داغ ترین ها :
بررسی اندروید باکس هیسکا a11

بررسی اندروید باکس هیسکا a11

اندروید باکس هیسکا مدل A11 برای استفاده از سرویس‌های استریم فیلم و سریال مناسب است. حتی می‌تواند ویدیوهای 4K پخش کند.

اندروید باکس هیسکا a11

خرید اندروید باکس هیسکا a11

امتیاز

6
طراحی :
کیفیت ساخت :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • پشتیبانی از سرویس‌های فیلیمو و نماوا
  • پشتیبانی از سرویس‌های استریم خارجی
  • برخورداری از گوگل پلی

نقاط ضعف

  • عملکرد نه چندان سریع
  • ریموت نه چندان با کیفیت
  • باتری برای ریموت داخل جعبه وجود ندارد

اندروید باکس می‌تواند یک انتخاب بسیار هیجان انگیز باشد. اگر تلویزیون معمولی داشته باشید یا تلویزیون هوشمندی دارید که نسخه اندروید آن قدیمی شده یا حتی اندروید نیست، با استفاده از یک اندروید باکس می‌توانید به سرویس‌های مختلف و متنوعی دسترسی داشته باشید. یکی از اندروید باکس‌های خوش قیمت بازار اندروید باکس هیسکا A11 نام دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به بررسی اندروید باکس هیسکا a11 بپردازیم. اگر قصد خرید یک اندروید باکس با کیفیت را دارید، هیسکا a11 می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

اگر به اندروید باکس نیاز دارید از لیست امروز فروشگاه تکنولایف دیدن کنید: قیمت اندروید باکس

 

طراحی

بررسی اندروید باکس hiska a11 را نگاهی به این ظاهر این محصول شروع می‌کنیم. این اندروید باکس مانند اکثر اندروید باکس‌های موجود در بازار به صورت مربعی ساخته شده است. یک مربع سیاه رنگ کوچک که در در اطراف آن پورت‌های مختلف قرار گرفته‌اند.

اندروید باکس هیسکا a11

روی لبه سمت راست این اندروید باکس دو پورت USB و کارت خوان را مشاهده می‌کنید. روی لبه پشتی این محصول هم  پورت پاور، پورت شبکه، خروجی HDMI و پورت صدای اپتیکال و خروجی هدفون دیده می‌شود. روی این اندروید باکس لوکو هیسکا را مشاهده می‌کنید و روی لبه جلوی این محصول هم ساعت را خواهید دید.

بررسی اندروید باکس hiska a11

این اندروید باکس از جنس پلاستیک با کیفیتی ساخته شده است. از پلاستیک مات برای ساخت این محصول استفاده شده تا اثر انگشت به راحتی روی بدنه باقی نماند. البته که به هر حال اثر انگشت را روی بدنه این محصول مشاهده می‌کنید.

از نظر طراحی اندروید باکس هیسکا تفاوت زیادی با محصولات دیگر بازار ندارد و همان استانداردها را ارائه می‌کند.

این محصول یک کنترل از راه دور، اداپتور و کابل HDMI هم دارد. کیفیت کنترل از راه دور می‌توانست بهتر باشد، اما کیفیت کابل قرار گرفته داخل این محصول قابل قبول است. البته که شاید طول کابل آداپتور کوتاه باشد.

جعبه گشایی اندروید باکس هیسکا a11

 

معرفی بهترین های بازار android box:
بهترین اندروید باکس

 

عملکرد

مهم‌ترین چیزی که در بررسی اندروید باکس hiska a11 باید به آن اشاره کنیم، عملکرد این محصول است. این اندروید باکس به پردازنده Amlogoc S9052w مجهز شده که از هسته‌های ARM Cortex A35 مجهز شده است. این تراشه به پردازنده گرافیکی Mali-G31 MP2 مجهز شده و ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

کنترل اندروید باکس هیسکا a11

زمانی که این اندروید باکس را روشن می‌کنید متوجه می‌شوید که اپلیکیشن‌های مطرح پخش فیلم و سریال آنلاین مثل فیلیمو و نماوا روی آن نصب شده‌اند. حتی به اپلیکیشن انتن هم دسترسی خواهید داشت. همچنین سایر سرویس‌های آنلاین پخش فیلم انلاین مثل نتفلیکس و یوتیوب هم روی این اندروید باکس دیده می‌شوند که البته دسترسی به آن‌ها خیلی راحت هم نیست.

روی اندروید باکس هیسکا گوگل پلی و بازار هم نصب شده‌اند تا بتوانید اپلیکیشن‌های مورد نظر خودتان را روی این محصول نصب کنید.

با استفاده از ریموت در نظر گرفته شده برای این محصول می‌توانید بین اپلیکیشن‌ها حرکت کنید و می‌توانید مرورگر اینترنتی را باز کنید و وب گردی کنید. البته که کار کردن با کنترل این محصول خیلی راحت نیست و شاهد کمی تاخیر در اجرای فرمان‌ها هستیم. به همین دلیل می‌توانید ماوس و کیبورد به این اندروید باکس متصل کنید تا کمی کار کردن با این محصول راحت‌تر باشد. البته که باز هم در زمان کار کردن با این محصول با ماوس و کیبورد باز هم آن راحتی که به نظر می‌رسد را تجربه نمی‌کنید.

hiska a11

با این حال اگر به دنبال اندروید باکسی هستید که بتواند سرویس‌های پخش ویدیوی انلاین ایرانی را به راحتی اجرا کند، می‌توانید اندروید باکس هیسکا a11 را خریداری کنید.

در نقد و بررسی اندروید باکس هیسکا a11 باید به این موضوع اشاره کنیم که این اندروید باکس توانایی پخش ویدیوهای 4K را هم دارد. پورت خروجی HDMI 2 روی این محصول قرار گرفته که باعث بتوانید محتوای بسیار با کیفیتی را مشاهده کنید.

 

یک لپ تاپ نسل 13 جذاب را بررسی کردیم:
بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI Katana 15 B13VFK

 

آیا اندروید باکس هیسکا A11 ارزش خرید دارد؟

اگر برای شما این سوال پیش آمده که اندروید باکس هیسکا a11 خوبه؟ باید بگوییم که این محصول برای تماشای فیلم و سریال مناسب است. حتی از این اندروید باکس می‌توانید برای وب گردی هم استفاده کنید. با این حال توان سخت افزاری نه چندان قدرتمند این محصول باعث شده که بتوانید از آن برای اجرای بازی‌ها استفاده کنید. اگر نمی‌توانید خیلی زیاد برای خرید اندروید باکس هزینه کنید، این محصول انتخاب قابل قبولی خواهد بود. البته که نباید از آن انتظار یک محصول رده بالا را داشته باشید.

سوالات متداول:

آیا اندروید باکس هیسکا A11 می‌تواند ویدیوهای 4K پخش کند؟ بله. این محصول توانایی پخش ویدیوها با کیفیت 4K را دارد.

آیا اندروید باکس هیسکا A11 به سرویس‌های فیلیمو و نماوا دسترسی دارد؟ بله. اپیکیشن‌های این سرویس‌ها به صورت پیش فرض روی این اندروید باکس نصب شده‌اند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
4 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. علی

    طریقه وصل شدن به گوشی ایفون چطور یا اندروید

  2. شهنام

    چطور میشه بریم صفحات بعد یا پایین صفحه با موس خود اندروید باکس حرکت نمیکنه

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/hiska-a11-android-box/
ads
ads