داغ ترین ها :
گلکسی M04 معرفی شد

گلکسی M04 معرفی شد

سامسونگ گوشی M04 را معرفی کرد. این گوشی هوشمند به تراشه Helio P35 مجهز شده و می‌توانید آن را در مدل‌هایی با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید. گوشی M04 سامسونگ با ۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و با استفاده از ویژگی رم مجازی می‌توانید ظرفیت رم را به ۸ گیگابایت افزایش دهید.

گوشی M04 سامسونگ

گوشی M04 سامسونگ به صفحه نماش ۶٫۵ اینچی LCD مجهز شده که وضوح تصویر آن به HD+ می‌رسد. این گوشی هوشمند به اندروید ۱۲ مجهز شده و دو نسخه جدید از اندروید را هم دریافت خواهد کرد.

حافظه داخلی گوشی M04

برای گوشی M04 سامسونگ در مجموع از سه دوربین استفاده شده است. یک دوربین سلفی و دو دوربین پشت. دوربین سلفی از حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین اصلی هم حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن دوربین تشخیص عمق با حسگر ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

دوربین گوشی M04

 

گوشی M04 سامسونگ به تراشه Helio P35 مجهز شده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. باتری این گوشی از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش گوشی M04

این گوشی جدید سامسونگ در رنگ‌های سبز و آبی راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نزدیک به ۱۰۵ دلار خواهد بود. این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم ۱۱۵ دلار قیمت دارد.

باتری گوشی M04

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:
گلکسی S23 ارتباط ماهواره‌ای خواهد داشت؟

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-m04-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads