داغ ترین ها :
سامسونگ گلکسی واچ 4 دوباره به سیستم عامل قبلی برمی گردد؟

سامسونگ گلکسی واچ 4 دوباره به سیستم عامل قبلی برمی گردد؟

پس از موفقیت چشم‌گیری که سامسونگ با عرضه گجت‌های پوشیدنی خود مانند اسمارت واچ Gear S3 و Gear Sport کسب کرد، این شرکت بار دیگر با رونمایی از ساعت گلکسی واچ خود باعث خوشحالی کاربران و علاقه‌مندان این برند شد. سامسونگ گلکسی واچ یکی از بهترین محصولات سامسونگ است که ظاهری جذاب، باتری بسیار قوی و همچنین قابلیت‌های دیگر نیز دارد که بسیار مورد پسند قرار گرفته است. اگر قصد خرید این ساعت را کرده‌اید و کنجکاو هستید که سامسونگ گلکسی واچ 4 شما می‌تواند به سیستم عامل قبلی خود برگردد؟ شما می توانید برای خرید انواع گلکسی واچ و ساعت هوشمند سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید. در ادامه با مجله تکنولایف همراه باشید تا با هم به بررسی آن بپردازیم.

 

تاریخچه عرضه ساعت هوشمند گلکسی واچ 4

تاریخچه عرضه ساعت هوشمند گلکسی واچ 4

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

 

با نگاهی به تاریخ عرضه ساعت‌های گلکسی واچ قبلی می‌توان گفت که ساعت‌های گلکسی واچ و گلکسی واچ 3 هر دو در ماه آگوست اما سال‌های متفاوت عرضه شدند. این در حالی‌ست که ساعت‌های گلکسی واچ اکتیو و اکتیو2 با تغییر این رویه در ماه‌های آوریل و سپتامبر سال 2019 عرضه شدند.
به نظر می‌رسد که اگر سامسونگ زمان عرضه ساعت‌های سری اکتیو خود را در رابطه با عرضه گلکسی واچ 4 الگو قرار ندهد، شاهد عرضه این ساعت در ماه آگوست سال 2021 خواهیم بود و حدود دو هفته بعد امکان خرید این محصول را در بازار تکنولوژی خواهیم داشت.

 

تکنولوژی های جدیدی که به ساعت هوشمند اضافه خواهد شد: وعده قابلیت تحلیل قند خون در ساعت‌های هوشمند سامسونگ و اپل

 

آیا سامسونگ سیستم عامل قبلی خود یعنی تایزن را دور می‌زند؟

آیا سامسونگ سیستم عامل قبلی خود یعنی تایزن را دور می‌زند؟

سیستم عامل تایزن چیست؟ و کدام گجت‌های سامسونگ از آن بهره می‌برند؟

 

Gear live در سال 2014 آخرین ساعت هوشمندی بود که سامسونگ با نرم افزار مجهز به گوگل در برد آن ساخته بود. سیستم عامل تایزن اولین بار در سال 2012 به عنوان سیستم عامل موبایل‌های سامسونگ معرفی شد، ولی در آن زمان موفقیت بزرگی در بازار به دست نیاورد. پس از آن سامسونگ به استفاده از تایزن روی تلویزیون‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند ادامه داد. همچنین در ساعت‌های جدید سامسونگ از سیستم عامل اندروید به جای سیستم عامل تایزن استفاده خواهد شد.
از زمان Gear live سامسونگ از نرم افزار تایزن مخصوص خود در ساعت‌های هوشمند استفاده کرده است و این سیستم عامل تا آنجا برای سامسونگ بسیار خوب عمل کرده بود. جدیدترین عرضه گجت پوشیدنی، سامسونگ گلکسی واچ 3 است که در ماه آگوست معرفی شد و بسیار محبوب بود. اما اینکه ساعت جدید سامسونگ دقیقا چه مدلی خواهد بود مشخص نیست. در حقیقت دو مدل جدید در دست ساخت می‌باشد که یکی از این‌ها گلکسی واچ 4 می‌باشد یا اینکه ممکن است ورودی جدید در سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ با قیمت مناسب‌تر عرضه شوند.
در نهایت ساعت جدید سامسونگ از سیستم عامل اندروید به جای سیستم قبلی خود یعنی تایزن استفاده خواهد کرد و این موضوع باعث شد تا در سری‌های جدید ساعت‌های سامسونگ سیستم عامل اندروید جایگزین تایزن شود.

 

اگر به خرید ساعت هوشمند می اندیشید، حتما بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2021

 

ویژگی‌های جدید سامسونگ گلکسی واچ 4

براساس گلکسی واچ 3 و رقابت کارخانه‌ها در این زمینه آنچه را که دوست داریم در این ساعت ببینیم در تصور خود از گلکسی واچ 4 بیاوریم. سامسونگ، گلکسی واچ 3 را نسبت به مدل سال 2018 گلکسی واچ باریک‌تر ساخته و ما نیز دوست داریم گلکسی واچ 4 را از مدل قبلی این ساعت‌ها باریک‌تر و البته سبک‌تر ببینیم. البته تا جایی که عمر باتری و عملکرد آن را تحت تاثیر قرار ندهد.
چندین سال است که شرکت سامسونگ بهترین ساعت‌های هوشمند خود را از مواردی همچون استیل و آلومینیوم تولید می‌کند. اگر سامسونگ بتواند قبل از عرضه ساعت گلکسی واچ 4 برای دریافت و حل مشکلات مجوز اقدام کند، کاربران بیشتری می‌توانند از تمامی امکانات موجود در این ساعت استفاده کنند.
سامسونگ سابقه تولید ساعت‌های محکم و مناسب شرایط سخت را در کارنامه خود دارد. با الگوگیری از ساعت‌هایی مثل Amazefit T-Rex یا تبلت‌های Galaxy Active نسخه مناسب برای شرایط سخت ساعت گلکسی واچ 4 می‌تواند کاربران بیشتری را به خود جذب کند.

Redmi هم وارد بازار ساعت و مچ بندهای هوشمند شده است: برای آشنایی بیشتر، بررسی ساعت هوشمند ردمی واچ را بخوانید.

 

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 پرداختیم و این موضوع را بررسی کردیم که امکان دارد سامسونگ گلکسی واچ 4 به سیستم عامل قبلی خود برگردد یا نه. با گذشت زمان اطلاعات و شایعات بیشتری پیرامون این ساعت خواهیم شنید که در بروزرسانی این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. پس برای بررسی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 و دریافت اطلاعات بیشتر باز هم با مجله تکنولایف همراه شوید. همچنین شما می‌توانید نظرات و پیشبینی‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

خرید گلکسی واچ 4

 

خرید گلکسی واچ 4 کلاسیک

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/galaxy-watch-4-back-to-the-old-os/
ads
ads