داغ ترین ها :
عملکرد به مراتب بهتر Exynos 2200 نسبت به اگزینوس 2100 سامسونگ

عملکرد به مراتب بهتر Exynos 2200 نسبت به اگزینوس 2100 سامسونگ

یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی که در آینده رخ خواهد داد، معرفی تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ خواهد بود؛ تراشه‌ای که پردازنده‌ی گرافیکی آن مبتنی بر معماری RDNA 2 شرکت AMD خواهد بود و می‌تواند تحول بزرگی در گرافیک بازی‌های اندرویدی به وجود آورد. حالا گزارش‌های جدید به عملکرد اگزینوس 2200 اشاره می‌کنند.

آنچه پردازنده‌ی گرافیکی اگزینوس جدید را خاص می‌سازد درواقع معماری RDNA 2 است که هم‌اکنون در کارت‌های گرافیکی بالارده‌ی AMD و کنسول‌های خانگی نسل نهمی مانند پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس به کار گرفته می‌شود. با این حال، سوالی که ذهن هر کاربری را مشغول کرده، تفاوت میان توان پردازشی اگزینوس 2200 با مدل‌های قدیمی‌تر مانند اگزینوس 2100 است.

 

برای خرید و مشاهده لیست گوشی های سامسونگ روی لینک روبرو کلیک کنید: قیمت گوشی سامسونگ

 

حال، افشاگری اطلاعاتی را در حساب توییتر خود منتشر کرده که پاسخ بسیاری از پرسش‌های کاربران را ارائه می‌دهد. طبق گفته‌ی افشاگر، عملکرد تراشه‌ی جدید سامسونگ در عملکرد پایا (حالت پایداری) ۱۷ الی ۲۰ درصد بهتر از اگزینوس 2100 باشد و در حداکثر توان پردازشی (حالت پیک) نیز اگزینوس 2200 در حدود ۳۱ الی ۳۴ بهتر از اگزینوس 2100 عمل کند.

البته افشاگر گفته که عملکرد ذکر شده مبتنی بر نسخه‌ی آزمایشی اگزینوس جدید بوده و امکان دارد با بهبود عملکرد نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری، توان پردازشی اگزینوس ۲۱۰۰ افزایش یابد. با این حال، تقابل اصلی تراشه‌ی جدید سامسونگ با اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام و دایمنسیتی ۲۰۰۰ مدیاتک خواهد بود.

پردازنده‌ی موجود در تراشه‌ی جدید سامسونگ از فناوری‌های مدرن و خاصی استفاده می‌کن که برای مثال می‌توان به رهگیری پرتو اشاره کرد؛ فناوری که توانسته تفاوت چشمگیری بین بازی‌های ویدئویی منتشر شده برای کنسول‌های نسل نهمی پدید آورد و تجربه‌ی بازی‌ها را به مراتب لذت‌بخش‌تر و نزدیک‌تر به واقعیت سازد.

طبیعتا دور از انتظار نیست که با ورود AMD به بازار گوشی‌های هوشمند، سازندگان بازی‌های اندرویدی دست بازتری برای بهبود کیفیت بصری بازی‌های موبایل داشته باشند. با وجود اینکه اطلاعات بسیاری از تراشه‌ی جدید سامسونگ منتشر شده، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ در تولید انبوه آن به مشکل خورده و احتمال دارد تعداد کمی از محصولات سری گلکسی S22 به تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز باشند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%a7%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b3-2200/
ads
ads