داغ ترین ها :
پروژه مخفی سامسونگ با شش سنسور دوربین و صفحه نمایش 6.7 اینچی

پروژه مخفی سامسونگ با شش سنسور دوربین و صفحه نمایش 6.7 اینچی

امروزه پیشرفت در دنیای تکنولوژی امری اجتناب ناپذیر بوده و گوشی های همراه با فرم اولیه خود تفاوت زیادی دارند. اما در این بین علاقه کاربران نیز به این پیشرفت ها جهت داده و کمپانی ها را در مسیر خاصی قرار می دهد. کاربران امروزی به صفحه نمایش مدل ناچ و دوربین های چند گانه علاقه خاصی نشان داده اند و به همین دلیل کمپانی ها به دنبال افزایش تعداد سنسور ها هستند تا جایی که کمپانی HMD گوشی پرچمدار آینده خود را با دوربین پنج گانه معرفی خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی

در این بین، مجله وال استریت ژورنال گزارشی در رابطه با یک پروژه مخفی کمپانی سامسونگ منتشر کرده است که اطلاعاتی در رابطه با یکی از گوشی های آینده این کمپانی را به ما می دهد. به گزارش این مجله گوشی جدید اسم کد X دارد و از شبکه 5G پشتیبانی می کند و سایز صفحه نمایش این گوشی هوشمند 6.7 اینچ می باشد.

لیست قیمت امروز گوشی های سامسونگ را در سایت تکنولایف ببنید.

اما بیشتر از هر مسئله دیگری این مجله در بخش دوربین این گوشی هوشمند مانور داده است. این گوشی هوشمند قرار است از 6 سنسور دوربین بهره ببرد که تعداد سنسور ها در پشت و جلو آن مشخص نیست. تعدادی از کارشناسان بر این باور اند که این گوشی هوشمند از خانواده گلکسی S10 خواهد بود و این احتمال وجود دارد که سامسونگ علاوه بر دو گوشی پرچمدار اصلی خود، گوشی دیگری را به این خانواده اضافه کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%d8%b4-%d8%b3%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b1-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86/
ads
ads