داغ ترین ها :
بررسی ساعت هوشمند REDMI WATCH

بررسی ساعت هوشمند REDMI WATCH

برند شیائومی در کنار سری گوشی‌های جدید Redmi note9 خود به تازگی به معرفی اولین ساعت هوشمند خود با نام Redmi Watch پرداخته است. ردمی به عنوان زیرمجموعه شرکت شیائومی، مشغول فعالیت است و همواره توانسته محصولات باکیفیتی را طراحی و تولید کند. اما این بار شاهد معرفی ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ هستیم که قابلیت‌های منحصربه‌فرد دارد و البته مقرون‌ به صرفه است. در ادامه با نقد و بررسی ردمی واچ با مجله تکنوبلاگ همراه شما خواهیم بود؛ برای مشاهده قیمت انواع ساعت هوشمند می توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

Redmi Watch

خرید Redmi Watch

امتیاز

6
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • طراحی جذاب
  • سبک و راحت
  • رابط کاربری آسان
  • واچ فیس‌های متعدد
  • برخورداری از GPS داخلی
  • پشتیبانی از آیفون

نقاط ضعف

  • عدم برخورداری از صفحه نمایش همیشه روشن
  • پشتیبانی از حرکات ورزشی محدود
  • حسگر پایش خواب خوب عمل نمی‌کند

نقد و بررسی ساعت هوشمند Redmi Watch

ساعت زیبای Redmi watch با طراحی خاص و متفاوت از شرکت شیائومی رونمایی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت شیائومی، مدل‌های متفاوتی از ساعت‌های هوشمند را مانند mi band 4 و mi band 5 معرفی کرده است، اما این بار می‌توان Redmi watch را در مقایسه با آن‌ها برتر و زیباتر توصیف کرد. با بررسی و آنالیز ساعت هوشمند شیائومی Redmi watch متوجه استایل، ظاهر و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد این ساعت هوشمند برند شیائومی خواهیم شد. ساعت هوشمند ردمی واچ دارای نمایشگر مربعی با طراحی ظریف و خاص همراه با کیفیت عالی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط: بررسی ساعت هوشمند واچ جی اس پرو آنر

 

بررسی طراحی خاص ردمی واچ

کیفیت طراحی این ساعت هوشمند فوق‌العاده است. حتی کیفیت و جنس بندهای آن هم عالی بوده و هنگام پوشیدن، احساس بدی به شما نمی‌دهد. در سمت راست این ساعت هوشمند با نمایشگر مربعی شکل یک دکمه کوچک وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد از آن برای تنظیمات و سایر اقدامات مربوط به ساعت هوشمند خود استفاده کنید. این ساعت هوشمند به گونه‌ای طراحی شده که در پشت نمایشگر آن حسگر ضربان قلب وجود دارد و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. علاوه بر آن دارای مجموعه ویژگی‌های تناسب اندام، قطب نما و ردیابی خواب نیز می‌باشد. وجود همه این امکانات با هم باعث شده این محصول به عنوان، ساعت هوشمند باکیفیت و در عین حال با برچسب قیمتی فوق‌العاده مقرون به صرفه در دنیا معرفی شود. همچنین برای اثبات اصالت محصول عبارت Redmi در قسمت بالای حسگر ضربان قلب یعنی پشت نمایشگر ساعت درج شده است.

بررسی دقیق نمایشگر ساعت هوشمند ردمی واچ

بررسی دقیق نمایشگر ساعت هوشمند Redmi Watch

ساعت هوشمند redmi watch همراه با صفحه نمایشی باکیفیت و منحصربه‌فرد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساعت هوشمند شیائومی Redmi watch مجهز به یک نمایشگر 1.4 اینچی با رزولوشن 320*320 پیکسل می‌باشد. نسبت ابعاد تصویر آن هم 1:1 است و از شیشه 2.5D بهره می‌برد. چیزی در حدود 44.1 درصد صفحه را نمایشگر IPS LCD تشکیل داده است. وجود چنین نمایشگر باکیفیتی در یک ساعت مچی هوشمند مقرون به صرفه، بسیار قابل توجه و هیجان انگیز است. البته این را مد نظر داشته باشید که نمایشگر این ساعت هوشمند، لک‌پذیر است، اما می‌توانید آن را با یک پارچه تمیز کنید و اصلا جایی برای نگرانی وجود ندارد.

بررسی وزن ساعت هوشمند Redmi Watch

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند را می‌توان وزن آن دانست و اینطور که شواهد موجود نشان می‌دهد، شیائومی به این مسئله توجه ویژه‌ای کرده است، در واقع ساعت هوشمند Redmi watch با تمام قابلیت‌هایش تنها 35 گرم وزن دارد. همچنین بدنه و فرم آن هم پلاستیکی است.

بررسی باتری و سایر ویژگی‌های مهم ساعت هوشمند Redmi Watch

ماندگاری و دوام بالای باتری برای ساعت‌های هوشمند بسیار مورد کلیدی و ارزشمندی است. ساعت مچی Redmi watch مجهز به باتری 230 میلی‌آمپری است؛ این موضوع بدان معناست که تنها با 2 ساعت شارژ، می‌توانید هفت روز کامل از آن استفاده کنید. این میزان ماندگاری باتری برای یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه و زیبا، قابل قبول و راضی‌کننده است. نکته مهم دیگری که باید بدانید ضدآب بودن این ساعت هوشمند است که وجود آن باعث می‌شود شما با خیال راحت و آسودگی کامل از آن استفاده کنید و دیگر نگران این موضوع نباشید که با ریختن آب روی آن آسیب جدی وارد می‌شود و به مرور از کار می‌افتد.
از سایر ویژگی‌های کاربردی ساعت Redmi watch مجهز بودن آن به نسخه 5.0 بلوتوث می‌باشد که اتصال و عملکرد سریع آن را به دنبال خواهد داشت.

 

بین برندهای سازنده اسمارت واچ کدام را ترجیح می دهید؟ بررسی اپل واچ 6 را بخوانید و بعد تصمیم بگیرید.

 

مقایسه دو ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch و Mi Watch

ساعت هوشمند شیائومی Mi watch ممکن است از نظر ظاهری شبیه Redmi watch باشد. اما هر دو تفاوت‌هایی با هم دارند. غیر از نامشان و مناطقی که در آن فروخته می‌شوند، این دو محصول ویژگی‌های مختلفی نیز دارند.

1. در این بخش از برخی تفاوت‌های اساسی آن‌ها به شما می‌گوییم تا راحت‌تر بین آن‌ها بتوانید انتخاب کنید:

  •  حالت‌های ورزشی: در ساعت هوشمند redmi watch، 7 حالت ورزشی شامل: دویدن در فضای بیرونی/ تردمیل/ دوچرخه سواری در فضای بیرونی/ دوچرخه سواری در فضای داخلی/ پیاده‌روی/ شنا/ فری استایل پشتیبانی می‌کند.
    در حالی که شیائومی mi watch از هر هفت حالت ورزشی redmi watch پشتیبانی می‌کند و چهار حالت دیگر را نیز به آن اضافه کرده است که شامل شنا در آب‌های آزاد، پیاده روی آهسته، دویدن در مسیر دنباله‌دار و کریکت می‌شود. البته حالت کریکت از طریق به روزرسانی OTA اضافه خواهد شد، بنابراین خارج از جعبه، mi watch فقط از 10 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.
  •  GPS : این مورد تفاوت عمده دیگر این دو ساعت است. redmi watch از GPS داخلی بهره‌مند نیست؛ یعنی اگر قصد دویدن یا دوچرخه سواری در فضای باز را دارید، برای استفاده از GPS باید ساعت را به گوشی خود متصل کنید. از آن طرف، mi watch دارای GPS به علاوه GLONASS برای موقعیت‌یابی است. بنابراین برای ردیابی مسیر حرکت خود نیازی به اتصال آن به گوشی ندارید.
  •  دستیار هوش مصنوعی و NFC : redmi watch هم دستیار هوشمند و هم NFC دارد. این محصول از دستیار هوشمند XiaoAI شیائومی برخوردار است و با استفاده از میکروفون داخلی، کاربران می‌توانند از آن سوال کنند، زنگ هشدار را تنظیم کنند یا از آن برای کنترل لوازم خانگی هوشمند سازگار استفاده کنند. همچنین این محصول دارای NFC برای پرداخت‌های بانکی است. mi watch دستیار داخلی ندارد و به همین دلیل میکروفونی هم در این محصول وجود ندارد. همچنین NFC نیز ندارد، بنابراین قابلیت پشتیبانی از پرداخت بدون تماس در این محصول وجود ندارد.
  •  میکروفون: redmi watch دارای میکروفون می‌باشد در حالی که mi watch میکروفون ندارد.
  •  عمر باتری: ظرفیت باتری 230 میلی آمپر ساعتی برای هر دو ساعت یکسان است اما redmi watch دوام باتری کمتری دارد که فقط 7 روز است و در مقایسه با mi watch که عمر باتری آن با یک بار شارژ تا 9 روز افزایش می‌یابد کمتر است.

2. حال برخی از شباهت‌های اساسی آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

جالب است بدانید تقریبا 80% ویژگی‌های redmi watch مشابه با شیائومی mi watch است. این شباهت‌ها شامل: تعویض آهنگ، کنترل میزان صدا، دریافت پیام، اندازه‌گیری ضربان قلب و مدیریت خواب، اندازه صفحه نمایش یکسان، درجه ضدآب یکسان و همچنین هر دو دارای بلوتوث BLE 5.0 می‌باشند. در هر دو مدل نیز بیش از 120 عدد واچ فیس پیش فرض برای کاربران وجود دارد.

 

قیمت ساعت هوشمند ردمی واچ

قیمت ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch

آیا از قیمت خرید ساعت هوشمند redmi watch شیائومی مطلع هستید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redmi watch رسما با قیمت 299 یوان (46 دلار) از قبل 15 دسامبر در بازار عرضه می‌شود. این ساعت ترکیب مناسبی از امکانات و جذابیت ظاهری را در دسترس کاربرانی با بودجه محدود قرار داده است. البته فروشندگان واسطه نیز آن را با قیمت کمی بیشتر حتی تا 59 دلار نیز می‌فروشند.
قطعا این ساعت جدید هوشمند با امکانات عالی و در عین حال قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد قطعا ارزش زیادی برای خرید دارد. ساعت هوشمند ردمی واچ مربعی شکل اکثر ویژگی‌های کاربردی که شما از یک ساعت هوشمند انتظار دارید را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

برند Fitbit را چقدر می شناسید؟ بهترین مچ بندهای هوشمند فیت بیت را بشناسید.

 

جمع‌بندی

در نهایت با نقد و بررسی‌های مختلف ساعت هوشمند شیائومی redmi watch می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت شیائومی در تولید این ساعت هوشمند جذاب و کاربردی سنگ تمام گذاشته است. امکانات بسیار زیاد، قدرت بالای پردازشی، صفحه نمایش باکیفیت و قیمت بسیار مناسب نسبت به رقیبان هم رده خود از مواردی است که ساعت هوشمند شیائومی را جذاب و پرطرفدار می‌کند.
در این مقاله هدف اصلی ما بررسی ویژگی‌های مختلف در ساعت جدید هوشمند شیائومی بود پس شما نیز می‌توانید اگر اطلاعات جذاب و کاربردی درباره این محصول دارید با دیگر کاربران تکنولایف به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
2 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86/
ads
ads