داغ ترین ها :
درز اطلاعات از تبلت جدید ال جی

درز اطلاعات از تبلت جدید ال جی

برند های زیادی در دنیا علاوه بر تولید گوشی های هوشمند به دنبال تولید و عرضه تبلت ها نیز هستند. به صورت تخصصی به گوشی ها با سایز بالاتر از 7.0 اینچ تبلت می گویند. این مدل از گوشی های هوشمند طرفداران خاص خود را دارند و بسیاری از کاربران به دنبال صفحه نمایش بزرگ هستند که تبلت ها گزینه مناسبی هستند.

تبلت جدید ال جی

همان طور که در بالا اشاره کردیم برند های زیادی در بخش تولید و عرضه تبلت ها فعالیت می کنند و کمپانی کره ای ال جی نیز سابقه فعالیت در این بخش را دارد. حال اطلاعاتی جدیدی رسیده مبنی بر آنکه که این کمپانی بنا دارد تا تبلت جدیدی را تولید و روانه بازار کند و با توجه به شایعات، به نظر می آید که این محصول تولید شده و مراحل نهائی را طی می کند. این تبلت که شماره مدل آن LG-V426 می باشد، چند گواهینامه را دریافت کرده است و در این بین بخشی از مشخصات آن به بیرون درز پیدا کرده است.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع تبلت به سایت فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید: قیمت تبلت

تا به امروز تبلت مذکور گواهینامه های مربوط به بلوتوث و Wi-Fi را دریافت کرده است و معلوم شده که ورژن بلوتوث این تبلت 4.2 و این نشان می دهد که چیپست این تبلت مدل جدید نمی باشد. سیستم عامل تبلت جدید اندروید 8.0 Oreo بوده و این در حالی است که اندروید 9.0 مدت زمان زیادی است که معرفی شده است. دیگر شایعات منتشر شده بیان می کنند، به احتمال فراوان ال جی این تبلت را در نمایشگاه MWC 2019 معرفی کند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/
ads
ads