داغ ترین ها :
دردسر جدید برای کمپانی هواوی

دردسر جدید برای کمپانی هواوی

تنش های بین دو کشور ایالات متحده آمریکا و چین بیش از پیش شده است و هر دو کشور جدا از تیرگی مناسبات سیاسی ما بین خود، کمپانی های فعال در هر دو کشور را نیز مورد حجمه قرار داده اند و در این بین دو کمپانی بزرگ اپل و هواوی ضرر بسیاری کرده اند. اما ایالات متحده آمریکا کمپانی هواوی را به جرایم متعددی متهم می کند که بزرگترین آن، جاسوسی توسط محصولات این کمپانی است.

پمپئو
اما آقای مایک پومپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در تازه ترین مصاحبه خود به هم پیمانان آمریکا در مورد استفاده از محصولات و تجهیزات کمپانی هواوی هشدار داده است.

گوشی های هواوی را می توانید با قیمت مناسب از فروشگاه تکنولایف تهیه کنید.

به نقل از رویترز وزیر امور خارجه آمریکا در سفر اخیر خود به کشور مجارستان اعلام کرد: می خواهیم مطمئن شویم که تمامی نکات مثبت و در عین حال خطرات استفاده از این تجهیزات برای متحدان ما روشن است. کمپانی هواوی به عنوان یکی از بزرگترین برند های فعال در بخش تولید لوازم ارتباطی شناخته می شود و ایالات متحده بر این باور است که این کمپانی تجهیزات خود را در راستای فعالیت های جاسوسی بکار می گیرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%d9%be%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c/
ads
ads