داغ ترین ها :
راهنمای خرید آون توستر؛ بهترین مارک آون توستر ایرانی و خارجی

راهنمای خرید آون توستر؛ بهترین مارک آون توستر ایرانی و خارجی

از وقتی گازهای رومیزی جای گازهای مبله را گرفته اند و نیاز به خرید مایکروویو و یا خرید آون توستر بیشتر شده است. این دستگاه به شما کمک می‌کند تا بتوانید در مدت زمان کم، مواد غذایی موردنظرتان بپزید یا گرم کرده و برای مصرف آماده کنید. در این مقاله با راهنمای خرید آون توستر همراه شما خواهیم بود.

مشخصات آون توستر خوب چیست؟

آون توسترهای زیادی توسط شرکت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند، اما هر کدام از آن‌ها باید دارای ویژگی‌هایی باشند که بتوان به عملکرد آن‌ها اطمینان کرد.

بیرون ندادن حرارت

یکی از مشخصات آون توستر خوب را باید مدیریت حرارت عنوان کرد. در حقیقت آون توستر نباید گرما یا حرارت زیادی که تولید می کند را به بیرون انتقال دهد. همانطور که می‌دانید، محیط آشپرخانه به دلیل فعالیت زیاد و روشن کردن اجاق گاز معمولا گرم می‌شود و اگر آون توستر هم بخواهد گرمای زیادی را به محیط ببخشد، قطعا آزاردهنده خواهد بود. بنابراین توصیه می‌شود دستگاهی را انتخاب کنید که گرمای زیادی را به محیط تحمیل نکند.

مشخصات آون توستر خوب چیست؟

وزن و اندازه آون توستر

یکی دیگر از ویژگی‌های آون توستر را باید سایز مناسب آن دانست. محیط آشپزخانه باید دارای بخش‌های مختلف به منظور قرارگیری وسایل و دستگاه‌های مربوط به آشپزی باشد، بنابراین نمی‌توان فضای زیادی را به یک دستگاه اختصاص داد. شما باید به دنبال یک آون توستر با سایز مناسب باشید تا بدین ترتیب ظاهر آشپزخانه در حالت ایده‌آل حفظ شود. از دیگر مزایای تهیه آون توستر با سایز ایده‌آل، وزن مناسب دستگاه است؛ این مسئله می‌تواند حمل و نقل آن را برای افراد، ساده‌تر کند.

مصرف انرژی

مصرف انرژی یکی دیگر از نکات مهمی است که باید هنگام خرید آون توستر مدنظر قرار دهید. شما باید هنگام خرید به سطح مصرف انرژی دستگاه دقت کنید. خرید یک آون توستر کارآمد با حداقل میزان مصرف انرژی می‌تواند یک امتیاز ویژه برای شما باشد.

 

 

سهولت در تمیز کردن

برخی از آون توسترها به دلیل نوع طراحی که دارند، به سختی تمیز می‌شوند. انتخاب آون توستر با طراحی مناسب می‌تواند یکی دیگر از ویژگی‌هایی باشد که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. در صورتی که بتوانید یک آون توستر با طراحی مناسب خریداری کنید، تمیز کردن آن هم ساده خواهد بود.

امکانات آون توستر

در هنگام خرید آون توستر بیشترین موردی که باید به آن دقت کنید قابلیت های این دستگاه است. یکی از این قابلیت ها جوجه گردان است که می توانید در آون توسترهایی با ظرفیت بزرگتر این قابلیت را پیدا کنید. فن گردش هوا و یا کانوکشن که پخت غذا را آسان تر می کند نیز قابلیت کاربردی است.

راحتی در استفاده

یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید راحتی در استفاده از آن توستر است. وجود دکمه های زیاد و گیج کننده و منوهای نامفهوم می تواند کار شما را در استفاده از این دستگاه سخت کند.

 

انواع آون توستر را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت آون توستر

بهترین مارک آون توستر ایرانی و خارجی

اگر به دنبال خرید آون توستر ایرانی هستید، باید بهترین مارک آن را هم بشناسید. پارس خزر یکی از بهترین برندهای فعال در زمینه تولید لوازم خانگی بوده که توانسته با تولید محصولات باکیفیت و ارائه خدمات پس از فروش مناسب، رضایت خریداران را جلب کند. خیلی از ایرانی ها این برند را با پلوپز پارس خزر می شناسند.

اگر به دنبال خرید آون توستر خارجی هستید، مارک فلر (Feller) را می‌توان یکی از بهترین‌ها معرفی کرد. این برند نشان داده در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش هم عملکرد رضایت‌بخشی دارد. همچنین آون توسترهای تکنو، هانس (Hunce) و برتینو (Bertino) هم توانسته‌اند رضایت خریداران را جلب کنند.

 

 

بهترین مدل های آون توستر

آون توستر پارس خزر Volcan-45

آون توستر پارس خزر Volcan-45

یکی از بهترین آون توسترهای موجود در بازار، آون توستر پارس خزر مدل Volcan-45 نام دارد. این محصول در ابعاد مناسب تولید شده و ظرفیت آن معادل 45 لیتر است. حداکثر توان مصرفی این اون توستر پارس خزر معادل 2000 وات بوده و مجهز به تایمر 60 دقیقه‌ای زنگ دار است؛ این ویژگی به شما اجازه می‌دهد مدت زمان موردنظرتان را تنظیم کرده و پس از رسیدن به زمان تنظیم شده، زنگ هشدار دستگاه به صدا در خواهد آمد و شما می‌توانید مواد غذایی خود را خارج کنید.

حداکثر درجه حرارت این آون توستر 100 الی 230 درجه سلسیوس بوده و سایر قابلیت‌های آن را می‌توان درب شیشه‌ای مقاوم به حرارت عنوان کرد. همچنین این دستگاه دارای سینی مخصوص بوده که می‌توانید با خارج کردن آن، شست و سو را به سادگی انجام دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های آون توستر پارس خزر Volcan-45 ، سیستم گردش هوای گرم و جوجه گردان قابل تنظیم است. البته این دستگاه دارای دسته مستقل برای سیخ جوجه گردان بوده که درون آون توستر تعبیه شده است.

 

قیمت آون توستر پارس خزر Volcan-45

 

آون توستر تولیپس OT-A4507

آون توستر تولیپس OT-A4507

آون توستر تولیپس OT-A4507 را باید یکی دیگر از محصولاتی دانست که دارای قابلیت‌های منحصر به فرد است. این محصول با حداکثر توان مصرفی 1800 وات خود می‌تواند حداکثر درجه حرارت 230 درجه سانتی گراد را فراهم کند.

به لطف سایز و وزن ایده‌آل 12 کیلوگرمی این دستگاه، امکان نقل و انتقال آن در محیط آشپزخانه فراهم است. شما می‌توانید این دستگاه را به راحتی از یک بخش به بخش دیگر منتقل کنید. آون توستر تولیپس OT-A4507 مجهز به جوجه گردان بوده و درون محفظه آن چهار المنت قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های مهم و ویژه این دستگاه می‌توان به نمایشگر دیجیتال آن اشاره کرد؛ به لطف این قابلیت می‌توانید روی مراحل پخت غذا نظارت داشته باشید.

توجه داشته باشید که درجه حرارت پخت غذا قابل تنظیم است؛ شما می‌توانید با استفاده از ولوم چرخشی، دما را از 40 الی 230 درجه تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که امکان تعیین زمان برای پخت غذا هم وجود دارد.

 

قیمت آون توستر تولیپس OT-A4507

 

آون توستر سایا Vulcan-35

آون توستر سایا Vulcan-35

اگر قصد دارید یک آون توستر با سایز و قیمت ایده‌آل خریداری کنید، آون توستر سایا Vulcan-35 می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این دستگاه با ظرفیت 35 لیتر و حداکثر توان مصرفی 1600 وات می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای خرید به حساب آید.

از دیگر ویژگی‌های مهم این آون توستر سایا می‌توان به تایمر 60 دقیقه‌ای اشاره کرد؛ این تایمر به شما کمک می‌کند مدت زمان موردنظرتان برای تهیه غذا را انتخاب کرده و در زمان تعیین شده، یادآوری از سوی دستگاه انجام شود.

حداکثر درجه حرارت تولید شده از سوی دستگاه معادل 230 درجه سانتی گراد است. سایر قابلیت‌های آون توستر سایا Vulcan-35 را باید دکمه ولومی تنظیم با دکور استیل عنوان کرد. در صورتی که علاقه‌مند به خرید یک توستر در سایز و قیمت مناسب هستید، این مدل می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

 

قیمت آون توستر سایا Vulcan-35

 

آون توستر تکنو TE-551

آون توستر تکنو TE-551

اگر بخواهیم بهترین مارک آون توستر را به شما معرفی کنیم، قطعا تکنو یکی از موارد خواهد بود. آون توستر تکنو TE-551 را باید یکی از انواع مدل‌هایی دانست که توسط این برند تولید و عرضه شده است. این دستگاه با وزنی معادل 10500 گرم و ظرفیت 50 لیتر می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای محیط آشپزخانه باشد.

ظاهر جذاب این دستگاه می‌تواند زیبایی خاص و منحصر به فردی را به آشپزخانه شما هدیه کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به جوجه گردان و حداکثر درجه حرارت 250 درجه سانتی گراد اشاره کرد.

بد نیست بدانید آون توستر تکنو TE-551 مجهز به نمایشگر لمسی است؛ شما می‌توانید از این نمایشگر برای مدیریت تنظیمات گوناگون آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این مدل از آون توستر تکنو قابلیت تنظیم زمان دارد؛ شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت موردنظر، مدت زمان موردنیازتان برای پخت غذا را تنظیم کنید.

 

قیمت آون توستر تکنو TE-551

 

جمع بندی

خرید آون توستر شاید در ابتدا ساده به نظر برسد، اما قبل از خرید باید با انواع آون توسترها آشنا شوید تا بتوانید با توجه به محیط آشپزخانه و نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید. در این راهنمای خرید آون توستر سعی شد اطلاعات مهم درباره ویژگی‌های این محصول را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین تعدادی از بهترین آون توسترهای موجود در بازار را به شما معرفی کردیم تا بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین مارک آون توستر ایرانی چیست؟ همانطور که ذکرشد، مارک پارس خزر توانسته توانایی بسیار خوبی از خود در زمینه تولید لوازم خانگی نشان دهد و آون توستر، یکی از انواع محصولاتی است که تولید و عرضه می‌کند.

آیا آون توستر تولیپس خوب است؟ بله؛ برند تولیپس توانسته لوازم خانگی خوب و باکیفیتی را تولید کند و می‌توان از آن به عنوان یکی دیگر از برندهای مشهور اشاره کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. سیما شجاعی

    سلام وقتتون بخیر، خیلی ممنون از محتوای کامل و ارزشمندتون
    من یک مشاوره خرید میخواستم، جایی خوندم برند کاخلر و فلر قیمتشون نسبت به مدل های دیگه کمتره ولی توی اون رپورتاژ راجب کیفیت و کارایی این دوتا برند نگفته بود
    خواستم ببینم کیفیت این برندها چجوریه و آیا برند دیگه ای هست که هم قیمت خوبی داشته باشه هم کیفیتش خوب باشه؟
    ممنون میشم از راهنماییتون ❤️🙏

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a2%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1/
ads
ads