داغ ترین ها :
گوشی Nothing Phone 1 معرفی شد

گوشی Nothing Phone 1 معرفی شد

کارل پای بنیان‌گذار سابق شرکت وان پلاس و بنیان‌گذار فعلی شرکت Nothing یا «هیچی» امروز از محصول بسیار مهم این شرکت رونمایی کرد. قبلا فکر می‌کردیم که شرکت ناتینگ در حوزه صدا فعالیت می‌کند و قصد دارد اکوسیستمی برای رقابت با محصولات اپل تولید کند. حتی خود پای هم به این موضوع اشاره کرده بود که این شرکت در آینده با محصولاتی که به هم متصل می‌شوند و در تعامل خواهند بود به جایگزین اپل تبدیل خواهد شد. با این حال مشخص شد که شرکت Nothing وارد حوزه ساخت گوشی هوشمند شده است. این شرکت اولین محصول خود را با نام Nothing Phone 1 معرفی کرد. این گوشی از یک رابط کاربری کاملا شخصی سازی شده بر اساس سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند که Nothing OS نام دارد.

 

برای خرید این گوشی Nothing در رنگ، حافظه و رم های متنوع روی لینک بزنید: قیمت گوشی ناتینگ فون

 

گوشی Nothing Phone 1

به گفته پای گوشی Nothing Phone 1 نفسی تازه در دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد بود که با یک طراحی خاص ارزش بیشتری برای کاربران خواهد داشت. موضوع تعجب برانگیز اینجاست که هنوز مشخصات سخت افزاری این گوشی مشخص نشده و تنها به این موضوع اشاره شده که گوشی Nothing Phone 1 با همکاری شرکت‌های کوالکام، سامسونگ و سونی و Visionox ساخته شده است. پس مشخص شد که تراشه به کار رفته روی این گوشی برای کوالکام خواهد بود و احتمالا از دوربین‌های سامسونگ و سونی هم برای این محصول استفاده می‌شود.

پای به این موضوع اشاره کرد که در فصل تابستان اطلاعات بیشتری از گوشی Nothing Phone 1 منتشر خواهد شد. او به این نکته اشاره کرده که گوشی Nothing Phone 1 تا سه سال نسخه‌های جدید اندروید را دریافت می‌کند و تا چهار سال هم بسته‌های امنیتی دریافت می‌کند.

گوشی Nothing Phone 1

در جریان معرفی این گوشی با شماتیک رمزگذاری شده این محصول هم مواجه شدیم. به نظر می‌رسد که در قاب پشتی این گوشی نورهای برای نشان دادن اعلان‌ها در نظر گرفته شده و قاب پشتی هم احتمالا شفاف یا Transparent خواهد بود. با این حال گفته شده که طراحی یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند خواهد بود.

رابط کاربری Nothing OS که بر اساس اندروید توسعه پیدا کرده روی گوشی Nothing Phone 1 مشاهده می‌شود. مشخص شده که برخی از کاربران می‌توانند در اردیبهشت ماه این رابط کاربری را دانلود کنند. گفته شده این رابط کاربری سرعت بسیار بالایی خواهد داشت و به راحتی از پس اجرای اپلیکیشن‌های سنگین بر می‌آید. به نظر می‌رسد که رابط کاربری این گوشی چیزی شبیه به دنیای ماتریکس باشد و نقطه‌های زیادی در آن دیده می‌شود.

گوشی Nothing Phone 1

پای به ویژگی رم داینامیک گوشی Nothing Phone 1 هم اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود که اپلیکیشن‌هایی که نیاز به رم بیشتری دارند، سریع‌تر اجرا شوند. طراحی اپلیکیشن‌های بومی این گوشی هم بسیار مینیمال خواهد بود. به نظر می‌رسد که با گوشی هیجان انگیزی سر و کار خواهیم داشت که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن باید چند ماهی صبر کنیم.

 

پلی استیشن پلاس چیست؟ در مقاله زیر کامل توضیح دادیم:
پلی استیشن پلاس

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-nothing-phone-1/
ads
ads