داغ ترین ها :
همه مشخصات شیائومی 12 لایت فاش شد

همه مشخصات شیائومی 12 لایت فاش شد

شیائومی تا این لحظه گوشی‌های شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ ایکس را راهی بازار کرده است. این خانواده هر روز در حال بزرگ‌تر شدن است و به نظر می‌رسد که به زودی گوشی شیائومی ۱۲ لایت هم به این خانواده اضافه می‌شود. البته که شایعاتی هم درباره گوشی شیائومی ۱۲ اولترا به گوش می‌رسد. امروز همه مشخصات شیائومی ۱۲ لایت فاش شد تا مطمئن شویم که چیزی به معرفی این گوشی جدید باقی نمانده است.

همان طور که از نام این گوشی مشخص است، شیائومی ۱۲ لایت جایگزین گوشی شیائومی ۱۱ لایت 5G و شیائومی ۱۱ لایت 5G NE می‌شود. در طول هفته‌های گذشته تصاویری هم از رندرهای شیائومی ۱۲ لایت فاش شده بود که نشان می‌داد این گوشی شبیه به سری شیائومی ۱۲ ساخته شده و صفحه نمایش خمیده دارد.

سایز شیائومی 12 و شیائومی 12 لایت

بر اساس شایعات منتشر شده گوشی شیائومی ۱۲ لایت از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD+ استفاده می‌کند که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که نرخ نوسازی صفحه نمایش گوشی می ۱۱ لایت 5G NE تنها ۹۰ هرتز بود.

گوشی شیائومی ۱۱ لایت با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود و از شارژ سریع ۶۷ وات استفاده خواهد کرد. باتری شیائومی ۱۱ لایت ۴۲۵۰ میلی‌آمپر بود که از شارژ سریع ۳۳ وات برخوردار بود.

سایر مشخصات گوشی شیائومی ۱۲ لایت شبیه به گوشی شیائومی ۱۱ لایت 5G NE است. شیائومی ۱۲ لایت با تراشه اسنپ دراگون 77G راهی بازار می‌شود. این گوشی مدل‌هایی خواهد داشت که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که OIS دارد. دوربین اولتراواید از حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو هم حسگر ۵ مگاپیکسلی دارد.

حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. شیائومی ۱۱ لایت از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد. در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار خواهد شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%85%d9%87-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa/
ads
ads