داغ ترین ها :
بهترین مارک کامپیوتر آل این وان کدام است؟

بهترین مارک کامپیوتر آل این وان کدام است؟

کامپیوترهای آل این وان بهترین گزینه برای افرادی هستند که روی میز کار خود فضای کافی برای قرار دادن کامپیوتر و کابل‌های زیاد آن را ندارند؛ با این حال سیستمی قدرتمند می‌خواهند. در این مطلب، قرار است به شما بگوییم بهترین مارک کامپیوتر آل این وان کدام است و اگر قصد خرید همچین سیستمی را دارید سراغ چه برندهایی بهتر است بروید. بهترین مارک all in one را اینجا خواهید شناخت.

 

تکنولایف علاوه بر انواع لپ تاپ، کامپیوترهای همه کاره هم به فروش می‌رساند: خرید all in one

 

بهترین مارک کامپیوتر آل این وان

اگر برای انجام کارهای روزمره یا کارهای تخصصی خود قصد خرید کامپیوترهای آل این وان را دارید که فضای کمی روی میز اشغال کند، لازم است بهترین مارک کامپیوتر همه کاره یا آل این وان را بشناسید تا خرید رضایت‌بخشی داشته باشید. در ادامه بهترین برندها معرفی شده‌اند.

کامپیوتر آل این وان اپل (imac)

خرید کامپیوترهای i Mac

آی مک‌ها یا همان کامپیوترهای آل این وان برند اپل، یکی از پرطرفدارترین انواع این نوع کامپیوتر به شمار می‌روند و خیلی از طراحان گرافیک و تدوین‌گرها برای استفاده‌ی حرفه‌ای خود سراغ iMac می‌روند. آی مک در مدل‌های مختلف، ابعاد گوناگون و با ویژگی‌های فنی مختلف تولید شده است. از سال ۲۰۱۳ که اولین آی مک معرفی شد، از نظر خیلی از کاربران، بهترین مارک کامپیوتر همه کاره اپل شد. آی مک‌ها اکثرا از پردازنده‌هایی استفاده می‌کنند که اپل برای مک بوک‌ها و مینی مک‌ها هم به کار برده است. این کامپیوترهای همه‌کاره فاقد فن هستند و در حین استفاده سروصدا نمی‌کنند. رزولوشن نمایشگر بسیار ایده‌آل است و نه تنها برای کارهای تخصصی، که برای تماشای فیلم نیز مناسب هستند. این کامپیوترها ظاهر چشم‌نوازی نیز دارند و در رنگ‌بندی‌های جذابی موجود هستند.

کامپیوتر آل این وان لنوو

بهترین مارک کامپیوتر ال این وان کدام است

یکی دیگر از گزینه‌های موجود در میان بهترین مارک ال این وان، مارک لنوو است. کامپیوترهای همه کاره این برند غالبا برای کاربری عمومی و مالتی مدیا مناسب هستند. بنابراین با آن‌ها می‌توانید فیلم تماشا کنید، وبگردی کنید، کارهای روزمره خود را انجام دهید و یا بازی‌های سبک را اجرا کنید. البته برخی مدل‌های این برند نیز مناسب کاربری حرفه‌ای هم می‌باشند.

همانند تمامی لپ تاپ‌ها و مانیتورها، ابعاد نمایشگر کامپیوترهای همه‌کاره‌ی لنوو در اندازه‌های مختلف وجود دارد. ظرفیت رم و حافظه داخلی نیز در مدل‌های مختلف تفاوت دارد. نمایشگر مانیتورها غالبا با پوشش مات است که موقع استفاده از آن‌ها در محیط‌های کم‌نور به چشم آسیبی نرسد. درگاه‌های مختلف کامپیوتر نیز در بخش پشت و کناره‌ها تعبیه شده تا موقع اتصال هر دستگاه دیگری به آن، کابل‌ها جلوی دست نباشند. به‌طور کلی، چنانچه محصولی با کیفیت می‌خواهید که قیمت مناسبی داشته باشد، لنوو یکی از بهترین مارک‌ها برای کامپیوتر آل این وان است.

 

معرفی بهترین مدل لپ تاپ های بازار در مطلب زیر:
بهترین لپ تاپ

 

کامپیوتر آل این وان سامسونگ

سامسونگ آل این وان

سامسونگ نیز یکی دیگر از برندهای خوب در حوزه‌ی ساخت لپ تاپ و کامپیوتر، همینطور کامپیوترهای All in One است. البته، برخلاف فعال بودن این برند در ساخت گوشی و ساعت هوشمند، به نظر می‌رسد که تمرکز کمتری در حوزه ساخت کامپیوتر دارد. کامپیوترهای آل این وان سامسونگ در چند سری مختلف با ویژگی‌های گوناگون ساخته شده اند و بیشتر برای کارهای روزمره، کارهای اداری و کارهای گرافیکی سبک مناسب هستند.

کامپیوتر آل این وان ایسوس

کامپیوترهای آل این وان ایسوس

این برند تایوانی همیشه یکی از بهترین برندها در تولید لپ تاپ و کامپیوتر بوده و سهم زیادی از فروش جهانی را دارد. کامپیوترهای همه کاره یا آل این وان این برند نیز از این قائده مستثنی نیستند و با داشتن پردازنده‌های پرسرعت، کارت گرافیک قوی و طراحی جذاب، جز بهترین کامپیوترهای آل این وان گیمینگ نیز به حساب می‌آیند.

 

بهترین بازی های برخط برای PC:
بازی انلاین برای کامپیوتر

 

کامپیوتر آل این وان HP

کامپیوتر آل این وان اچ پی

اچ پی یکی دیگر از برندهای خوب تولیدکننده‌ی کامپیوتر است که مدل‌های All in One آن طرفدار دارند. این کامپیوترها نمایشگرهایی در ابعاد مختلف، غالبا با پنل IPS دارند و مجهز به پردازنده‌هایی با ظرفیت‌های مختلف هستند که با توجه به نیاز خود می‌توانید مدل‌های مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید. مدل‌های گران قیمت این برند، گزینه‌های مناسبی برای کاربری تخصصی از جمله کارهای گرافیکی هستند که امکانات کم‌نظیری دارند. برای مثال پایه‌های مانیتور به شارژر وایرلس مجهز هستند و می‌توانید حین کار گوشی خود را شارژ کنید یا وبکم آن‌ها پایه‌ی منعطف با قابلیت چرخش دارد که اجازه می‌دهد بتوانید آن را در جهت‌های مختلف تنظیم کنید. مدل‌های ارزان قیمت آل این وان‌های اچ پی نیز برای کارهای روزمره‌ي خود بسیار مناسب هستند.

 

معرفی آل این وان:
ال این وان (all in one) چیست؟

 

کامپیوتر آل این وان دل

بهترین کامپیوتر ال این وان دل

دل یکی کمپانی‌های خوب تولیدکننده انواع کامپیوتر است و محصولات آن از کیفیت خوبی برخوردار هستند. به همین خاطر می‌توانیم آن را یکی از بهترین مارک ال این وان بدانیم. رنج قیمتی متفاوت کامپیوترهای همه‌کاری این برند، باعث شده تا کاربران با نیازهای مختلف، بتوانند گزینه‌ای مناسب در میان کامپیوترهای آل این وان این برند پیدا و خریداری کنند. علاوه بر تنوع قیمتی، ویژگی‌های فنی این کامپیوترها نیز متفاوت است. به‌طور کلی، این لپ تاپ‌ها دارای کیفیت تصویر خوب و قابل توجه، تعداد پورت‌های کافی برای اتصال دیگر دستگاه‌ها از جمله کنسول بازی، پردازنده‌های پرسرعت با توجه به قیمت دستگاه و کارايی آن، و همینطور ظرفیت داخلی مناسب است. مدل‌های گران‌قیمت این برند نیز مناسب برای گیمرها و استفاده‌های حرفه‌ای نظیر طراحی و کارهای گرافیکی هستند.

 

چگونه بین دو کامپیوتر یا لپ تاپ فایل انتقال دهیم؟
انتقال فایل بین دو کامپیوتر

 

جمع‌بندی

کامپیوترهای آل این وان یا همه کاره انتخاب خیلی از طراحان، برنامه‌نویسان، تدوین‌گران، و همینطور کسانی است که برای کارهای روزانه‌ی خود به یک کامپیوتر با کیفیت احتیاج دارند. اگر به نظرتان کیس کامپیوتر فضای زیادی اشغال می‌کند و نمی‌توانید با آن کنار بیایید، همچنین قصد تهیه لپ تاپ ندارید، به یک کامپیوتر آل این وان نیاز دارید. ویژگی‌های مختلف این مدل کامپیوتر، باعث شده که محصول بسیار خوبی برای افراد مختلف از جمله طراحان و برنامه‌نویسان باشد. اگر قصد خرید کامپیوترهای همه کاره را دارید، ما در این مطلب به شما گفتیم که کامپیوتر آل این وان چه مارکی خوبه و بهتر است کامپیوتر خود را از میان کدام برندها انتخاب کنید.

سوالات متداول

آیا کامپیوتر آل این وان برای گیمینگ مناسب است؟

این کامپیوترها غالبا برای کارهای روزمره، کارهای اداری و کارهایی چون برنامه نویسی، تدوین و کارهای طراحی مناسب هستند اما برخی مدل‌ها از پردازنده و کارت گرافیک مناسب جهت کاربری گیمینگ نیز برخوردار است. به‌طور کلی باید به مشخصات سخت‌افزاری کامپیوتر مورد نظر خود توجه داشته باشید یا به خرید لپ تاپ‌های گیمینگ فکر کنید.

بهترین برند آل این وان کدام است؟

آل این وان برند اپل و برند HP دو تا از بهترین مارک های کامپیوتر آل این وان هستند که مدل‌های مختلفی با ویژگی‌های منحصر به فرد تولید کرده‌اند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-all-in-one/
ads
ads