داغ ترین ها :
وان پلاس ۱۲ با مشخصات جذاب رونمایی شد

وان پلاس ۱۲ با مشخصات جذاب رونمایی شد

بالاخره برند وان پلاس از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. این گوشی تحت نام OnePlus 12، راهی بازار جهانی شد.

این گوشی، تا این لحظه بهترین گوشی این برند قلمداد می‌شود و تمامی مشخصاتی که از یک گوشی خوب انتظار می‌رود را دارد. وان پلاس ۱۲ تلاش کرد تا اشتباهات و نواقص مدل پیشین را جبران کند. مثلا، شارژ وایرلس را برگرداند و پورت USB آن را نیز سریعتر کند. دوربین نیز یک ارتقا خوب به خود دیده.

مشخصات وان پلاس ۱۲

وان پلاس ۱۲ در سه رنگ

وان پلاس ۱۲ طراحی تقریبا مشابهی با وان پلاس ۱۱ دارد. بدنه پشتی از جنس شیشه است و با گواهی IP65 نسبت به پاشش آب مقاومت پیدا کرده.

این گوشی قدرت خود را از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ می‌گیرد. رم آن نیز از مدل LPDDR5x است.

وان پلاس ۱۲ صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچچ از نوع OLED دارد که از رزولوشن ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. روشنایی گوشی، تا ۴۵۰۰ نیت می‌رسد.

از نظر دوربین اگر بخواهیم گوشی را بررسی کنیم باید بگوییم که دوربین آن مانند وان پلاس اپن است. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیسکلی سونی با OIS، یک لنز پریسکوپ با زوم سه برابری، و سنسور ۴۸ مگاپیکسل اولتراواید با قابلیت فوکوس خودکار است. در بخش جلویی نیز، شاهد لنز ۳۲ مگاپیکسلی هستیم.

گوشی از نظر اتصالات و درگاه‌ها نیز پیشرفت‌هایی داشته. از آن‌ها می‌توانیم به بلوتوث ۵.۴، USB 3.2 نسل ۱، دو سیم کارت خور بودن آن و همینطور NFC اشاره کنیم. دو اسپیکر استریویی گوشی دیگر ویژگی‌های آن هستند.

این گوشی از ColorOS 14 براساس اندروید ۱۴ استفاده می‌کند. باتری آن نیز ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ مستقیم ۱۰۰ وات و وایرلس ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. امکان شارژ معکوس ۱۰ وات نیز وجود دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/oneplus-12-unveiled/
ads
ads