داغ ترین ها :
راهنمای خرید غذاساز ؛ معرفی بهترین مدلهای غذاساز

راهنمای خرید غذاساز ؛ معرفی بهترین مدلهای غذاساز

غذا ساز هم جزو لوازمی است که برای پخت سریع‌تر غذا حتما لازم‌تان می‌شود. با این که برندهای زیادی در این زمینه فعال هستند، اما همواره انتخاب یک برند قابل قبول برای خریداران از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورتی که قصد دارید یک غذاساز باکیفیت را با قیمت فوق‌العاده خریداری کنید، با ما در این راهنمای خرید همراه باشید. ما در راهنمای خرید غذاساز قصد داریم بهترین غذاسازهای موجود در بازار از برندهای معتبر که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت چشم‌گیر دارند را به شما معرفی کنیم و پاسخی کامل به سوال غذاساز چه مارکی خوبه بدهیم؛ با ما در راهنمای خرید غذاساز تکنولایف همراه باشید.

 

انواع غذاساز را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید غذاساز

راهنمای خرید غذاساز

غذاسازهای گوناگونی با برندها و عملکردهای مختلف در بازار وجود دارد، اما انتخاب بهترین غذاساز متناسب با نیاز شما خواهد بود. در ادامه شما را با نکات مهم خرید غذاساز آشنا خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

سایز و ظرفیت غذاساز

هنگام خرید غذاساز باید به مکان قرارگیری آن در محیط آشپزخانه توجه کنید. ممکن است شما در فروشگاه یک غذاساز با سایز بزرگ خریداری کنید، اما زمانی که آن را به خانه ببرید، فضای قرارگیری دستگاه را نداشته باشید. شما باید در میان گزینه‌های مختلف، دستگاهی که برای محیط آشپزخانه شما ایده‌آل است را خریداری کنید.

سر و صدا

سر و صدا

برخی غذاسازها سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند، اما گروهی از آن‌ها به گونه‌ای تولید شده‌اند که سر و صدای بسیار کمی دارند. همچنین برخی از غذاسازها تقریبا بدون صدا هستند. شما باید این نکته مهم را هنگام خرید مدنظر قرار دهید.

قدرت موتور غذاساز

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید غذاساز، قدرت و توان موتور است. فرض کنید شما می‌خواهید برخی مواد غذایی سفت را خرد کنید، بنابراین نیازمند دستگاهی هستید که در کنار تیغه‌های تیز از موتور قدرتمندی بهره‌مند باشد.

کیفیت تیغه غذاساز

از دیگر نکات مهم هنگام خرید غذاساز کیفیت تیغه‌ها است. اگر شما توانایی خوبی در تیز کردن آن‌ها دارید، می‌توانید گزینه‌های خریداری کنید که تیغه‌های مدنظر شما را داشته باشد.

 

 

نظافت

نظافت غذاساز

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید غذاساز به آن توجه کرد، پاکیزگی است. در حقیقت شما باید بتوانید بخش‌های مختلف را جداسازی کرده و  مورد شست و شو قرار دهید. انجام این کار زمانی امکان‌پذیر است که بتوان اجزای گوناگون غذاساز را از یکدیگر جدا کرد.

گارانتی معتبر

هنگام خرید غذاساز باید به گارانتی و مدت زمان آن توجه کنید. فرض کنید بعد از یک مدت کوتاه دستگاه دچار مشکل شود، در این شرایط شما باید بتوانید از خدمات گارانتی استفاده کنید و متضرر نشوید.

امکانات و قابلیت های غذاساز

قبل از خرید غذاساز باید ببینید از این دستگاه چه توقعی دارید و دستگاه انتخابی شما چه کاربردهایی دارد. معمولا غذاسازها قابلیت های زیر را دارند:

  • آسیاب
  • خردکن
  • اسلایس و ورقه کردن
  • رنده کردن
  • پوره و له کردن
  • مخلوط کن

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید مخلوط کن

 

معرفی بهترین مدل های غذاساز

مارک‌ها و مدل‌های مختلفی از غذاسازها در بازار موجود است و اگر قصد خرید غذاساز دارید، بهترین کار این است که بدانید دنبال چه برند یا مدل‌هایی باشید. در ادامه، به معرفی تعدادی از مدل‌های باکیفیت بازار که از برندهای ایرانی و خارجی مختلفی هستند می‌پردازیم. در صورتی که شما نیز برای سرعت بخشیدن به کار آشپزی و کم شدن زحمت نیاز به غذاساز دارید، مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند را از دست ندهید.

غذاساز پارس خزر Orbit Mixخرید غذاساز اوربیت میکس از تکنولایف

 

غذاساز مدل اوربیت میکس یکی از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین غذاسازهای موجود در بازار است که با قابلیت‌های مختلف خود هم سرعت پخت‌وپز را بالا می‌برد و هم آن را به فرایند آسانی تبدیل می‌کند. در این دستگاه غذاساز، یک ظرف ۵۰۰ میلی لیتری با تیغه‌ی استیل برای خرد کردن پیاز و دیگر مواد غذایی، گوشت‌کوب برقی و همزن برقی است. این دستگاه، از موتوری قوی برخوردار است و بسیار کم‌صدا کار می‌کند و با کمک آن می‌توانید سوپ‌های مختلف، سس، غذای بچه، نوشیدنی‌های مختلف، گوشت و خیلی مواد غذایی دیگر را حاضر کنید.

 

قیمت غذاساز Orbit Mix

 

غذاساز کنوود FDM71.690

غذاساز کنوود

اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید، این غذاساز کنوود یکی دیگر از بهترین مدل‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید. این غذاساز ترکیبی از لاک، شیشه و استیل ضدزنگ است و شما می‌توانید مواد غذایی مختلفی را در آن مخلوط یا خرد کنید. این دستگاه همچنین قابلیت همزن، خمیرزن، سالادساز، آسیاب و حتی آبمیوه‌گیری هم دارد و با خیال راحت می‌توانید بخش زیادی از کار خود در حین آشپزی را به آن بسپارید تا در زمان کوتاهی همه چیز آماده شود. ظرف خردکن این غذاساز ۳ لیتر و ظرف مخلوط کن آن ۱.۵ لیتر گنجایش دارد و دستگاه با توان ۱۰۰۰ وات کار می‌کند تا همه‌چیز خیلی سریع حاضر شود.

 

قیمت غذاساز FDM71.690

 

غذاساز وینسنت PF7410

غذاساز وینسنت

این غذاساز از ۴ عملکرد مختلف آسیاب، مخلوط کن، خرد کن و آب میوه‌گیر دارد و با همراه داشتن قطعات مختلف از جمله چندین مدل رنده و تیغه، برای شما امکانات مختلفی را فراهم می‌کند. بنابراین می‌توانید برای درست کردن سالاد، درست کردن چیپس، آماده کردن انواع نوشیدنی و مخلوط کردن مواد غذایی مختلف روی این دستگاه حساب کنید. توان کلی دستگاه ۱۰۰۰ وات است. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که سرعت کار بالا خواهد بود و در زمان کوتاهی چیزی که می‌خواهید آماده می‌شود. همچنین سرعت دستگاه در ۷ سرعت مختلف قابل تنظیم است تا با توجه به نیاز خود آن را استفاده کنید. این دستگاه همچنین قابلیت جدا شدن کامل قطعات و شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد.

 

قیمت غذاساز PF7410

 

غذاساز یوتکس HB-2010

مولتی کوک سه کاره یوتکس

اگر یک غذاساز کوچک و کارراه‌انداز می‌خواهید که از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشد، غذاساز ۳ کاره‌ی یوتکس با قابلیت‌های مخلوط کن، همزن و گوشت‌کوب می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این دستگاه قابل تنظیم در ۵ سرعت مختلف است و دو ظرف ۶۰۰ و ۱۰۰۰ میلی لیتری دارد. موتور این دستگاه نیز از قدرت خوبی برخوردار است و با توان ۸۰۰ وات، بدون این که لازم باشد شما زحمت خاصی بکشید، با سرعت بالایی مواد غذایی را برای شما آماده می‌کند.

 

قیمت غذاساز HB-2010

 

غذاساز ناسا الکتریک NS-624

ناسا الکتریک غذاساز چند کاره

یکی دیگر از بهترین غذاساز های بازار که می‌توانید روی آن حساب کنید، مدل NS-624 از برند ناسا الکتریک است. این دستگاه به دلیل ترکیب بدنه‌ی پلاستیک و استیل ضدزنگ، از مقاومت بالایی برخوردار است و سرعت آن در ۴ سطح مختلف تنظیم می‌شود. از قابلیت‌های این دستگاه، باید به آسیاب، سالادساز، مخلوط کن و دیسک‌های رنده‌ی آن اشاره کرد. بنابراین قادر خواهید بود ادویه‌های مورد نظر خود را خودتان آسیاب کنید، انواع مواد غذایی را در ابعاد مختلف رنده یا خلال کنید، سالاد را در زمان کوتاهی درست کنید و مواد مختلف را در مخلوط‌کن با هم ترکیب کنید. این دستگاه با توان ۵۰۰ وات کار می‌کند و می‌توانید قطعات آن را در ماشین ظرفشویی بشویید.

 

قیمت غذاساز NS-624

 

غذاساز تک الکتریک FP1108-81BB

غذاساز تک الکتریک - بهترین غذاسازهای خارجی و ایرانی

این غذاساز آن‌قدر پرکاربرد است که تقریبا در تمامی امور آشپزی و به‌طور روزمره قادر خواهید بود از آن استفاده کنید. غذاساز تک الکتریک FP1108-81BB از سه تیغه‌ی مختلف استفاده می‌کند که به کمک آن‌ها برای درست کردن سالاد، آبمیوه، انواع سس، سوپ، کوکو، مربا و کارهای دیگر می‌توانید غذاساز را استفاده کنید. ظرف مخلوط کن این دستگاه دارای ظرفیت ۱.۶ لیتر و ظرف مخلوط کن آن ۱.۵ لیتری است و سرعت آن در دو حالت مختلف یا به صورت پالسی برای مواد مختلف قابل تنظیم است.

 

قیمت غذاساز FP1108-81BB

 

 

جمع‌بندی

در صورتی که نیاز به خرید غذاساز دارید، بهتر است نگرانی را از خود دور کنید و یکی از محصولات معرفی شده را خریداری کنید. ما در این راهنمای خرید سعی کردیم بهترین غذاسازهایی که در کنار کیفیت، از قدرت و عملکرد بالایی برخوردار هستند را به شما معرفی کنیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ba%d8%b0%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b2/
ads
ads