داغ ترین ها :
افتتاح شعبه خرید حضوری فروشگاه اینترنتی تکنولایف

افتتاح شعبه خرید حضوری فروشگاه اینترنتی تکنولایف

در فضای استارتاپی امروز ایران، معمولا افراد به دنبال ایجاد کسب‌وکار اینترنتی هستند و آینده‌ی کسب‌وکارهای فیزیکی را در هاله‌ای از ابهام می‌بینند. و حتی کسب‌وکارهایی که در فضای فیزیکی و یا به اصطلاح در بازار و فضای آفلاین فعالیت می‌کنند، بقای خود را در گرو ایجاد فروشگاه اینترنتی می‌بینند.

اما نکته‌ای که مغفول مانده است این است که غول‌های تکنولوژی در دنیا، برای تثبیت موفقیت‌های خود، هیچ‌وقت از بازار سنتی و بازار فیزیکی غافل نشده‌اند.

برای مثال، شیائومی به عنوان غول تکنولوژی چین، در ابتدا فروش خود را محدود به فضای آنلاین کرد تا بتواند واسطه‌ها را حذف کرده و محصول خود را مستقیما به دست مصرف‌کننده برساند. اما در یکی دو سال اخیر اقدام به تاسیس فروشگاه فیزیکی در کشورهای مختلف کرده و برنامه دارد تا پایان سال ۲۰۲۰ تعداد فروشگاه‌های خود در کشور چین را به ۱۰۰۰ عدد برساند.

و یا سایت آمازون به عنوان مطرح‌ترین خرده فروشی آنلاین، اخیرا اقدام به تاسیس فروشگاه‌های فیزیکی کرده است که افراد بتوانند تجربه‌ی خرید موبایل متفاوتی را داشته باشند.

فروشگاه تکنولایف

در کشور ما با توجه به اینکه هنوز فروش اینترنتی و اکو سیستم استارتاپی به پختگی کامل نرسیده است، حتی در مقابل تبلیغات کسب‌وکارهای آنلاین در فضای فیزیکی، گارد وجود دارد و مگر بیلبورد منجر به کلیک می‌شود؟!

واقعیتی که وجود دارد این است که بعید است بتوان لذت خرید حضوری را حذف کرد. و بعید است که بتوان تمام افراد را به سمت خرید اینترنتی هدایت کرد.

در همین راستا، فروشگاه اینترنتی تکنولایف که در ۱۰ سال گذشته بر روی فروش آنلاین گوشی‌های تلفن‌همراه و لوازم جانبی آنها فعالیت کرده است، اخیرا فروشگاه فیزیکی خود را در بازار موبایل ایران (شماره ۱) افتتاح کرده است.

فیلم کوتاهی از حضور پرشور خریداران و هواداران تکنولایف در افتتاحیه فروشگاه فیزیکی تکنولایف

 

با صحبتی که با مدیران این مجموعه داشته‌ایم، بیان کرده‌اند که با توجه به حجم خرید و فروش گوشی‌های تلفن‌همراه در بازار سنتی ایران، هنوز هیچ فروشگاه اینترنتی در ایران نتوانسته است سهم خوبی از فروش گوشی‌های تلفن‌همراه را از آن خود کند.

همچنین بیان می‌کنند که برای تثبیت موفقیت و قدرتمند شدن یک برند در این حوزه، لازم است که در فضای فیزیکی حضور داشته باشد.حضور در فضای فیزیکی، باعث جدی‌تر گرفتن شدن یک برند فروش اینترنتی موبایل و جلب اعتماد بیشتر می‌شود.

حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر در مراسم افتتاحیه فروشگاه فیزیکی تکنولایف در بازار موبایل ایران، پتانسیل موجود در این فروشگاه اینترنتی را بیش از پیش نمایان کرده است و قطعا فروشگاه اینترنتی و فروشگاه فیزیکی در کنار یکدیگر، آن هم در یکی از مراکز مطرح فروش موبایل در ایران، باعث افزایش فروش اینترنتی تکنولایف خواهد شد و همچنین افرادی که از خرید حضوری لذت می‌برند، می‌توانند از فروشگاه فیزیکی یک وب‌سایت اینترنتی خرید کنند که سالها در کنار ان‌ها بوده است و آن را می‌شناسند.

فروشگاه تکنولایف شعبه کوروش

زین‌پس می‌توانید محصولات خود را به صورت اینترنتی از طریق فروشگاه اینترنتی تکنولایف و یا به صورت حضوری از طریق فروشگاه فیزیکی تکنولایف واقع در مجتمع بازار موبایل ایران (خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری) خریداری فرمایید.

ورود به سایت تکنولایف

ورود به صفحه فروشگاه اینترنتی تکنولایف در اینستاگرام

ورود به صفحه فروشگاه فیزیکی تکنولایف در اینستاگرام

مرکز تماس تکنولایف: ۰۲۱۴۷۷۰۸۰۰۰

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%81/
ads
ads