داغ ترین ها :
واتساپ قابلیت ذخیره پیام‌های ناپدید شونده را اضافه کرد

واتساپ قابلیت ذخیره پیام‌های ناپدید شونده را اضافه کرد

آپدیت جدیدی برای پیام‌رسان واتساپ منتشر شد. بزرگترین تغییر به وجود آمده در نسخه جدید برای پیام‌های محوشونده است. این قابلیت اولین بار در سال 2020 معرفی شد. نام این ویژگی جدید Keep in Chat است و به شما این امکان را می‌دهد تا پیام‌هایی را که بعدها به آن نیاز خواهید داشت را پین کنید و هر زمانی که خواستید به آن‌ها دسترسی داشته باشید؛ حتی اگر از نوع پیام‌های ناپدید شونده باشند.

ذخیره پیام های ناپدید شونده در واتساپ فراهم شد

عملکرد این قابلیت به این صورت است که شما پیام ناپدید شونده‌ای که قصد نگهداری آن را دارید انتخاب می‌کنید سپس به فرستنده پیام اطلاع رسانی می‌شود و در صورت رضایت و تایید فرستنده می‌توانید پیام را نگهدارید در غیر این صورت امکان نگهداری آن وجود ندارد و پیام حذف می‌شود.

آپدیت جدید تغییر خوبی محسوب می‌شود؛ اما به نظر کاربردی نمی‌رسد؛ چون اگر نویسنده قصد نگهداری و ذخیره پیام را داشت آن را به‌صورت ناپدید شونده ارسال نمی‌کرد.

پیام‌هایی را که انتخاب و قصد نگهداری آن را دارید به‌صورت سازماندهی شده در پوشه‌ای به نام Kept messages در دسترس شما خواهند بود. طبق اعلام واتس آپ قابلیت Keep in Chat طی چند هفته آینده در سطح جهانی برای کاربران منتشر خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. lx_Arian_x

    واقعا مطلب مفیدی بود با اینکه الان سخت شده استفاده از واتساپ ول یقابلیت جالبی و به شخصه خودم بلد نبودم

    1. نیلوفر حجابی

      پاسخ به lx_Arian_x

      سلام ممنونم از به اشتراک گذاری نظرتون
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be-%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%a7%d9%be%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87/
ads
ads