داغ ترین ها :
نقد و بررسی ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch kr pro

نقد و بررسی ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch kr pro

ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr pro محصول سال 2023 کمپانی کیسلکت است که از قیمت خیلی خوبی برخوردار است و از نقاط قوتش می‌توان به مکالمه با کیفیت به دلیل اسپیکر قوی و میکروفون خوب و پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کرد. در این مقاله از تکنولایف تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصول را به طور کامل بررسی کردیم.

نقد و بررسی ساعت kieslect kr pro

ساعت هوشمند calling watch kr pro

خرید ساعت هوشمند calling watch kr pro

امتیاز

7
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • اسپیکر با کیفیت و پخش صدای بدون خش هنگام مکالمه
  • میکروفون قوی و انتقال صدای بدون نویز به مخاطب
  • سازگار با اندروید و iOS
  • دارای گواهینامه IP68
  • صفحه نمایش با وضوح و میزان روشنایی بالا
  • پشتیبانی از زبان فارسی در نمایش انواع پیام و اعلان

نقاط ضعف

  • دقت سنسورهای سلامت سنج
  • کندی صفحه نمایش هنگام سوایپ کردن

کیسلکت برندی است که در چند سال اخیر نام آن را به واسطه تولید ساعت‌های هوشمندش می‌شنویم. این بار به سراغ ساعت هوشمند calling watch kr pro می‌رویم تا بتوانیم به طور کامل مورد نقد و بررسی قرار دهیم. در نقد و بررسی kieslect kr pro از تکنولایف قرار است به بررسی بخش‌هایی مانند صفحه نمایش و ویژگی‌هایش، کاربرد اسپیکر و میکروفون، باتری و برنامه‌های به کار رفته بپردازیم. اگر شما هم میخواهید این ساعت خوب را بشناسید، در این مطلب از بلاگ تکنولایف با ما باشید.

 

انواع ساعت هوشمند کیسلکت را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساعت کیسلکت

جعبه گشایی ساعت kieslect kr pro

در اولین بخش از نقد و بررسی kieslect kr pro بعد از باز کردن درب جعبه ساعت هوشمند calling watch kr pro با یک بند مشکی سیلیکونی همراه پین‌های متصل شده درون یک کاور پلاستیکی مواجه می‌شویم که در کنار آن لوازمی مانند شارژر و دفترچه راهنما هم قرار دارند؛ نکته قابل توجه اینجاست که یک محافظ شفاف برای صفحه نمایش گرد ساعت هم قرار دارد که از جمله تفاوت‌های جعبه گشایی با سایر ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود.

طراحی؛ ظاهری زیبا و چشم نواز

در این بخش از نقد و بررسی kieslect kr pro قصد داریم تا ذره بین را روی طراحی کمپانی کیسلکت قرار دهیم و سر از کار ساعت هوشمند kieslect مدل kr pro در بیاوریم.

صفحه نمایش ساعت هوشمند calling watch kr pro به حالت گرد با ابعادی برابر با 45.7 در 45.7 در 12.7 میلی‌متر طراحی شده و درون قابی از جنس آلومینیوم قرار گرفته است. وزن کیسلکت کی آر پرو چیزی در حدود 196 گرم است که هنگام دست کردن آن هیچ اثری از سنگینی وزن نیست و خوشبختانه مچ دست خسته نمی‌شود. به همین دلیل ساعت هوشمند کیسلکت kr پرو می‌تواند نمره خوبی در این بخش از نقد و بررسی بگیرد.

بررسی ساعت Kr pro kieslect

در کنار وزن و ابعاد بهتر است به دکمه‌های تعبیه شده هم بپردازیم. روی قاب هلالی سمت راست این ساعت یک دکمه چرخان ولومی که قابلیت فشار دادن هم دارد، بعلاوه یک دکمه بیضی شکل فشاری قرار دارد که هر دو در کنترل انواع برنامه و نرم افزار ساعت kieslect مدل kr pro موثرند. در قسمت پایین دکمه چرخان هم سوراخ ریز میکروفون قرار دارد که نوید بخش قابلیت مکالمه ساعت است.

قاب آلومینیومی ساعت به رنگ مشکی است و بند پلاستیکی که به صورت دیفالت هم روی ساعت قرار گرفته، به حالت مگنتی باز و بسته می‌شود و به رنگ سورمه‌ای و نارنجی هم دیده می‌شود.از جمله خبرهای خوبی که در راستای این نقد و بررسی می‌توانیم به شما بدهیم این است که بند پلاستیکی باعث تعریق و چسبیدن مچ دست به ساعت نمی‌شود و استفاده از ساعت را در طولانی مدت به فعالیتی خسته کننده تبدیل نمی‌کند. روی سمت چپ قاب هم به جز 2 خروجی اسپیکر مولفه دیگری دیده نمی‌شود. در مجموع ساعت kieslect kr pro 2023 طراحی خوبی دارد و از این لحاظ در گروه ساعت هوشمندهای شکیل و زیبا قرار می‌گیرد.

بررسی تخصصی اسمارت واچ کیسلکت کی آر پرو

 

مقایسه دو ابر ساعت کهکشانی:
مقایسه گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۶

 

مشخصات صفحه نمایش ساعت calling watch kr pro

ساعت هوشمند کیسلکت مدل kieslect calling watch kr pro دارای صفحه نمایشی به ابعاد 1.43 اینچ است که در قلب آن از یک پنل Ultra FHD AMOLED استفاده شده که میزان روشنایی 400 نیتی هم دارد؛ همچنین کیفیت نمایش و رزولوشن این صفحه نمایش هم به 466 در 466 پیکسل می‌رسد. از مثبت‌ترین نقاط نقد و بررسی kieslect smart calling watch kr pro باید به این نکته اشاره کرد که تمامی پیام‌ها، آیکون‌ها و نرم افزارهای درون ساعت با وضوح خیلی خوبی نمایش داده می‌شوند و تفاوتی ندارد که در چه ساعتی از شبانه روز در حال کار کردن با کیسلکت کی آر پرو هستید؛ چون اعلان و آیکون‌ها روی صفحه نمایش به هیچ عنوان تار نیستند.

به محض روشن کردن قابلیت Always On Display در حین نقد و بررسی با پیامی مواجه می‌شویم که در آن نوشته شده: (با روشن کردن قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن، ساعت هوشمند هر 24 ساعت نیاز به شارژ مجدد دارد) که البته ان پیام هم نکته مثبت و قابل انتظاری بود، چون روشن ماندن صفحه نمایش به باتری هر ساعتی فشار می‌آورد و این یک امر بسیار طبیعی است.

بررسی ساعت هوشمند کیسلکت مدل kieslect calling watch kr pro

هشدار مصرف باتری بعد از روشن کردن قابلیت (صفحه نمایش همیشه روشن) ساعت کیسلکت Kr Pro

بعد از قابلیت AOD توانستیم واچ فیس ساعت را هم از میان واچ فیس‌های گذاشته شده در ساعت تعویض کنیم؛ از آنجایی که شیشه نمایشگر ساعت از نوع شفاف است، با هر بار انگشت کشیدن روی صفحه نمایش و سوایپ کردن، اثر انگشت روی صفحه نمایش باقی می‌ماند؛ به همین دلیل نیاز است تا زود به زود صفحه نمایش را پارچه‌ای لطیف که خش نندازد، تمیز کنید.

اگر صفحه نمایش خاموش باشد؛ با یک بار فشار دادن دکمه چرخان، صفحه روشن شده و واچ فیس را نمایش می‌دهد و در صورت روشن بودن هم با فشار دادن همین دکمه ولومی، صفحه ساعت خاموش می‌شود. با سوایپ کردن به سمت راست، به منو بلند بالای سنسورها و تنظیمات می‌رسیم که نیاز به اسکرول کردن به سمت پایین را دارند. این اسکرول می‌تواند با کشیدن انگشت به سمت پایین یا چرخاندن دکمه ولومی انجام شود، در آخر هم برای بیرون آمدن از صفحه باید برای بار دوم دکمه ولومی فشار داده شود؛ همچنین با سوایپ کردن به سمت چپ هم با لیست تعداد قدم‌ها، مقدار کالری سوزانده شده و میزان مسافت طی شده بر حسب کیلومتر روبه‌رو می‌شویم. برای تغییر واچ فیس هم 2 راه وجود دارد؛ یا از طریق سوایپ کردن صفحه اول به سمت پایین و انتخاب آیکون چرخ دنده (تنظیمات)، یا انگشت را روی صفحه اول حدود 3 ثانیه نگه داریم تا ویبره ساعت روی مچ دست احساس شود و بعد از آن به سمت چپ و راست سوایپ کنیم. در مجموع در این بخش از بررسی ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr pro، صفحه نمایش ساعت نمره خیلی خوبی را می‌گیرد.

 

بررسی دیگر ساعت کیسلکت را از دست ندهید:
بررسی و نقد ساعت هوشمند کیسلکت KS Pro

 

عملکرد calling watch kr pro و نرم افزارها

کیسلکت برندی است که قبلا امتحان خودش را در ساعت‌هایی مثل ساعت هوشمند کیسلکت مدل smart calling watch kr پس داده، به همین دلیل در این نقد و بررسی هم پیش از آنباکس kieslect kr pro 2023 انتظار عملکرد روان و حداقل لَگ و کندی را داشتیم. در این ساعت نرم افزارهای متعدد و زیادی مانند ساعت هوشمند‌های قبلی جا داده شده است. برای اینکه به طور کامل به تنظیمات برنامه‌ها دسترسی داشته باشید، نیاز است تا اپلیکیشن گلوری فیت Gloryfit را دانلود کنید. این اپلیکیشن از ابتدا با ساعت ست می‌شود و اطلاعاتی مثل اسم و قد و وزن را از شما می‌گیرد تا به صورت کامل ساعت را برای شما شخصی سازی کند. از آنجایی که ساعت هوشمند calling watch kr pro با اندروید 5 و بالاتر، IOS 9 و بالاتر از آن سازگاری دارد، با گوشی‌های هوشمند حداقل 5 سال اخیر هم می‌تواند به راحتی متصل شود و چی بهتر از این؟ در ادامه نصب این برنامه استفاده از نرم افزارها خیلی آسان‌تر می‌شود؛ هر چند که به طور کل استفاده از ساعت kieslect kr pro اصلا پیچیدگی خاصی ندارد و نیازی هم به کمک گرفتن از بقیه نیست.

در ارتباط با ویژگی‌ها و برنامه‌ها اینطور می‌توان گفت که برنامه‌هایی مثل تشخیص تعداد ضربان قلب، مانیتورینگ خواب شب، تعیین درصد اکسیژن خون، تعیین میزان استرس، تشخیص حالت روحی، کالری سنج و محاسبه فشار خون همه و همه در ساعت و اپلیکیشن قرار دارند که در طی نقد و بررسی متوجه شدیم که دقت خیلی متوسطی دارند، در حقیقت در این رنج قیمت با میزان گرانی ساعت‌های هوشمند اصل برندهایی مثل سامسونگ و اپل، ساعت هوشمند کیسلیکت kieslect kr pro عملکرد خیلی خوبی هم دارد و نمی‌توان ایراد زیادی به دقت سنسورهای به کار رفته مخصوصا در بخش تعیین فشار خون، ضربان قلب و پایش سطح خواب گرفت. برای دسترسی به این برنامه‌ها هم همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، همه چیز در دست آن دکمه چرخان ولومی روی قسمت بالایی لبه سمت راست است. اگر این دکمه را یک بار به داخل فشار دهید، صفحه روشن می‌شود و بعد از آن با کشیدن انگشت از چپ به راست به برنامه‌ها می‌رسید و بعد با چرخاندن دکمه تمام صفحه برای شما اسکرول می‌شود. سوایپ بعدی اگر از پایین به بالا باشد به صندوق اس ام اس‌ها منتهی می‌شود و برعکس این سوایپ کردن هم صفحه تنظیمات انتظار شما را می‌کشد.

برنامه‌های دیگری هم مثل کنترل موزیک، نمایش آب و هوا، آلارم ساعت، تمرین برای نفس کشیدن، عکاسی، پیدا کردن گوشی و ساعت و دستیار صوتی هم وجود دارد که هر کدام به نوبه خود برنامه‌های بسیار کاربردی‌ای محسوب می‌شوند. برای مثال گوشی را در نقطه‌ای دور روی حالت دوربین قرار دهید و با استفاده از برنامه Camera روی ساعت ضربه بزنید تا گوشی عکس بگیرد. اگر هم برای پیدا کردن گوشی می‌خواهید دست به کار شوید، با استفاده از برنامه Find Phone درون ساعت این کار به راحتی انجام می‌شود و برعکس این روش هم با استفاده از گزینه Find Bracelet در آیکون Universal settings اپلیکیشن GloryFit امکان پذیر است. دستیار صوتی هم خیلی سریع عمل می‌کند و با گفتن Hey Google و Hey Bixby به سرعت پنجره جدید را روی صفحه Home گوشی بالا می‌آورد. به صورت کلی ساعت هوشمند کیسلکت کی آر پرو 2023 به برنامه‌های خوبی مجهز شده که می‌تواند رضایت کاربر را کسی کند.

kieslect kr pro بررسی تخصصی در تکنولایف

نمایش آلارم ست شده روی ساعت kieslect kr pro

مکالمه؛ بهترین قابلیت و نقطه قوت کیسلکت Kr Pro

ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch kr pro در بخش مکالمه بالاترین نمره را دریافت می‌کند. قدرت بالای اسپیکرها بابت پخش صدای مخاطب و انتقال صدای کاربر با بالاترین وضوح نشان دهنده کیفیت میکروفون تعبیه شده و از آن مهم‌تر اهمیت دادن کمپانی کیسلکت به قابلیت مکالمه این ساعت هوشمند است. در طی نقد و بررسی ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr pro مکالمه‌ها بدون هیچگونه نویزی انجام شدند و صدایی که کیسلکت Kr Pro انتقال می‌دهد به معنای واقعی واضح و بدون خش و ایراد است، در حدی که مخاطب نمی‌تواند تشخیص دهد که شما در حال مکالمه با گوشی هستید یا از ساعت استفاده می‌کنید.

قابلیت مکالمه ساعت کیسلکت

برای اینکه بدون نیاز به گوشی موبایل هم بتوانید با کسی تماس بگیرید، می‌توانید از 2 راه حل لیست مخاطبین یا کیبورد اعداد استفاده کنید؛ البته که برای داشتن مخاطبین در ساعت باید اجازه انتقال نام و شماره مخاطبین را درون اپلیکیشن به گوشی بدهید، در غیر این صورت با استفاده از همان کیبورد اعداد می‌توانید شماره گیری کنید و مکالمه‌ای با کیفیت را تجربه کنید.

ساعت هوشمند calling watch kr pro

مکالمه و کنترل تماس ساعت هوشمند calling watch kr pro

 

 

پشتیبانی از زبان فارسی، توانایی دیگر kieslect kr pro

یکی دیگر از بخش‌هایی که ساعت kieslect kr pro در آن به خوبی عمل می‌کند، قسمت پشتیبانی از زبان فارسی است. در ساعت kieslect kr pro بررسی برنامه دریافت SMS تنها با یک سوایپ کردن به سمت پایین امکان پذیر است و پشتیبانی این ساعت از زبان‌های متفاوت، به خصوص زبان فارسی به حدی خوب است که ایرادی نمی‌توان در نمایش انواع پیام و اعلان به فارسی از آن گرفت. حتی در طی نقد و بررسی مشخص شد که ساعت هوشمند calling watch kr pro پیام‌های طولانی فارسی را هم به وضوح نمایش می‌دهد، شاید نتواند یک SMS طولانی را به طور کامل نمایش دهد؛ اما کلمات آن بخشی از پیام را که نمایش می‌دهد، کاملا خوانا و بدون چسبیدگی حروف روی صفحه نمایش نشان می‌دهد که این قابلیت در مقایسه با سایر ساعت هوشمندهای این بازه قیمتی، قابلیتی بسیار ارزشمند است و در واقع بعد از قابلیت مکالمه؛ نقطه قوت بعدی این ساعت هوشمند به حساب می‌آید.

از پیاده روی تا ورزش حرفه‌ای؛با کیسلکت کی آر پرو 2023

دکمه پایینی لبه سمت راست ساعت Kr Pro به صورت اختصاصی برای باز شدن صفحه برنامه‌های ورزشی قرار گرفته درون ساعت طراحی شده است. اگر دکمه بیضی شکل مشکی را به سمت داخل فشار دهید، با 70 برنامه ورزشی روبه‌رو می‌شوید که دقت مناسبی دارند و قابل اتکا در زمینه ثبت کالری سوزانده شده و تعداد فعالیت انجام شده هستند.

بازی، برنامه متفاوت kieslect kr pro

اگر اهل بازی کردن با گوشی هستید، پس قطعا بازی پرنده ساعت kieslect kr pro هم می‌تواند حتی در حد چند دقیقه شما را سرگرم کند. برنامه بازی با نام Game در میان همان برنامه‌هایی قرار دارد که با سوایپ کردن صفحه از چپ به راست به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید.

ساعت kieslect kr pro بررسی بخش مقاومت در برابر آب

ساعت هوشمند kieslect kr pro 2023 دارای گواهینامه IP68 است و می‌تواند در برابر آب تا عمق یک متر و 30 سانتی متر به مدت 30 دقیقه در برابر خراب شدن مقاومت کند که این یکی از مزیت‌های بزرگ ساعت هوشمند مدل Pro سری Kr کیسلکت محسوب می‌شود؛ البته این ساعت در برابر گرد و غبار هم نسبتا مقاومت خوبی دارد و در زمان‌هایی مانند طوفان شن و خاک می‌توانید روی سالم ماندن آن حساب باز کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم تا صفحه نمایش ساعت را به هیچ عنوان در برابر فشار مستقیم آب مانند دوش حمام قرار ندهید یا به همراه ساعت در استخر شیرجه نزنید؛ اما با توجه به گواهینامه‌ای که دارد، انجام دادن فعالیت‌هایی مانند دست شستن و روی سطح آب قرار گرفتن عملا نباید خللی در سلامت سنسورها و عملکرد صفحه نمایش ساعت به وجود بیاورد.

 

انواع ساعت هوشمند ضدآب را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساعت هوشمند ضدآب

باتری و دوام روشنایی ساعت هوشمند kieslect مدل kr pro

ساعت هوشمند kieslect مدل kr pro دارای باتری با ظرفیت 280 میلی‌آمپر ساعت است که توسط کابل شارژی که در جعبه‌اش قرار گرفته شارژ می‌شود. سری شارژ دستگاه به حالت ۲ پین است.

ساعت کیسلکت calling watch kr pro

این ساعت هوشمند در صورت روشن بودن قابلیت Always On Display هر 24 ساعت یک بار به شارژ نیاز دارد؛ اما در صورت خاموش بودن این قابلیت و استفاده از برنامه‌ها و سنسورهای دیگر نزدیک به یک هفته روشن باقی می‌ماند که دوام خوبی به حساب می‌آید و از این بابت مشکلی بابت استفاده از آن ندارید.

بررسی باتری ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch kr pro

اسکرین شات از زمان نهایی 100 درصد شدن شارژ باتری ساعت کیسلکت Kr Pro

اسکرین شاتی که از تایمر می‌بینید، نشان دهنده مدت زمانی است که باتری ساعت کیسلکت کی آر پرو از شارژ 8 درصد به شارژ 100 درصد رسیده است. احتمالا در صورتی که باتری صفر درصد باشد، این زمان به 2 ساعت و 30 دقیقه هم افزایش پیدا می‌کند. مدت زمان شارژ کیسلکت Kr Pro به نسبت سایر ساعت‌های هوشمند به هیچ عنوان زیاد نیست و کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

ارزش خرید kieslect kr pro چقدر است؟

در این مطلب از بررسی ساعت هوشمند، به سراغ یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های برند کیسلکت رفتیم و آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. اگر از طراحی صفحه نمایش گرد و بزرگ خوشتان می‌آید، همچنین دلتان می‌خواهد که مکالمه با کیفیتی را هم با ساعت هوشمندتان تجربه کنید، اما بودجه خرید ساعت هوشمندهای گران قیمت را ندارید؛ پس خرید kieslect kr pro ارزش بالایی برای شما خواهد داشت. علاوه‌بر موارد گفته شده، در حقیقت ساعت هوشمند کیسلکت کی آر پرو 2023 دارای صفحه نمایش با وضوح بالایی است که در هر ساعت از شبانه روز، پیام و اعلان و آیکون‌ها را با کیفیت خوبی به شما نمایش می‌دهد و در کنار این قابلیت‌ها از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین شما بدون نیاز به گوشی هم می‌توانید پیام‌های خود را روی صفحه نمایش ساعت مشاهده کنید. در مجموع در طول نقد و بررسی kieslect smart calling watch kr pro اثبات شد که این ساعت با توجه به قیمتی که دارد، از ارزش خرید خوبی برخوردار است و می‌تواند پاسخگوی نیازهای روزمره باشد.

قیمت ساعت هوشمند calling watch Kr Pro

پرسش‌های متداول

بهترین قابلیت ساعت هوشمند کیسلکت مدل Kr Pro کدام است؟

قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی؛ قابلیت ساعت هوشمند کیسلکت مدل Kr Pro محسوب می‌شوند.

آیا ساعت calling watch kr pro ضد آب است؟

بله؛ ساعت کیسلکت کی آر پرو دارای گواهینامه IP68 است و در برابر آب و گرد و غبار به نسبت خوبی مقاوم است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
2 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. امین

    چرا واسه این مدل از کیسلکت باید گلوری فیت که یک اپ مزخرفه باشه و برای مثلا کیسلکت ks pro اپ خود کیسلکت باشه که خیلی قابلیت های بیشتری دارع. آخه مگه این kr pro کیسلکت نیس پس چرا بجای اپ خود کیسلکت باید با گلوری فیت مچ بشه؟!!!

  2. زمانی

    این عالیه مرسی از بررسیتون

    1. زهرا ثنایی

      پاسخ به زمانی

      خواهش می‌کنم*ـ* اینکه بررسی از نظر شما عالیه برای من باعث افتخاره
  3. علی

    من خیلی گشتم دنبال یه بررسی درست و حسابی هیچ جا نبود ممنونم واسه این بررسیتون

    1. زهرا ثنایی

      پاسخ به علی

      از اینکه این بررسی تونسته به شما کمک کنه، خیلی خوشحالم
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/kieslect-calling-watch-kr-pro-review/
ads
ads