داغ ترین ها :
با بهترین برنامه های ویندوز 11 آشنا شوید

با بهترین برنامه های ویندوز 11 آشنا شوید

در سال 2021 میلادی شاهد معرفی و انتشار ویندوز 11 از سوی مایکروسافت بودیم. در حال حاضر رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌های زیادی به این سیستم عامل جدید مایکروسافت مجهز شده‌اند و با این که فروشگاه مایکروسافت (Microsoft Store) توسط تعداد زیادی از برنامه‌ها به صورت مرتب بروزرسانی می‌شود، اما قصد داریم در این مقاله به 11 برنامه محبوب منتشرشده اشاره کنیم که می‌توانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. توجه داشته باشید که در میان 11 گزینه موردنظر شاهد برنامه‌های کاربردی، بازی و پخش رسانه خواهید بود.

 

برای خرید لپ تاپ و مشاهده آخرین قیمت ها به سایت تکنولایف مراجعه کنید: لپ تاپ

 

بهترین برنامه های ویندوز 11

همانطور که در قسمت بالا هم ذکرشد، استفاده از برخی برنامه‌های ویندوز 11 می‌تواند برای کاربران اهمیت و ارزش زیادی داشته باشد. شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، سفارشی‌سازی‌های بیشتری را انجام دهید. در ادامه با تعدادی از بهترین برنامه های ویندوز 11 آشنا خواهید شد.

1: EarTrumpet

برنامه EarTrumpet

هنوز می‌توان گفت مدیریت صوتی داخلی ویندوز 11 نتوانسته موفقیت‌های چشمگیری به دست آورد، اما برنامه EarTrumpet می‌تواند میزان صدا را برای کلیه برنامه‌ها بازسازی کرده و توانایی تنظیم ورودی و خروجی‌های سفارشی را هم به حالت ایده‌آل تغییر خواهد داد. در صورتی که قصد دارید صدای فایل ویدیویی یوتیوب از طریق اسپیکر پخش شود، اما ترجیح می‌دهید صدای بازی را کماکان روی هدست دریافت کنید، قطعا برنامه EarTrumpet می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

 

دانلود EarTrumpet

 

2: Tweeten

برنامه Tweeten

برنامه توییتر ویندوز فقط یک برنامه مبتنی بر وب بوده و حتی TweetDeck برنامه اختصاصی خود را ندارد. در صورتی که طرفدار TweetDeck هستید، بهتر است بدانید Tweeten با استفاده از رابط وب TweetDeck و سازگار کردن آن با ویندوز 11 می‌تواند TweetDeck را در ویندوز به شما هدیه کند. اگر قصد دارید از فعالیت توییتر مطلع شوید، مجموعه‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی و یک رابط اعلان را مشاهده خواهید کرد.

 

دانلود Tweeten 

 

معرفی 5 تبلت برای علاقه‌مندان به سیستم عامل ویندوز:
تبلت ویندوزی ارزان

 

3: FeedLab

برنامه FeedLab

برنامه‌های RSS زیادی در ویندوز وجود دارد، اما FeedLab را می‌توان به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها به حساب آورد. در حقیقت برنامه FeedLab دارای قابلیت‌های سفارشی‌سازی شده و ویژگی‌های گوناگون با هدف مطالعه لیست روزانه اخبار بوده که همواره بروزرسانی می‌شود. با این که برنامه FeedLab به صورت رایگان در دسترس قرار دارد، اما فراموش نکنید که تبلیغات زیادی را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید برای جلوگیری از نمایش آگهی، هزینه موردنظر را به برنامه‌نویس پرداخت کرده تا دیگر تبلیغات نمایش داده نشود.

دانلود FeedLab 

 

 

4: PowerToys

برنامه PowerToys

در صورتی که قصد دارید عملکردهای ویندوز را سفارشی‌سازی کنید، قطعا دانلود و نصب برنامه PowerToys می‌تواند یکی از مهم‌ترین اقدامات به حساب آید. ابزارهای مختلفی در دسترس قرار دارند که می‌توان در میان آن‌ها به ابزارهای موثر در روشن نگه داشتن رایانه شخصی و انتخاب رنگ سراسر سیستم اشاره کرد. یکی از PowerToys مورد علاقه من Run بوده که به عنوان یک راه‌انداز مک عمل می‌کند تا امکان پیدا کردن برنامه و فایل‌ها را برای شما فراهم کند.

 

دانلود PowerToys

 

5: OneNote

برنامه OneNote

افرلذ زیادی از OneNote به منظور مرتب کردن یادداشت‌ها با هدف کار و همگام‌سازی آن‌ها در رایانه، لپ تاپ و گوشی موبایل استفاده می‌کنند. این برنامه رایگان بوده و به شما اجازه می‌دهد یادداشت‌ها را به حالت‌های گوناگون تغییر دهید. در صورتی که قصد دارید از قلم برای یادداشت‌برداری استفاده کنید، قطعا OneNote می‌تواند یکی از گزینه‌های ایده‌آل در دسترس به حساب آید. در صورتی که دانش‌آموز یا دانشجوی مرتب و حساسی هستید، نصب OneNote را در ویندوز 11 به شما توصیه می‌کنم.

 

دانلود OneNote 

 

6: Adobe Photoshop Express

6: Adobe Photoshop Express

بدون تردید برنامه Adobe Photoshop Express را می‌توان به عنوان یک ابزار ویرایش عکس رایگان دانست که کلیه اصول اولیه موردنیاز شما را در اختیار دارد. با این که ویرایش تصویر در برنامه Photos ویندوز 11 بهبود پیدا کرده است، اما Adobe Photoshop Express شامل تنظیمات گوناگون و قابلیت‌های سفارشی‌سازی متنوع بوده که می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های ویرایش عکس وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هرگونه اثر اضافی را از روی تصاویر حذف کنید.

 

دانلود Adobe Photoshop Express

 

لیست پردازنده هایی که ویندوز 11 سازگار هستند را پیش از نصب آن چک کنید:
پردازنده مورد نیاز ویندوز 11

 

7: Sharex

برنامه Sharex

یکی از بهترین ابزارهای اسکرین شات برای ویندوز 11 را می‌توان Sharex دانست. یک ابزار کاربردی که امکان برش در سریع‌ترین زمان را فراهم کرده و شما می‌توانید با استفاده از آن، فایل‌های گیف یا سایر موارد را تهیه کنید. فراموش نکنید که امکان اشتراک‌گذاری آسان توسط این برنامه پس از ثبت اسکرین شات هم وجود دارد.

دانلود Sharex 

8: QuickLook

برنامه QuickLook ؛ یکی از بهترین برنامه های ویندوز 11

در صورتی که از مک خسته شده‌اید و هم اکنون قصد دارید وارد دنیای ویندوز شوید، بهتر است برنامه QuickLook را دانلود و نصب کنید. این برنامه می‌تواند قابلیت macOS QuickLook را در ویندوز 11 برای شما فراهم کند. با این که دانلود فایل‌های گیف نیازمند زمان خواهد بود، اما برای پیش‌نمایش بیشتر فایل‌ها می‌تواند انتخاب خوبی باشد. توجه داشته باشید که برنامه QuickLook به مراتب بهتر از باز کردن مداوم فایل‌ها به منظور یافتن موردنظر یا نگاه کردن به تصاویر کوچک است.

 دانلود QuickLook 

9: Start11

برنامه Start11

برنامه Start11 به شما اجازه می‌دهد ظاهر منوی استارت خود را در ویندوز 11 تغییر دهید. در حقیقت امکان تغییر ظاهر منوی استارت ویندوز 11 به ویندوز کلاسیک وجود دارد. همچنین شما می‌توانید سایز نوار وظیفه را تغییر داده و آن را به حالت‌های گوناگون تبدیل کنید. با این که کاربران ویندوز 11 نباید وقت و انرژی خود را برای نصب برنامه‌های شخص ثالث به منظور تغییر ظاهر منوی استارت قرار دهند، اما تا زمانی که مایکروسافت به این مسئله توجه نداشته باشد، تنها راه‌حل کاربران استفاده از Start11 خواهد بود. در صورتی که زمان و تاریخ را در مانیتورهای چندگانه از دست داده‌اید هم می‌توانید از ElevenClock استفاده کنید.

 دانلود Start11

 

چگونه مک آدرس خود را در ویندوز پیدا کنیم؟
پیدا کردن مک آدرس ویندوز

 

10: Dolby Access

برنامه Dolby Access

در صورتی که علاقه‌مند به اجرای بازی‌های کامپیوتر هستید، Dolby Atmos برای برای هدفون پیشنهاد می‌کنم. این یک برنامه با قیمت 14.99 دلار بوده تا بتوانید از آن استفاده کنید؛ اگر گیمر هستید و می‌خواهید حتی صدای قدم زدن دشمنان خود را بشنوید، قطعا پرداخت این مبلغ می‌تواند دارای ارزش باشد. این مجوز به ایکس باکس هم متصل می‌شود، بنابراین اگر ایکس باکس وان یا ایکس باکس سری S و X را دارید، قطعا از پشتیبانی کامل Dolby Atmos بهره‌مند خواهید شد.

 دانلود Dolby Access

11: VLC for Windows

برنامه VLC for Windows

به لطف خدمات استریم، پخش محتوای صوتی یا تصویری در سیستم‌های خانگی بسیار کم شده است، اما VLC به عنوان یکی از برنامه‌های قدیمی و کارآمد می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. یک برنامه رایگان که از انواع کدک‌ها پشتیبانی می‌کند، بنابراین توانایی پخش کلیه فایل‌های موردنظر را خواهد داشت. بدون تردید VLC را باید به عنوان یکی از بهترین برنامه های ویندوز 11 معرفی کرد.

 دانلود VLC

سوالات متداول

آیا نرم‌افزارهای قدیمی روی ویندوز ۱۱ اجرا می‌شوند؟ اکثر نرم‌افزارهایی که روی ویندوز ۱۰ اجرا می‌شدند، بدون مشکل روی ویندوز ۱۱ هم اجرا می‌شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. میلاد حسینی

    عالی مرسی از زحماتتون ،کاربردی و مفید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به میلاد حسینی

      خوشحالم از همراهیتون🌱
  2. سعید

    خوب بود.

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-11/
ads
ads