داغ ترین ها :
گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ3 به صورت رسمی معرفی شد

گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ3 به صورت رسمی معرفی شد

سر انجام بعد از حرف و حدیث های فراوان و شایعات مختلف، گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ3 به صورت رسمی معرفی شد. درست مانند نگهداری الماس درون یک گاوصندوق، سونی نیز اینگونه از محصولات خود قبل از معرفی مراقبت می کند تا ذره ای از مشخصات و قابلیت های آن به بیرون درز پیدا نکند ولی بر خلاف دیگر محصولات، شاهد درز اطلاعات زیادی از گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ3 بودیم. با معرفی این گوشی، سونی توجهات زیادی را به سمت پرچمدار جدید خود جلب کرده و تمامی نقاط تاریک این گوشی را برای کارشناسان روشن گردید.

با شروع مراسم ابتدا مجری برنامه توضیحاتی در رابطه با این کمپانی ارائه کرد و سپس هدف اصلی سونی را نزدیک کردن سازندگان به کاربران معرفی کرد و سپس به معرفی محصولات دیگر سونی نظیر تلوزیون و هندزفری و دوربین های این کمپانی پرداخت. اما بعد از معرفی این محصولات نوبت به معرفی گوشی هوشمند اکسپریا XZ3 رسید.

بعد از مدتها بحث و شایعات مختلف، سونی اکسپریا XZ3 اولین گوشی کمپانی سونی خواهد بود که از صفحه نمایش OLED بهره می برد. با صفحه نمایشی در سایز 6 اینچ و رزولوشنی که کیفیت +QHD را رقم می زند، کیفیت فوق العاده ای در انتظار کاربران خواهد بود. ابعاد صفحه نمایش این گوشی 18:9 بوده و این گوشی از فناوری های بهینه سازی TRILUMINOS و X-REALITY بهره می برد. محافظ صفحه نمایش Corning Gorilla Glass 5 از صفحه نمایش گوشی شما در برابر ضربات و خط و خش ها محافظت می کند.

مانند گوشی هوشمند اکسپریا XZ2، این گوشی نیز از چیپست اسنپدراگون 845 قدرت می گیرد و رم و حافظه داخلی ان به ترتیب 4 و 64 گیگابایت خواهد بود. بر خلاف شایعات منتشر شده دوربین اصلی این گوشی با یک سنسور 19 مگاپیکسلی معرفی شده است، اما دوربین این گوشی کیفیت عکسبرداری بهتری را به نسبت اکسپریا XZ2 به ارمغان می آورد. در قسمت جلویی قاب یک دوربین با سنسور 13 مگاپیکسل قرار دارد که با بهره بردن از قابلیت های عالی، کیفیت عکسبرداری سلفی فوق العاده ای را به ارمغان می آورد.

در مقایسه با اکسپریا XZ2، باتری این گوشی مقدار ناچیزی قدرتمند شده است که با بهره بردن از تکنولوژی های جدید، مصرف بهینه تری را رقم می زند. در بخش اتصالات نیز شاهد NFC، بلوتوث ورژن 5.0 و  dual-band Wi-Fi هستیم. اسکنر اثر انگشت این گوشی نیز مانند XZ2 در قسمت پشتی قاب و در زیر سنسور دوربین قرار گرفته است.

اکسپریا xz3

همانطور که از قبل می دانستیم، این گوشی از سیستم عامل اندروید 9.0 Pie بهره می برد. ابعاد این گوشی 9.9×73×183 میلی متر بوده و وزن آن 193 گرم می باشد. این گوشی نیز همانند دیگر محصولات سونی با بهره بردن از گواهینامه IP68، تا حدودی در مقابل گرد و خاک و آب، مقاوم خواهد بود. این گوشی در چهار رنگ متفاوت در بازار عرضه می شود و به با اعلام سونی، پیش فروش این گوشی از ماه سپتامبر آغاز می شود.

قبل از خرید گوشی موبایل از فروشگاه به روز تکنولایف دیدن کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. علی

    زیبا فوقولاده حرف نداشت دوبینه دوگانه رو سونی دیگه گذاشته برایه مدل prمن که عاشقه همچیزش شدم طاهرش حرف نداره خیلی باکلاسه از قبلیش خیلی خیلی سرتره

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/4844-2/
ads
ads