داغ ترین ها :
بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

برای خرید یک گوشی مناسب که امکانات نسبتا خوبی هم داشته باشد نیازی نیست تا حتما هزینه زیادی را صرف کرد. هم اکنون گوشی‌های مختلفی راهی بازار شده‌اند که با قیمتی بسیار مناسب، امکانات خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. البته در بازه‌های قیمتی مختلف می‌توانید گوشی‌های متنوعی را مشاهده کنید که هر کدام آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ اما اگر به دنبال بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان می‌گردید، این مطلب مجله تکنولایف را دنبال کنید. به احتمال زیاد می‌توانید بهترین گوشی تا 5 میلیون 2023 را از فروشگاه تکنولایف تهیه کنید. قیمت روز گوشی های موبایل را می‌توانید در صفحه لیست قیمت موبایل تکنولایف ببینید.

 

بهترین گوشی‌ها تا 5 میلیون تومان

در ادامه به شما گوشی‌هایی در بازه قیمتی 4 تا 5 میلیون را معرفی می‌کنیم که بیشترین ارزش خرید را دارا هستند تا شما بتوانید بسته به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. ناگفته نماند که تقریبا تمام گوشی‌های معرفی شده در ادامه نسخه‌های مختلفی از نظر میزان حافظه داخلی و حافظه رم دارند و باید با توجه به بودجه خود نسخه مورد نظر را خریداری کنید. پس اگر در ادامه با گوشی مواجه شدید که قیمت آن بیشتر از 5 میلیون تومان است یک نسخه از آن گوشی وجود دارد که در بازه قیمتی مورد نظر ما قرار بگیرد.

گلکسی A05 نسخه 128/6 گیگابایت

گلکسی A05 در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی سری جدید سامسونگ به‌حساب می‌آید و با این وجود مشخصات مناسبی دارد و می‌تواند برای اکثر کاربران انتخابی جذاب باشد. این کهکشانی از صفحه نمایشی 6.7 اینچی با رزولوشن پایه‌ای HD+ استفاده می‌کند و تراکم 262 پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد. کاملا معقول است که ارزان‌ترین گوشی کره‌ای‌ها چنین نمایشگری داشته باشد و کاربران برای تجربه بهتر باید هزینه بیشتری را هم پرداخت کنند.

گلکسی A05

اندازه بزرگ نمایشگر این گوشی سبب می‌شود تا شما بتوانید به‌راحتی در آن مطالعه کنید و محتوایی چون فیلم و سریال را ببینید. از نظر کیفیت صفحه نمایش وضعیت عالی ندارد ولی بد هم نیست و به‌نسب بازه قیمتی می‌تواند شما را راضی کند. در بخش سخت افزار کره‌ای‌ها از تراشه 12 نانومتری هلیو G85 کمک گرفته‌اند که گزینه خوبی برای گلکسی A05 به‌حساب می‌آید و به شما کمک می‌کند تا بدون مشکل بتوانید کارهای روزمره را انجام دهید.

دوربین اصلی گلکسی A05 سنسوری 50 مگاپیکسلی دارد و از فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند. این دوربین با دوربین سنجش عمق میدان 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود و در نهایت یک سنسور 8 مگاپیکسلی سلفی این بخش را کامل می‌کند. اقتصادی جدید سامسونگ یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گلکسی A05 سامسونگ
تراشه Helio G85
پردازنده گرافیکی Mali-G52
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت
کیفیت دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
دوربین عمق میدان 2 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

خرید گلکسی A05 نسخه 128 گیگابایت با رم 6

خرید گلکسی A05 نسخه 128 گیگابایت با رم 4

ردمی A3 نسخه 128/4 گیگابایت

ردمی A3 یکی از جدیدترین و ارزان‌ترین گوشی‌های حال حاضر شیائومی است که از نظر طراحی تا حد بسیار جالبی شبیه به شیائومی 13 اولترا به نظر می‌رسد و فریم دایره‌ای دوربین‌ها بخش زیادی از قاب پشتی را در اختیار گرفته است. نکته بسیار حالب این است که چینی‌ها برای بدنه این گوشی از شیشه استفاده کرده‌اند که نکته بسیار مثبتی برای این بازه قیمتی به حساب می‌آید و رنگ سبز نیز با قابی از جنس چرم مصنوعی روانه بازار شده است. بدون شک با حدود قیمت 5 میلیون این مدل با کیفیت‌ترین گوشی است که می‌توانید تهیه کنید.

ردمی A3

این گوشی اقتصادی دارای نمایشگری 6.71 اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD+ است و از نرخ نوسازی 90 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. کیفیت این پنل معمولی و رضایت بخش است و اندازه بزرگ آن به شما امکان می‌دهد تا راحت‌تر مطالعه کنید و به تماشای محتوا بنشینید. ردمی A3 از تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G36 قدرت می‌گیرد و از ابتدا هم به اندروید 14 (نسخه GO) مجهز شده تا نرم افزار بسیار بروزی هم داشته باشد.

دوربین اصلی این محصول سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد و با یک دوربین تشخیص عمق میدان با سنسور 0.08 مگاپیکسلی همراهی می‌شود و یک سلفی 5 مگاپیکسلی بخش دوربین‌ها را تکمیل می‌کند. در دل ردمی A3 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دیده می‌شود و یک آداپتور 10 واتی نیز مسئولیت شارژ کردن گوشی را عهده‌دار است.

مشخصات ردمی A3
تراشه هلیو G36
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
دوربین عمق میدان 0.08 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 14 (GO Edition)
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 10 وات

قیمت ردمی A3 نسخه 128 گیگابایت با رم 4

آنر X7a نسخه 128/6 گیگابایت

شرکت هواوی پس از تحریم‌ها به دلیل نداشتن سرویس‌های گوگل با مشکلات فراوانی مواجه شد اما از طرفی شرکت آنر چنین مشکلی ندارد و گوشی‌های این برند همگی دارای سرویس‌های گوگل هستند. این اتفاق باعث شد تا رفته رفته گوشی‌های آنر جایگزین گوشی‌های هواوی در بازار کشور شوند. آنر X7a یک گوشی خوش‌قیمت از این سازنده چینی است که یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دارد. به لطف این ظرفیت بالای باتری این دستگاه می‌تواند مدت بسیار طولانی شارژدهی کند.

آنر X7a

آنر X7a دارای نمایشگر بزرگ و 6.75 اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن 1600 در 720 است و نرخ نوسازی 60 هرتز هم دارد. کیفیت این صفحه نمایش کاملا معمولی است و قطعا نمی‌تواند با گوشی‌های ابتدای لیست رقابت کند. قلب تپنده این محصول مدیاتک هلیو G37 است و مجموعه دوربین‌های آن را لنز عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای 50، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی این مدل نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد. اندروید 12 و شارژ سریع 22.5 وات از دیگر ویژگی‌های آنر X7a به حساب می‌آیند.

مشخصات آنر X7a
تراشه هلیو G37
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل
دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل
دوربین عمق میدان ۲ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۲
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت
باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع ۲۲٫۵ وات

قیمت آنر X7a نسخه 128 گیگابایت با رم 6

گلکسی M04 نسخه 64/4 گیگابایت

گلکسی M04 یکی از جدیدترین گوشی‌های شرکت سامسونگ است که در دسته بندی اقتصادی قرار می‌گیرد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد با بودجه کم باشد. این مدل طراحی ساده‌ای دارد و وزن آن به 188 گرم می‌رسد. در بخش نمایشگر شاهد پنلی 6.5 اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن HD+ هستیم که باعث می‌شود در هر اینچ 270 پیکسل قرار بگیرد. این صفحه نمایش حدود 82 درصد از فضای روبرویی را در اختیار گرفته و در بالا از ناچ قطره‌ای میزبانی می‌کند.

گلکسی M04

سازنده کره‌ای برای تامین قدرت این گوشی از تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G35 کمک گرفته است و در بخش نرم افزار نیز شاهد One UI 4 بر پایه اندروید 12 هستیم. قدرت این تراشه قابل قبول است و به نسبت این بازه قیمتی عملکرد خوبی دارد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 واتی نیز وظیفه تغذیه این کهکشانی را عهده دار است. دوربین اصلی گلکسی M04 سنسوری 13 مگاپیکسلی دارد و عمق میدان 2 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی این مجموعه را کامل می‌کند.

مشخصات گوشی M04 سامسونگ
تراشه Helio G35
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت
کیفیت دوربین دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی
دوربین عمق میدان 2 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI Core 4
حافظه داخلی 64 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

خرید گلکسی M05 نسخه 64 گیگابایت با رم 4

ردمی 12C نسخه 64/3 گیگابایت

شیائومی ردمی 12 سی دیگر یک گوشی جدید نیست و مدل 13C نیز توسط این سازنده چینی به بازار عرضه شده است اما با این وجود 12C هنوز هم ارزش خرید دارد و در بخش‌های مختلف می‌تواند عملکرد خوب و شایسته‌ای داشته باشد. این محصول از نمایشگر بزرگ 6.71 اینچی با رزولوشن HD+ استفاده می‌کند. این پنل IPS LCD حدود 83 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص داده و در بالا از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای میزبانی می‌کند. کیفیت نمایشگر قابل قبول است و اندازه بزرگ آن باعث می‌شود تا این مدل برای مطالعه و مشاهده محتوا مناسب باشد.

ردمی 12C

این گوشی در بخش سخت افزاری از تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G85 قدرت می‌گیرد، تراشه‌ای که نزدیک به اسنپدراگون 680 عمل می‌کند و البته حدود 20 درصد در حالت کلی ضعیف‌تر است. شما برای انجام کارهای روزمره می‌توانید به روی این گوشی حساب باز کنید اما در کل نمی‌توان به دید یک گوشی قوی به ردمی 12 سی نگاه کرد. این گوشی در واقع تنها یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارد؛ چرا که دوربین دوم عمق میدان و 0.8 مگاپیکسلی است و نمی‌توانید از آن به صورت مستقیم بهره ببرید.

این گوشی اقتصادی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند و حسگر اثر انگشت موجود به روی قاب پشتی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و MIUI 13 از دیگر مشخصه‌های مهم این مدل هستند. اگر باز هم قیمت کمتری را ترجیح میدهید نسخه رم 4 این گوشی شیائومی را تهیه کنید.

مشخصات گوشی ردمی 12C
تراشه مدیاتک هلیو G85
پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت
کیفیت دوربین 50 مگاپیکسل واید

0.8 مگاپیکسل عمق میدان

سیستم عامل MIUI 13
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

خرید ردمی 12C نسخه 64 گیگابایت با رم 3

آنر X6a نسخه 128/4 گیگابایت

با وجود این که آنر X6a در دسته‌بندی گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد اما طراحی زیبا و جذابی دارد و لبه‌ها و قاب تخت آن جلوه مدرن و ویژه‌ای به آن بخشیده است. این گوشی از یک نمایشگر پایه‌ای از نوع TFT با رزولوشون 1600 در 720 استفاده می‌کند و در نتیجه این اتفاق تراکم پیکسلی 270 را در اختیار قرار می‌دهد. کیفیت این صفحه نمایش عالی نیست ولی بد هم نیست و می‌تواند راضی‌کننده باشد، هرچند نباید آن را با پنل‌های امولد و پنل‌هایی با رزولوشن بالاتر مقایسه کنید. خوشبختانه شاهد نرخ نوسازی 90 هرتزی هم هستیم تا محتوا به شکل روان‌تری نمایش داده شود.

آنر X6a

در بخش سخت افزار با تراشه‌ای 12 نانومتری از مدیاتک به نام هلیو G36 مواجه هستیم که توان عالی ندارد ولی برای انجام کارهای ساده مناسب است. این گوشی برای اجرای بازی‌های سنگین اصلا گزینه مناسبی نیست و به این نکته توجه داشته باشید. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، ماکرو و عمق میدان 2 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی دوربین‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند و باتری 5200 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تأمین انرژی را برعهده دارد.

مشخصات گوشی آنر X6a
تراشه هلیو G36
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۳
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت
باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت

قیمت گوشی آنر X6a مدل 128 گیگابایت با رم 4

 

خرید پاوربانک

گلکسی A05s نسخه 64/4 گیگابایت

در ابتدای مطلب گلکسی A05 را به شما معرفی کردیم و حالا در این بخش به سراغ گلکسی A05s با حافظه کمتر می‌رویم. در واقع شما با بودجه حدود 5 میلیون هم می‌توانید گلکسی A05 را با 128 گیگابایت حافظه و رم 6 گیگابایتی خریداری کنید و هم به سراغ گلکسی A05s با حافظه 64 گیگابایتی و رم 4 بروید. این کهکشانی نسبت به A05 دارای نمایشگر بهتری است و از رزولوشن FHD+ در مقایسه با HD+ استفاده می‌کند و در نتیجه وضوح بسیار بهتری را ارائه می‌کند.

گلکسی A05s

در بخش سخت افزار شاهد تراشه اسنپدراگون 680 هستیم که عملکردی تقریبا مشابه با G85 دارد ولی در اجرای بازی‌ها بهینه‌تر عمل می‌کند و شاید شما با A05s بهتر بتوانید بازی‌ها را اجرا کنید تا A05. تفاوت بعدی اضافه شدن دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی به جمع دوربین‌های گلکسی A05 است و این یعنی نسخه S سه دوربین اصلی، ماکرو و عمق میدان به روی قاب پشتی دارد. البته دوربین 2 مگاپیکسلی برتری خاصی به حساب نمی‌آید و آنقدر‌ها کاربردی نیست.

مشخصات گلکسی A05s سامسونگ
تراشه اسنپدراگون 680
پردازنده گرافیکی Adreno 610
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت
کیفیت دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
دوربین عمق میدان 2 مگاپیکسلی
دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی
سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5
حافظه داخلی 64 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

خرید گلکسی A05s نسخه 64 گیگابایت با رم 4

خرید گلکسی A05s نسخه 128 گیگابایت با رم 4

 

گلکسی A14 نسخه 64/4 گیگابایت

در حال حاضر گوشی A14 یکی از خوش قیمت‌ترین گوشی‌های حال حاضر سامسونگ به شمار می‌رود. این گوشی که در اوایل ۲۰۲۳ راهی بازار شد از مشخصات سخت‌افزاری مناسبی بهره می‌برد. گوشی A14 به صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی LCD مجهز شده که وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این گوشی سامسونگ با اندروید ۱۳ راهی بازار شده و از رابط کاربری One UI Core 5 استفاده می‌کند. رابط کاربری One UI امکانات جذابی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

گلکسی A14

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی A14 به تراشه مدیاتک Helio G80 مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. این گوشی در مدل‌‌های مختلفی راهی بازار شده که از نظر میزان رم و میزان حافظه داخلی با هم تفاوت دارند.  البته که این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی A14 سه دوربین پشت دارد. دوربین پشت با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم دارد. دوربین سلفی این گوشی هم حسگر ۱۳ مگاپیکسل دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حسگر تشخیص اثر انگشت هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود.

مشخصات گوشی A14 سامسونگ
تراشه Helio G80
پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت
کیفیت دوربین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی
دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسل
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI Core 5
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

قیمت گوشی A14 سامسونگ ویتنام

خرید گوشی A14 سامسونگ

 

خرید گوشی 5G

موتورولا موتو G13 نسخه 128/4 گیگابایت

گوشی‌های موجود در این بازه قیمتی معمولا طراحی‌های جذابی ندارند اما این گفته در مورد موتو G13 صدق نمی‌کند. این محصول بسیار جذاب طراحی شده و ارگونومی خوبی هم دارد. برای این مدل پنلی 6.5 اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD+ در نظر گرفته شده که از نرخ نوسازی 90 هرتزی هم پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش برابر با 400 نیت است و نمایشگر آن توانسته حدود 84 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد.

موتورولا موتو G13

یکی از جذابیت‌های این گوشی را می‌توانیم استفاده آن از اندروید 13 به حساب بیاوریم. بخش نرم افزاری این مدل بسیار جدید و بروز است و از طرفی در موتو G13 مانند دیگر گوشی‌های موتورولا رابط کاربری دیده نمی‌شود و اندروید خام مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گوشی از تراشه 12 نانومتری هلیو G85 قدرت می‌گیرد و سه دوربین اصلی، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای 50، 2 و 2 مگاپیکسلی دارد. سلفی 8 مگاپیکسلی بخش دوربین‌های موتو G13 را کامل می‌کند. این دستگاه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و بسته به نسخه از شارژ سریع 10 یا 20 واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات موتو G13
تراشه Helio G85
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسل
دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 13
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 10 یا 20 وات

خرید موتو G13 با 128 گیگابایت حافظه و رم 4

ریلمی C51 نسخه 128/4 گیگابایت

در میان گوشی‌های جذابی که می‌توانید تا 5 میلیون تومان پیدا کنید، گوشی ریلمی C51 می‌تواند انتخاب هیجان‌انگیزی باشد. این گوشی به تراشه Unisoc Tiger T612 مجهز شده که از پس پردازش فعالیت‌های روزانه بر می‌آید. از دیگر ویژگی‌های گوشی ریملی C51 می‌توانیم به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم اشاره کنیم. البته که می‌توانید با کارت حافظه میزان حافظه داخلی گوشی را افزایش دهید.

ریلمی C51

گوشی ریملی C51 از دو دوربین پشت بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد و یک دوربین ۰.۸ مگاپیکسلی عمق میدان نیز آن را همراهی می‌کند. صفحه نمایش این مدل اندازه ۶.۷۴ اینچی دارد و از فناوری IPS نیز استفاده می‌کند. نرخ نوسازی این پنل ۹۰ هرتز بوده و رزولوشن آن برابر با HD+ است.  این محصول یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۳۳ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی ریلمی C51
تراشه Unisoc Tiger T612
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق 0.8 مگاپیکسل
سیستم عامل Realme UI T بر پایه اندروید 13
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

خرید ریلمی C51 مدل 128 گیگابایت با رم 4

راهنمای خرید موبایل با هر بودجه ای در تکنولایف:
بهترین گوشی تا 20 میلیون تومان
بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان

 

پوکو C40 نسخه 64/4 گیگابایت

پوکو C40 طراحی خود را از دیگر گوشی‌های پوکو وام گرفته است و فریم مستطیلی و مشکی رنگ بالای قاب پشتی نمایانگر همین موضوع است. این گوشی 204 گرمی در روبرو از یک نمایشگر 6.71 اینچی با رزولوشن 1650 در 720 از نوع IPS LCD بهره می‌برد و تراکم 268 را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. سازنده چینی برای تأمین قدرت این محصول از شرکت جدید JLQ و تراشه 11 نانومتری آن به نام JR510 کمک گرفته است. توان این تراشه تقریبا مانند هلیو G37 مدیاتک است و این یعنی در انجام کارهای روزمره می‌توانید سرعت قابل قبولی را انتظار داشته باشید ولی برای انجام کارهای سنگین‌تر باید به سراغ مدل‌های قوی‌تری بروید.

پوکو C40

برعکس فریم مشکی رنگ قاب پشتی که خبر از تعداد زیادی دوربین می‌دهد در واقعیت این C40 تنها دو دوربین دارد، یکی اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی و دیگری عمق میدان با سنسور 2 مگاپیکسلی. دوربین سلفی در بالای نمایشگر هم از سنسوری 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. خوشبختانه در بخش باتری شاهد 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هستیم که باعث می‌شود این گوشی بتواند مدت زمان زیادی را دوام بیاورد. شارژ سریع 18 واتی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و MIUI 13 بر پایه اندروید 11 از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

مشخصات پوکو C40
تراشه JLQ JR510
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC1
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین 13 مگاپیکسل واید

2 مگاپیکسل عمق میدان

سیستم عامل اندروید 11
حافظه داخلی 64 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 18 وات

خرید پوکو C40 نسخه 64 گیگابایت با رم 4

 

خرید تبلت

 

موتورولا موتو G14 نسخه 128/4 گیگابایت

موتورولا موتو G14

بالاتر گوشی موتو G13 را معرفی کردیم و این گوشی نیز در بسیاری از بخش‌ها به مدل بالا شباهت دارد و عمده تفاوت به بخش سخت افزار برمی‌گردد، جایی که صفحه نمایش G13 در G14 از HD به FHD تغییر می‌کند و شما نمایشگر بهتری را دریافت می‌کنید. از طرفی سخت افزار از هلیو G85 به Unisoc Tiger T616 تغییر می‌کند و مقداری توان سخت افزاری کمتر می‌شود. پس اگر برای شما اولویت بخش نمایشگر است موتو G14 را انتخاب کنید و در غیر این صورت همان Moto G13 را تهیه کنید.

مشخصات موتو G14
تراشه Unisoc Tiger T616
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسل
دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 13
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 15 وات (20 وات در نسخه هند)

خرید موتو G14 با 128 گیگابایت حافظه و رم 4

سؤالات متداول

کدام گوشی تا 5 میلیون برای بازی مناسب است؟ گوشی‌های موجود در این لیست برای اجرای بازی‌ها مناسب نیستند و باید به سراغ بازه‌های قیمتی بالاتر بروید و حداقل 7 یا 8 میلیون تومان هزینه کنید. در بین گوشی‌های موجود اما گلکسی A05s شرایط بهتری دارد.

کدام گوشی تا 5 میلیون برای عکاسی مناسب است؟ گلکسی A14 و گلکسی A05 و A05s وضعیت بهتری نسبت به رقبا دارند.

کدام گوشی تا 5 میلیون بهترین صفحه‌نمایش را دارد؟ بهترین نمایشگر موجود در این لیست متعلق به گلکسی A05s با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 90 هرتزی است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

677 نظر

  1. دانیال

    سلام من دنبال یه موبایل خوش دست،دوربین با کیفیت،باتری متوسط،عمر طولانی،مقاومت زیادو پردازنده خوب میگردم
    توی رنج قیمتی زیر ۸ تومن
    بین سامسونگ و شیائومی چه گوشی رو پیشنهاد میدید؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به دانیال

      سلام ردمی نوت 13 شیائومی گلکسی A15 سامسونگ
  2. هانیه

    سلام روز به خیر
    من کارم طراحی بنر تبلیغاتی اینستا هست کدوم یکی از این گوشی ها رو پیشنهاد میکنین، ممنون🌷

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به هانیه

      سلام گلکسی A05s بخرید
  3. 𖧧

    سلام خسته نباشید..
    من یه گوشی تقریبا زیر 6 تومن میخوام
    که قابلیت های زیر توش خوب باشه:
    -کیفیت دوربین اولویتِ
    -خوش دست باشه
    -وسایل جانبیش هم باشه
    -گیم بازی نمیکنم
    -عمر باتریشم خوب باشه
    کلا یه گوشی اقتصادی که برای استفاده روزانه و البته عکاسی اینا خوب باشه در رنج قیمتی خودش، حافظش هم کم نباشه
    علاقه ی چندانی به گوشی های سامسونگ ندارم

    ممنون میشم راهنمایی کنید..

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به 𖧧

      سلام به نظرم بهترین گزینه گلکسی A15 اگر هم شیائومی می‌‌خواهید ردمی 13C بخرید که البته از نظر نمایشگر خیلی ضعیف‌تره در نهایت اگر بتونید حدود ۸ هزینه کنید گوشی ردمی نوت ۱۳ فورجی عالی خواهد بود
  4. ایرج

    سلام.یه سوال داشتم.چرا گوشی های اندروید با حافظه128گرون تر از 256 هست؟

    1. amir

      پاسخ به ایرج

      صد درصد a15 خوبه
    1. S.s

      پاسخ به ایرج

      شاید مربوط به رام هست رام بالاتر و قیمت بالاتر
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ایرج

      سلام چنین چیزی منطقی نیست اصلا شما در هر صورت اگه قیمت نزدیکه حافظه بالاتر رو خریداری کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7-5-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads