داغ ترین ها :
بهترین اسپیکر تا ۲۰ میلیون تومان

بهترین اسپیکر تا ۲۰ میلیون تومان

برخلاف آنچه که انتظار می‌رود؛ در بازه قیمتی ۱۰ تا ۲۰ میلیون، انتخاب اسپیکر دقت بیشتری نیاز دارد. این‌گونه نیست که در این قیمت دستگاه‌های فراوانی وجود داشته باشد. باتوجه به بالا بودن هزینه، افرادی سراغ خرید اسپیکرهایی در این بازه قیمتی می‌روند که موسیقی حرفه‌شان باشد یا به‌نوعی به شغل آنها ارتباط داشته باشد. برای مثال، کافه‌ها یا رستوران‌های بزرگ، باشگاه‌های ورزشی، فروشگاه‌های گوناگون و موارد مشابه را می‌توان در دسته خریداران این اسپیکرها قرار داد. اما مهم‌تر از این طیف کاربران، اهالی موسیقی یا گیمرها هستند که اسپیکر شاید یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی باشد که داخل اتاق کار یا بازی خود دارند. بنابراین خرید اسپیکر در این بازه قیمت تنها برای نیازهای عمومی چندان مرسوم نیست. در ادامه بهترین اسپیکرها در بازه قیمتی ۱۰ تا ۲۰ میلیون به ترتیب از کم به زیاد معرفی خواهد شد.

 

برای مشاهده لیست قیمت اسپیکرهای سایت تکنولایف روی لینک بزنید: خرید اسپیکر

 

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی زیلوت مدل SP80

اسپیکر بلوتوثی خانگی زیلوت مدل SP80

شرکت زیلوت به تازگی وارد رقابت تولید محصولات صوتی شده و توانسته با اسپیکرهای خود در این زمینه نام و نشان خوبی برای خود دست‌وپا کند. اسپیکر SP80 ساخته این شرکت با ابعاد بزرگ و ۱۰ کیلوگرم وزن، تنها برای ثابت قرار گرفتن در یک مکان مناسب است. این اسپیکر یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای استفاده در سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی است. بلوتوث نسخه ۵ مهم‌ترین راه ارتباطی این اسپیکر است. اما در کنار این روش، می‌توان به‌وسیله کابل AUX، درگاه کارت حافظه و USB نیز با این اسپیکر اتصال برقرار کرد.

 

افزون بر این، SP80 دارای دو عدد میکروفون در جعبه خود است که به شما اجازه می‌دهد با خواننده محبوب خود هم‌خوانی کنید یا برای ضبط پادکست و دیگر اهداف از آنها استفاده کنید. توان ۸۰ واتی این محصول، صدایی قدرتمند و رسا تولید می‌کند که فضایی بزرگ را پوشش خواهد داد. باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری این اسپیکر ۴ تا ۵ ساعت شارژدهی مطلوب دارد و به همین مقدار نیز برای شارژ شدن نیاز دارد. همچنین می‌توانید با جفت کردن دو عدد از این مدل، به صدایی استریو دست یابید که در کنار نمایشگری بزرگ، تجربه بودن در سینما را لمس خواهید کرد.

 

وجود کلیدهای فراوان در بخش بالایی این اسپیکر، به شما امکان تنظیم انواع اکولایزر و مود را می‌دهد. همچنین نمایشگر آن نیز شیوه اتصال به اسپیکر را نمایان می‌کند. در کنار تمام موارد بیان شده، وجود ال‌ای‌دی‌های فراوانی برای نورپردازی،  میهمانی‌ها را جذاب‌تر خواهد کرد. این رقص نور مطابق با اکولایزر شما تغییر خواهد کرد. بنابراین می‌توانید آن‌را دوست میهمانی‌های خود بدانید.

 

خرید اسپیکر زیلوت SP80

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XG500

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XG500

شاهکاری دیگر از محصولات سونی که یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازه قیمتی ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است. این اسپیکر برای تجربه‌ای بی‌مانند و بی‌تکرار ساخته شده‌است. شکل استوانه‌ای و فرم کاملا مهندسی آن کمک می‌کند تا بتوانید چیزی بشنوید که تا کنون نشنیده‌اید!

 

اسپیکر سونی مدل XG500 دارای درگاه‌های گوناگونی از جمله دو عدد USB-A برای اتصال فلش درایو، ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری و جک ۶.۳ میلی‌متری برای گیتار و میکروفون است که نشان می‌دهد سونی این محصول را با هدف قرار دادن بازار اهالی موسیقی تولید و عرضه کرده‌است. از ویژگی‌های جالب این اسپیکر می‌توان به توانایی اجرای کرائوکه اشاره کرد که به‌وسیله آن می‌توانید مهارت خوانندگی خود را به چالش بکشید.

 

این اسپیکر پاسخ فرکانسی کاملی از ۲۰ تا ۲۰هزار هرتز دارد که در کنار توان ۱۲۰ واتی خود، هیچ صدایی را از دست نمی‌دهد. چرا برای شنیدن موسیقی‌های راک و هیپ‌هاپ، چه برای شنیدن موسیقی‌های سنتی و چه تماشای فیلم، این اسپیکر همراهی کاربلد است که خیال شما را از هر جهت آسوده می‌کند. شرکت سونی برای دستگاه‌های صوتی بلوتوثی خود فناوری ویژه‌ای به‌کار می‌برد که طی آن با استفاده از کدک‌هایی اختصاصی، موسیقی یا هر صدایی را بدون تغییر در ماهیت آن پخش می‌کند. به دلیل اتصال بی‌سیم، ممکن است برخی فرکانس‌های یا بیت‌های موسیقی، هنگام ارسال و دریافت اطلاعات از بین بروند. اما سونی با این فناوری ویژه خود، از هدر رفتن هرگونه فرکانسی پیشگیری کرده و نتیجه پایانی کاملا با صدای اصلی برابر است.

 

این اسپیکر ابعاد بسیار مناسبی دارد. ۵ کیلوگرم وزن برای چنین دستگاهی با این توانایی و قدرت، در کنار ارگونومی مناسبی که دارد؛ به شما نوید استفاده از آن در هر مکانی را می‌دهد. به‌ویژه اینکه باتری بادوام ۳۰ ساعته آن می‌تواند نیاز شما را به شارژر کردن آن بسیار کم کند. تنها با ۵ دقیقه شارژ کردن آن می‌توانید تا یک ساعت استفاده مداوم داشته باشید.

 

قیمت اسپیکر SRS-XG500 سونی

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی‌ بی‌ ال Boombox 2

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی‌ بی‌ ال Boombox 2

از شاهکارهای کمپانی JBL که در هر زمان و مکان و هر شرایطی می‌توانید از آن استفاده کنید؛ اسپیکر Boombox 2 است. این اسپیکر می‌تواند در منزل، محل کار، هنگام ورزش یا پیک‌نیک‌های خانوادگی و جمع دوستان همراه همیشگی شما باشد. شرکت جی‌بی‌ال به امکانات فراوان و کیفیت بسیار خوب در رنج قیمت مناسب شهرت دارد. این اسپیکر نیز از قانون پیروی می‌کند و در کنار داشتن امکانات بسیار خوب و عملکردی مناسب، قیمت مناسبی هم دارد.

 

از جمله بهبودهایی که این مدل نسبت به مدل پیشین خود داشته؛ می‌توان به ارتقای نسخه بلوتوث آن اشاره کرد. جی‌بی‌ال در این اسپیکر از بلوتوث نسخه ۵.۱ استفاده کرده که اتصالی ایمن و با کیفیت را در اختیارتان قرار خواهد داد. بدین ترتیب می‌توانید منبع صدا (تلفن همراه یا لپ‌تاپ) خود را تا ۱۰ متر از اسپیکر دور کنید. اما اگر می‌خواهید به صدایی دقیق و کاملا طبیعی گوش کنید؛ می‌توانید با استفاده از کابل AUX به این دستگاه متصل شوید. در این صورت خیالتان از تمام نت‌ها و بیت‌ها موسیقی مورد نظر آسوده خواهد بود. این شیوه اتصال البته برای موسیقی‌های کلاسیک توصیه می‌شود که ریزه‌کاری‌های فراوانی دارند.

 

 

اسپیکر ارزان چی بخریم؟
بهترین اسپیکر تا ۲ میلیون

 

توان خروجی این اسپیکر ۸۰ وات است که به نوع مصرف انرژی آن بستگی دارد. اگر دستگاه را به برق متصل کنید؛ تا ۸۰ وات توان در اختیارتان قرار می‌دهد. اما اگر بخواهید از باتری آن استفاده کنید؛ توان خروجی به ۶۰ وات خواهد رسید. این توان برای یک اتاق بزرگ و سالن‌های کوچک و متوسط بسیار مناسب است. باتری این محصول ۱۰هزار میلي‌آمپر ظرفیت دارد که می‌تواند تا ۲۴ ساعت موسیقی پخش کند. البته برای شارژ شدن آن نیز به ۶ تا ۷ ساعت زمان نیاز است. با این حال، درگاه USB تعبیه شده در این محصول، به شما امکان می‌دهد که در صورت نیاز از آن به عنوان پاوربانک استفاده کنید.

 

جی‌بی‌ال فناوری ساخت اسپیکرهای ضد آب را به‌خوبی در بازار جا انداخت؛ به‌گونه‌ای که تا پیش از محصولات این شرکت، بسیاری حتی تصورش را هم نمی‌کردند که اسپیکری کاملا مقاوم در برابر نفوذ آب داشته باشند. اما شرکت جی‌بی‌ال با محصولات خود این رویا را به حقیقت تبدیل کرد. Boombox 2 با داشتن گواهی مقاومتی IPX7 می‌تواند تا عمق ۱متر به راحتی در آب غوطه‌ور شود؛ بدون اینکه از نفوذ آب به داخل آن احساس نگرانی کنید. مقاومت این دستگاه در برابر گردوغبار مشخص نیست اما به‌نظر می‌رسد که ذرات گردوغبار نیز به داخل آن راه نداشته باشند؛ البته که باید احتیاط را رعایت کنید.

 

در بخش طراحی این اسپیکر، امضای جی‌بی‌ال را به خوبی می‌توان مشاهده کرد. بدنه‌ای پوشیده از پارچه توری که در کف، کناره‌ها و دسته از پلاستیک سخت ساخته شده‌اند. این طراحی افرون بر ایستایی مناسب،‌ حمل و نقل آن را نیز ساده می‌کند. به‌وسیله دسته پهن و محکم موجود، می‌توانید به‌سادگی آن را جابه‌جا کنید. البته ممکن است وزن نزدیک به ۶ کیلوگرم آن کمی سنگین باشد که باتوجه به مهندسی مناسب این اسپیکر و تقسیم مناسب وزن، آن‌را چندان حس نخواهید کرد.

 

پوشش فرکانسی این اسپیکر ۵۰ تا ۲۰هزار هرتز است که می‌تواند صداهای بیس، میانی و بالا را به‌خوبی پخش کند. افزون بر این حساسیت ۸۰ دسی‌بلی این اسپیکر، جزيیات بسیاری را پوشش می‌دهد که سبب تقویت بیس آن نیز خواهد شد. با استفاده از حالت Partyboost می‌توانید تعداد بی‌نهایت اسپیکر جی‌بی‌ال که این توانایی در آنها قرار داده شده را به يک دیگر متصل کرده و به صدایی بی‌نظیر دست ‌یابید. Boombox 2 نیز از آن دسته اسپیکرهایی است که این توانایی در آن وجود دارد. بنابراین میهمانی‌های شما با چنین اسپیکرهایی بسیار هیجان‌انگیزتر خواهد شد.

 

از دیگر توانایی‌های این دستگاه می‌توان به شارژ سریع و صدای حرفه‌ای (JBL Pro Sound) اشاره کرد که می‌تواند تجربه بهتری در اختیار شما قرار دهد. دکمه‌های تعبیه شده روی این محصول برای روشن و خاموش کردن، اتصال، افزایش یا کاهش ولوم، اتصال به دیگر اسپیکرها به‌وسیله توانایی Partyboost، طراحی شده‌اند. درایور بزرگ این اسپیکر صدایی ۳۶۰ درجه در اختیارتان قرار خواهد داد که به کمک ووفر قدرتمند خود، بیس آن را تقویت می‌کند.

 

قیمت اسپیکر boombox 2 جی بی ال

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی سامسونگ مدل SoundTower MX-T70

اسپیکر بلوتوثی خانگی سامسونگ مدل SoundTower MX-T70

سامسونگ با تولید این اسپیکر، حجت را بر همگان تمام کرد! محصولی که سامسونگ ساخته به اندازه‌ای قدرتمند است که شاید نتوان آن را با هیچ‌یک از دیگر محصولات مقایسه کرد. البته که باید طراحی بسیار زیبای آن را نیز در نظر داشت. زبان طراحی در این اسپیکر،‌ چیزی بین اسپیکرهای ایستاده بزرگ و اسپیکرهای افقی است. البته وزن سنگین و حالت این اسپیکر، تنها ایستادن به‌صورت عمودی را امکان‌پذیر می‌کند. با این حال، برای ایجاد صدایی ۳۶۰ درجه و نرم، تا اندازه‌ای به فرمت دایره‌ای اسپیکرهای افقی نزدیک شده‌است. البته شباهت طراحی این اسپیکر به لوازم گیمینگ، تا اندازه‌ای آن را برای انجام این کار نیز مناسب می‌کند؛ اما سامسونگ این محصول را برای میهمانی‌ها عرضه کرده‌است.

 

با نگاهی به این دستگاه، متوجه خواهید شد که با محصولی باکیفیت روبه‌رو هستید که تک‌تک جزئیات آن با فکر و حساب شده طراحی شده‌اند. بخش پشتی اسپیکر که درگاه‌های گوناگون در آن قرار گرفته، نشان می‌دهد که سامسونگ با تولید این اسپیکر خواسته بازار اهالی موسیقی را نشانه بگیرد. از ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال سیمی گرفته تا ورودی میکروفون، ولوم تنظیم صدای میکروفون ورودی و خروجی فیش‌های صدا، درگاه USB، کلیدهای اتصال بلوتوث و موارد دیگر که به شما امکان می‌دهد از این دستگاه بیشترین استفاده را داشته باشید.

 

 

اسپیکر مناسب کمپینگ چی بخریم؟
بهترین اسپیکر کوهنوردی

 

در بخش بالایی این دستگاه نیز پنلی دایره‌ای قرار دارد که در آن دکمه‌های افزایش و کاهش صدا، روشن و خاموش،‌ پخش و توقف موسیقی، کنترل صدای باس و نورپردازی وجود دارد. در بالای این پنل دایره‌ای،‌ نمایشگر کوچکی وجود دارد که از وضعیت اتصال به دستگاه خبر می‌دهد. بدنه توری که ال‌ای‌دی‌های نورپردازی در مرکز و پایین پایه‌های آن قرار دارد، مقاومت مناسبی در برابر پاشش آب دارند که می‌توانید از این اسپیکر در بیرون خانه (حیاط و باغ) نیز استفاده کنید البته وزن ۲۶ کیلوگرمی آن ممکن است مانع از جابه‌جایی ساده آن شود؛ اما در صورت نیاز می‌توانید آن را به‌سادگی جابه‌جا کنید.

 

در بخش طراحی، این اسپیکر با زوایای جذاب خود، به شکل عجیبی چشم‌نواز و زیبا است. بودنش در کنار اتاق کاملا حس یک کالای لوکس را منتقل می‌کند. مینیمال بودن آن نسبت به سایر اسپیکرهایی در این اندازه و وزن، مشخص می‌کند که با دستگاهی حرفه‌ای روبه‌رو هستید که سازندگان آن برای تولیدش زمان زیادی صرف کرده‌اند.

اسپیکر بلوتوثی سامسونگ مدل SoundTower MX-T70 دارای یک ساب‌ووفر ۱۰ اینچی (۲۵ سانتی‌متری) است که صدای بیسی بسیار عمیق در اختیارتان قرار می‌دهد. درایورهایی که در کنار این ساب‌ووفر فعالیت می‌کنند شامل ۵ درایور میانی ۵.۲۵ اینچی (حدود ۱۳ سانتی‌متر) هستند که با توییتری ۱ اینچی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. ترکیب چنین درایورهایی نشان از قدرت بالای این اسپیکر می‌دهد که می‌تواند برای پخش هر صدایی مناسب باشد. افزون بر این، توان ۱۵۰۰ واتی این اسپیکر آن‌را برای هر مکانی مناسب می‌کند. شما می‌توانید از این محصول چه در فضای باز و چه در فضای بسته استفاده کنید و از شنیدن یک موسیقی دلنشین لذت ببرید.

 

این اسپیکر به دستگاه‌های مشابه خود متصل می‌شود تا بتوانید در میهمانی‌ها بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید. همچنین می‌توانید دو اتصال بلوتوثی همزمان به دستگاه داشته باشید. البته اسپیکر نمی‌تواند موسیقی پخش شده از هر دو را همزمان پخش کند؛ اما دیگر درسر قطع و وصل کردن دستگاه‌های گوناگون را نیز نخواهید داشت. برای شنیدن سبک‌های گوناگون موسیقی می‌توانید اکولایزر مناسب خود را انتخاب کنید تا بهترین خروجی در اختیار شما قرار گیرد.

 

در کنار نورپردازی که می‌تواند مجالس و میهمانی‌های شما را کاملا هیجان‌انگیز کند؛ دو عدد ورودی میکروفون و توانایی کارائوکه، به شما امکان می‌دهد که با دوستان خود سرگرم شوید و مهارت‌های آوازی خود را به چالش بکشید. بنابراین می‌توان این اسپیکر را یکی از بهترین انتخاب‌های در این بازه قیمتی دانست. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این دستگاه شارژی نیست و با برق مستقیم کار می‌کند. بنابراین برای استفاده از آن باید به منبع برق نزدیک باشید.

 

قیمت اسپیکر سامسونگ SoundTower MX-T70

 

اسپیکر پرتابل بلوتوث جی بی ال مدل PartyBox 110

اسپیکر پرتابل بلوتوث جی بی ال مدل PartyBox 110

این اسپیکر از تولیدات خاص شرکت JBL است که شاید برای همه مناسب نباشد! در همان ابتدا و با نگاهی به ورودی میکروفون و گیتار، متوجه بازار هدف این اسپیکر خواهید شد. بنابراین می‌دانیم که کیفیت موسیقی و پخش جزئیات برای افراد حرفه‌ای در این زمینه بسیار مهم‌تر از بلندی صدا یا بیس کوبنده و اغراق شده‌است.

 

این اسپیکر ابعاد مناسبی دارد که می‌توانید از آن در مکان‌های گوناگون استفاده کنید. البته به‌دلیل وزن ۱۰ کیلوگرمی‌، شاید برای پیک‌نیک مناسب نباشد ولی بدون شک می‌توانید آن‌را در اتاق‌های گوناگون منزل جابه‌جا کرده یا برای میهمانی به حیاط خانه منتقل کنید. با برخورداری از بلوتوث نسخه ۵.۱ می‌توانید بدون نگرانی به این دستگاه متصل شده و تا برد ۱۰ متری آن آزادانه به انجام کارهای خود بپردازید. البته در صورت نیاز به اتصال سیمی، جک ۳.۵ میلی‌متری برای کابل AUX در نظر گرفته شده‌است.

 

ورودی‌های میکروفون با ولوم تنظیم صدا، برای زمانی است که می‌خواهید توانایی‌های خوانندگی خود را به نمایش بگذارید. به کمک این میکروفون‌ها می‌توانید روی آهنگ‌های بی‌کلام بخوانید؛ پادکست یا وکال ضبط کنید یا در میهمانی‌ها با دوستان گیتاریست خود دوئت اجرا کنید.

 

 

تفاوت هایی که شاید ندانید:
مقایسه پارتی باکس 300 و 310 جی بی ال

 

پاسخ فرکانسی ۴۵ تا ۲۰هزار هرتزی در این اسپیکر، پوشش مناسبی برای سبک‌های گوناگون دارد. درایورهای چهارگانه این اسپیکر که شامل دو عدد ووفر ۵.۲۵ اینچی و دو عدد توییتر ۲.۲۵ اینچی است؛ توانی برابر با ۱۶۰ ایجاد می‌کند که شاید خیلی زیاد نباشد اما باتوجه به کیفیتی که دارد کاملا مناسب است. حساسیت صدای این دستگاه به نویز ۸۰ دسی‌بل است. این بازه حساسیت به شما امکان می‌دهد جزئیات بنیادین موسیقی‌ها را از دست ندهید و بتوانید سبک‌های گوناگون را به‌خوبی درک کنید.

 

این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده که بتواند صدا را به‌خوبی پرتاب کند. شیب ملایم آن که درایورها را به سمت بالا قرار داده است؛ سبب هدایت صدا رو به بالا می‌شود و در نتیجه صدایی با ولوم بیشتر خواهید شنید. در پنل جلویی که خروجی صدا در آن قرار دارد؛ ال‌ای‌دی‌های گوناگونی به‌کار رفته که می‌تواند مطابق با موسیقی درحال پخش، نورپردازی انجام دهد. شدت نور این ال‌ای‌دی‌ها به‌وسیله ولومی که در بالای دستگاه قرار دارد؛ قابل تنظیم است.

 

در کنار این تنظیم نورپردازی، ولوم دیگری قرار دارد که برای پخش و توقف و نیز کنترل بلندی صدا به‌کار گرفته می‌شود. در بین این دو نیز کلیدهای روشن و خاموش، اتصال و کلید تقویت صدای باس وجود دارد. به کمک این کلید، می‌توانید صدای باس را تا چند پله تقویت کنید که برای موسیقی‌های آکوستیک، بسیار کارآمد است. JBL Original Pro حالتی است که در این اسپیکر تعیبه شده و سبب تقویت صدا و بیس خروجی می‌شود. به کمک این حالت، می‌توانید یک میهمانی ویژه به‌راه اندازید. البته ممکن است تقویت صدا با این تکنولوژی، مصرف باتری را افزایش دهد.

پارتی باکس 110

حفره بزرگی در زیر این اسپیکر قرار دارد که برای قرار دادن آن روی پایه در نظر گرفته شده‌است. بدین ترتیب با استفاده از توانایی TWS می‌توانید اسپیکرهایی هم رده JBL را به یکدیگر متصل کرده و از آنها برای اهداف مانیتورینگ استفاده کنید. افزون بر این، به دلیل طراحی این اسپیکر، می‌توانید از آن هم در حالت ایستاده و هم در حالت خوابیده استفاده کنید. با دارا بودن گواهی IPX4 در برابر پاشش آب مقاوم است که برای برخی استفاده‌ها (کنار استخر) مفید خواهد بود.

 

قیمت اسپیکر پارتی باکس ۱۱۰

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی انرجایزر مدل BTS840

اسپیکر بلوتوثی خانگی انرجایزر مدل BTS840

این حقیقت که این اسپیکر باتری دارد حمل کردن آن به محیط‌های باز و گوش کردن به موسیقی را ممکن می‌سازد اما ابعاد و اندازه محصول به‌گونه‌ای نیست که بتوان خیلی آن را جابجا کرد. اسپیکر بلوتوثی خانگی انرجایزر مدل BTS840 حدود 23 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن نیز 410 × 390 × 1100 میلی متر است.

این دستگاه از ترکیب پلاستیک فشرده و فلز ساخته شده و کیفیت ساخت خوبی هم دارد. به روی سر اسپیکر دکمه‌های مختلفی دیده می‌شود که هر کدام وظیفه‌ای را برعهده دارند تا امکان شخصی سازی بسیار خوبی در اختیار شما باشد. دکمه دایره‌ای شکل برای تغییر ولوم در وسط قرار گرفته و در کنار آن‌ دکمه‌هایی مانند بیس، تریبل،‌ REC، MIC دیده می‌شود و از طریق دکمه Light می‌توانید حالت رقص‌نور را تغییر دهید.

به غیر از این موارد دکمه‌هایی برای رفتن به آهنگ بعدی و بازگشت به آهنگ قبلی، EQ، P/P برای پخش و توقف موسیقی و Mode برای تغییر حالت اسپیکر در نظر گرفته شده است. رقص‌نور این اسپیکر تقریبا تمام بخش روبرویی را به خود اختصاص داده و می‌تواند محیط‌ را گرم‌تر و جذاب‌تر کند. برای این محصول درگاه‌های مختلفی از جمله کارت حافظه جانبی، USB-A و AUX در نظر گرفته شده و می‌توانید برای اتصال از بلوتوث 5.0 نیز استفاده کنید که پایداری بسیار خوبی دارد و کمتر از نسل‌های قبل دچار مشکل می‌شود.

درون جعبه این اسپیکر بلوتوثی خانگی انرجایزر مدل BTS840 یک ریموت کنترل قرار داده شده که به شما کمک می‌کند تا از راه دور کنترل کاملی به روی بخش‌های مختلف داشته باشید و همچنین یک میکروفون بی‌سیم درون جعبه موجود است که به شما کمک می‌کند تا صدای خود را از طریق اسپیکر پخش کنید و در مهمانی‌ها آواز بخوانید. توان خروجی این مدل 110 وات است و محدوده فرکانس پاسخ‌گویی بین 55 تا 20 هزار هرتز قرار می‌گیرد. بلندی صدا برای محیط‌های متوسط کاملا کافی است و کیفیت نیز به احتمال بسیار زیاد رضایت شما را به دست خواهد آورد. صدا شفاف و با کمترین اعوجاج پخش می‌شود و بیس نیز رضایت بخش و مناسب است.

گذشته از کیفیت خوب صدا از آنجایی که امکان تغییر اکولایزر و بیس و تریبل و دیگر موارد وجود دارد شما می‌توانید بهترین صدای ممکن برای خود را تنظیم کنید و از این بابت هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. اسپیکر بلوتوثی خانگی انرجایزر مدل BTS840 از رادیو نیز پشتیبانی می‌کند و یک باتری با ظرفیت 168 وات ساعت دارد. این باتری باعث می‌شود این دستگاه بتواند تا 5 ساعت با ولوم 80 درصد و حدود 6 ساعت با ولوم 50 درصد دوام بیاورد. البته زمان شارژ شدن مقداری طولانی است و باید حدود 6 الی 7 ساعت منتظر بمانید. ناگفته نماند که شما می‌توانید مستقیما از برق شهری برای تأمین انرژی این اسپیکر استفاده کنید.

اگر یک اسپیکر باکیفیت می‌خواهید که حجم و کیفیت صدای بسیار خوبی داشته باشد و با رقص‌نور جذاب محیط‌ مهمانی شما را گرم‌تر کند و از همه مهم‌تر می‌خواهید اسپیکر به لطف بهره‌مندی از باتری بتواند در محیط‌های خارج از خانه نیز شما را همراهی کند حتما به خرید این محصول فکر کنید. امکان تغییر صدا، امکان تغییر رقص‌نور، وجود میکروفون بی‌سیم درون جعبه، برخورداری از ریموت، بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از رادیو دیگر ویژگی‌های مثبت اسپیکر بلوتوثی خانگی انرجایزر مدل BTS840 هستند.

 

قیمت اسپیکر bts 840

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مارشال مدل Acton II

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مارشال مدل Acton II

در یک کلام باید بگوییم که طراحی اسپیکر مارشال Acton II بی‌نظیر است و اگر به طراحی کلاسیک علاقه داشته باشید بدون هیچ شکی عاشق این مدل خواهید شد. طراحی این محصول مستطیل شکل است و در نگاه اول شما را در تاریخ به عقب پرتاب می‌کند. بدنه این دستگاه متریالی شبیه به چرم دارد و بسیار باکیفیت است. بخش روبرویی میزبان یک طراحی آجر مانند بسیار ریز است و لوگوی زیبای مارشال در این قسمت خودنمایی می‌کند. یک خط طلایی رنگ و بسیار زیبا زیر این بخش دیده می‌شود و دکمه‌های محصول نیز به روی سر آن در قسمتی با همین طراحی طلایی رنگ قرار گرفته‌اند.

دکمه‌های موجود به روی این محصول کاملا کلاسیک طراحی شده‌اند و شما را به یاد رادیوها و ضبط‌های قدیمی می‌اندازند. در سمت راست دکمه پاور دیده می‌شود و در کنار آن به ترتیب دکمه پخش/توقف، تریبل، بیس، ولوم، منبع و درگاه AUX دیده می‌شود. نوارهای ریز قرمز رنگ بالای هر دکمه قرار گرفته که میزان ولوم یا بیس را نشان می‌دهد.

به جرأت می‌توان گفت اسپیکر مارشال Acton II از آن اسپیکرهایی است که هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند و جلوه بسیار زیبا و خاصی به اتاق می‌بخشد، مخصوصا اگر طراحی اتاق هم کلاسیک و قدیمی باشد. کیفیت ساخت این مدل هیچ حرف و حدیثی را باقی نمی‌گذارد و به محضپ لمس کردن بدنه متوجه استفاده از بهترین متریال در ساخت این اسپیکر خواهید شد.

 

در یک بازه ارزان‌تر اسپیکر چی بخریم؟
بهترین اسپیکر زیر 10 میلیون

 

در نهایت ناگفته نماند که این اسپیکر مارشال وزنی برابر با 2.9 کیلوگرم دارد و در صورت نیاز بدون هیچ مشکلی می‌توانید آن را به دنبال خود حمل کنید، البته که به دلیل طراحی خاص و قیمت اسپیکر مارشال acton 2 چنین کاری چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. این محصول از یک ووفر 30 وات و دو توییتر 15 وات کلاس D استفاده می‌کند و برخلاف بدنه نه‌چندان بزرگ هم بلندی صدای بسیار خوبی دارد و هم کیفیت عالی. صدای تولید شده توسط این مدل تفکیک بسیار خوبی دارد و صدای وکال بسیار شفاف و واضح به گوش می‌رسد.

شما از دو طریق سیمی و بی‌سیم می‌توانید به این اسپیکر متصل شوید. روش سیمی از طریق کابل AUX اتفاق می‌افتد و روش بی‌سیم به کمک بلوتوث نسل 5 است. با دکمه منبع یا سورس می‌توانید بین این دو روش جابجا شوید و همچنین دو دستگاه همزمان می‌توانند به این محصول متصل باشند و مثلا شما و دوستتان هر دو به اسپیکر متصل باشید و موزیک‌های مورد علاقه خود را یکی پس از دیگری پخش کنید.

برای این مدل باتری در نظر گرفته نشده و باید این اسپیکر را به طور مستقیم به برق شهری متصل کنید تا شروع به کار کند. درست است که قیمت اسپیکر مارشال acton 2 به نسبت امکانات کمی زیاد است ولی این اسپیکر شاید برای همه تولید نشده باشد و کاربران مخصوص به خود را دارد. اولین مشخصه این محصول که توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند طراحی بسیار باکیفیت و خاص و کلاسیک آن است.

مورد بعدی که شما را بسیار راضی خواهد کرد کیفیت صدا است و هنگام استفاده از این محصول حس یک کالای کاملا لوکس و گران قیمت به شما منتقل می‌شود. اگر طراحی کلاسیک را دوست دارید و می‌خواهید اسپیکری خریداری کنید که جلوه ویژه‌ای به اتاق ببخشد در خرید این مدل شک نکنید.

 

خرید اسپیکر مارشال Acton II

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی زیلوت مدل SP110

اسپیکر بلوتوثی خانگی زیلوت مدل SP110

این اسپیکر خانگی از زیلوت به نسبت بازه قیمتی امکانات بسیار خوبی را در اختیار قرار می‌دهد و همین باعث می‌شود تا ارزش خرید آن را زیاد بدانیم. اسپیکر بلوتوثی خانگی زیلوت مدل SP110 وزنی برابر با 14 کیلوگرم دارد و ابعاد آن به ۹۰۰x۳۵۰x۳۵۰ میلی‌متر است. مانند بسیاری از اسپیکرهای خانگی با این ابعاد در بخش روبرویی اسپیکر رقص‌نور بزرگی را مشاهده می‌کنید و در بالای محصول نیز یک نمایشگر کوچک دیده می‌شود. مانند اسپیکرهای مشابه دکمه‌ها به روی سر محصول قرار گرفته‌اند و کارایی مختلفی دارند.

دکمه پاور برای خاموش/روشن کردن محصول کاربرد دارد و به کمک ورودی AC می‌توانید اسپیکر را به برق متصل کنید. ورودی میکروفون و گیتار برای این اسپیکر در نظر گرفته شده و شما می‌توانید از طریق دکمه‌های موجود تأخیر میکروفون، اکوی میکروفون، صدای میکروفون و ولوم میکروفون را تغییر دهید. به روی اسپیکر بلوتوثی خانگی زیلوت مدل SP110 درگاه AUX و درگاه USB نیز دیده می‌شود و شما می‌توانید از طریق درگاه TF کارت حافظه جانبی نیز به این دستگاه متصل کنید. ناگفته نماند که دکمه‌های تغییر بیس و تریبل نیز به روی اسپیکر وجود دارد و می‌توانید صدا را تا حد زیادی شخصی سازی کنید.

رقص‌نور این اسپیکر عملکرد بسیار خوب و کاملی دارد و در محیط‌های تاریک و شب می‌تواند محیط مهمانی را شاداب‌تر و جذاب‌تر کند. درون جعبه محصول دو میکروفون بی‌سیم دیده می‌شود که یک مزیت حتمی است و باعث می‌شود شما در شب‌نشینی‌های خود بتوانید مسابقه خوانندگی ایجاد کنید و بازی‌های مختلفی انجام دهید. به غیر از این میکروفون‌های بی‌سیم درون جعبه امکان اتصال میکروفون سیمی نیز وجود دارد. درون جعبه همچنین ریموت کنترل نیز وجود دارد تا بتوانید از راه دور با اسپیکر ارتباط برقرار کنید.

ارتباط بی‌سیم با اسپیکر بلوتوثی خانگی زیلوت مدل SP110 از طریق بلوتوث 5.0 با پایداری خوب برقرار می‌شود. به مهم‌ترین ویژگی یک اسپیکر یعنی کیفیت و حجم صدای آن می‌رسیم، جایی که زیلوت از دو درایو اسپیکر 10 اینچ و یک عدد هورن توییتر 1.5 اینچ استفاده کرده و در مجموع 110 وات توان RMS قابل دسترسی خواهد بود. توان خروجی 110 واتی این اسپیکر باعث می‌شود تا آن را در رده‌بندی نیمه‌حرفه‌ای قرار دهیم و همچنین عنوان کنیم که حجم صدا برای خانه‌ای با اندازه متوسط کافی است.بیس و شفافیت صدا نیز مطلوب است و اسپیکر تلاش می‌کند تا کمترین اعوجاج به گوش برسد.

با وجود این که اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل SP110 یک اسپیکر خانگی است اما باز هم شاهد استفاده از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی هستیم که می‌تواند بین 4 تا 5 ساعت این محصول را سر پا نگه دارد و بدون نیاز به برق مهمانی شما را گرم کند. اگر یک اسپیکر خوب می‌خواهید که بتوانید از آن در مهمانی‌ها استفاده کنید ولی در عین حال نمی‌خواهید بودجه زیادی خرج کنید و از طرفی برای شما امکان خواندن از طریق اسپیکر اهیمت زیادی دارد قطعا این مدل می‌تواند یک انتخاب خوب باشد.

 

قیمت اسپیکر زیلوت sp110

 

جمع بندی

بهترین اسپیکرهایی که در بازه قیمتی ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان وجود داشتند را بیان کردیم. این فهرست برپایه توانایی‌ها نسبت به قیمت و ارزش خرید اسپیکرها تنظیم شده‌است. شما می‌توانید بسته به بودجه و نیاز خود، هرکدام را انتخاب کرده و از شنیدن صدای آنها لذت ببرید. تماشای فیلم، برگزاری میهمانی، شنیدن موسیقی، گیمینگ و موارد بسیار دیگری وجود دارد که اسپیکرهای بیان شده توانایی انجام آن‌ار دارند. بنابراین بایستی پیش از همه نیازها و بودجه خود را بررسی کنید.

سوالات متداول

بهترین اسپیکر تا ۲۰ میلیون تومان کدام است؟

در این بازه قیمت، تنها چیزی که می‌تواند یک اسپیکر را بهترین کند؛ نیاز و البته سلیقه شماست! دستگاه‌هایی که معرفی شد، مشخصات کلی مشابهی دارند و تفاوت آنها بیشتر در جزئیات است. اینکه بخواهید کدام را انتخاب کنید باید به نیاز خود و عملکردی که از اسپیکر انتظار دارید؛ نگاه کنید. شاید اسپیکری با هزینه کمتر از بودجه شما نیز بتواند نیازهای شما را برطرف کند؛ بنابراین بهتر است هزینه بیشتری پرداخت نکنید. اسپیکرها برخلاف برخی هدفون‌ها، به‌روز رسانی دریافت نمی‌کنند که نیازی هم به آن ندارند. خواه ناخواه پس از چندسال باید دستگاه دیگری بگیرید؛ بنابراین فکر نکنید اسپیکری که می‌خرید؛ آخرین دستگاهی است که خواهید داشت. بودجه، نیاز و سلیقه خود را در نظر بگیرید.

اسپیکر بی‌سیم بهتر است یا باسیم؟

اگر منظور شیوه اتصال باشد که هر دو دسته برتری‌هایی دارند. برای مثال اسپیکرهای بی‌سیم به شما اجازه می‌دهند بدون اینکه نیاز باشد منبع تولید صدا را در کنار آن قرار دهید؛ موسیقی پخش کنید. افزون‌بر این، بسیاری از تلفن‌های همراه دیگر جک ۳.۵ میلی‌متری ندارند؛ بنابراین اتصال بی‌سیم به شما اجازه می‌دهد با هر دستگاهی که بلوتوث دارد به اسپیکر مورد نظر خود متصل شوید. اما در مقابل اتصال به کمک کابل AUX نیز مزایای بسیار خوبی دارد که بیشتر ویژه متخصصین و حرفه‌ای هاست. در هیچ استودیویی نمی‌توانید اسپیکر بی‌سیم ببینید؛ زیرا عملکردی برابر یا حتی نزدیک به اتصال سیمی ندارد. البته به این معنا نیست که اتصال بی‌سیم بی‌کیفیت است! اما برای اهداف حرفه‌ای مانند صدابرداری و تولید موسیقی، اتصال با سیم می‌تواند کیفیت و جزئیات بالاتری در اختیار شما قرار دهد. افزون‌بر این، اتصال سیمی تاخیری هم ندارد که برای حرفه‌ای‌ها مهم است.

آیا می‌توان از اسپیکرهای پرتابل برای گیمینگ هم استفاده کرد؟

از اسپیکرهای پرتابل حرفه‌ای می‌توان برای این کار استفاده کرد. دستگاه‌هایی که در این نوشتار معرفی شدند؛ همگی توانایی استفاده در کاربری گیمینگ را دارند. می‌توانید به‌کمک آنها تجربه‌ای شیرین از گیمینگ برای خود رقم بزنید. اما در نظر داشته باشید که ممکن است کمی تاخیر احساس کنید. همان‌گونه که در بالا بیان شد، اتصال بی‌سیم کمی تاخیر دارد و کمی از جزئیات نیز هدر می‌رود. بنابراین اگر می‌خواهید مطمئن‌ترین تجربه را داشته باشید؛ اتصال با کابل بهترین انتخاب است. اسپیکرهای معرفی شده در این نوشتار هم اتصال سیمی و هم بی‌سیم دارند. با انتخاب هر کدام از آنها می‌توانید هر دو اتصال را برای اهداف گوناگون تجربه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%aa%d8%a7-%db%b2%db%b0-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d9%86/
ads
ads