داغ ترین ها :
لنوو مدل جدید کامپیوتر All in One شیائوشین را معرفی کرد

لنوو مدل جدید کامپیوتر All in One شیائوشین را معرفی کرد

شرکت لنوو از یک کامپیوتر جدید که فعلا در کشور چین عرضه می‌شود، رونمایی کرد. این کامپیوتر مدل جدیدی از محصولات سری Xiaoxin خواهد بود. این کامپیوتر All in One ویژگی‌های جذابی دارد که یکی از آن‌ها نسل ۱۲ پردازنده‌های اینتل است.

شیائومی مدل جدید کامپیوتر All in One شیائوشین را در دو اندازه ۲۴ و ۲۷ اینچی راهی بازار می‌کند. هر دو مدل هم با پردازنده‌های اینتل راهی بازار می‌شوند. در حالی که این محصول در دو اندازه راهی بازار می‌شود، وضوح صفحه نمایش هر دو مدل Full HD خواهد بود. صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و این موضوع باعث زیبایی آن شده است. زیر این صفحه نمایش هم سخت افزار قدرتمندی قرار گرفته است. برای این محصولات از پردازنده Core i5-1250P نسل ۱۲ اینتل استفاده شده است. این پردازنده ۳۵ وات انرژی مصرف می‌کند. البته شرکت لنوو ادعا کرده که عملکرد این پردازنده به پردازنده اینتل Core i5-12400 که ۶۵ وات انرژی مصرف می‌کند، می‌رسد.

 

تمام نوت بوک های موجود در فروشگاه تکنولایف را در لینک روبرو ببنید: قیمت لپ تاپ

 

لنوو All in One شیائوشین

یکی از دلایلی که باعث شده که لنوو از سری P پردازنده‌های اینتل روی مدل جدید کامپیوتر All in One شیائوشین استفاده کرده، شکل ظاهری این محصول بوده است. بر خلاف بسیاری از کامپیوترهای خانگی، تمام قطعات کامپیوترهای All in One داخل یک مجموعه کوچک قرار گرفته و صفحه نمایش هم در کنار آن‌ها قرار دارد.

این کامپیوترها با ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD PCIe 4 راهی بازار می‌شوند. البته که این محصولات از هارد دیسک‌های ۲.۵ اینچی هم پشتیبانی می‌کنند. از دیگر مشخصات این کامپیوتر جدید لنوو می‌توانیم به اسپیکرهایی با پشتیبانی از استاندارد دالبی اشاره کنیم. دوربین داخلی و میکروفن دوگانه هم روی این محصول دیده می‌شوند.

از نظر پورت‌های رابط هم می‌توانیم به چهار پورت USB-A، یک پورت HDMI و پورت شبکه اشاره کنیم. مدل ۲۴ اینچی کامپیوتر All in One  شیائوشین با قیمت ۷۴۰ دلار و مدل ۲۷ اینچی هم با قیمت ۷۸۵ دلار راهی بازار می‌شود.

 

آل این وان چه مارکی خوبه؟

بهترین مارک کامپیوتر آل این وان

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1-all-in-one-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d8%b4%db%8c%d9%86/
ads
ads