داغ ترین ها :
تولید پیکسل فولد شاید متوقف شده باشد

تولید پیکسل فولد شاید متوقف شده باشد

طبق گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که گوگل پرونده‌ی پیکسل فولد را بسته و نمی‌خواهد چنین محصولی را روانه‌ی بازار کند؛ گوشی هوشمندی که انتظار می‌رود از نظر طراحی شباهت بسیاری به گلکسی زد فولد 3 داشته باشد.

در حال حاضر فعالیت زنجیره‌ی تامین قطعات مورد نیاز برای ساخت پیکسل فولد نیز متوقف شده تا احتمال لغو شدن عرضه‌ گوشی تاشدنی گوگل به بازار قوت بگیرد. منبع گزارش حتی به این موضوع نیز اشاره داشته که گوگل سفارش تولید برخی از لوازم جانبی و قطعات مورد نیاز برای ساخت پیکسل فولد را لغو کرده است.

 

لیست گوشی های هوشمند موجود در فروشگاه تکنولایف را بررسی کنید: قیمت روز گوشی

 

در حال حاضر کمی دشوار است که بگوییم گوشی تاشدنی گوگل چه سرنوشتی خواهد داشت؛ به خصوص که سران این شرکت، تولید پیکسل فولد را هنوز تایید نکرده‌اند. درواقع اطلاعات مرتبط با گوشی تاشدنی گوگل برگرفته از شایعات است و هیچیک از سران شرکت گوگل، وجود چنین محصولی را تایید نکرده‌اند.

لغو ساخت چنین محصولی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. درواقع امکان دارد محصول نهایی نتوانسته باشد سران گوگل را به عرضه‌ی چنین محصولی متقاعد کند یا سران این شرکت تشخیص داده باشند که چنین گوشی هوشمندی نتواند در بازار فروش موفقی را تجربه کند. از طرفی قیمت برخی از قطعات طی سال‌های گذشته با رشد چشمگیری همراه بوده‌اند و عدم فروش چنین محصولی می‌تواند ضرر و زیان بسیاری را برای شرکت گوگل به همراه داشته باشد.

احتمال معرفی گوشی تاشدنی گوگل از زمانی قوت گرفت که مشخص شد گوگل در حال توسعه‌ی نسخه‌ای ویژه از اندروید 12 به نام اندروید 12L است؛ سیستم‌عاملی که برای محصولاتی با صفحه‌نمایش تاشو و تبلت‌ها در نظر گرفته شده و امکانات به مراتب بیشتری را نسبت به نسخه‌ی استاندارد اندروید 12 در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتظار می‌رود که پیکسل فولد از مشخصاتی شبیه به پیکسل 5 برخوردار باشد که برای مثال می‌توان به ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی اشاره کرد. علاوه بر آن، گوشی تاشدنی گوگل دارای دوربین سلفی دوگانه نیز هست و صفحه‌نمایش داخلی با ابعاد ۷.۶ اینچ و پنل LTPO OLED را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%af/
ads
ads