داغ ترین ها :
ظرفیت باتری اپل واچ 8 و اپل واچ اولترا مشخص شد

ظرفیت باتری اپل واچ 8 و اپل واچ اولترا مشخص شد

در حالی که اپل در زمان معرفی ساعت‌های هوشمند جدیدش تنها گفته بود باتری این محصولات عملکرد بهتری در مقایسه با مدل‌های قبلی دارند، به ظرفیت باتری اپل واچ ۸ و اپل واچ اولترا و حتی اپل واچ اس ای جدید اشاره‌ای نکرد.

خوشبختانه امروز ظرفیت باتری اپل واچ ۸ و اپل واچ اولترا و اپل واچ SE 2022 مشخص شد. این اطلاعات از سازمان 3C چین به بیرون درز کرده‌اند.

 

برای خرید ساعت های هوشمند اپل به فروشگاه تکنولایف سر بزنید: قیمت اپل واچ

 

ظرفیت باتری اپل واچ ۸ و سایر ساعت‌های هوشمند جدید اپل

  • ظرفیت باتری اپل واچ SE مدل ۴۰ ملی‌متری: ۲۴۵ میلی‌آمپر ساعت
  • ظرفیت باتری اپل واچ SE مدل ۴۴ میلی‌متری: ۲۹۶ میلی‌آمپر ساعت
  • ظرفیت باتری اپل واچ ۸ مدل ۴۱ میلی‌متری:  ۲۸۲ میلی‌آمپر ساعت
  • ظرفیت باتری اپل واچ 8 مدل ۴۵ میلی‌متری: ۳۰۸ میلی‌آمپر ساعت
  • ظرفیت باتری اپل واچ ۸ اولترا: ۵۴۲ میلی‌آمپر ساعت

 

در میان ساعت‌های هوشمند جدید اپل، اپل واچ SE مدل ۴۰ میلی‌متری کمترین ظرفیت باتری را دارد. مدل ۴۴ میلی‌متری این ساعت هوشمند هم به ۲۹۶ میلی‌آمپر ساعت ارتقا پیدا کرده است.

اپل واچ سری ۸ مدل ۴۱ میلی‌متری به باتری ۲۸۲ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و مدل بزرگ‌تر باتری ۳۰۸ میلی‌آمپر ساعتی دارد. اپل ادعا کرده بود که ظرفیت باتری اپل واچ ۸ حتی با صفحه نمایش همیشه روشن و حسگرهای فعال باعث می‌شود که این محصول تا ۱۸ ساعت روشن باشد. اگر این ساعت هوشمند را روی حالت Low-power mode قرار دهید می‌توانید تا ۳۶ ساعت با این محصول کار کنید.

اپل واچ اولترا بیشتر ظرفیت باتری را در میان ساعت‌های هوشمند اپل دارد. این محصول از باتری ۴۵۲ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و در حالت معمولی تا ۳۶ ساعت باتری دارد که در این حالت ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن و تمام حسگرهای آن فعال است. این ساعت هوشمند روی حالت Low-Power Mode تا ۶۰ ساعت کار می‌کند.

 

 

 

اخبار مرتبط با محصولات اپل:
آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو معرفی شدند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-8-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5-%d8%b4%d8%af/
ads
ads