داغ ترین ها :
بهترین و جذاب ترین فیلم های کریسمسی که نباید از دست بدهید🎄❄

بهترین و جذاب ترین فیلم های کریسمسی که نباید از دست بدهید🎄❄

هر ساله با نزدیک شدن کریسمس و حال و هوای سال نو میلادی، خیلی از افراد، دوست دارند فیلم‌هایی با حال و هوای کریسمس، بابانوئل، درخت کاج و آب و هوای برفی تماشا کنند. تا به امروز فیلم‌های خوبی در این ژانر ساخته شده و هر سال نیز در اطراف این موقع از سال، شاهد فیلم‌های جدیدی در این سبک هستیم. در صورتی که شما هم دوست دارید با فیلم کریسمسی خوب که ارزش تماشا دارد آشنا شوید، همراه ما باشید تا فیلم های کریسمی جدید و قدیمی در سبک‌های مختلف را به شما معرفی کنیم.

در این مطلب، مجله تکنولایف فیلم‌های خوبی را برای شما در نظر دارد. پس تا انتها مطلب با ما باشید.

 

برای تماشای فیلم و سریال با بهترین کیفیت: قیمت تلویزیون های 4K

تنها در خانه / Home alone

  • سال پخش: ۱۹۹۰
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۷/۱۰

فیلم تنها خانه یکی از شناخته شده‌ترین فیلم‌های کریسمی است و با این که سال‌ها از این فیلم گذشته و بازیگر نقش اصلی فیلم بزرگ شده است، هنوز هم هر ساله دیده می‌شود.

home alone 1

فیلم تنها در خانه درباره پسرکی ۸ ساله به اسم کوین است که در تعطیلات سال نو خیلی اتفاقی خانه تنها می‌ماند و به عبارتی خانواده‌اش او را جا می‌گذارند. کوین اوایل ماجرا خیلی خوشحال است چون حالا پدر و مادرش نیستند و قرار نیست او را تنبیه و توبیخ کنند و او می‌توانند هر کار که دلش می‌خواهد انجام دهد. اما کمی بعد متوجه می‌شود که دو تبهکار قصد سرقت از خانه را دارند. حالا باید به تنهایی، این کودک ۸ ساله از خانه در برابر دزدها محافظت کند.

دزدهای احمق داستان، یعنی هری و مارو مدام در تله‌هایی می‌افتند که کوین در خانه کار گذاشته است. بنابراین ماجراهای کمدی و بامزه‌ای بین او و دزدها شکل می‌گیرد.
این فیلم سینمایی به نوعی، نماد فیلم‌های کریسمی در تاریخ به شمار می‌آید. شما هم اگر آن را ندیده‌اید، می‌توانید این فیلم خوب و بامزه و جذاب را به لیست فیلم‌هایی که این کریسمس قصد تماشا دارید اضافه کنید.

فیلم تنها در خانه ۳ قسمت دارد. اما مانند اکثر فرنچایزها، قسمت اول موفق‌تر از سایز قسمت‌ها از آب درآمد.

پری/ Elf

  • سال پخش: ۲۰۰۳
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۱/۱۰

فیلم پری یا الف، یک فیلم مناسب خانواده دیگر است که همه‌ی گروه‌های سنی به خصوص کودکان را حسابی مجذوب خود خواهد کرد و یک اثر کریسمسی ناب برای سینمای هالیوود محسوب می‌شود.
این فیلم در سال ۲۰۰۳ ساخته شد و در آن شاهد شاهکاری از ویل فرل، یکی از بهترین بازیگران هالیوود هستیم.

elf movie

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که پسر بچه‌ی یتیمی به نام بادی، در اتاق خود در پرورشگاه خوابیده اما زمانی که در شب کریسمس، بابا نوئل وارد اتاق می‌شود تا هدیه‌ی او را پای درخت بگذارد، یواشکی به کیسه‌ی او وارد می‌شود و همراه او به قطب سفر می‌کند. حال، پری‌ها و بابانوئل باید از بادی مراقبت کنند و او را بزرگ کنند.

بادی تا بزرگسالی هرگز متوجه نمی‌شود که یک انسان است و با دیگر پری‌ها تفاوت دارد. در بزرگسالی، وقتی متوجه این مسئله می‌شود، تصمیم می‌گیرد به دنیای آدم‌ها بازگردد و خانواده خود را پیدا کند. اما تطبیق پیدا کردن با زندگی آدم‌ها برای بادی که همیشه در سرزمین شاد بابانوئل بوده اصلا ساده نیست! بنابراین ماجراهای بامزه و نابی میان او و انسان‌ها پدید می‌آید.

این فیلم جذاب، یکی از بهترین فیلم های کریسمسی است که اگر ندیده‌اید، شدیدا آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

معرفی فیلم برای آخر هفته شما:
آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟

شب کریسمس / A christmas carol

  • سال پخش: ۲۰۰۹
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۸/۱۰

فیلم کریسمس کارول

این فیلم، بر اساس داستانی از چارلز دیکنز، نویسنده معروف بریتانیایی ساخته شده و از سال‌ها پیش تا به حال، اقتباس‌های زیادی به صورت تئاتر، انیمیشن و فیلم سینمایی از آن ساخته شده است. بنابراین می‌توانیم اهمیت این داستان و معروف بودن آن را درک کنیم. یکی از معروف‌ترین نسخه‌هایی که از این داستان ساخته شد، در سال ۲۰۰۹ بود که در سبک انیمیشن ساخته شد و افرادی چون جیم کری و گری اولدمن در آن ایفای نقش کردند.

کریسمس کارول داستان پیرمردی بداخلاق و ثروت اندوز به نام اسکروج است که تنها زندگی می‌کند و به هیچ کس و هیچ چیز اهمیتی نمی‌دهد. او اهل کمک کردن به کسی نیست و از کریسمس بسیار متنفر است. حال که کریسمس شده و همه افراد در حال خوش هستند و می‌خواهند همراه خانواده خود باشند، او باز هم به بدخلقی خود ادامه می‌دهد و حاضر نیست به کسی کمک کند. او نیمه‌های شب، توسط ارواحی از خواب بیدار می‌شود که به او نشان می‌دهند تا به حال چطور زندگی کرده و اگر به همین نحو به زندگی خود ادامه دهد چه سرنوشت سختی در انتظار او خواهد بود. او به همراه ارواح به خانه‌های مختلفی سفر می‌کنند و افرادی که می‌شناسد و همینطور مشکلات آن‌ها را مشاهده می‌کند و همه این مسائل، تغییراتی در او ایجاد می‌کنند.

چنانچه قصد داشته باشید ورژن جدیدتری از این فیلم را تماشا کنید، انیمیشن Scrooge: A christmas carol را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اسکروج فیلم کریسمس کارول

مردی که کریسمس را خلق کرد / The man who invented Christmas

  • سال پخش: ۲۰۱۷
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷/۱۰

این فیلم، داستان زندگی چارلز دیکنز است. نویسنده شهیر انگلیسی که داستان کریسمس کارول را خلق کرد. این فیلم در سال ۲۰۱۷ ساخته شد و دن استیونز، به خوبی از پس اجرای نقش دیکنز برآمد.

داستان فیلم در سال ۱۸۴۳ می‌گذرد. رمان نویس بریتانیایی، به خاطر این که مدت‌هاست چیزی ننوشته اوضاع اقتصادی خوبی ندارد و چیزی نمانده که کار خود را از دست بدهد. او خیلی ناگهانی تصمیم می‌گیرد تا داستانی درباره کریسمس بنویسد و آن را خودش منتشر کند. او که زمان زیادی ندارد، از قوه تخیل و همینطور داستان کودکی خود کمک می‌گیرد و شخصیت اسکروج را خلق می‌کند.

the man who invented christmas

دیکنز آن زمان نمی‌دانست که یکی از تاثیرگذارترین و مشهورترین داستان‌های کریسمسی را نوشته؛ اما ما حالا می‌دانیم که چند اقتباس سینمایی از این اثر ماندگار شد. پس اگر می‌خواهید با زندگی دیکنز و حوادثی که منجر به نوشتن این کتاب شد آشنا شوید، این فیلم را از دست ندهید.

جا ماندگان/ The holdovers

  • سال پخش: ۲۰۲۳
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۸/۱۰

یک فیلم سینمایی جدید کریسمسی که در این لیست به شما معرفی خواهیم کرد، فیلم جاماندگان است. این فیلم بسیار امتیاز خوبی را کسب کرد و در سال ۲۰۲۳ یکی از کاندیدای اسکار خواهد بود. این داستان، به علت این که در دوره‌ی تعطیلات کریسمس می‌گذرد، در لیست بهترین فیلم کریسمسی برای شما قرار گرفته است.

جدیدترین فیلم‌های کریسمسی در بلاگ تکنولایف

داستان فیلم در یک مدرسه شبانه روزی می‌گذرد. پاول، یک معلم تاریخ ترش‌رو و عبوس است که با کسی گرم نمی‌گیرد و در بین همکاران و دانش آموزان نیز محبوبیتی ندارد. حال، مدیر مدرسه او را مجبور می‌کند که در تعطیلات کریسمس، در مدرسه بماند و مراقب دانش آموزانی باشد که در تعطیلات کسی دنبالشان نیامده. از این بخش داستان به بعد، همراه پاول، انگوس (دانش آموز ۱۶ ساله‌) و مری، سرآشپز مدرسه هستیم که به تازگی پسر خود را از دست داده است. ماجرای این سه نفر در کنار هم کم کم شکل عمیقی پیدا می‌کند و لحظاتی خنده دار، مفرح، ناراحت کننده و عمیق را برای مخاطب رقم می‌زند که فیلم را بسیار دیدنی می‌کند. پس اگر یک فیلم سینمایی کریسمسی جدید و خوب می‌خواهید، نباید این فیلم را از دست بدهید.

وقتی که خواب بودی / While you were sleeping

  • سال پخش: ۱۹۹۵
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۸/۱۰

فیلم وقتی خواب بودی، یک داستان رمانتیک کمدی برای افرادی است که دوست دارند فیلمی عاشقانه با چاشنی کریسمس و زمستان ببینند. این فیلم یک اثر حال خوب کن، و همینطور فیلم کریسمسی شاد است.

while you were sleeping

داستان فیلم با لوسی شروع می‌شود. دختر تنهایی که در باجه بلیط فروشی مترو کار می‌کنند. او هر روز صبح پیتر را می‌بیند که از او بلیط می‌خرد و به سر کار می‌رود.

لوسی به پیتر علاقه دارد و عشق خود را در دل مخفی نگه داشته. یک روز، بر اثر یک درگیری که در سکوی مترو رخ می دهد، پیتر از روی سکو سقوط می‌کند و روی ریل می‌افتد. لوسی او را به بیمارستان می‌رساند اما پیتر به کما رفته. با این حال، تمامی کارکنان بیمارستان و خانواد پیتر فکر می‌کنند که او نامزد پیتر است و کم کم، لوسی به خانواده پیتر راه پیدا می‌کند و دل آن‌ها را می‌برد. با این حال، این تنها اول ماجراست و برای دانستن اتفاقاتی که در دل این اثر بامزه و دوست داشتنی می‌افتد، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این فیلم عاشقانه کریسمسی را تماشا کنید.

جیرینگ جیرینگ ادامه دار / Jingle all the way

  • سال پخش: ۱۹۹۶
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۵.۸/۱۰

با این که عادت داریم آرنولد شوارتزینگر را در فیلم‌های اکشن ببینیم، اما او ثابت کرده که در فیلم‌های کمدی و خانوادگی نیز یک بازیگر کار درست است و حسابی می‌تواند توجه‌ها را جلب کند.

jingle all the way

داستان فیلم درباره مردی به نام هوارد است که با پسر کوچکش زندگی می‌کند و کل فکر و ذکر او کار و شغلش است. بنابراین علی رغم خواسته‌ی خود، نمی‌تواند وقت زیادی برای پسرش بگذارد و او را مدام ناامید می‌کند. او که می‌خواهد کارهای خود را زمان کریسمس جبران کند، سعی می ‌کند تا هر طور که شده، اسباب بازی مورد علاقه پسر خود را برای کریسمس تهیه کند. اما از آن‌جا که خیلی دیر به فروشگاه می‌رسد، تمام آن اسباب بازی به فروش رفته و حالا او برای پیدا کردن آن، باید کل شهر را بگردد.

در این فیلم لحظات مفرح و خنده دار زیادی اتفاق می‌افتد بنابراین بسیار دیدنی و جالب است. این فیلم هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان می‌تواند یک فیلم ایده آل باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین فیلم های عاشقانه

 

پدرخوانده‌های توکیو / Tokyo godfathers

  • سال پخش: ۲۰۰۳
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۸/۱۰

انیمه ژاپنی پدرخوانده‌های توکیو یک انتخاب خوب برای اوتاکوها و طرفداران انیمه است که دوست دارند فیلمی در حال و هوای کریسمس تماشا کنند. این فیلم امتیاز بسیار بالایی را کسب کرده و یکی از بهترین فیلم های کریسمسی به شمار می‌آید.

tokyo godfathers

داستان توکیو گادفادرز در شب کریسمس می‌گذرد که سه فرد بی‌خانمان، نوزادی رها شده را میان آشغال‌ها پیدا می‌کنند. حال، این سه نفر می‌خواهند به دنبال والدین کودک بگردند. اما داستان فقط این نیست و سر راه این سه نفر، داستان‌های زیادی است که باید حل شود تا به والدین کودک برسند.

این انیمه پرماجرا را می‌توانید در شب کریسمس، تماشا کنید و هم بخندید، هم از اتفاقات آن احساساتی شوید.

سرزنده / Spirited

  • سال پخش: ۲۰۲۲
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۶/۱۰

spirited movie

فیلم سرزنده را می‌توانیم یکی از بهترین فیلم های کریسمسی ۲۰۲۲ بدانیم. این فیلم هم ستارگان خوبی دارد و هم یک اثر موزیکال و حال خوب کن است که در روز کریسمس دیدن آن بسیار رضایت‌بخش خواهد بود. این فیلم همچنین اقتباسی از یکی از دیگر کارهای چارلز دیکنز است.

این فیلم نیز تا حدی مانند اسکروج و کریسمس کارول است؛‌با این حال حال و هوای متفاوتی دارد. داستان درباره مردی است که با همه بدرفتاری می‌کند؛ اما خیلی اتفاقی در یک سفر ماجراجویی می‌افتد و در سه بازه زمانی گذشته، حال و آینده سفر می‌کند تا ببیند اگر به همین روند ادامه دهد، چه اتفاقاتی برای او خواهد افتاد.

کریسمس ۸ بیتی / 8-bit christmas

  • سال پخش: ۲۰۲۱
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۷/۱۰

8 bit christmas

فیلم کریسمس ۸ بیتی یک اثر کمدی و خوب است که باز هم کیف می‌دهد آن را در یک روز تعطیل با دیگر اعضای خانواده و دورهم تماشا کنید.

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که جیک به دخترش می‌گوید چطور در دهه ۸۰ توانست نینتندو تهیه کند. ادامه داستان، از چشم جیک ۱۰ ساله است که در آن زمان کلی تقلا کرد تا بتواند یک نینتندو، که در آن زمان پیشرفته ترین اسباب بازی بود را به عنوان هدیه کریسمس خود تهیه کند.

این فیلم پر از لحظات شاد است و می‌توانیم آن را به خاطر ماجراهای بامزه‌اش یکی از خوب ترین فیلم های کریسمسی ۲۰۲۱ بدانیم.

شب خشن / Violent night

  • سال پخش: ۲۰۲۲
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۷/۱۰

violent night

اگر دلتان می‌خواهد در کریسمس فیلم ببینید اما فیلم اکشن و ترسناک را به فیلم‌های شاد معمول کریسمسی ترجیح می‌دهید، پس فیلم شب خشن را در لیست خود داشته باشید.

در این فیلم با بابانوئلی طرف هستیم که دیگر حوصله کار خود را ندارد و با اغماض کار را پیش می‌برد. از سمتی دیگر، یک خانواده بسیار ثروتمند را می‌بینیم که در شب کریسمس خانه آن‌ها حمله می‌شود. حال، بابانوئل که پیشتر وارد این خانه شده بود تا هدایای بچه‌ها را زیر درخت بگذارد، باید وارد عمل شود و این خانواده را نجات دهد.

کلاوس / Klaus

  • سال پخش: ۲۰۱۹
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۸.۲/۱۰

فیلم کریسمسی کلاوس

کلاوس انیمیشنی بود که سال ۲۰۱۹ آمد. این انیمیشن واقعا لیاقت دیده شدن را داشت اما متاسفانه نتوانست مانند خیلی از انیمیشن‌های دیگر دیده شود. با این حال، خوب است بدانید که کلاوس از IMDB نمره فوق العاده ۸.۲ را گرفته و اگر از لیست شما هم جا مانده، وقتش رسیده که این کریسمس به سراغش بروید.

داستان این انیمیشن درباره یک پستچی به نام جاسپر است که به شهری سردسیر و دورافتاده تبعید شده. در این شهر، همه مردم با هم قهر هستند و به هم نامه نمی‌نویسند. کار جاسپر سخت شده چون هیچ نامه‌ای برای ارسال نیست. او خیلی زود با مردی به نام کلاوس آشنا می‌شود که عروسک‌ساز است و در خانه‌اش یک عالمه عروسک وجود دارد. جاسپر از او می‌خواهد تا این عروسک‌ها را به بچه‌های شهر برساند. بچه ها را نیز متقاعد می‌کند تا برای کلاوس نامه بنویسند و بگویند که چه اسباب بازی‌ای می‌خواهند.

کم کم، دوستی و محبت در شهر جای کینه‌ها را می‌گیرد؛ البته لابه‌لای این ماجراها اتفاقات زیادی می‌افتد که این انیمیشن را بسیار ارزشمند می‌کند. این انیمیشن در سال ۲۰۱۹ نامزد اسکار شد و یک اثر فوق‌العاده دیدنی و خوب است. بنابراین تماشای آن را به شما شدیدا توصیه می‌کنیم.

قطار سریع‌السیر قطبی/ The polar express

  • سال پخش: سال ۲۰۰۴
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۶/۱۰

the polar express

این انیمیشن به عنوان اولین فیلمی که کاملا دیجیتالی کپچر شد، در کتاب‌ رکوردهای گینس ثبت شده است. این فیلم در سال ۲۰۰۶ ساخته شد و یک انیمیشن کریسمسی جذاب با داستانی گیراست.
فیلم در شب سال نو می‌گذرد. زمانی که پسرکی سوار قطاری سریع‌السیر و جادویی به مقصد قطب شمال می‌شود. در داخل این قطار، تمام مسافران دختران و پسران کوچکی بوده که در پیژامه و لباس خواب خود هستند. در طی مسیری که به سوی قطب می‌رود، پسرک داستان، مفاهیم زیادی درباره دوستی، شجاعت، و همینطور خود کریسمس را درک می‌کند.

این داستان یکی از انیمیشن‌های خوب آن سال‌هاست و هنوز هم دیدن آن باعث می‌شود سرمای شب برفی کریسمس را حس کنید و محسور جادوی آن شوید.

تعطیلات / The holiday

  • سال پخش: ۲۰۰۶
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۹/۱۰

بهترین فیلم های کریسمسی

فیلم تعطیلات یک گزینه خوب برای کسانی است که می‌خواهند در تعطیلات یک فیلم عاشقانه کریسمسی مشاهده کنند. این فیلم ستارگانی مانند کیت وینسلت، جود لا و کمرون دیاز را دارد و در سال ۲۰۰۶ تولید شده است.

داستان فیلم درباره دو زن در موقعیت‌های مختلف است که یکی از آن‌ها در آمریکا و دیگری در انگلستان زندگی می‌کند. زندگی هر دو این زن‌ها به خاطر مردهای اشتباهی که انتخاب کرده بودند دچار مشکلاتی شده است. هر دو آن‌ها، در تعطیلات کریسمس، تصمیم می‌گیرند که خانه خود را در یک سایت، به یکدیگر کرایه می‌دهند تا تعطیلات خود را در کشور دیگر و به دور از خاطرات ناراحت کننده خود بگذرانند. هر دو، پس از ورود به خانه دیگری و آغاز تعطیلات، با مرد جدیدی آشنا می‌شوند و اتفاقات جالب و جدیدی سر راهشان قرار می‌گیرد.

زندگی فوق‌العاده است / It’s a wonderful life

  • سال پخش: ۱۹۴۶
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۸.۶/۱۰

فیلم های ارزشمند در کریسمس

می‌خواهید یک فیلم کلاسیک برای کریسمس امسال تماشا کنید؟ پس یکی از فیلم‌هایی که باید به سراغش بروید، It’s a wonderful life است. این فیلم سیاه و سفید، دقیقا حال و هوای کلاسیک و قدیمی بودن را تداعی می‌کند و برای قدیمی پسندان گزینه خوبی است.

داستان فیلم، درباره مردی است که مشکلات زندگی به او اجازه خوب زندگی کردن و تفریح را نمی‌دهند. او کل زندگی خود را صرف خدمت رسانی به دیگران کرده و خود را از یاد برده است. او قصد دارد خودش را بکشد، اما ناگهان فرشته‌ای از بهشت به سوی او می‌آید و جلوی او را می‌گیرد. فرشته، به او نشان می‌دهد که اگر هرگز متولد نشده بود چه تغییراتی در دنیا رخ می‌داد و در حقیقت چه اتفاق‌هایی می‌افتاد.
این فیلم خوب و پراحساس، توانست ۷ جایزه ببرد و یکی از بهترین فیلم‌های کلاسیک در سبک کریسمسی به شمار می‌رود.

 

کیفیت فیلم‌ها را بشناسید:
انواع کیفیت فیلم ها به ترتیب کدام است؟

 

روزی روزگاری کریسمس میکی/ Mickey’s once upon a Christmas

  • سال پخش: ۱۹۹۹
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷/۱۰

دیزنی از داستان‌های کریسمسی جا نمانده و تا به حال فیلم‌های کوتاه و بلند زیادی را با میکی موس، دونالد، گوفی و خیلی دیگر از شخصیت‌های دیزنی خلق کرده است.

دیزنی کریسمس

فیلم Mickey’s once upon a Christmas تنها یکی از این فیلم‌ها است. این فیلم، داستانی سه قسمتی را روایت می‌کند که در هر یک از آن‌ها با یکی از شخصیت‌ها همراه می‌شویم. داستان اول، اقتباسی از فیلم سینمایی Groundhog day به سبک دیزنی است که در آن دونالد اردکه هر روز که از خواب بیدار می‌شود در روز کریسمس اسیر شده.

داستان دوم، درباره گوفی و پسرش است و چالش‌های آن دو را نشان می‌دهد؛ چرا که پسر او هیچ اعتقادی به بابا نوئل ندارد.

داستان سوم نیز درباره میکی و مینی است و به نوعی، بازسازی داستان «هدیه مگی» به سبک دیزنی می‌باشد. در این داستان، میکی و مینی زوج عاشق اما فقیری هستند که برای تهیه هدیه کریسمس برای یکدیگر، از خود گذشتگی‌های زیادی می‌کنند.

در سری فیلم‌های دیزنی میکی موسی، فیلم Micky’s christmas carol نیز اقتباسی از داستان معروف کریسمس کارول است که به سبک میکی موس و دوستانش ساخته شده و اگر دوست داشته باشید داستان کریسمس کارول را به سبک دیزنی ببینید، خوب است بدانید که این فیلم امتیاز ۸ را از IMDB کسب کرده است.

mickeys-christmas-carol

کابوس قبل از کریسمس / The nightmare before Christmas

  • سال پخش: ۱۹۹۳
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۹/۱۰

Nightmare-Before-Santa-Jack

تیم برتون، نابغه‌ی خلق ایده‌های ناب و خاص است و احتمالا طرفداران سینما به خوبی با این شخصیت آشنا هستند. تیم برتون از ایده‌های کریسمسی نیز جا نمانده و خوشبختانه برای این سبک سینما نیز فیلم‌هایی خلق کرده که دیدن آن‌ها نه تنها خالی از لطف نیست، که شدیدا توصیه می‌شود. این فیلم انیمیشن نیز یکی از آثار ناب این شخصیت است.

جک، پادشاه شهر هالووین، دیگر از هالووین خسته شده. او دیگر حوصله‌ی کدو تنبل‌ها و دیگر اسکلت‌ها را ندارد. یکبار که اتفاقی گذرش به شهر کریسمس می‌افتد، از دیدن شادی و شور و اتفاقاتی که در جریان است به وجد می‌آید! او هم می‌خواهد ایده کریسمس را در شهر خود اجرا کند. او همه‌ی غول‌ها، خفاش‌ها و جن‌ها را مامور می‌کند تا به او در راه‌اندازی کریسمس کمک کنند. اما متاسفانه همه چیز آن‌طور که جک دوست دارد پیش نمی‌رود…

 

انواع لپ تاپ برای تماشای فیلم و سریال را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت لپ تاپ

گرینچ چطور کریسمس را دزدید / How the Grinch stole the Christmas

  • سال پخش: ۲۰۰۰
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۳/۱۰

گرینچ و سیندی

گرینچ، موجود سبز شروری که قلم دکتر سئوس، نویسنده آمریکایی سال‌ها پیش خلق کرد و سوژه‌ی چندین فیلم سینمایی شد. واژه گرینچ به معنای کسی است که از شادی دیگران ناراحت است و می‌خواهد شادی آن‌ها را از بین ببرد. شاید بتوانیم فیلم How the Grinch stole the Christmas با بازی جیم کری را معروف‌ترین فیلم از مجموعه‌ فیلم‌هایی که تا به حال برای این کاراکتر ساخته شده است بدانیم. این فیلم در سال ۲۰۰۰ پخش شد و از آن به بعد، جزء فیلم های کریسمسی شاد و مناسب خانواده بوده است.

داستان فیلم درباره شهر جادویی هوویل است که در آن همه عاشق جشن و سرور و کریسمس هستند. اما در خارج این شهر، گرینچ بدذات زندگی می‌کند که از کریسمس متنفر است و می‌خواهد این روز را برای همه اهالی نابود کند. در این میان، دخترکی مو طلایی به نام سیندی پیدا می‌شود که تصمیم می‌گیرد با گرینچ دوست شود…

مرد خانواده / The family man

  • سال پخش: ۲۰۰۰
  • امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۸/۱۰

مرد خانواده، فیلمی معروف و کریسمسی با بازی نیکلاس کیج است. این فیلم در سال ۲۰۰۰ ساخته شد و ایده‌ی نابی داشت. به مفاهیم جذابی نیز پرداخت. چند سال پس از آن، سینمای ایران نیز با الهام و اقتباس از این کار، زن بدلی را ساخت که ماهایا پطروسیان و رامبد جوان در آن ایفای نقش کردند.

the family man

فیلم مرد بدلی، داستان مردی به نام جک است. زندگی جک روی دور تند است. او خستگی‌ناپذیر است. ماشین خوبی می‌راند، خودخواه است و زندگی باید مطالق میل او پیش برود. جک، در زندگی خود هیچ کمبودی ندارد و به نظرش همه چیز در جای خود است. با این حال، یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شود، می‌بیند که زندگی او عوض شده! او همسر دارد و دو فرزند کوچک. ماشین شیک و آخرین مدل او جای خود را به یک ماشین قراضه داده که به زور روشن می‌شود و دیگر خبری از زندگی مجلل پیشین نیست. حال، او مجبور است خود را با این مدل زندگی وفق دهد چون هیچ راهی برای خروج از آن نیست….

این فیلم در حال و هوای کریسمسی اتفاق می‌افتد و به همین خاطر لازم بود که ما آن را در لیست بهترین فیلم های کریسمسی جای دهیم. توصیه می‌کنیم که حتما این فیلم جذاب را در شب سرد کریسمسی تماشا کنید.

 

فیلم های ایرانی دوست دارید؟ بهترین‌ها را در لیست زیر پیدا کنید!
فیلم کمدی ایرانی

 

پایان مطلب

درست است که در ایران کریسمس را جشن نمی‌گیریم؛ اما در روزهای برفی و سرد زمستانی شدیدا دوست داریم که فیلم‌هایی ببیینم که در این سبک ساخته شده‌اند. فیلم‌های این لیست، معروفترین و پرطرفدارترین فیلم‌های این ژانر هستند که در سال‌های مختلف ساخته شدند. چنانچه شما جزء افرادی هستید که در اوایل سال نو میلادی فیلم‌های کریسمسی را به دیگر فیلم‌ها ترجیح می‌دهید، این لیست برای شماست.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. abbas

    با تشکر از زحمات شما. استفاده کردیم. خسته نباشید. 🌺 🌺 🌺

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به abbas

      خوشحالم که استفاده کردید از مطلب 🌱
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%ac%d8%b0%d8%a7%d8%a8-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%b1%db%8c%d8%b3%d9%85%d8%b3%db%8c-%da%a9%d9%87-%d9%86/
ads
ads