داغ ترین ها :
معرفی بهترین بازی های جهان باز برای کامپیوتر، کنسول و اندروید

معرفی بهترین بازی های جهان باز برای کامپیوتر، کنسول و اندروید

بازی‌ های جهان باز جزو محبوب‌ترین ژانر گیم هستند که طی سال‌های گذشته نیز بر محبوبیت آن‌ها اضافه شده است. بازی‌های زیادی در این ژانر وجود دارند که می‌توانید بسته به دستگاهی که دارید از بین آن‌ها انتخاب داشته باشید.

 

برای خرید تجهیزات گیمینگ مانند صندلی، مانیتور، موس و …  روی تکنولایف حساب کنید.

بهترین بازی جهان باز اندروید

در بین افرادی که با گوشی بازی می‌کنند طرفداران بازی های جهان باز نیز وجود دارند که علاقه دارند با گوشی نیز تجربه اجرای این بازی‌ها را داشته باشند. در ادامه بهترین بازی های جهان باز برای اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

بازی MadOut2 BigCityOnline

  • سازگار: سیستم عامل اندروید
  • سبک: مسابقه‌ای
  • قیمت: رایگان

بازی MadOut2 BigCityOnline بازی مسابقه‌ای جهان باز است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. محیط بازی بسیار شبیه دنیای جی تی ای است؛ بنابراین نقشه بزرگ و امکان گشتن در شهر از مواردی است که با دانلود این بازی در اختیارتان قرار می‌گیرد. این بازی تا کنون بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و از محبوبیت بالایی در بین موبایل گیمرها برخوردار است. مسابقه‌های خیابانی و انواع مسابقات جنجالی درون شهری از جمله داستان‌هایی هستند که با دانلود این بازی تجربه خواهید کرد؛ همچنین بیش از 200 سرور برای این بازی در نظر گرفته شده که می‌توانید با دوستانتان یا دیگر افراد به بازی کردن بپردازید. در صورتی که به دنبال هیجان و تجربه بهترین بازی های گرافیکی جهان باز اندروید را دارید پیشنهاد می‌کنیم که این بازی را در لیست خود قرار دهید.

بازی Genshin Impact

بازی geneshin impact

  • سازگار: سیستم عامل اندروید، PC
  • سبک: اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان/ پرداخت درون برنامه‌ای

یکی دیگر از بهترین بازی های جهان باز که برای اندروید نیز در دسترس است بازی Genshin Impact است. این بازی گرافیک بسیار بالایی دارد و از حجم زیادی نیز برخوردار شده است. این بازی کاملا رایگان طراحی شده؛ اما پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز دارد. این بازی تلفیقی از اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی است که می‌توانید آن را به صورت گروهی یا تک نفره نیز بازی کنید. سبک بازی مناسب افرادی است که به شخصیت‌های خیالی و انیمه آسیای شرقی علاقه دارند. در این بازی شما نقش فردی را دارید که از سیاره‌ای دیگر به زمین فرستاده شده‌اید. بعد از تبعید شدن به زمین ماموریت شما آغاز می‌شود و باید اسرار درون آن را کشف کرده و برای بقا تلاش کنید.

 

بهترین قیمت کنسول بازی در مدل‌های مختلف، مانند قیمت ps5 را در تکنولایف پیدا کنید.

بازی Radiation Island

بازی radiation island

  • سازگار: سیستم عامل اندروید
  • سبک: ماجراجویی و بقا
  • قیمت: 2.99 دلار

بازی که در ادامه معرفی خواهیم کرد بر سبک ماجراجویی و بقا است. از طریق یک سازمان اکتشافات و تحقیقاتی برای کشف برخی ماجراها و موارد جدید به این جزیره اعزام شده‌اید. برای زنده ماندن و ادامه زندگی درست مانند یک زندگی واقعی باید تلاش کنید و از حیوانات برای غذا استفاده کنید. در روستاهای رها شده می‌توانید برای برداشتن سلاح و تجهیزات نیز کمک بگیرید. گرافیک بازی شما را شگفت زده خواهد کرد و از هر لحظه بازی نهایت لذت را خواهید برد. به طور کلی باید برای زنده ماندن در این بازی توجه خوبی به منابع، غذا و پیدا کردن موقعیت مناسب برای شکار داشته باشید.

بهترین بازی های جهان باز کامپیوتر

بازی‌های جهان باز زیادی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید و روی کامپیوتر نصب کنید. اکثر این بازی‌هایی که در ادامه می‌بینید مناسب کامپیوتر هستند و تجربه کاربری جذابی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بازی Ark: Survival Evolved

بازی ark

  • سازگار: کامپیوتر و سیستم عامل اندروید
  • سبک: ماجراجویی، اکشن و بقا
  • قیمت: رایگان

بازی Ark: Survival Evolved گیمی محبوب بر پایه بقا است که می‌تواند جزو دسته بهترین بازی های جهان باز کامپیوتر قرار گیرد. از مهمترین دلایل محبوب شدن این بازی می‌توان به امکان کنترل کردن دایناسورها و سوار شدن بر آن‌ها اشاره کرد. داستان این بازی این گونه است که شما به عنوان انسانی بدون وسیله و لباس در جهان بازی که پر از دایناسورها و حیوانات وحشی است بیدار می‌شوید. در این جزیره تنها نیستید و گیمرهای دیگری نیز وجود دارند که سعی می‌کنند در این شرایط زنده بمانند. برای در امان ماندن از دست دایناسورها و حیوانات خطرناک باید برای خود پناهگاهی بسازید؛ همچنین باید در این جهان پر از خطر پرسه بزنید و برای ساخت لباس و سلاح وسیله جمع کنید.

 

اگر به دنبال پیشنهاد بازی‌های ۲ نفره هستید:
بازی آنلاین دو نفره

 

بازی Far Cry 5

بازی far cry5

  • سازگار: کامپیوتر
  • سبک: ماجراجویی و اکشن
  • قیمت: رایگان

Far Cry یکی از بازی‌های جهان باز یوبیسافت است.  این پنجمین نسخه از سری این بازی محسوب می‌شود و جریان بازی در ایالات متحده اتفاق می‌افتد. داستان بازی از این قرار است که با ورود به شهر متوجه می‌شوید که کودتای خاموشی که توسط فرقه Project قرار بود اتفاق بیفتد مجدد به جریان افتاده و قصد دارند تا نظم شهر را به هم بریزند. وظیفه شما در این بازی این است که قبل از کودتا و آسیب رسیدن به مردم عادی آن‌ها را نجات دهید. یکی از نقاط قوت این سری از بازی این است که می‌توانید شخصیت دلخواهتان را طراحی کنید.

بازی DARK SOULS 3

بازی dark souls 3

  • سازگار: کامپیوتر
  • سبک: ماجراجویی، اکشن
  • قیمت: رایگان

تمامی سری‌های بازی Dark Souls شاهکار هستند و جزو بهترین بازی‌های جهان باز محسوب می‌شوند. DARK SOULS 3 آخرین نسخه از این بازی محبوب است. این سری از بازی نیز داستان پر ماجرایی دارد و باید قصه‌ها و سر گذشت‌های متفاوت را داخل آن کشف کنید. تنها راه نجات و زنده ماندن پیدا کردن خاکستر 5 ارباب است و هدف اصلی بازی حول محور این ماجرا حرکت می‌کند. ناگفته نماند که برای پیدا کردن خاکسترها مسیر پر پیچ و خمی پیش رو دارید و باید از موانع زیادی عبور کنید و با دشمنان زیادی سر و کله بزنید. بر خلاف نسخه‌های قبلی بازی که بیشتر مسیر پر از خطرهای زیاد بود، در این نسخه بیشتر با موانع و مسیرهای پر پیچ و خم طرف هستیم.

 

با خرید تلویزیون 4k می‌توانید بازی‌های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و بالاترین لذت تجربه کنید

بازی Watch Dogs 2

بازی watch dogs 2

  • سازگار: کامپیوتر
  • سبک: ماجراجویی
  • قیمت: رایگان

بهترین بازی جهان بازی که توسط استودیو یوبیسافت توسعه داده شده به عنوان Watch Dogs 2 تعلق می‌گیرد. گیم پلی بازی در شهری به نام سن فرانسیسکو اتفاق می‌افتد. در این بازی نقش یک هکر جوان را دارید که به گروه بزرگی از هکرها ملحق می‌شوید و همگی با هم هدفی مشترک دارید. هدف بازیکن و همراهان در از بین بردن نفوذی‌ها و فساد در دنیای دیجیتال است. در این بازی می‌توانید به تمامی سیستم‌های دیجیتالی نفوذ کنید، اطلاعات را به دست آورید و برخی از دستگاه‌ها را نیز کنترل کنید. گرافیک بازی به حدی قوی و با کیفیت است که ساعت‌ها می‌توانید بدون خستگی محو بازی کردن شوید.

بهترین بازی های جهان باز کنسول

در صورتی که کنسول پلیر هستید و به دنبال بازی جهان باز هستید از لیست زیر می‌توانید بهترین بازی مناسبتان را انتخاب کنید.

بازی GTA V

بازی gtav

  • سازگار: با کنسول PS5، PS4، ایکس باکس
  • سبک: اکشن- ماجراجویی
  • قیمت: 29.9 دلار

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک اکشن ماجراجویی جهان باز جی تی ای وی است. این بازی توانسته با گیم پلی جذاب تبدیل به یکی از پر فروش‌ترین بازی‌های موجود در مارکت تبدیل شود. بازی حول محور سه شخصیت اصلی ترور، مایکل و فرانکلین می‌چرخد. هر کدام از این شخصیت‌ها حرفه خاصی دارند و در کارهای خلاف حرفه‌ای هستند. این سه شخصیت طی اتفاقاتی دور هم جمع می‌شوند تا داستان بازی را به جلو ببرند. یکی از نقاط قوت در این بازی این است که می‌توانید جای هر یک از شخصیت‌ها بازی کنید و ماجرا را پیش ببرید حتی در برخی مراحل چندین راه متفاوت برایتان در نظر گرفته شده و بسته به آن داستان بازی تغییر می‌کند.

 

اگر علاوه بر بازی‌های ویدیویی، به بازی‌های فکری هم علاقه دارید مطلب زیر را از دست ندهید:
بهترین بازی فکری

 

بازی God Of War Ragnarok

بازی god of war rangrok

  • سازگار: کامپیوتر، کنسول
  • سبک: اکشن
  • قیمت: 59.9 دلار

در صورتی که گیمر حرفه‌ای باشید قطعا با کریتوس آشنایی دارید. این کاراکتر قدرتمند یکی از اسطوره‌های دنیای گیم است که محبوبیت زیادی نیز دارد. این کاراکتر به جنگ خدایان مختلف می‌رود. در سری God Of War Ragnarok کریتوس با فرزند پسرش به سرزمین‌های دور سفر کرده و به صورت اتفاقی با خدایان جدید و دردسرهای دیگر رو به رو می‌شود. گیم پلی بازی به شدت جذاب است و می‌توانید بین کریتوس و پسرش جا به جا شوید و گیم پلی را پیش ببرید.

جمع‌بندی

بازی های جهان باز جزو محبوب‌ترین گیم‌هایی هستند که طرفداران زیادی نیز دارند. این بازی‌ها آزادی عمل زیادی به بازیکن می‌دهند و می‌توانید علاوه بر گشت و گذار در دنیای بازی ماموریت‌هایتان را نیز تکمیل کنید. در صورتی که به دنبال بهترین بازی های جهان باز کامپیوتر هستید از لیست فوق می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است که لیست فقط مخصوص کامپیوتر نیست و کنسول پلیرها و موبایل گیمرها نیز می‌توانند از آن کمک بگیرند.

سوالات متداول

بهترین بازی جهان باز برای کامپیوتر چیست؟

از بهترین بازی های جهان باز برای کامپیوتر می‌توان عناوین ARK: Survival و Watch Dogs 2 را نام برد.

بهترین بازی ماشینی جهان باز اندروید متعلق به کدام بازی است؟

بهترین بازی ماشینی اندروید که جهان باز نیز باشد به گیم MadOut2 BigCityOnline تعلق می‌گیرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-openworld-games/
ads
ads