داغ ترین ها :
نقد و بررسی ساعت هوشمند میبرو t2

نقد و بررسی ساعت هوشمند میبرو t2

ساعت هوشمند میبرو تی 2 یکی از ساعت‌های مکالمه دار و با کیفیتی است که از قیمت بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند به طور کامل پاسخگوی انواع نیازهای کاربران باشد. این ساعت از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و در میان ساعت‌های هوشمند جدیدی که در سال 2023 معرفی شده‌اند؛ یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و خوش دست‌ترین ساعت‌های هوشمند است. این ساعت طراحی شکیلی دارد و در 2 رنگ رز گلد و سرمه‌ای راهی بازار شده است.

نقد و بررسی میبرو T2

ساعت هوشمند میبرو T2

خرید ساعت هوشمند میبرو T2

امتیاز

7
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
کیفیت مکالمه :
عملکرد :

نقاط قوت

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • امکان مکالمه پس از اتصال به گوشی از طریق بلوتوث
  • مقاوم در برابر پاشش قطرات آب
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • مناسب برای ورزشکاران به دلیل پشتیبانی از 105 حالت ورزشی
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • سرعت اجرای حسگرها می‌توانست بالاتر از این باشد
  • اگر اپلیکیشن میبرو فیت دانلود نشود از قابلیت‌ها نمی‌توان استفاده کرد

ساعت هوشمند میبرو t2 یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است که توانایی ارائه امکانات بسیار خوبی را به شم دارد. با توجه به چهره خوبی که شرکت میبرو در طول سال‌های گذشته از خود نشان داده، ساعت‌های هوشمند این کمپانی اکثرا با قیمتی مناسب راهی بازار می‌شوند که میبرو تی 2 هم به همین شکل است. در بررسی تخصصی ساعت هوشمند میبرو t2 قرار است با ساعت هوشمندی آشنا شوید که صفحه نمایشی 1.75 اینچی دارد و کمپانی سازنده آن را به حسگرهای مختلفی از جمله حسگر سنجش ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون مجهز کرده که در کنار تمام این ویژگی‌ها به قابلیت فوق‌العاده کاربردی مکالمه هم مجهز شده است. اگر در فکر خرید همین ساعت هستید، بهتر است تا پایان بررسی ساعت هوشمند میبرو t2 از  بلاگ تکنولایف همراه ما باشید.

 

انواع ساعت میبرو را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساعت هوشمند میبرو

آنباکس ساعت mibro t2

جعبه گشایی اولین بخش از بررسی ساعت میبرو t2 است که پس از باز کردن درب با ساعت گلد میبرو تی 2 همراه با بندی طرح چرم مواجه شدیم. به جز بند کرم رنگ طرح چرم بند دیگری هم از جنس سیلیکون درون جعبه قرار داشت که در کنار کابل شارژ مخصوص و دفترچه راهنمای جامع ساعت باعث می‌شد تا حس خوبی از آنباکسینگ بگیرید. از مزایای طراحی جعبه می‌توانیم به اطلاعات درج شده ساعت روی بدنه جعبه اشاره کنیم. در مجموع میبرو می‌تواند نمره کامل را در این بخش از نقد و بررسی ساعت هوشمند دریافت کند.

طراحی؛ ظاهری ساده و شیک

در این بخش از بررسی ساعت mibro t2 قصد داریم تا طراحی این ساعت را به چالش بکشیم. صفحه نمایش ساعت هوشمند میبرو t2 به صورت مستطیلی طراحی شده و توسط فریمی فلزی به ابعاد 50.95 در 36.67 در 11.3 میلی‌متر احاطه شده است که در مجموع ساعت میبرو تی 2 وزن 37.9 گرم را بدون احتساب وزن بند روی دست‌های شما قرار می‌دهد. از آنجایی که ساعت در دست ما از نوع رزگلد است، قاب دور تا دور این ساعت هم به رنگ طلایی بوده که جلوه بسیار زیبایی به ساعت می‌دهد. در سمت راست قاب یک دکمه چرخان و در عین حال فشاری قرار دارد که جهت کنترل برنامه‌ها و استفاده آسان‌تر از ساعت هوشمند میبرو تی دو قرار گرفته و پایین همین دکمه هم میکروفون را می‌بینیم. همچنین لازم به ذکر است که 2 اسپیکر هم در پنل پلاستیکی پشتی قرار دارد.

کمپانی میبرو برای کاربران این ساعت هوشمند 2 عدد بند ساعت با عرض 22 میلی‌متر و طول 254 میلی‌متر کاملا متناسب با رنگ بدنه ساعت قرار داده تا شما بتوانید به محض خرید به راحتی از یکی از آن‌ها استفاده کنید. در بررسی ساعت هوشمند میبرو t2 مشخص شد که یکی از بندها از جنس پلاستیک با طرح چرم و دیگری از جنس سیلیکون است. از مزایای هر دو تا بند ساعت می‌توان به عدم تعرق و چسبیدن مچ دست به بند اشاره کرد. بندهای قرار گرفته درون جعبه از جنس لطیفی برخوردارند و باعث می‌شوند تا استفاده از ساعت برای شما خسته کننده نباشد یا پوست دست حساسیت ندهد.

برای بررسی تخصصی لازم است تا اشاره کنیم که ساعت هوشمند میبرو t2 از صفحه نمایشی 1.75 اینچی بهره می‌برد که برای طراحی قاب آن از پنلی AMOLED استفاده شده است. بارزترین ویژگی این صفحه نمایش که در نگاه اول به چشم می‌آید قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن یا همان Always on Display است. بعد از قابلیت AOD بهتر است تا به کیفیت بسیار مناسب صفحه نمایش بپردازیم که از وضوح تصویر 450 در 390 پیکسل پشتیبانی می‌کند و در کنار این ویژگی مهم از نور مناسبی هم برخوردار است و تصاویر و اعلان پیام‌ها را در نور مستقیم آفتاب هم با کیفیت قابل قبولی به نمایش می‌گذارد؛ البته با توجه به اینکه شیشه قرار گرفته روی صفحه نمایش ساعت از نوع مات نیست به همین دلیل پس از هر بار سوایپ کردن و کشیدن انگشت روی صفحه باید با به جای ماندن اثر انگشت کنار بیایید. زمانی که انگشت خود را چند ثانیه روی صفحه اول نگه دارید، می‌توانید از میان واچ فیس‌هایی که وجود دارد یکی را انتخاب کنید که کاملا بسته به سلیقه شما دارد.

 

بررسی جدیدترین ساعت پرچمدار سامسونگ را از دست ندهید:
نقد و بررسی ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک

 

قابلیت‌های جذاب ساعت هوشمند خوش قیمت میبرو

در اولین قدم از بررسی تخصصی ساعت هوشمند میبرو t2 از لحاظ قابلیت و ویژگی‌های به کار رفته مایل هستیم تا به مقاومت ساعت در برابر آب اشاره کنیم. همانطور که روی جعبه ساعت هم گفته شده ساعت هوشمند میبرو t2 می‌تواند تا عمق 2ATM در برابر آب مقاومت کنند که این میزان مقاومت با توجه به جدول استاندارد جهانی به این صورت است که شما می‌توانید در روزهای بارانی با خیال راحت به استفاده از ساعت بپردازید یا هنگام شست وشو دست و یا حتی ظرف شستن نیازی به در آوردن ساعت نیست؛ اما خب از آن نمی‌توان زیر دوش حمام که آب با فشاری مستقیم پایین می‌آید یا در استخر و سونا استفاده کرد به همین دلیل در مجموع بهتر است تا تنها روی مقاومت صفحه نمایش در برابر پاشش قطرات آب حساب باز کنید.

در قدم بعدی قصد داریم تا به حسگرهای سلامتی متعددی که ساعت mibro t2 از آن‌ها بهره می‌برد به طور جامع در این بخش از بررسی ساعت میبرو t2 بپردازیم. نکته‌ای که مایل هستیم تا پیش از شروع نقد و بررسی حسگرها بیان کنیم، این است که برای دسترسی به حسگرها و راه اندازی آن‌ها باید ابتدا از طریق QR CODE روی جعبه یا همان ساعت استفاده کنید تا اپلیکیشن میبرو فیت (Mibro Fit) را دانلود کنید؛ زیرا در غیر این صورت عملا دست کردن ساعت mibro t2 بی‌فایده است و ساعت قابلیت خاصی به جز نمایش زمان ندارد.
اولین حسگری که سراغش می‌رویم، حسگر سنجش ضربان قلب است که می‌تواند به صورت 24 ساعت میزان ضربان قلب شما را زیر نظر داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های میبرو t2 این است که به راحتی می‌تواند خواب شما را پایش کند و اطلاعات خوبی از کیفیت خواب شبانه روزی شما در اختیارتان قرار دهد.

مبحث بعدی که قصد داریم تا در بررسی ساعت میبرو t2 به آن اشاره کنیم این است که شرکت سازنده ساعت mibro t2 این محصول را به حسگر پدومتر یا همان گام شمار مجهز کرده است تا به شما نشان دهد که در طول روز چقدر کالری سوزانده‌اید و در مجموع چقدر فعالیت فیزیکی انجام داده‌اید.

از جمله حسگرهای دیگر می‌توان به حسگر سنجش اکسیژن خون نیز اشاره کرد. این حسگر در مدت یک دقیقه یک درصدی از سطح اکسیژن را در خون شما اندازه می‌گیرد و عدد بدست آمده را با توجه به معیار استاندارد مقایسه می‌کند و عملکرد را به شما گزارش می‌دهد.

در طی زمانی که ساعت را در دست داشتیم یکی از مهم‌ترین و دلچسب‌ترین بخش‌های نقد و بررسی ساعت هوشمند میبرو t2 اینجا بود که حسگرهای به کار رفته واقعا از دقت خوبی برخوردارند و در صورتیکه ساعت به صورت کامل با مچ دست در تماس نباشد، هیچ اندازه گیری صورت نمی‌گیرد و پیام حاوی اخطار روی صفحه نمایش قابل مشاهده است به همین دلیل می‌تواند تا حد زیادی به اعداد و ارقامی که حسگرهای ساعت هوشمند میبرو t2 به شما نمایش می‌دهد، اعتماد کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

یکی از دلایلی که در این بخش از نقد و بررسی ساعت میبرو t2 می‌تواند اثبات کند که این ساعت گزینه مناسبی برای بانوان است، پشتیبانی ساعت از حسگر تشخیص عادت ماهانه بانوان است که می‌توانید اطلاعات مربوطه را از طریق اپلیکیشن Mibro Fit وارد کنید و از خدمات و یادآوری این برنامه استفاده کنید.

پشتیبانی از برنامه «ساعت من را پیدا کن» یا همان Find my watch از دیگر قابلیت‌های کاربردی این ساعت است. ما در زمان نقد و بررسی متوجه شدیم اگر شما ساعت را نتوانید پیدا کنید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن میبرو فیت روی این برنامه ضربه بزنید تا ساعت شروع به زنگ زدن کند و با استفاده از صدای آن ساعت را پیدا کنید. این صدا آنقدری واضح و بلند است که بتوانید آن را حتی در مکان‌های شلوغ هم بشنوید.

در آخرین قسمت از بررسی برنامه‌ها و حسگرها می‌خواهیم خبری خوش را به گوش افرادی برسانیم که همواره در جست‌وجو برنامه‌های ورزشی در ساعت‌های هوشمند هستند. ساعت هوشمند میبرو t2 از 105 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند که با توجه به ورزش‌های متنوعی که در آن قرار دار، می‌تواند گزینه‌ای کاملا مناسب برای اکثر ورزشکاران باشد. از جمله این فعالیت‌های ورزشی می‌توانیم به انواع مدل پیاده روی (سریع و آهسته)، کوه‌نوردی، دوچرخه سواری خارج از خانه و دوچرخه ثابت، صخره نوردی، دویدن خارج از خانه، انواع ورزش‌های آبی مانند شنا کردن در استخر، شنا در دریا، غواصی و سایر مدل‌ها اشاره کنیم. با توجه به اینکه تعداد حالت‌های ورزشی که این ساعت از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، اصلا کم نیست؛ شما برای تنظیم فعال سازی هر یک از حالت‌ها باید پس از فشار دادن دکمه چرخان کناری ساعت به سمت داخل در قسمت منو ساعت به دنبال آیکون ورزش با نماد آدمک در حال دویدن باشید و صفحه را به سمت پایین سوایپ کنید (یا همان دکمه چرخان را به سمت پایین بچرخانید تا صفحه به سمت پایین اسکرول شود) و قسمت مدیریت ورزش را انتخاب کنید تا بتوانید حالت‌های مختلف ورزشی را مشاهده کرده و هر کدام از ورزش‌ها را که قصد انجام آن را دارید، در حالت روشن قرار دهید. در مجموع ساعت میبرو تی 2 با توجه به حسگرهای دقیقی که دارد، می‌تواند به طور کامل یک همراه و سنجشگر قوی برای انواع ورزشکاران در سطح‌های مقدماتی و معمولی و پیشرفته به حساب بیاید.

 

 

هماهنگی کامل (اتصال) گوشی هوشمند به ساعت

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم برای اتصال گوشی هوشمند به ساعت باید از طریق اسکن کیو آر کد ساعت را به گوشی متصل کنید. از جمله اخبارهای خوبی که در این بخش از بررسی ساعت mibro t2 می‌توانیم به شما بدهیم این است که برای خرید ساعت mibro t2 نیازی به چک کردن مدل گوشی هوشمند خود ندارید زیرا مطابق با اطلاعاتی که از نرم افزار این محصول به گوش رسیده، ساعت هوشمند میبرو T2 قابلیت سازگاری با گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی را دارد تنها به شرطی که گوشی هوشمند از نسخه Android 5 و iOS 10 به بالا استفاده کند که این روزها با توجه به آپدیت‌های پشت سرهمی که برای گوشی‌ها می‌آید، تقریبا تمامی گوشی‌های اندروید و ساخت اپل از مشخصات گفته شده پیروی می‌کنند به همین دلیل هیچ مشکلی برای اتصال گوشی به ساعت میبرو تی دو وجود ندارد.

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که با آن پس از اتصال ساعت با گوشی مواجه شدیم، پشتیبانی کامل ساعت از 35 زبان زنده دنیا مانند انگلیسی، چینی، روسی، عربی، ژاپنی، آلمانی، یونانی، اسپانیایی و از همه مهم‌تر فارسی است که در لحظه روشن کردن ساعت از ما پرسید که قصد استفاده از کدام زبان را داریم.
پس از اتصال Mibro T2 به راحتی با استفاده از قابلیت کنترل موزیک، موسیقی در حال پخش از گوشی را تغییر دادیم و صدا را کم و زیاد کردیم، همچنین با استفاده از بخش مخاطبین و شماره گیری در آیکون تلفن در منو ساعت شروع به تماس با سایر مخاطبین کردیم که کار بسیار آسان و بدون ایرادی بود.

قابلیت مکالمه در ساعت هوشمند میبرو مدل T2

در ادامه بررسی تخصصی ساعت هوشمند میبرو t2 قصد داریم تا با اشتیاق به ویژگی مکالمه این محصول اشاره کنیم. همانطور که در بخش طراحی اشاره کردیم، ساعت میبرو تی 2 به 2 عدد اسپیکر و یک میکروفن مجهز شده است. در طی نقد و بررسی و تست مکالمه متوجه شدیم که با این ساعت می‌توانیم تماس تلفنی با کیفیتی را تجربه کنیم. درواقع هم صدای ما با کیفیت مناسبی منتقل می‌شد و هم صدای مخاطب به خوبی به گوش ما می‌رسید. البته در محیط شلوغ کمی صدا گنگ بود که این احساس کاملا طبیعی است و بابتش نمی‌توانیم ایراد خاصی روی میکروفون و اسپیکر دوگانه قرار دهیم. در مجموع همانطور که انتظار می‌رود، اسپیکرهای این محصول در محیط‌های ساکت عملکرد بهتری دارند. البته یکی از نکات خوبی که در طی مکالمه متوجه آن شدیم این بود که صدای باد و صحبت اطرافیان در حد خیلی ضعیف ما بین صحبت‌های ما قرار داشت که این خبر بسیار خوبی است و نشان دهنده کیفیت مکالمه بالای این محصول است. به طور کلی ساعت Mibro T2 در این بخش از نقد و بررسی نمره خوبی را کسب می‌کند.

 

بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساعت هوشمند مکالمه دار

ساعت میبرو تی 2 به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند

همانطور که در بخش‌های بالایی اشاره کردیم، پس از روشن کردن ساعت میبرو تی 2 حق انتخاب زبان برنامه‌ها را داشتیم که فارسی هم در میان زبان‌ها قرار داشت. به غیر از نمایش نام برنامه‌ها و انواع محتواهای دیگر یکی از بهترین قابلیت‌های این محصول از میبرو این بود که پیام‌های طولانی و کوتاه فارسی را بدون هیچ مشکلی نشان می‌داد. به همین دلیل می‌توان خبر داد که ساعت میبرو تی 2 به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و مشکل شما را برای نمایش انواع پیام و اعلان به طور کامل حل می‌کند.

باتری؛ نمادی از دوام روزهای پرکار

باتری و اطلاعات مربوط به آن یکی دیگر از قسمت‌هایی است که در برررسی ساعت mibro t2 باید به آن اشاره کنیم تا نقد و بررسی کاملی داشته باشیم. میبرو T2 به باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که ماندگاری شارژ آن به میزان کارکرد و فعالیت حسگرها بستگی دارد. برای استفاده سبک و روزانه این ساعت می‌تواند چیزی در حدود یک هفته روشن باقی بماند؛ اما همانطور که گفته شد هرچقدر از حسگرها و قابلیت‌های متفاوت ساعت بیشتر استفاده کنید، قطعا میزان شارژ هم کاهش پیدا می‌کند ولی در کل نگهداری شارژ اصلا به آن صورت نیست که شما را اذیت کند و قطعا بیشتر از ساعت‌های هوشمند امروزی شارژ نگه می‌دارد.

آیا میبرو T2 ارزش خرید دارد؟

ارزش هر ساعت را باید با قیمت آن نسبت به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد سنجید. این ساعت نیز،‌ به عنوان یک ساعتی که از قیمتی مناسب بهره می‌برد، ارزش خرید بالایی دارد. ساعت میبرو تی ۲ دارای قابلیت مکالمه با کیفیت بالا است، تا حد خوبی نسبت به آب مقاومت دارد و طراحی شیک و ساده‌ی آن، آن را خاص پسند می‌کند. همچنین در داخل جعبه دو بند وجود دارد که در صورت خراب شدن یکی از بندها یا برای تنوع می‌توانید سراغ بند دیگر بروید. بنابراین با اطمینان می‌توانیم بگوییم که میبرو تی ۲ نیز همانند دیگر مدل‌های برند میبرو از جمله ساعت میبرو لایت ۲ و ساعت میبرو C3، از ارزش خریدی بالا بهره می‌برد و قیمت آن به گونه‌ای است که به‌عنوان هدیه نیز می‌توانید روی آن حساب کنید.

قیمت ساعت هوشمند میبرو T2

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
7 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/t2-smartwatch-review/
ads
ads