خطی بکار خواهد گرفت، اما امروز مشاهده می کنیم که سه سنسور در یک جایگاه مربعی شکل بکار گرفته شده اند. بکار گیری این مدل از طراحی واکنش های منفی زیادی در پی داشته است و به عقیده بسیاری از کارشناسان علاوه بر آن که این طراحی از زیبایی گوشی کاسته است، تاثیر منفی بسیاری بر میزان فروش آیفون های جدید خواهد داشت.

علاوه بر سنسور های دوربین، در قسمت پشتی LED و سوراخ کوچک مربوط به میکروفون گوشی نیز دیده می شود و جنس بخش پشتی قاب این گوشی از شیشه خواهد بود و لوگو اپل در همان جایگاه همیشگی قرار دارد. اپل پرچمداران چند سال اخیر خود را در ماه سپتامبر هر سال معرفی می کند و امسال نیز انتظار می رود خانواده آیفون XI نیز در ماه سپتامبر معرفی شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-xi-%d9%88-%db%8c%da%a9-%d9%86%d8%a7%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af/
ads
ads