داغ ترین ها :
بهترین گوشی تا 30 میلیون

بهترین گوشی تا 30 میلیون

قبل‌تر با داشتن بودجه 25 تا 30 میلیون شما می‌توانستید گوشی پرچمدار خریداری کنید اما در حال حاضر این شرایط کمی تغییر کرده و با این بودجه یا باید به سراغ‌ پرچمداران قدیمی‌تر بروید و یا گوشی قاتل پرچمدار خریداری کنید. برای این که بهتر با گزینه‌های موجود در محدود قیمتی 25 تا 30 آشنا شوید ما در ادامه چند مدل گوشی جذاب برای خرید را به شما معرفی خواهیم کرد. شما همیشه می‌توانید قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف دنبال کنید.

لیست بهترین گوشی ها تا 30 میلیون

قبل از پرداختن به لیست بهترین گوشی تا 30 میلیون تومان دو نکته را توجه داشته باشید. اول این که لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده و مدل‌های آخر لیست به 25 میلیون نزدیک‌تر هستند. دوم این که به دلیل تغییرات قیمت دلار ممکن است یکی از گوشی‌های این لیست از بازه قیمتی مورد نظر ما یعنی گوشی تا 30 میلیون خارج شود، ولی در این صورت هم باز نسخه‌ای از آن گوشی وجود دارد که در این بازه قیمتی قرار بگیرد. برای خرید عمده موبایل از وارد کننده گوشی‌های این لیست انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهند بود.

شیائومی 12 پرو نسخه 256/12 گیگابایت

شیائومی 12 پرو

گوشی Xiaomi 12 pro یکی از پرچمداران دو سال قبل شیائومی است که مشخصات بسیار خوبی به نسبت قیمت دارد و بدون شک یکی از بهترین گوشی تا 30 میلیون به حساب می‌آید. این محصول 204 گرمی که از ترکیب شیشه و آلومینیوم ساخته شده از یک نمایشگر 6.73 اینچی میزبانی می‌کند. این پنل از نوع LTPO AMOLED است و رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی 521 دارد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتزی، Dolby Vision، گستره رنگی 1 میلیاردی و HDR10+ پشتیبانی می‌کند تا آن را به معنای واقعی بی‌نقص و عالی بدانیم. این پرچمدار در بخش سخت افزار هم به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده تا در بسیار سریع بتواند به دستورات مختلف پاسخ دهد.

سازنده چینی برای این محصول سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله فوتو با سنسورهای 50 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. دوربین اصلی از قابلیت لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی پشتیبانی می‌کند و دوربین تله فوتو هم می‌تواند تا 2 برابر به صورت اپتیکال به روی سوژه‌ها زوم کند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجموعه دوربین‌ها را تکمیل می‌کند. شیائومی 12 پرو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4600 میلی‌آمپر‌ساعتی می‌گیرد و از دیگر ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به اسپیکر چهارگانه توسعه داده شده توسط AKG، شارژ سریع 120 واتی، شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و برخورداری از گوریلاگلس ویکتوس اشاره کرد. در کل اگر بهترین گوشی موبایل تا 30 میلیون را می‌خواهید که در زمینه صفحه نمایش بهترین باشد و سخت افزار و دوربین‌های خوبی را نیز ارائه کند در خرید این مدل شک نکنید.

مشخصات شیائومی 12 پرو
صفحه نمایش 6.73 اینچی LTPO AMOLED، رزولوشن QHD، نرخ نوسازی 120h
تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، 256 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم
دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسل

دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسل

دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسل

دوربین سلفی 32 مگاپیکسل

باتری 4600 میلی آمپر ساعت، شارژ سریع 120 واتی
پشتیبانی از کارت حافظه ندارد
نرم افزار MIUI 13 بر پایه اندروید 12

قیمت شیائومی 12 پرو با 256 گیگابایت حافظه و رم 12

 

یک بازه قیمتی پایین‌تر، بهترین گزینه های شما کدام است؟
گوشی تا 25 میلیون تومان

 

گلکسی S23 FE نسخه 256/8 گیگابایت

گلکسی S23 FE

سازنده کره‌ای از جدیدترین گوشی سری FE خود به نام S23 FE رونمایی کرد، محصولی که دقیقا شبیه دیگر اعضای خانواده S23 است و شباهت زیادی هم به A54 دارد. این کهکشانی 209 گرمی دارای قاب پشتی شیشه‌ای است که در مقایسه با پلاستیک نسل قبلی یک پیشرفت خوب به حساب می‌آید ولی از طرفی نمایشگر و قاب پشتی با گوریلا گلس 5 مراقبت می‌شود که در مقایسه با گوریلا گلس ویکتوس S21 FE یک پسرفت به حساب می‌آید.

مانند نسل قبلی این محصول دارای نمایشگری 6.4 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن FHD+ است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. به گفته سامسونگ این پنل می‌تواند تا حداکثر 1450 نیت روشنایی را در اختیار قرار دهد که باز هم یک پیشرفت بزرگ به نسبت نسل قبلی به حساب می‌آید. تنها نقطه ضعف بخش صفحه نمایش را می‌توانیم حاشیه‌های زیاد اطراف پنل بدانیم که بیشتر شبیه به گوشی‌های میان‌رده و حتی اقتصادی است و شباهتی به یک بالارده ندارد.

این نمایشگر توانسته تنها 83 درصد از فضای روبرویی را در اختیار بگیرد و این در حالیست که برخی از گوشی‌ها با قیمت نصف این مدل دارای نسبت 86 یا 88 درصدی هستند. گلکسی S23 FE موجود در بازار ایران از تراشه 4 نانومتری اگزینوس 2200 استفاده می‌کند که به نسبت قبل بهینه‌تر شده و سیستم خنک کننده این گوشی دمای آن را پایین نگه می‌دارد.

این کهکشانی حالا از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در مقایسه با 12 مگاپیکسل نسل قبلی یک پیشرفت خوب به حساب می‌آید. دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی نیز سنسوری 10 مگاپیکسلی دارد. یکی از نقاط ضعف S21 FE بخش باتری آن بود و در این نسل هم شاهد بهبود در اعداد و ارقام نیستیم و هنوز هم یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی وظیفه تغذیه آن را برعهده دارد.

مشخصات گوشی گلکسی S23 FE
تراشه اگزینوس 2200
پردازنده گرافیکی Xclipse 920
دوربین اصلی 50 مگاپیکسل دوربین اصلی

12 مگاپیکسل دوربین اولتراواید

8 مگاپیکسل دوربین تله‌فوتو

دوربین سلفی 10 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 13 – رابط کاربری One UI 5
حافظه داخلی 256 گیگابایت
رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت، شارژ 25 وات

قیمت گلکسی S23 FE با 256 گیگابایت حافظه و رم 8

قیمت گلکسی S23 FE با 128 گیگابایت حافظه و رم 8

 

بهترین برند ساعت هوشمند کدام است؟
بهترین مارک ساعت هوشمند

 

سوالات متداول

گوشی سامسونگ تا 30 میلیون چی خوبه؟ در این بازه قیمتی گلکسی S23 FE تنها گوشی سامسونگی است که می‌توانید خریداری کنید.

گوشی رنج 25 تا 30 میلیون تومان چی خوبه؟ تمامی مدل‌های بالا در بازه قیمتی 25 تا 30 میلیون قرار می‌گیرند.

بهترین گوشی تا 30 میلیون از نظر نمایشگر کدام است؟ بدون شک شیائومی ۱۲ پرو به لطف نمایشگر OLED با رزولوشن QHD+ بهترین عملکرد را دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

72 نظر

  1. مینایی

    سلام به نظرتون پیکسل ۷ چجوریه از لحاظ دوربین آیا میتونه با ۱۳تی رقابت کنه برا من دوربین خیلی مهمه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مینایی

      سلام بدون شک پیکسل ۷ دوربین بهتری داره
  2. شاهکار

    با سلام.ببخشید تو بازه ۳۰ تا ۲۰ تومن یه گوشی میخواستم که اولویت من ضبط مکالماته .آیا چیزی پیدا میشه ؟یعنی مثل گوشی های قدیمی راحت و بی دردسر انجام بده؟ممنون

    1. مهدی

      پاسخ به شاهکار

      بزرگوار شما هر مدلی از سامسونگ یا شیایومی بخری راحت مکالمه رو ضبط میکنه فقط کافیه رام گوشی رو به کصور دیگه ای مثل هند یا اندونزی فلش کنید. که در سامسونگ خیلی راحت تر فلش میشه ولی در شیایومی پیچیده تر ولی به هر حال مقدوره
    1. ایلیا

      پاسخ به شاهکار

      S23fe
      1. پارسا

        پاسخ به ایلیا

        اگر با شیاومی مشکل نداری شیاومی۱۳ تی پرو بگیر یه گوشی تقریبا بی نقص و همه کاره هم تو دوربین خیلی خوبه هم تو سخت افزار شارژر ۱۲۰ واتی هم داره ولی اینم بگم الان ای ۵۵ اومده عالیه و حتی از شیاومی نوت۱۳ پرو پلاس بهترین کیفیت ساخت در حد پرچمدار
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به شاهکار

      سلام راستش با این اولویت نمی‌دونم ولی شیائومی ۱۳ تی پرو خیلی گوشی خوبیه
  3. الهام

    سلام وقتتون بخیر ببخشید از بین گوشی a54 و 13t یا 13t پرو کدوم بهتره بگیرم؟ دوربین هم واسم ملاکه

    1. امیر

      پاسخ به الهام

      سلام الهام جان از نظر من اگر بودجه که داری به 13tپرو میرسه حتماً بخر و اینکه پردازش عکس ها بخاطر پردازنده قوی که داره عالیه تازه چون توسط لایکلا ساخته شده می‌تونه تغییرات بخصوصی در عکس ایجاد کنی از اون طرف یه فوکس 2 براری بهت میده که تقریبا می‌تونه عالی که نه ولی خوب باشه و یه شارژر 120وات داره داخل 20 دقیقه یعنی یه چرت بزنید شارژ شده یه صفحه نمایش با کیفیت عالی که روشنایی 2400 نیتی داره که واقعاً فوق‌العاده است ببخشید سرت رو درد آوردم سوال دیگه ای داشتی درخدمتم راستی 13tهم گزینه خوبی هست تنها تفاوتی که داره با نسخه پرو پردازنده هست که از نظر من واقعا 13tپرو رو نگیری پشیمون میشی
    1. رضا

      پاسخ به الهام

      صد در صد ۱۳ تی پرو
    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به الهام

      سلام. هر سه گوشی واقعا عملکرد دوربین خوبی دارن! لینک‌هایی که در زیر می‌بینید بررسی هر سه گوشی هستن که می‌تونید نمونه عکاسی با هر سه گوشی رو داخلشون ببینید. https://www.technolife.ir/blog/review/samsung-a54/ https://www.technolife.ir/blog/review/xiaomi-13t/ https://www.technolife.ir/blog/review/xiaomi-13t-pro/
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7-30-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads