داغ ترین ها :
راهنمای خرید هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان

راهنمای خرید هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان

خرید هدفون خوب همیشه کار دشواری است؛ چرا که مدل‌های بسیاری در بازار وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهند. قبل از انتخاب یک مدل برای خرید ابتدا باید بازه قیمتی مورد نظر را مشخص کرده و سپس اولویت‌های خود را گزینش کنید، مثلا کیفیت صدای برای شما اولویت است یا کیفیت مکالمه؟ هرکدام از هدفون‌ها کاربرد خاص و معینی دارند که در آن زمینه عملکردشان بهتر است و برخی از هدفون‌ها هم تقریبا در همه بخش‌ها خوب عمل می‌کنند. ما در این مطلب می خواهیم به بهترین هندزفری بی سیم تا دو میلیون بپردازیم تا انتخاب مدل برای شما آسان‌تر شود.

 بهترین هندزفری بلوتوثی تا ۲ میلیون

هندزفری‌هایی که در ادامه آن‌ها را معرفی کرده‌ایم بین بازه قیمتی 500 هزار تومان تا حدود 2 میلیون قرار دارند و شما بسته به بودجه و نیاز خود می‌توانید به سراغ گزینه‌ای بروید که بیشترین سازگاری را با نیاز شما دارد.

هندزفری بلوتوثی نوکیا مدل E3110

هندزفری بی سیم نوکیا مدل E3110 بهترین هندزفری بلوتوثی تا ۲ میلیون

یکی از هندزفری‌های بی سیمی که می‌تواند با توجه به مشخصاتی که دارد، در لیست بهترین ایرپاد زیر دو میلیون قرار بگیرد، هندزفری بی سیم نوکیا مدل E3110 است. این هندزفری در رنگ‌های متنوعی تولید شده و گوشی‌های آن به حالت Semi In Ear در داخل گوش قرار می‌گیرند. قطر درایور آن 13 میلی‌متر است که از این نظر می‌تواند برای شما مکالمه با کیفیتی را رقم بزند. برای شارژ کیس نیاز به 1.5 ساعت زمان دارید و این زمان برای شارژ کردن ایرپادها هم به همین اندازه است. در مجموع بازدهی باتری این محصول به 16 ساعت می‌رسد که می‌تواند برای استفاده روزمره رضایت بخش باشد.

خرید هندزفری بلوتوثی نوکیا مدل E3110

 

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T1C

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T1C هندزفری تا 2 میلیون تومان

برند کیو سی وای یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده هندزفری بلوتوثی و بی سم در رنج قیمتی پایین است. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T1C از طریق بلوتوث نسخه 5 به انواع گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی متصل می‌شود و استفاده از آن برای اکثر اقشار جامعه امکان پذیر است. هر بادز قرار گرفته درون کیس شارژ به حالت (تو گوشی) یا همان In Ear داخل گوش قرار می‌گیرد که این ویژگی نشالن دهنده عدم خروج صدای در حال پخش به بیرون است. اگر در فکر خرید یک هندزفری با حداقل قیمت را دارید که ارگونومی مناسب و کیفیت صدای Hi-Fi را داشته باشد؛ بهتر است تا به خرید هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T1C فکر کنید. از آنجایی که این هندزفری با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد، به شما اجازه می‌دهد تا هنگام استفاده از آن به طور کامل به دستیار صوتی سیری و گوگل دسترسی داشته باشید و بتوانید آن را صدا کنید.

کیس شارژی که کمپانی کیو سی وای برای هندزفری مدل تی وان سی در نظر گرفته، یک کیس شارژ 380 میلی‌آمپر ساعتی است که حدودا 2 ساعت طول می‌کشد تا به همراه بادزهای درونش از شارژ صفر به صد برسد. همچنین از دیگر مزیت‌های استفاده از هندزفری  QCY T1C بی سیم کیو سی وای باید به قدرت شارژدهی کیس شارژ به بادزها اشاره کرد. هر بادز به تنهایی 4 ساعت بدون کیس و 16 ساعت با کیس می‌تواند در طول روز روشن باقی بماند و علاوه‌بر این 3.5 ساعت هم مکالمه بی وقفه بدون خاموش شدن را به شما ارائه می‌دهد.

 

خرید هندزفری کیو سی وای مدل QCY T1C

 

هندزفری بی‌سیم هایلو مدل X1 Neo

بهترین هندزفری ا 2 میلیون تومان هندزفری بی‌سیم هایلو مدل X1 Neo

هایلو یکی دیگر از برندهایی است که لوازم حوزه تکنولوژی آن‌ها با کیفیت خوبی در بازار دیده می‌شود. اگر در فکر خرید یک هندزفری بی سیم هستید که قیمت بسیار پایینی داشته باشد، اما بتواند حداقل 4 ساعت در روز برای شما شارژ نگه دارد، هندزفری بی‌سیم هایلو مدل X1 Neo می‌تواند تا 5 ساعت در روز شارژدهی داشته باشد و با قرار دادن بادزها درون کیس شارژ جمعا به یک ساعت و 30 دقیقه زمان برای تکمیل شارژ نیاز دارد. این هندزفری دارای درایور 13 میلی‌متری است که نشان دهنده بیس قوی است. در کنار صدای قوی، مقامت در برابر رطوبت هم از دیگر مزایای محصول است.

بادزهای تعبیه شده درون کیس هر یک به تنهایی از فرامین لمسی پشتیبانی می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند تا کنترل موزیک و مکالمه را بدون در دست داشتن گوشی به دست بگیرید. بادزهای هندزفری بی‌سیم هایلو مدل X1 Neo به حالت نیمه در گوش یا همان Semi In Ear قرار می‌گیرند و برای افرادی که دوست ندارند از هندزفری‌هایی که دارای سری سیلیکونی استفاده کنند، بهترین گزینه اقتصادی به حساب می‌آید.

 

خرید هندزفری هایلو مدل X1 Neo

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13

بهترین هندزفری تا 2 میلیون هندزفری از برند کیو سی وای هندزفری مدل تی 13 بدون anc

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13 یکی از پر سر و صداترین هندزفری‌های بلوتوثی سال 1402 شناخته شد که به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای صدای قابل پخش توانست در زمان کوتاهی به آمار بالایی از فروش برسد. کمپانی کیو سی وای هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13 را به اسپیکرهایی با قطر درایور 7.2 میلی‌متر مجهز کرده تا شما هنگام استفاده از آن بتوانید موزیک و صدای مخاطب را با کیفیت بالایی بشنوید. این مدل هندزفری از بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می‌کند و کاملا با سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است به همین دلیل برای خرید آن توسط کاربران اندروید و آی او اس محدودیتی وجود ندارد.

ایرپادهای درون کیس شارژ به صورت کامل داخل گوش قرار می‌گیرند و هر کدام دارای سری سیلیکونی جداگانه هستند. هر ایرپاد به صورت جداگانه از فرامین لمسی پشتیبانی می‌کند و به شما اجاره می‌دهد تا بتوانید موزیک گوش ددادن و مکالمه‌های خود را بدون نیاز به گوشی کنترل کنید. در صورتی که هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13 به گوشی متصل شود، تا شعاع 10 متر می‌تواند به طور کامل پاسخگوی فرمان‌های لمسی باشد. این هندزفری حتی علاو‌بر حالت موزیک و مکالمه برای بازی کردن هم هندزفری مناسبی به حساب می‌آید.

کیس شارژ این هندزفری به یک باتری با ظرفیت 380 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده و به 120 دقیقه زمان جهت شارژ شدن نیاز دارد. از دیگر مزیت‌های این هندزفری اقتصادی و پرطرفدار می‌توان به فعال کردن حالت اسلیپ یا همان خواب اشاره کرد. بعد از فعال کردن حالت Sleep دیگر تنظیمات ایرپادها یا لیست در حال پخش با هر لمس تغییر نمی‌کند.

 

خرید هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13

هندزفری بی سیم مانستر مدل Airmars XKT01

هندزفری بی سیم مانستر مدل Airmars XKT01 هندزفری زیر 2 میلیون توملن

اگر طرفدار استفاده از هندزفری‌هایی هستید که دارای کیس شارژهای شفاف هستند و از این مدل طراحی‌ها بدتان نمی‌آید، خرید هندزفری بی سیم مانستر مدل Airmars XKT01 خرید مناسبی به حساب می‌آید. این مدل هندزفری دارای 2 عدد ایرپاد با طراحی نیمه در گوش Semi In Ear است که بدنه‌ای مقاوم و پلاستیکی دارند. روی هر ایرپاد خروجی اسپیکر قرار دارد که قطر اسپیکرها 13 میلی‌متر است؛ بنابراین این هندزفری پس از اتصال به سیستم‌های اندرویدی و آی او اسی از پخش صدای بسیار خوبی برخوردار است. اگر در فکر داشتن یک هندزفری سازگار با اندروید و iOS دارید که در مجموع بتواند در زمانی کمتر از 2 ساعت به طور کامل شارژ شود و هر ایرپاد آن 5 ساعت پخش موزیک و 4 ساعت مکالمه داشته باشد، هندزفری مدل Airmars XKT01 مانستر را خریداری کنید.

خرید هندزفری بی سیم مانستر مدل Airmars XKT01

 

 

انواع هندزفری گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید

 

هندزفری بی سیم لیتو مدل LT-2

اگر از طراحی ایرپاد پرو 2 خوشتان می‌آید اما می‌خواهید تا سقف 2 میلیون تومان برای خرید هندزفری بلوتوثی هزینه کنید، قیمت هندزفری بی سیم لیتو مدل LT-2 زیر 2 میلیون تومان قرار دارد و برای استفاده می‌تواند گزینه اقتصادی خوبی به حساب بیاید. این هندزفری از برند لیتو است و دارای کیفیت ساخت خوبی است. از بزرگ‌ترین مزیت‌هایش می‌توان به سازگاری با تمامی سیستم‌های عامل اشاره کرد. هندزفری بی سیم لیتو مدل LT-2 با نسخه 5.0 بلوتوث به دستگاه‌ها متصل می‌شود و می‌تواند تا شعاع 10 متر پوشش دهی داشته باشد. این هندزفری به یک کیس شارژ با باتری 320 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده که می‌تواند ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد، البته لازم به ذکر است که هندزفری بی سیم لیتو مدل LT-2 قیمت بسیار کمتری از نسخه اصلی ایرپاد پرو 2 دارد برای همین نمی‌توان کیفیت و شارژدهی نسخه اصلی را از این هندزفری انتظار داشت. هندزفری بی سیم لیتو مدل LT-2 با توجه به قیمتی که دارد، مورد مناسبی برای طرفداران طراحی‌های اپل به شمار می‌رود.

خرید هندزفری بی سیم لیتو مدل LT-2

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore P25i

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore P25i بهترین هندزفری ANC دار زیر 2 میلیون تومان

برند انکر یکی از بهترین برندها در زمینه تولید انواع هدفون و هندزفری و اسپیکر است. یکی از محصولات مقرون به صرفه این برند که به شما کمک می‌کند تا تجربه بهتری از مکالمه و گوش سپردن به موزیک را داشته باشید، هندزفری بلوتوثی Soundcore P25i است. این هندزفری مجهز به IPX5 است و از این نظر می‌تواند برای ورزش کردن و در معرض پاشش قطرات آب قرار گرفتن هم گزینه بسیار مناسبی باشد. ایرپادهای این هندزفری دارای سری‌های سیلیکونی هستند و به حالت In Ear داخل گوش قرار می‌گیرند. اگر در فکر استفاده از هندزفری بی سیم ارزان قیمتی هستید که اسپیکر خوبی داشته باشد و بتواند صدا را با کیفیت بالایی انتقال دهد، قطعا هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore P25i می‌تواند انتخاب خوبی محسوب شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هندزفری بلوتوثی باید به قابلیت ANC آن اشاره کرد. قابلیت ANC باعث می‌شود تا نویز صدای اطراف به طور کامل گرفته شود و شما هنگام استفاده از هندزفری چه در زمان موزیک گوش دادن و چه در زمان مکالمه، تنها یک صدای واحد را بدون هرگونه صدای پس زمینه بشنوید؛ بنابراین هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore P25i با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

 

خرید هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore P25i

هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 pro

هایلو در طراحی بادزهای این هندزفری بی‌سیم تا حد بسیار زیادی مانند هایلو W1 عمل کرده ولی از سوی دیگر برای کیس طراحی متفاوتی را در نظر گرفته است. کیس حالا طوری طراحی شده که بادزها تقریبا به صورت عمودی درون کیس قرار می‌گیرند و این باعث می‌شود خارج کردن بازدها از کیس کمی آسان‌تر شود. وزن این محصول به طور کلی 45 گرم است و این یعنی شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید این محصول را همواره همراه خود داشته باشید و در جیب شلوار قرار دهید. از سوی دیگر خود بادزها هم بسیار سبک هستند و هیچ خستگی را ایجاد نمی‌کنند.

 بهترین ایرپاد تا ۲ میلیون

بادزها ارگونومی بسیار خوبی دارند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با زاویه مناسبی درون گوش قرار می‌گیرند. تفاوت اصلی هایلو X1 Pro با W1 که باعث شده قیمت این محصول بیشتر شود پشتیبانی از قابلیت ANC‌ یا همان حذف نویز فعال است. به لطف این فناوری هندزفری می‌تواند صدای محیط را تا حد زیادی کاهش دهد و این باعث می‌شود در محیط‌های شلوغ با کیفیت و دقت بهتری بتوانید به موسیقی گوش دهید. کیس این هندزفری دارای باتری با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت است و خود بازها 45 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند. این مجموعه در کنار هم می‌تواند 40 ساعت شارژدهی را در صورت خاموش بودن ANC به ارمغان بیاورد که عملکرد بی‌نظیری است.

هندزفری بلوتوثی اورایمو مدل FreePods 4

بهترین هندزفری ANC زیر 2 میلیون تومان

در میان انواع هندزفری‌های معرفی شده تا سقف 2 میلیون تومان، هندزفری بلوتوثی اورایمو مدل FreePods 4 یکی از بهترین هندزفری های زیر 2میلیون تومان است که از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است و در کنار قابلیت‌هایی که دارد، طراحی و کیس شارژ متفاوتی هم دارد که می‌تواند نظر شما را به سمت این محصول جلب کند. بزرگ‌ترین مزیت هندزفری FreePods 4 اورایمو در این است که به قابلیت ANC مجهز شده و کیفیت بالایی از مکالمه و موزیک گوش دادن را به شما هدیه می‌دهد. در کنار قابلیت ANC که فناوری حذف نویز صدای اطراف است، از قابلیت گیمینگ هم می‌توانید برای بازی کردن استفاده کنید تا اختلاف زمان صدا و تصویر نزدیک را به صفر برسد. در صورتیکه قابلیت ANC را در هندزفری خاموش کنید و از حالت معمول آن استفاده کنید، هندزفری می‌تواند با یک بار شارژ شدن تا 8 ساعت و 30 دقیقه دوام بیاورد که زمان بسیار مناسبی است.

قیمت اسپیکر

خرید هندزفری بلوتوثی اورایمو مدل FreePods 4

هندزفری بی سیم هایلو مدل W1

هندزفری هایلو W1 یکی از مدل‌هایی است که از ابتدای ورود به بازار ایران توانست مورد توجه قرار بگیرد و فروش خوبی را نیز به‌دست آورد. این مدل هنوز هم تا حد زیادی مورد توجه قرار دارد و دلیل این موضوع را می‌توان ویژگی‌های جذاب W1 در کنار قیمت مناسب آن دانست. بادزهای این محصول ارگونومی و کیفیت ساخت خوبی دارند و گواهی IPX4 نیز برای این هندزفری در نظر گرفته شده است. درایورهای این مدل داینامیک 7 میلی‌متری هستند که باعث می‌شوند تا کیفیت صدای خوبی را از W1 دریافت کنیم.

هندزفری بی سیم هایلو مدل W1

این محصول از چهار میکروفون استفاده می‌کند و به همین جهت هم کیفیت مکالمه بسیار خوبی دارد. این کیفیت با توجه به بازه قیمتی هندزفری آن را از بسیاری از رقبا پیش می‌اندازد و باعث می‌شود بسیاری از کاربران به خرید این مدل اقدام کنند تا بتوانند مکالمه با کیفیتی حتی در مکان‌های شلوغ داشته باشند. بادزها با یک بار شارژ می‌توانند 6 ساعت موسیقی پخش کنند و این شارژدهی به کمک کیس به 20 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

خرید هندزفری هایلو w1

خرید لپ تاپ

 

هدفون بی‌سیم هایلو T15

هایلو T15 یک مدل دیگر از برند هایلو است که با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌شود و طراحی متفاوتی نیز نسبت به دیگر مدل‌های هایلو دارد. Haylou T15 دارای یک کیس شارژ بسیار بزرگتر از GT1، GT1 Plus، GT2 و حتی GT1 Pro است. کیس شارژ T15 دارای ظرفیت ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعت است و نه تنها قادر است گوشی را حدود ۱۵ بار شارژ کند بلکه به دلیل وجود پورت USB موجود در قاب، می‌توانید گوشی هوشمند خود را نیز با آن شارژ کنید و این یعنی همزمان یک پاوربانک برای مواقع ضروری نیز همراه خود دارید.

از آنجایی که کیس باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، به گوشی شما بستگی دارد که آیا تا چند درصد با این ظرفیت کیس شارژ شود. کیس این هدفون به همین دلیل حجم بالا کمی سنگین است که شاید این موضوع حمل و نقل دائمی درون جیب را کمی سخت‌تر از دیگر مدل‌ها کند ولی در عوض شما یک پاوربانک اضطراری به دنبال خود دارید. گوشي‌هاي T15 شكل متفاوتي با ساير گوشي‌هاي هايلو دارند و شبیه لوبیا به نظر می‌رسند. البته هایلو برای این که راحت‌تر بتوانید بادزها را درون گوش خود قرار دهید دو دستگیره بسیار کوچک به روی گوش‌ها قرار داده است تا بتوانید بدون لمس کردن پد آن‌ها را در گوش محکم کنید.

بهترین هدفون بی سیم

شاید برای بار اول فیت شدن این هدفون‌ها در گوش کمی دشوار به نظر برسد، اما خیلی سریع به مدل این بادزها عادت خواهید کرد و نکته مثبت این است که این بادزها به خوبی در گوش می‌مانند و حتی در حین انجام دادن ورزش نیز به راحتی از گوش خارج نمی‌شوند. قرار دادن گوشی در داخل قاب به کمی دقت نیاز دارد و باید مطمئن شوید که آنها به روش صحیح به آهنرباها متصل شده و شارژ می‌شوند. کنترل Haylou T15 مانند مدل‌های دیگر این برند است. برای پخش و توقف موسیقی، یک بار ضربه بزنید، دوبار روی بادز سمت راست ضربه بزنید تا آهنگی بعدی را گوش کنید و دوبار روی بادز سمت چپ برای بازگرداندن آهنگ ضربه بزنید. متاسفانه امکان تغییر صدای گوشی وجود ندارد.

قیمت اسپیکر
اتصال Haylou T15 هم خوب و مناسب است. بلوتوث 5.0 استفاده شده در این هدفون به شما این اعتماد را می‌دهد که تا 10 متر می‌توانید بدون مشکل از گوشی دور شوید و همچنان به موسیقی مورد نظر خود گوش دهید و حتی با وجود دیواری در بین شما و گوشی نیز اتصال به خوبی برقرار می‌ماند. پس از همه این موارد به سراغ کیفیت صدای این هدفون برویم، موضوعی که شاید بیشترین اهمیت را داشته باشد. هیلو در T15 تلاش کرده تا تعادل خوبی در پخش صداهای بالا و پایین برقرار کند. صدایی که از این هدفون به گوش می‌رسد جزئیات بالایی دارد و تا حد خوبی تفکیک در آن رعایت می‌شود و شما وکال را از موسیقی تشخیص خواهید داد. در کل کیفیت صدای این محصول با توجه به بازه قیمتی هیچ ایرادی ندارد و رضایت شما را به دست خواهد آورد. در واقع هایلو T15 را می‌توانیم یکی از بهترین هدفون های بازار از نظر شارژدهی بدانیم.

هدفون بی‌سیم Haylou T15 ارزش خرید بالایی دارد چرا که؛

  • کیفیت صدای آن به نسبت قیمت بسیار خوب است
  • شارژ دهی بی‌رقیبی دارد و می‌تواند به همراه کیس حدود 60 ساعت موسیقی پخش کند
  • یک پاوربانک کوچک برای مواقع ضروری است
  • اتصال پایداری برقرار می‌کند

 

قیمت هندزفری هایلو T15

 

هدفون بی‌سیم هایلو GT6

اولین چیزی در مورد هایلو GT6 باید در نظر داشته باشید این است که برخلاف بادزهای هایلو GT7، بادزهای این هدفون سری‌های سیلیکونی ندارند و مانند ایرپادهای نسل 2 و 3 اپل به طور مستقیم درون گوش قرار می‌گیرند. این طراحی قطعا می‌تواند برای دسته‌ای از کاربران راحت‌تر و بهتر باشد ولی قطعا مانند سری‌های سیلیکونی نمی‌تواند صدای محیط را مسدود کند و این باعث می‌شود در حین گوش دادن به موزیک صدای اضافی محیط هم وارد گوش شود و کیفیت کلی پخش صدا کاهش بیاید.

بهترین هدفون برای موسیقی

این توضیحات نباید باعث شود تصور کنید که این بادزها ارگونومی خوبی ندارند، چرا که اتفاقا ارگونومی بادزها بسیار خوب است و به واسطه زاویه کمی که دارند در گوش به صورت محکم قرار می‌گیرند و بعید است که با فعالیت سنگین نیز از گوش خارج شوند. این هدفون خوش‌قیمت از قابلیت low-latency mode پشتیبانی می‌کند و این یعنی صدا با تأخیر بسیار کمی به گوش شما می‌رسد. کیفیت صدای تولید شده توسط GT6 جزو بهترین‌های این بازه قیمتی قرار می‌گیرد و این مدل در تولید باس و صدای بم بسیار خوب عمل می‌کند. صداهای پایین و البته میانی در این محصول کمی تقویت می‌شوند تا صدایی بالانس شده و با تفکیک خوب را به گوش شما برساند.

شما می‌توانید به روی شارژدهی 5.5 ساعت بادزها حساب باز کنید و کیس می‌توانید تا 3.5 مرتبه بادزها را شارژ کند و این یعنی با یک محاسبه ساده متوجه خواهید شد که هایلو GT6 می‌تواند حدود 25 ساعت دوام بیاورد که عملکرد خوب و مناسبی است. بلوتوث 5.2، پشتیبانی از کدک صوتی AAC، درایورهای 12 میلی‌متری، حالت گیمینگ، تراشه دو کاناله و کنترل‌های لمسی با بازخورد مناسب از دیگر ویژگی‌های اصلی این مدل هستند. می توان از این هندزفری به عنوان هندزفری گیمینگ استفاده کنید. اگر بادزهای فاقد سری‌های سیلیکونی را ترجیح می‌دهید بدون شک این مدل بهترین هدفون برای موسیقی در بازه قیمتی حدود 1 میلیون است.

 

سوالات متداول

بهترین ایرپاد تا 2 میلیون کدام است؟ هندزفری بی سیم وان مور مدل Comfo Buds Pro محصول جذابی برای خرید است و قابلیت‌های بسیار جذابی هم دارد. البته بسته به قیمت و نیاز شما مدل‌های دیگر هم ارزش خرید بالایی دارند و مثلا هایلو X1 پرو نیز امکانات خوبی را ارائه می‌کند.

قابلیت ANC چیست؟ این ویژگی‌ از طریق میکروفون‌های در نظر گرفته شده و البته تراشه موجود درون بادزها تلاش می‌کند تا صدایی خلاف فرکانس نویز محیط ایجاد کرده و از این طریق صدای اضافی را مسدود کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. محمد

    الان که هایلو w1ancو…. اومدن بهترین گزینه زیر دو تومن چیه؟!

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد

      سلام هایلو X1 pro
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a7-2-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads