داغ ترین ها :
بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

برای خرید یک گوشی مناسب که امکانات نسبتا خوبی هم داشته باشد نیازی نیست تا حتما هزینه زیادی را صرف کرد. هم اکنون گوشی‌های مختلفی راهی بازار شده‌اند که با قیمتی بسیار مناسب، امکانات خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. البته در بازه‌های قیمتی مختلف می‌توانید گوشی‌های متنوعی را مشاهده کنید که هر کدام آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ اما اگر به دنبال بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان می‌گردید، این مطلب مجله تکنولایف را دنبال کنید. به احتمال زیاد می‌توانید بهترین گوشی تا 5 میلیون 2024 را از فروشگاه تکنولایف تهیه کنید. قیمت روز گوشی های موبایل را می‌توانید در صفحه لیست قیمت موبایل تکنولایف ببینید.

بهترین گوشی‌ها تا 5 میلیون تومان

در ادامه به شما گوشی‌هایی در بازه قیمتی 4 تا 5 میلیون را معرفی می‌کنیم که بیشترین ارزش خرید را دارا هستند تا شما بتوانید بسته به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. ناگفته نماند که تقریبا تمام گوشی‌های معرفی شده در ادامه نسخه‌های مختلفی از نظر میزان حافظه داخلی و حافظه رم دارند و باید با توجه به بودجه خود نسخه مورد نظر را خریداری کنید. پس اگر در ادامه با گوشی مواجه شدید که قیمت آن بیشتر از 5 میلیون تومان است یک نسخه از آن گوشی وجود دارد که در بازه قیمتی مورد نظر ما قرار بگیرد.

گلکسی A05 نسخه 128/4 گیگابایت

گلکسی A05 در بین مدل‌های اقتصادی سال 2024 شرکت سامسونگ ارزان‌ترین نسخه به حساب می‌آید و سامسونگ تلاش کرده تا محصولی جذاب را با قیمت پایین روانه بازار کند. این کهکشانی از صفحه نمایشی 6.7 اینچی با رزولوشن HD+ از نوع PLS LCD استفاده می‌کند و تراکم 262 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. کیفیت این نمایشگر به نسبت بازه قیمتی گلکسی A05 معقول و مناسب ارزیابی می‌شود و نمی‌توان ایراد بزرگی به آن وارد کرد.

گلکسی A05

گلکسی A05 از تراشه 12 نانومتری هلیو G85 قدرت می‌گیرد و به همین جهت نسبت به اکثر رقبا قدرت بهتری را در اختیار قرار می‌دهد. سرعت این کهکشانی مناسب است و بازی‌های ساده را نیز می‌توانید با آن اجرا کنید. دوربین اصلی این اقتصادی سامسونگ سنسوری 50 مگاپیکسلی دارد و یک دوربین عمق میدان با سنسور 2 مگاپیکسلی دوربین اصلی را همراهی می‌کند. کامل کننده این قسمت یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است.

نماینده جدید سامسونگ یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و با وجود قیمت پایین، از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. البته در نظر داشته باشید که درون این جعبه آداپتور یافت نمی‌شود.

مشخصات گلکسی A05 سامسونگ
تراشه Helio G85
پردازنده گرافیکی Mali-G52
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت
کیفیت دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
دوربین عمق میدان 2 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

خرید گلکسی A05 نسخه 128 گیگابایت با رم 4

 

پرفروش‌ترین گوشی حال حاضر اپل، یعنی آیفون ۱۳ را با کلیک روی این لینک می‌توانید تهیه کنید.

 

آنر X5 پلاس نسخه 64/4 گیگابایت

گوشی آنر X5 پلاس یکی از محصولات اقتصادی برند آنر است که با قیمت مناسب و ویژگی‌های جذاب خود، انتخابی خوب برای کاربران با بودجه محدود به حساب می‌آید. این گوشی طراحی زیبا و مدرنی دارد و از صفحه نمایش 6.56 اینچی TFT LCD با رزولوشن HD+ بهره می‌برد و از نرخ نوسازی 90 هرتزی هم پشتیبانی می‌کند. آنر X5 پلاس به لطف برخورداری از پردازنده مدیاتک هلیو G36، عملکردی مناسب برای کارهای روزمره و بازی‌های سبک دارد. همچنین، این گوشی از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند تا در صورت نیاز بتوانید حافظه آن را افزایش دهید.

آنر X5 پلاس

دوربین دوگانه پشتی این گوشی شامل یک لنز واید با سنسور 50 مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج با سنسور 2 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در بخش روبرویی دیده می‌شود. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی آنر X5 پلاس عمر باتری طولانی را برای کاربران فراهم می‌کند و به راحتی تا یک روز کامل استفاده مداوم را دوام می‌آورد. این گوشی با سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری MagicOS 7.1 در دسترس قرار می‌گیرد.

مشخصات آنر X5 پلاس
تراشه Mediatek Helio G36
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین 50 مگاپیکسل واید

2 مگاپیکسل عمق میدان

سیستم عامل MagicOS 7.1 بر پایه اندروید 13
حافظه داخلی 64 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 10 وات

خرید آنر X5 پلاس نسخه 64 گیگابایت با رم 4

 

اگر قصد خرید گوشی ساده و غیرهوشمند دارید، تنها کافی است روی لینک کلیک نمایید.

 

ردمی A3 نسخه 128/4 گیگابایت

ردمی A3 یکی از جدیدترین و ارزان‌ترین گوشی‌های حال حاضر شیائومی است که از نظر طراحی تا حد بسیار جالبی شبیه به شیائومی 13 اولترا به نظر می‌رسد و فریم دایره‌ای دوربین‌ها بخش زیادی از قاب پشتی را در اختیار گرفته است. نکته بسیار حالب این است که چینی‌ها برای بدنه این گوشی از شیشه استفاده کرده‌اند که نکته بسیار مثبتی برای این بازه قیمتی به حساب می‌آید و رنگ سبز نیز با قابی از جنس چرم مصنوعی روانه بازار شده است. بدون شک با حدود قیمت 5 میلیون این مدل با کیفیت‌ترین گوشی است که می‌توانید تهیه کنید.

ردمی A3

این گوشی اقتصادی دارای نمایشگری 6.71 اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD+ است و از نرخ نوسازی 90 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. کیفیت این پنل معمولی و رضایت بخش است و اندازه بزرگ آن به شما امکان می‌دهد تا راحت‌تر مطالعه کنید و به تماشای محتوا بنشینید. ردمی A3 از تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G36 قدرت می‌گیرد و از ابتدا هم به اندروید 14 (نسخه GO) مجهز شده تا نرم افزار بسیار بروزی هم داشته باشد.

دوربین اصلی این محصول سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد و با یک دوربین تشخیص عمق میدان با سنسور 0.08 مگاپیکسلی همراهی می‌شود و یک سلفی 5 مگاپیکسلی بخش دوربین‌ها را تکمیل می‌کند. در دل ردمی A3 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دیده می‌شود و یک آداپتور 10 واتی نیز مسئولیت شارژ کردن گوشی را عهده‌دار است.

مشخصات ردمی A3
تراشه هلیو G36
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
دوربین عمق میدان 0.08 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 14 (GO Edition)
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 10 وات

قیمت ردمی A3 نسخه 128 گیگابایت با رم 4

خرید پاوربانک

ردمی A2+ نسخه 64/3 گیگابایت

این گوشی اقتصادی از شیائومی قصد دارد با کمترین قیمت، مشخصات مناسبی را ارائه کند تا کاربر بدون مشکل بتواند از پس کارهای روزمره بربیاید. این محصول دارای نمایشگری 6.52 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن HD+ است و کیفیت قابل قبولی هم دارد. یکی از نکات مثبت این گوشی استفاده از اندروید 12 (نسخه GO) از همان ابتدا است.

ردمی A2+

شیائومی در بخش سخت افزار ترجیح داده به سراغ مدیاتک و تراشه 12 نانومتری هلیو G36 برود، تراشه‌ای که برای انجام امور روزمره گزینه مناسبی به حساب می‌آید. به روی قاب پشتی این مدل یک دوربین اصلی با سنسور 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود و این دوربین را یک لنز عمق میدان با سنسور 0.8 مگاپیکسلی همراهی می‌کند و سلفی 5 مگاپیکسلی کامل‌ کننده این بخش است. ناگفته نمانده که این مدل دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از حسگر اثر انگشت نیز به روی قاب پشتی بهره می‌برد.

مشخصات گوشی ردمی A2+
تراشه Helio G36
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دوسیم‌کارت
دوربین 8 مگاپیکسل اصلی
0.8 مگاپیکسل عمق میدان
سیستم‌عامل Android 12 (Go edition)
حافظه داخلی 64 گیگابایت
رم 3 گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری 5000 میلی آمپر ساعت

خرید ردمی A2 پلاس نسخه 64 گیگابایت با رم 3

خرید گوشی 5G

گوشی TCL 30 SE نسخه 128/4 گیگابایت

شاید برند TCL برای شما خیلی آشنا نباشد، اما این برند یک سازنده چینی است که در زمینه تولید محصولات مختلفی مانند تلویزیون و گوشی هوشمند فعالیت دارد و شما می‌توانید دیگر محصولات آن را نیز در بازار ایران خریداری کنید. گوشی TCL 30 SE یک گوشی اقتصادی 6.52 اینچی از این برند است که از پنلی IPS با رزولوشن HD+ استفاده می‌کند. این صفحه نمایش 82 درصد از فضای روبرویی را به خود اختیار خود درآورده که برای یک گوشی با این حدود قیمت عدد مناسبی به نظر می‌رسد.

گوشی TCL 30 SE

این گوشی از تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G25 قدرت می‌گیرد، همان تراشه‌ای به روی گوشی ردمی 10A هم دیده می‌شود و در بالا در مورد عملکرد آن توضیح دادیم. سازنده چینی برای این مدل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو دوربین عمق میدان و ماکرو 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این مجموعه را کامل می‌کند. گوشی TCL 30 SE انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 واتی می‌گیرد.

مشخصات گوشی TCL 30 SE
تراشه مدیاتک هلیو G25
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت
کیفیت دوربین 50 مگاپیکسل واید
2 مگاپیکسل ماکرو
2 مگاپیکسل عمق میدان
سیستم عامل TCL UI 4.0 بر پایه اندروید 12
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

خرید TCL 30 SE نسخه 128 گیگابایت با رم 4

 

راهنمای خرید موبایل با هر بودجه ای در تکنولایف:
بهترین گوشی تا 20 میلیون تومان
بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان

 

خرید تبلت

سؤالات متداول

کدام گوشی تا 5 میلیون برای بازی مناسب است؟ گوشی‌های موجود در این لیست برای اجرای بازی‌ها مناسب نیستند و باید به سراغ بازه‌های قیمتی بالاتر بروید و حداقل 7 یا 8 میلیون تومان هزینه کنید.

کدام گوشی تا 5 میلیون برای عکاسی مناسب است؟ گلکسی A05 و آنر X5 پلاس ضعیت بهتری نسبت به رقبا دارند.

کدام گوشی تا 5 میلیون بهترین صفحه‌نمایش را دارد؟ نمایشگر گوشی‌های موجود در لیست حالت پایه‌ای دارند و خیلی نمی‌توان بین آن‌ها تفاوت زیادی قائل شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

680 نظر

  1. امیرحسین

    سلام من یه گوشی می‌خوام که باطری خوبی داشته باشه وسرعت خوبی تو بالا آوردن برنامه داشته باشه کیفیت دوربین گوشی هم در حد متوسط باشه وقیمتش هم زیر ۷ تومان باشه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیرحسین

      سلام گلکسی A15 خریداری کنید
  2. محمد

    خیلی ممنون بابت وقتی که گزاشتید و این مقاله رو تهیه کردید🌹🙏

  3. دانیال

    سلام من دنبال یه موبایل خوش دست،دوربین با کیفیت،باتری متوسط،عمر طولانی،مقاومت زیادو پردازنده خوب میگردم
    توی رنج قیمتی زیر ۸ تومن
    بین سامسونگ و شیائومی چه گوشی رو پیشنهاد میدید؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به دانیال

      سلام ردمی نوت 13 شیائومی گلکسی A15 سامسونگ
  4. هانیه

    سلام روز به خیر
    من کارم طراحی بنر تبلیغاتی اینستا هست کدوم یکی از این گوشی ها رو پیشنهاد میکنین، ممنون🌷

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به هانیه

      سلام گلکسی A05s بخرید
  5. 𖧧

    سلام خسته نباشید..
    من یه گوشی تقریبا زیر 6 تومن میخوام
    که قابلیت های زیر توش خوب باشه:
    -کیفیت دوربین اولویتِ
    -خوش دست باشه
    -وسایل جانبیش هم باشه
    -گیم بازی نمیکنم
    -عمر باتریشم خوب باشه
    کلا یه گوشی اقتصادی که برای استفاده روزانه و البته عکاسی اینا خوب باشه در رنج قیمتی خودش، حافظش هم کم نباشه
    علاقه ی چندانی به گوشی های سامسونگ ندارم

    ممنون میشم راهنمایی کنید..

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به 𖧧

      سلام به نظرم بهترین گزینه گلکسی A15 اگر هم شیائومی می‌‌خواهید ردمی 13C بخرید که البته از نظر نمایشگر خیلی ضعیف‌تره در نهایت اگر بتونید حدود ۸ هزینه کنید گوشی ردمی نوت ۱۳ فورجی عالی خواهد بود
  6. ایرج

    سلام.یه سوال داشتم.چرا گوشی های اندروید با حافظه128گرون تر از 256 هست؟

    1. amir

      پاسخ به ایرج

      صد درصد a15 خوبه
    1. S.s

      پاسخ به ایرج

      شاید مربوط به رام هست رام بالاتر و قیمت بالاتر
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ایرج

      سلام چنین چیزی منطقی نیست اصلا شما در هر صورت اگه قیمت نزدیکه حافظه بالاتر رو خریداری کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7-5-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads