داغ ترین ها :
عرضه پرچمداران جدید اپل با کمی تاخیر انجام خواهد شد

عرضه پرچمداران جدید اپل با کمی تاخیر انجام خواهد شد

کمتر از 10 روز پیش کمپانی اپل از دو پرچمدار جدید خود با نام های iPhone Xs و iPhone Xs Max را معرفی کرد. با اعلام اپل قرار بود که این گوشی های هوشمند به همراه ساعت های هوشمند سری 4  این کمپانی در تاریخ 21 سپتامبر در بازار های هدف عرضه شوند.

آیفون xs

اما امروز کمپانی اپل اعلام کرده است که عرضه این گوشی بین یک تا دو هفته طول می کشد. Att گوشی ها را در تاریخ 26 تا 28 سپتامبر، T-Mobile گوشی ها را از 26 سپتامبر تا 2 اکتبر عرضه می کنند. اما کمپانی Verizon از فردا عرضه گوشی های اپل مخصوص خود را آغاز می کند.

اما عرضه این گوشی های جدید در 29 بازار دیگر در سرتاسر دنیا، در حدود یک تا دو هفته طول می کشد ولی کاربران استرالیایی اولین کسانی خواهند که این گوشی ها را از نزدیک لمس می کنند زیرا فروش گوشی های اپل در اپل استور های این کشور هم اکنون آغاز شده است. اما نکته جالب این موضوع آن است کارمندان اپل استور در شهر سیدنی به هنگام ورود به محل کار خود با صف طولانی مردم برای خرید این گوشی مواجه شدند.

صف خرید آیفون Xs

با توجه به این مسائل، به نظر می آید که گوشی هوشمند iPhone Xr نیز در تاریخ اعلام شده عرضه نگردد و مقداری کمی تاخیر داشته باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/apple_starts_shipping_iphone_xs_and_xs_max_the_apple_watch_series_4_too/
ads
ads