داغ ترین ها :
روش ساخت ایمیل فیک موقت (Temp mail)

روش ساخت ایمیل فیک موقت (Temp mail)

امروزه همه افراد برای انجام امور روزانه خود، از برقراری ارتباط با دوستان گرفته تا ثبت‌نام در برنامه‌ها و شرکت در مسابقات مختلف به آدرس ایمیل نیاز دارند. داشتن یک آدرس مشخص و ثابت برای انجام همه این امور خوب است، اما دریافت روزانه ده‌ها پیام تبلیغاتی که ارتباطی با شما ندارد می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. همچنین اخبار متعددی از هک و نفوذ به دیتابیس‌های سرویس‌های گونان منتشر می‌شود که می‌تواند خطر فاش شدن اطلاعات شخصی شما را به همراه داشته باشد. با آنکه روش‌های مختلفی برای مهارکردن صندوق ورودی و بالابردن امنیت ایمیل وجود دارد اما در چنین مواقعی استفاده از ایمیل موقت یا یکبار مصرف یک انتخاب هوشمندانه به نظر می‌رسد.

برای ساخت ایمیل موقت راهکارهای بسیاری وجود دارد، راهکارهای ساده‌ای نظیر ساخت ایمیل موقت در یاهو تا ایجاد تغییرات در تنظیمات جیمیل و فیلترکردن ایمیل‌ها و یا حتی ساخت یک ایمیل یکبار مصرف! در ادامه همراه تکنولایف باشید تا روش‌های ساخت ایمیل فوری را برایتان شرح دهیم.

 

گوشی های موجود با تخفیف های ویژه تکنولایف: لیست قیمت گوشی

 

ایمیل یکبار مصرف چیست؟

لازم می‌دانیم تا قبل از معرفی روش‌های ساخت ایمیل موقت جیمیل، ابتدا شما را با واژه ایمیل یکبار مصرف آشنا کنیم. همان‌طور که می‌دانید، امروزه اغلب سرویس‌های آنلاین برای ارائه خدمات خود، به آدرس ایمیل شما نیاز دارند. در واقع شما با وارد کردن آدرس ایمیل، خود را همیشه در معرض پیام‌های مزاحم و ایمیل‌های تبلیغاتی قرار می‌دهید. همچنین احتمال هک شدن و نفوذ به دیتابیس سرویس مورد نظر و سرقت اطلاعات شما نیز وجود دارد. اما ایمیل یک بار مصرف یا موقت چیست؟

ایمیل یکبار مصرف یا ایمیل موقت، سرویسی است که شما را از پیام‌های ناخواسته و تبلیغاتی خلاص می‌کند و با ساخت چنین ایمیل‌هایی، شما یک آدرس ایمیل خواهید داشت که جدا از ایمیل اصلی عمل می‌کند تا بتوانید از آن در سرویس‌های مختلف استفاده کنید. عمده سرویس‌های ارائه‌دهنده ایمیل یکبار مصرف، به شما امکان می‌دهند تا در صورت نیاز بتوانید پیام‌های دریافتی را به آدرس ایمیل اصلی خود منتقل کنید. برخی دیگر از این سرویس‌ها نیز یک آدرس ایمیل را برای مدت‌زمان کوتاهی ارائه می‌دهند که برای استفاده موقت و ثبت در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف بسیار کاربردی است.

 

آموزش بازیابی رمز جیمیل بدون شماره تلفن:

بازیابی رمز جیمیل

 

چرا باید از ایمیل یکبار مصرف استفاده کنیم؟

رویارویی با واژه ایمیل یکبار مصرف در نگاه اول، تصویری از هکرهای کلاه‌سیاه را در دنیای پهناور اینترنت ایجاد می‌کند که سعی دارند با آن سوء استفاده‌های گوناگونی داشته باشند؛ این در حالی است که ایمیل یکبار مصرف استفاده‌های قانونی و عمومی هم دارد که در ادامه این مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • فرض کنید می‌خواهید در باشگاه مشتریان یک فروشگاه ثبت‌نام کنید، از طرفی هم نمی‌خواهید صندوق ورودی ایمیل شما از پیام‌های تبلیغاتی آن فروشگاه پر شود. در این مواقع می‌توانید یک ایمیل موقت جیمیل را به فروشگاه اعلام کنید تا علاوه بر دریافت نکردن فایل‌های تبلیغاتی، از خطر هک شدن دیتابیس نیز در امان باشید.
  • فرض کنید، شما یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل یا وب هستید، اما می‌خواهید قبل از انتشار عمومی پروژه خود، آن را تست و بررسی کنید. در این مواقع شما می‌توانید با استفاده از این سرویس‌ها، تعداد زیادی آدرس ایمیل فیک بسازید و آن‌ها را به‌صورت آزمایشی در وب‌سایت یا اپلیکیشن مورد نظر خود وارد کنید تا کارایی آن مورد سنجش قرار بگیرد.
  • همچنین ممکن است قصد ایجاد حساب کاربری یا ثبت‌نام در سرویس‌های دیگر را داشته باشید، در این مواقع ایمیل موقت می‌تواند جایگزین مناسبی برای آدرس ایمیل اصلی باشد. به طور مثال تصور کنید که شما در یک سرویس پرطرف‌دار نظیر اینستاگرام عضو هستند و می‌خواهید برای انجام برخی از کارهای خود، از حساب کاربری دیگری استفاده کنید، در چنین مواقعی می‌توانید از فیک ایمیل برای اینستاگرام استفاده کنید.
  • و یا در یک فرضیه خاص، شما قصد ارسال ایمیل به سردبیر یک مجله را دارید، بدون آنکه بخواهید هویت خود را فاش کنید، در چنین مواردی استفاده از آدرس ایمیل اصلی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد و توصیه می‌شود تا از ایمیل یکبار مصرف گوگل استفاده کنید.

فرضیه‌های بالا تنها بخشی از کاربردهای ایمیل یکبار مصرف هستند، یقیناً علاوه بر موارد بالا موارد دیگری نیز هستند که برای بهره گرفتن از آن‌ها نیاز دارید تا از ایمیل یکبار مصرف استفاده کنید. در ادامه با ساخت ایمیل یکبار مصرف با ما همراه باشید.

چگونه می‌توان یک آدرس ایمیل یکبار مصرف ایجاد کرد؟

واضح‌ترین راه برای ایجاد ایمیل یکبار مصرف، ایجاد یک حساب کاربری جدید در یاهو و یا گوگل است اما همه ما می‌دانیم که ساخت ایمیل در این سرویس‌ها دردسرهای خود را به همراه دارد. ارائه راهکارهایی نظیر ساخت ایمیل در یاهو و گوگل تنها برای ساخت 2 یا 3 ایمیل مجازی مفید خواهد بود اما چنانچه به‌حساب های کاربری بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از ایمیل یکبار مصرف استفاده کنید. در ادامه این مقاله برخی از بهترین راه‌های ایجاد آدرس ایمیل یکبار مصرف و موقت را معرفی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

روش ساخت ایمیل یک بار مصرف

1. ساخت ایمیل فیک گوگل

ساخت حساب کاربری مستعار در Gmail

در پی ساخت ایمیل فیک با پسوند gmail هستید؟ باید به شما بگوییم که Gmail امکاناتی نظیر ساخت ایمیل فیک گوگل را به شما ارائه نمی‌دهد اما شما می‌تواند با اضافه کردن برخی علائم نظیر «+» یا «.» در میان و پایان آدرس ایمیل اصلی، آدرس‌های مستعار ایجاد کرده و صندوق اصلی آن‌ها را فیلتر کنید.

چنانچه آدرس اصلی ایمیل شما myname123@gmail.com است، شما می‌توانید با اضافه‌کردن «.» همانند روبه‌رو my.name123@gmail.com یک حساب کاربری مستعار ایجاد کنید. به طور مثال فرض کنید که قصد عضویت در خبرنامه یک وب‌سایت را دارید و می‌خواهید مطمئن شوید که وب‌سایت مورد نظر تنها ایمیل‌های خبرنامه را برای شما ارسال می‌کند، در این موقع به جای وارد کردن آدرس اصلی ایمیل خود، آدرس myname123+websitename@gmail.com را در وب‌سایت مورد نظر وارد کنید.

در این مواقع، چنانچه ایمیلی برای شما ارسال شود، با کلیک کردن بر روی علامت فلش در کنار To Me، متوجه خواهید شد که این ایمیل از کجا آمده و یا سایر جزئیات آن را مشاهده کنید؛ بنابراین چنانچه ایمیلی به جز خبرنامه وب‌سایت مورد نظر به آدرس myname123+websitename@gmail.com ارسال شود، بدان معنا است که وب‌سایت مذکور آدرس ایمیل شما در اختیار دیگران قرار داده است.
پس اگر به دنبال ساخت ایمیل فیک گوگل هستید، ایجاد آدرس‌های مستعار با جیمیل راهی عالی برای فیلتر کردن ایمیل‌های دریافتی شما هستند، حتی اگر سرویس و خدماتی که در آن ثبت‌نام کرده‌اید برای شما ایمیل اسپم ارسال نکنند. شما می‌توانید فیلترهای جمیل را برای هر یک از نام‌های خود سفارشی کنید تا ایمیل‌های آن آدرس به صورت خودکار با برچسب خاصی بایگانی شوند. توجه داشته باشید که اضافه کردن علامت‌های «.» و «+» به آدرس اصلی ایمیل و ساخت حساب کاربری مستعار تنها راهی برای فیلتر کردن صندوق ورودی است و این روش، برای کاربردهای متمرکز بر حریم خصوصی چندان کاربرد ندارد.

2. آدرس‌های ایمیل پرتابل Mailinator

آدرس‌های ایمیل پرتابل Mailinator

سرویس Mailinator بر اساس یک مفهوم منحصربه‌فرد ساخته شده است که در آن هرکس می‌تواند به هر صندوق ورودی دسترسی داشته باشد به‌شرط آنکه آدرس ایمیل مورد نظر را داشته باشند. برای ایجاد یک آدرس ایمیل یکبار مصرف در سرویس Mailinator ابتدا باید به وب‌سایت mailinator.com مراجعه کنید، سپس آدرس ایمیل جدید را وارد کنید و بر روی کادر سبز رنگ Check it کلیک کنید تا صندوق ورودی آدرس مورد نظر برای شما باز شود.

توجه داشته باشید در این روش برای دسترسی به صندوق ورودی آدرس ایمیل مورد نظر نیاز به وارد کردن رمز عبور نیست و حتی ممکن است ایمیل‌هایی را مشاهده کنید که ربط چندانی به شما ندارد و این بدان معنا است که شخص دیگری قبلاً از همان آدرس ایمیل استفاده کرده است. مطابق انتظار، صندوق ورودی ایمیل همان‌طور که باید کار می‌کند و شما می‌توانید در آن ایمیل‌ها را بخوانید و به آن‌ها پاسخ دهید. سرویس Mailinator دارای ویژگی‌های کاملی است اما باید توجه داشته باشید که همه ایمیل‌هایی که دریافت می‌کنید برای هر کسی که آدرس آن ایمیل را می‌داند، در دسترس است.

با آنکه سرویس Mailinator اصلاً خصوصی نیست و همه ایمیل‌های آن برای عموم افراد در دسترس است اما به عنوان یک سایت ایمیل فیک مناسب برای ارسال و دریافت ایمیل‌های ناشناس به خصوص برای توسعه‌دهندگان شناخته می‌شود. پس اگر در پی ساخت ایمیل فوری هستید این سایت می‌تواند کمک شایانی به شما بکند.

3. ایمیل یکبار مصرف با آدرس تصادفی در Airmail

Airmail یک سرویس دیگر از خدمات ایمیل خصوصی است که عملکردی کاملاً شبیه Mailinator دارد با این تفاوت که حریم خصوصی بیشتری را به شما ارائه می‌دهد. با ورود به سایت Airmail (که حال به آدرس getnada منتقل شده) کافی است تا بر روی گزینه Add Inbox کلیک کنید تا یک ایمیل فیک با پسورد برای شما در درسترس قرار بگیرد و بتوانید از آن استفاده کنید. توصیه می‌شود تا آدرس ایمیل تصادفی و کد عبور تولید شده را ذخیره کنید تا بتوانید به ایمیل‌هایی که برای آدرس ایمیل مورد نظر ارسال می‌شود، دسترسی داشته باشید.

تصور کنید آدرس ایمیل اختصاص یافته به شما tutyw@grandmasmail.com است در حالی که مرورگر آدرس getairmail.com/tutyw/INGX را نشان می‌دهد، در این صورت اولین کد (بدون در نظر گرفتن دامنه) آدرس ایمیل شما بوده و INGX کد منحصر به فرد شما برای دسترسی به آن است. کافی است تا URL موجود در نوار مرورگر را کپی کنید تا بتوانید به سادگی به ایمیل خود دسترسی داشته باشید. Airmail سرویسی است که به شما امکان می‌دهد تا ایمیل‌های متنوعی را بسازید اما تنها ایراد آن نمایش تبلیغات در صندوق‌های ورودی است ولی در کل برای ساخت ایمیل فیک با رمز می‌توانید به روی آن حساب کنید.

4. ساخت ایمیل موقت سریع با MailDrop

ساخت ایمیل موقت سریع با MailDrop

چگونه ایمیل فیک بسازیم؟ بدون شک یکی از بهترین جواب‌ها به این سوال همین MailDrop است، سرویسی برای ارائه آدرس‌های ایمیل موقت رایگان. این سرویس آدرس‌های ایمیل موقت را تا 24 ساعت نگهداری می‌کند و در صورتی که بعد از 24 ساعت فعالیتی نداشته باشید، پیام‌ها پاک می‌شوند. برای ساخت ایمیل موقت در میل دراپ، کافی است تا یک نام کاربری در بخش خالی در قسمت بالا سمت راست مقابل @maildrop.cc وارد کنید و سپس روی دکمه Go کلیک کنید تا به صندوق ورودی آدرس مورد نظر منتقل شوید.

به‌عنوان مثال، اگر نام کاربری Web-Dsigner را در جالی خالی بگذارید، آدرس ایمیل موقت شما web-designer@maildrop.cc خواهد بود. متأسفانه صندوق ورودی میل دراپ محدود به دریافت 10 پیام است، اما این محدودیت تنها به دریافت پیام‌ها ختم نمی‌شود و بر روی سایز پیام دریافت شده نیز تأثیرگذار است و پیام‌ها نباید حجمی بیشتر از 100 کیلوبایت داشته باشد. همچنین هرگونه پیوست به پیامی که به صندوق ورودی MailDrop ارسال می‌شود، از پیام خارج شده و دور ریخته می‌شود، بنابراین MailDrop برای اشتراک‌گذاری فایل گزینه مناسبی نیست و به عنوان ایمیل موقت 10 دقیقه ای کاربرد دارد.

5. ایمیل یکبار مصرف اختصاصی در Yahoo!

ایمیل یکبار مصرف اختصاصی در Yahoo!

ساخت فیک میل گوگل تنها راه حل برای دسترسی به ایمیل‌ یکبار مصرف نیست و یاهو نیز دارای آدرس‌های ایمیل یکبار مصرف است با این تفاوت که یاهو واقعاً ایمیل با آدرس‌های منحصر به فرد ارائه می‌دهد در حالی که جیمیل تنها نام‌های مستعار را در اختیار شما می‌گذارد. آدرس‌های ایمیل یکبار مصرف یاهو شامل یک نام اصلی و یک کلمه کلیدی هستند. تمامی آدرس‌هایی که ایجاد می‌کنید به صورت basename-keyword@yahoo.com ساخته خواهند شد؛ بنابراین آدرس‌های شما یک نام اصلی مشترک دارند که باید منحصر به فرد باشد و تنها یکبار قابل تنظیم است.

پس از آن می‌توانید تا 500 کلمه کلیدی ایجاد کنید و حداکثر 500 ایمیل منحصر به فرد تولید کنید. برای ساخت ایمیل یکبار مصرف در یاهو، وارد حساب Yahoo خود شوید، سپس بر روی نماد تنظیمات در قسمت بالا-راست کلیک کنید. به قسمت Security بروید و در آنجا گزینه Create Base Name را انتخاب کنید. سپس یک نام خصوصی برای استفاده در ابتدا آدرس ایمیل یکبار مصرف خود انتخاب کنید. پس از ایجاد نام اصلی، روی افزودن کلیک کنید تا بتوانید کلمات کلیدی خود را برای آدرس‌های خاص اضافه کنید. سپس می‌توانید از آدرس‌های ایمیل یکبار مصرف یاهو همانند سایر ایمیل‌های یکبار مصرف استفاده کنید.

6. وب‌سایت Temp mail

TempMail

ساخت ایمیل موقت از طریق TempMail

در این قسمت قصد داریم اولین روش ساخت ایمیل یکبار مصرف را از طریق سایت Temp mail به شما آموزش دهیم. همچنین اگر به دنبال برنامه ایمیل فیک هستید، حتما این روش را مطالعه کنید. برای ساخت ایمیل موقت خود در ادامه طبق مراحل ذکر شده با ما پیش بروید.

  1. به سایت Temp-mail وارد شوید. بعد از اینکه وارد وب‌سایت مورد نظر شدید، در بالای صفحه قطعا آدرس ایمیل یکبار مصرف مخصوص شما درج شده و قابل مشاهده است که می‌توانید آن را کپی کرده یا اینکه آن را تبدیل به QR-Code کنید و برای اشخاص مختلف و همین‌طور وب‌سایت‌ها مورد استفاده قرار دهید.
  2. حال بعد از اینکه ایمیل موقت خود را در سایت مقصد وارد کردید، برای شما قطعا باید ایمیلی ارسال شود که در همان صفحه بالا، اگر موس را به سمت پایین اسکرول کنید، می‌توانید ایمیل باکس موجود در آن را مشاهده کنید که ایمیلی به ایمیل موقت شما ارسال شده است.
  3. در این مرحله ایمیل برای شما قابل مشاهده خواهد بود و می‌توانید در صورت وجود لینک یا هر چیز دیگر آن را ذخیره کنید.
  4. وب‌سایت Temp-mail برای راحتی کار کاربران خود، برنامه‌های اندرویدی و iOS را معرفی کرده تا این سایت به برنامه ساخت ایمیل فیک هم تبدیل شود. شما می‌توانید به راحتی اپلیکیشن این سایت را از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

پس در نهایت این سایت را جزو بهترین سایت ایمیل موقت قرار می‌دهیم و از آنجایی که این سایت اپلیکیشن نیز دارد، اگر در پی برنامه ساخت ایمیل فیک هستید نیز می‌توانید چه در اندروید و چه در iOS از این برنامه استفاده کنید.

7. ساختن ایمیل گسترش‌پذیر پرسرعت با استفاده از Burner mail

Burnermail

ساخت ایمیل یکبار مصرف از طریق Burnermail

گسترش دهنده ایمیل، وظیفه ساختن ایمیل‌های موقت را با سرعت بالا و روشی آسان در اختیار ما قرار می‌دهد. برای این کار، شما می‌توانید از گسترش‌دهنده ایمیل BurnerMail استفاده کنید. همچنین می‌توانید یکی یکی سرویس‌های مختلف را آزمایش کرده و در آن‌ها ایمیل ایجاد کنید. اما خب این گسترش‌دهنده ایمیل قطعا به کار شما سرعت بالایی خواهد بخشید. پس شما می‌توانید به وب‌سایت Burnermail مراجع کرده و گزینه Install Burner را انتخاب کنید. بعد از انجام این کار علامت Burnermail در قسمت سمت راست بالای مرورگر ایجاد می‌شود. سپس سرویسی که در وب دنبال آن بودید، فعال خواهد شد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که شاید برای انجام پردازش لازم باشد وارد حساب کاربری گوگل خود شوید.

زمانی که شما با فرم ایجاد ایمیل روبرو می‌شوید و قصد دارید آن را پر کنید، آیکون Burnermail و یک ایمیل یکبار مصرف را خواهید دید که به طور خودکار برای شما تولید شده است. شما می‌توانید آن را انتخاب کنید تا بهترین ایمیل های موقت برایتان ایجاد شود. آن ایمیل، به شما امکان می‌دهد تا ایمیل‌های دریافتی را تا جایی که می‌خواهید به حساب جیمیل خود forward کنید، اما در نهایت دقت داشته باشید تا اطلاعات شخصی ایمیل خود را محفوظ نگه دارید.

اگر ایمیل اسپم دریافت می‌کنید یا ایمیل‌هایی برای شما ارسال می‌شود که نامربوط است و شما انتظار آن را ندارید می‌توانید علامت Burn email را انتخاب کرده و تمامی آدرس‌های ایمیلی که ایجاد کرده‌اید را مشاهده کنید و در نهایت گزینه on/off که وظیفه مسدود کردن فرستنده یا Block sender را دارد را انتخاب کنید. با خاموش کردن این بخش، آدرس ایمیل یکبار مصرف ایجاد شده غیرفعال شده و تمامی ایمیل‌ها مسدود خواهند شد. البته شما می‌توانید در صورت نیاز دوباره آن را فعال کنید. اگر ایمیل اسپم دریافت می‌کنید که بلااستفاده هستند، می‌توانید گزینه X را که در سمت راست Block sender است، انتخاب کنید تا بتوانید یک آدرس خاص را مسدود کنید. این قابلیت می‌تواند بیست آدرس راه به صورت همزمان برای شما بلاک کند.

8. دریافت ایمیل موقت 10minutemail

ایمیل موقت 10minutemail

برای ارسال ایمیل فیک به مدت زمانی محدود نیاز دارید؟ در سرویس 10minutemail شما یک ایمیل موقت دریافت می‌کنید که پس از گذشت 10 دقیقه خود به خود از بین خواهد رفت. با این حال، شما می‌توانید تایمر را با کلیک کردن بر روی دکمه Refresh، گسترش یا تنظیم مجدد کنید. این کار آن را به مدت 10 دقیقه‌ای باز می‌گرداند. آدرس‌های ایمیل این نوع مفید هستند وقتی شما قصد دارید یک سرویس جدید را امتحان کنید. شما می‌توانید برای سرویس مورد نظر خود، به طور موقت با استفاده از این آدرس ایمیل وب‌سایت 10minutemail ثبت‌نام کنید. این سرویس ایمیل برای استفاده آسان و قابل اطمینان‌تر نسبت به شرایط حریم خصوصی است.

9. سرویس Guerrilla Mail

سرویس Guerrilla Mail

اگر به ادرس ایمیل فیک نیاز ندارید یه نگاهی به سایت Guerrilla Mail داشته باشید. ثبت‌نام برای استفاده از این سرویس لازم و ضروری نیست و تمام ایمیل‌های دریافت شده در این صندوق پستی پس از یک ساعت حذف خواهد شد. Guerrilla mail به شما اجازه می‌دهد تا یک ایمیل با نام مستعار و دامنه مورد نظر فراهم کنید. از دیگر ویژگی‌هایی که Guerrilla mail برای کاربران فراهم می‌کند، ارسال ایمیل است. کاربر می‌تواند ایمیل را به هر ایمیل مورد نظر خود در اینترنت ارسال کند. آدرس IP فرستنده برای جلوگیری از سواستفاده از این سرویس، به صورت خودکار تعبیه شده است. این سرویس ایمیل موقت همچنین یک برنامه اندروید دارد که می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

10. ایمیل فیک تلگرام

ایمیل فیک تلگرام

همان‌طور که می‌دانید یکی از قابلیت‌های بسیار کاربری برنامه تلگرام ربات‌ها هستند که در بخش‌های مختلف می‌توانند بسیار کاربری باشند، از دانلود ویدئو یوتیوب گرفته تا دانلود آهنگ و حتی ساخت ایمیل فیک! برای این کار به روی لینک ورود به ربات کلیک کنید و در ربات به راحتی ایمیل فیک و موقتی بسازید. این کار در کمتر از 30 ثانیه انجام می‌شود و پس از آن ربات می‌تواند ایمیل‌های دریافتی را برای شما ارسال کند تا به آن‌ها دسترسی داشته باشید. البته باید اشاره کنیم که چیزی تحت عنوان ربات جیمیل فیک وجود ندارد و بات معرفی شده در بالا ایمیل فیک با دامنه‌های متفاوتی را تولید می‌کند.

جمع‌بندی

روش ساخت ایمیل فیک

با روش‌های مختلف ساخت ایمیل موقت، شما می‌توانید چالش‌های احتمالی در دنیای مجازی را حذف کنید!

درنهایت امیدواریم مطالب این مقاله و روش‌های گفته شده برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد و با بهترین ایمیل های موقت آشنا شده باشید. اما یک تذکر اصلی و مهمی که باید به شما بدهیم این است که برای خرید آنلاین، پرداخت آنلاین، ایجاد حساب در وب‌سایت‌های مهم و معتبر نباید از ایمیل یکبار مصرف یا همان Fake mail استفاده کنید؛ چرا که همان طور که از نام Fake mail مشخص است این ایمیل‌ها یکبار مصرف هستند و تنها در برخی اوقات برای ثبت‌نام در وب‌سایت خاصی و… کاربرد خواهند داشت و بعد از مدت زمان مشخص شده حتی قابل بازیافت نخواهند بود. اگر شما نیز اطلاعات کاربردی در زمینه ساخت ایمیل موقت و ایمیل فیک برای اینستاگرام دارید، خوشحال می‌شویم آن را در بخش نظرات با تکنولایف درمیان بگذارید.

سوالات متداول

ایمیل یکبار مصرف چیست؟ لازم می‌دانیم تا قبل از معرفی روش‌های ساخت ایمیل موقت جیمیل، ابتدا شما را با واژه ایمیل یکبار مصرف آشنا کنیم. همان‌طور که می‌دانید، امروزه اغلب سرویس‌های آنلاین برای ارائه خدمات خود، به آدرس ایمیل شما نیاز دارند. در واقع شما با وارد کردن آدرس ایمیل، خود را همیشه در معرض پیام‌های مزاحم و ایمیل‌های تبلیغاتی قرار می‌دهید. همچنین احتمال هک شدن و نفوذ به دیتابیس سرویس مورد نظر و سرقت اطلاعات شما نیز وجود دارد. اما ایمیل یک بار مصرف یا موقت چیست؟ ایمیل یکبار مصرف یا ایمیل موقت، سرویسی است که شما را از پیام‌های ناخواسته و تبلیغاتی خلاص می‌کند و با ساخت چنین ایمیل‌هایی، شما یک آدرس ایمیل خواهید داشت که جدا از ایمیل اصلی عمل می‌کند تا بتوانید از آن در سرویس‌های مختلف استفاده کنید.

ایمیل یکبار مصرف گوگل چیست؟ جی‌میل امکاناتی نظیر ساخت ایمیل فیک گوگل را به شما ارائه نمی‌دهد اما شما می‌تواند با اضافه کردن برخی علائم نظیر «+» یا «.» در میان و پایان آدرس ایمیل اصلی، آدرس‌های مستعار ایجاد کنید و صندوق اصلی آن‌ها را فیلتر کنید. چنانچه آدرس اصلی ایمیل شما myname123@gmail.com است، شما می‌توانید با اضافه‌کردن «.» همانند روبه‌رو my.name123@gmail.com یک حساب کاربری مستعار ایجاد کنید. به طور مثال فرض کنید که قصد عضویت در خبرنامه یک وب‌سایت را دارید و می‌خواهید مطمئن شوید که وب‌سایت مورد نظر تنها ایمیل‌های خبرنامه را برای شما ارسال می‌کند، در این موقع به جای وارد کردن آدرس اصلی ایمیل خود، آدرس myname123+websitename@gmail.com را در وب‌سایت مورد نظر وارد کنید.

ساخت ایمیل فیک با پسورد چگونه است؟ Airmail یک سرویس دیگر از خدمات ایمیل خصوصی است که عملکردی کاملاً شبیه Mailinator دارد با این تفاوت که حریم خصوصی بیشتری را به شما ارائه می‌دهد. با ورود به سایت Airmail (که حال به آدرس getnada منتقل شده) کافی است تا بر روی گزینه Add Inbox کلیک کنید تا یک ایمیل فیک با رمز برای شما در درسترس قرار بگیرد و بتوانید از آن استفاده کنید. توصیه می‌شود تا آدرس ایمیل تصادفی و کد عبور تولید شده را ذخیره کنید تا بتوانید به ایمیل‌هایی که برای آدرس ایمیل مورد نظر ارسال می‌شود، دسترسی داشته باشید. پس اگر ایمیل فیک با پسورد نیاز دارید حتما به این سایت نگاهی داشته باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. محمد

    سلام من اومدم رمز جیمیلو عوض کنم جیمیل قفل شد اگر میشه لطفن بازیابی کنید🙏🙏🙏🙏

  2. twfanhmraz34@gmil.com

    من رمز جمیل خود را فراموش کردم اگر میشه لطفن برایم باز گردانی

    1. محمد امین

      پاسخ به twfanhmraz34@gmil.com

      جمیل قفل شده است
  3. Amir ebrahimi

    نظر من این ایا میتونی میری داخل تیظیمات باید وقی ایمیل مزنی میگه رمز یادم رفته رمزم

    1. حسین

      پاسخ به Amir ebrahimi

      میخواهم گذرواژه ایمیل را بدانم
  4. حسیب الله

    خوب

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%85%db%8c%d9%84-%d9%85%d9%88%d9%82%d8%aa/
ads
ads