داغ ترین ها :

گوشی F14 سامسونگ رسما معرفی شد

سامسونگ رسما گوشی F14 را معرفی کرد که در کنار گوشی A14 5G  و M14 قرار می گیرد. گوشی F14 از صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی PLS LCD بهره می‌برد که وضوح تصویر آن به Full HD+ می‌رسد و نرخ نوسازی آن هم ۹۰ هزتر است.

مشخصات گوشی F14

گوشی F14 به تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ مجهز شده که با معماری ۵ نانومتری توسعه پیدا کرده و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی هوشمند با یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

گلکسی F14 از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. همین میزان باتری را روی M14 هم دیده بودیم. باتری گوشی A14 هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بود. گوشی F14 از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

در پشت گوشی گلکسی F14 دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو را مشاهده می‌کنید. این دوربین‌ها به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته‌اند. برای این گوشی از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است.

گوشی گلکسی F14 با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI Core 5.1 راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شده این گوشی دو سال آپدیت اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

سامسونگ اعلام کرده که این گوشی هوشمند در رنگ‌ها مشکی و سبز و بنفش راهی بازار می‌شود. این گوشی هوشمند در مدل‌هایی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung-galaxy-f14-launch/
ads
ads