داغ ترین ها :
آیا شیائومی 12 مینی با اسنپدراگون 870 در راه است!؟

آیا شیائومی 12 مینی با اسنپدراگون 870 در راه است!؟

انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده اولین مدل‌های گوشی‌ هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ معرفی شوند؛ تراشه‌ای که با نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (Snapdragon 8 Gen 1) نیز شناخته می‌شود. در این بین گفته شده که شیائومی 12 اولین محصول مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ خواهد بود. با این حال انتظار می‌رود سری پرچم‌دار جدید برند چینی، عضو دیگری نیز به نام شیائومی 12 مینی داشته باشد. گزارش‌های جدید به شیائومی 12 مینی با اسنپدراگون ۸۷۰ اشاره می‌کنند.

 

لیست گوشی‌های شیائومی را برای مشاهده جدیدترین ها در سایت تکنولایف مشاهده کنید: قیمت گوشی شیائومی

 

درواقع انتظار می‌رود سری پرچم‌دار جدید شیائومی در کنار مدل استاندارد، پرو و اولترا دارای مدل دیگری به نام شیائومی 12 مینی باشد. البته نام این مدل هنوز مشخص نیست و در برخی از گزارش‌ها به آن با نام شیائومی 12 لایت نیز اشاره می‌کنند. درواقع دور از انتظار است که شیائومی دو گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش کوچک به بازار عرضه کند و به احتمال فراوان مدل مینی و لایت درواقع یک گوشی هوشمند است.

حال، گزارشی منتشر شده که فردی در حساب کاربری ویبوی خود، اطلاعات جالبی را از مدل مینی به اشتراک قرار داده است. در اطلاعات منتشر شده به جزئیات سخت‌افزاری، مشخصات طراحی ظاهری و قیمت شیائومی 12 مینی اشاره می‌شود. باید گفت که مشخصات و اطلاعات منتشر شده در گزارش را نمی‌توان رد یا تایید کرد و در حال حاضر باید تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر صبر کنید.

گوشی شیائومی 12 مینی

در هر صورت، گزارش‌ها نشان می‌دهند که مدل مینی از صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی برخوردار است. در بالای صفحه‌نمایش نیز حفره‌ای قرار گرفته تا دوربین سلفی را در خود جای دهد. در پنل پشتی نیز ماژول دوربینی سه‌گانه قرار گرفته تا کاربر بتواند تجربه‌ی بسیار خوبی از عکاسی و فیلمبرداری داشته باشند.

مشخصات سخت افزاری احتمالی شیائومی 12 مینی

در دل شیائومی 12 مینی، تراشه‌ای به نام اسنپدراگون ۸۷۰ قرار گرفته که می‌تواند توان پردازشی قابل توجهی را در اختیار کاربر قرار دهد و همچنین در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی کند. از مشخصات دیگر محصول جدید شیائومی می‌توان به برخورداری از حافظه‌های UFS 3.1 و LPDDR5 اشاره کرد. مشخصات ذکر شده باعث می‌شوند که مدل مینی در حد محصولات پرچم‌دار قرار گیرد.

از دیگر مشخصات مدل مینی می‌توان به باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که فناوری‌های شارژ ۶۷ وات باسیم و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در زمینه‌ی مدت زمان مورد نیاز برای شارژ باتری نیز اطلاعات جالبی در اختیار داریم. گویا برای رسیدن میزان شارژ باتری از صفر به صد درصد تنها به ۲۰ دقیقه زمان نیاز است.

شیائومی 12 مینی دارای بلندگوهای استریو، چیپ NFC، ويژگی کنترل از راه دور مادون قرمز و موارد دیگر است. گفته شده که 12 مینی در سه مدل عرضه می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: معادل ۵۶۴ دلار
  • ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: معادل ۶۱۱ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: معادل ۶۷۴ دلار

نظرتان در مورد مدل مینی سری شیائومی 12 چیست؟ در صورت وجود چنین مدلی آیا حاضر به خرید آن هستید یا مدل دیگری را انتخاب خواهید کرد؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86-870/
ads
ads