داغ ترین ها :
تریلر GTA 6 منتشر شد!

تریلر GTA 6 منتشر شد!

بعد از سال‌ها شایعه و مشخص شدن ویژگی‌ها، اولین تریلر رسمی این بازی محبوب منتشر شده است. این بازی شما را به Vice city می‌برد. بازی قرار است که در سال ۲۰۲۵ برای پلتفرم‌های PS5 و ایکس باکس سری اس و ایکس منتشر شود.

کمپانی Rockstar games پیشتر هم گفته بود که در حال ساخت بازی GTA جدید است؛ اما این اولین باری است که از جزئیات آن مطلع می‌شویم. براساس تریلر،‌مشخص شده که شایعات درست بود و این بازی دو روایت‌گر دارد. یک مرد و یک زن. شخصیت زن بازی یک سابقه‌دار است که تصویر آن را در ویدیو‌های اینستاگرامی و تیک تاکی دیده‌ایم.

جزئیاتی که از وایس سیتی درآمده نشان می‌دهد که خیابان‌های شهر پر از چراغ‌های نئونی هستند و فضای بازی جهان آزاد است. طبق تریلر، می‌بینیم که بازی تفاوت‌هایی با سری ۵ این بازی که در سال ۲۰۱۳ آمد داشته و یک سر و گردن از آن بالاتر است.

هنوز نمی‌دانیم که نسخه آنلاین این بازی چطور خواهد بود. نمی‌دانیم که آیا یک نسخه مستقل خواهد داشت یا بازی فعلی دچار تغییرات و پیشرفت‌هایی خواهد شد. با این حال، از سوی اکثر نشریه‌ها این بازی با نام بزرگترین انقلاب در سری‌های GTA شناخته شده است.

همانطور که گفتیم برای پلی استیشن و ایکس باکس سری ایکس و اس این بازی در سال ۲۰۲۵ می‌آید؛ اما حرفی از نسخه PC آن زده نشده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/gta-vi-trailer-leaked/
ads
ads