داغ ترین ها :
تصاویر اولیه پیکسل 9 پرو لو رفت!

تصاویر اولیه پیکسل 9 پرو لو رفت!

درست است که زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی گوشی‌های پیکسل باقی مانده است ولی ظاهرا از همین حالا تصاویر واقعی پرچمداران شرکت گوکل در حال پخش در فضای اینترنت است. طبق شنیده‌ها، پرچمدارن جدید گوگل در سه نسخه پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو xl معرفی خواهند شد. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید مربوط به پیکسل 9 پرو است که در کنار آیفون 15 پرو مکس قرار گرفته و به وضوح اندازه و ابعاد کوچک‌تری دارد.

پیکسل 9 پرو در کنار 15 پرو مکس اپل

پیکسل 9 پرو در کنار 15 پرو مکس اپل

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چرا پیکسل 9 پرو کوچک‌تر از ایفون 15 پرو مکس است، در جواب باید بگوییم چرا که پیکسل 9 پرو xl در اصل جایگزین پیکسل 8 پرو خواهد شد و پیکسل 9 پرو در واقع همان پیکسل 9 است ولی دوربین‌های گوشی بزرگ‌تر را به ارث برده تا کاربران حق انتخاب بیشتری داشته باشند. به زبان دیگر شرکت گوگل دقیقا سیاستی مثل اپل را پیش گرفته و پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو xl به ترتیب در حکم ایفون 15، ایفون 15 پرو و ایفون 15 پرو مکس هستند.

طبق چیزی که در عکس‌های زیر دیده می‌شود این گوشی در بخش طراحی تغییراتی را داشته و حالا بسیار تخت‌تر شده است. هم قاب پشتی و هم لبه‌های کناری حالا به مراتب انحنای کمتری نسبت به پیکسل 8 پرو دارند و بیشتر شبیه به ترند این روزهای بازار هستند. فریم دوربین‌ها نیز حالا دیگر تا لبه‌های کناری کشیده نشده تا ظاهر قاب پشتی هم متفاوت به نظر برسد.

ظاهرا پرچمدار جدید گوگل قرار است همراه با تراشه تنسور G4 خود گوگل همراه با 16 گیگابایت رم روانه بازار شود و 4 گیگابایت رم بیشتری نسبت به نماینده امسال یعنی پیکسل 8 پرو داشته باشد. حافظه گوشی توسط سامسونگ ساخته خواهد شد و مودم اگزینوس 5400 کمک می‌کند تا این پرچمدار بتواند ارتباط ماهواره‌ای برقرار کند.

گوگل به شکل جدی در تلاش است تا بتواند پرچمداران خود را به گونه‌ای تولید کند تا این محصولات به خوبی بتوانند با رقبایی مانند اپل و سامسونگ و شیائومی رقابت کنند. در ادامه احتمالا دیتای دقیق‌تر و کامل‌تری از این مدل به بیرون درز خواهد کرد و دیتای بیشتری از بخش دوربین و نمایشگر و حتی باتری خواهیم داشت.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/google-pixel-9-pro-images-leak/
ads
ads