داغ ترین ها :
بهترین اسپیکر شیائومی

بهترین اسپیکر شیائومی

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی به پیک‌نیک می‌روید، متوجه شوید صدای موزیکی که از موبایل یا پلیرهای همراهتان پخش می‌کنید، چندان جان ندارد و گاهاً مجبور شوید سیستم صوتی ماشین را فعال کنید تا صدا در محیط پخش شود. یا در مهمانی‌ها، صدای موزیک آن‌قدر کم است که به کسی خوش نمی‌گذرد. کم بودن صدای موزیک، قادر است کیف پیک نیک، مهمانی یا دورهمی‌ها را از بین ببرد. همیشه برای بالا بردن کیفیت صدا، از اسپیکر استفاده می‌شود. اسپیکرها قادرند صدا را با وضوح و کیفیت خوبی در محیط منتقل کنند. البته، ابعاد بزرگی دارند و به‌همراه داشتنشان برای بیرون از خانه اصلا شدنی نیست. یک اسپیکر بلوتوثی و  پرتابل که وزن کمی هم دارد و به‌سادگی می‌توانید این‌ور و آن‌ور ببریدشان، در این مواقع به کمکتان می‌آیند. در ادامه، شما را با بهترین اسپیکر شیائومی و نکاتی که باید موقع خریدشان در نظر بگیرید، آشنا می‌کنیم.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه اسپیکر شیائومی در تکنولایف: اسپیکر شیائومی

 

اسپیکر بلوتوثی چیست و چطور کار می‌کند؟

اسپیکرهای بلوتوثی، به درد کسانی می‌خورد که مدام با دوستان و اطرافیان، بیرون از خانه دور هم جمع می‌شوند و موزیک گوش می‌دهند. اسپیکرهای به کار رفته در موبایل و تبلت، اصلا قدرت کافی برای انتقال و پخش خوب صدا را ندارد. بنابراین بهترین کار روی آوردن به اسپیکرهای بلوتوثی و پرتابل است. این وسیله با باتری کار می‌کند و با این‌که در ابعاد و قابلیت‌های مختلف وجود دارد، اما به‌طور کلی آن‌قدر کوچک و سبک و جمع‌وجور هستند که می‌توانید در کیف یا جیب خود حملشان کنید.

این اسپیکرها بدون سیم کار می‌کنند و از طریق بلوتوث، به موبایل یا تبلتتان وصل می‌شوند. آن‌وقت می‌توانید به موزیکی با کیفیت بالا و صدای بلند، گوش بدید و لذت ببرید. در ادامه، نگاهی به بهترین اسپیکر بلوتوث شیائومی هم خواهیم انداخت و نکات مهم مورد خرید آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

 

بهترین مدل های اسپیکر jbl را بشناسید:

بهترین اسپیکر jbl

 

اسپیکر بلوتوثی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین اسپیکر بلوتوث شیائومی

اسپیکرهای بلوتوثی آن‌قدر متنوع‌اند که موقع خرید، می‌توانند ما را حسابی گیج کنند. برای همین خوب است ویژگی‌های یک اسپیکر خوب را بدانید تا به وقت خرید، بدانید باید به چه عواملی توجه کنید.

قدرت باتری: باتری‌های به‌کار رفته در اسپیکرها، مانند موبایل‌ها و دیگر لوازمی که با باتری کار می کنند، متفاوت است. اگر قرار است مدت زیادی بیرون از خانه بمانید و بخواهید تمام مدت موزیک پخش کنید، باید باتری اسپیکرتان قوی باشد و بتواند شارژ را نگه دارد. برای مثال، یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت، قادر است تا چیزی حدود ۱۲ الی ۱۳ ساعت برای شما کار کند. قدرت باتری اسپیکرها روی جعبه‌ی آن‌ها نوشته شده و می‌توانید دستگاهی که برای نیاز شما مناسب است را انتخاب کنید.

مقاومت بدنه و قابلیت‌: اسپیکرهای پرتابل و همراه، معمولا دستگاه‌های مقاومی هستند که در هر نوع آب‌وهوا و موقعیتی می‌توانید ازشان استفاده کنید. اگر جای کویری بروید و آن را فعال کنید، خاک و ماسه تاثیری روی عملکردش نمی‌گذارد. اگر در ساحل یا کنار استخر باشید، پاشیدن کمی آب، آن را خراب نمی‌کند. اگر هم در یک محیط سخت و سنگی مثل کوهستان از دستتان بیفتد، به‌علت مقاوم بودن در برابر ضربات، احتمال آسیب دیدنش کم خواهد بود. البته، بعضی اسپیکرها مقاومت‌های کمتری دارند و ممکن است ضدآب نباشند. پس موقع خرید به قابلیت‌های دستگاهی که انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید. به‌خصوص اگر اهل رفتن به ساحل هستید.

شعاع پوشش‌دهی: کسی که قصد خرید اسپیکر دارد، قطعا می‌خواهد صدای موسیقی با قدرت بالایی در فضا بپیچد و تا شعاع قابل توجهی را پوشش دهد. در غیر این صورت چه نیازی به خرید اسپیکر بلوتوثی وجود دارد؟ شعاع پوشش‌دهی اسپیکر توسط برد آن تعیین می‌شود. برد نیز  ارتباط و فاصله‌ی میان گوشی و اسپیکر می‌باشد و تا فاصله‌ای که این ارتباط قطع نشود، برد مشخص می‌شود.

 

بهترین اسپیکر های بازار را بشناسید:

بهترین اسپیکر

 

مزایای استفاده از بهترین اسپیکر شیائومی

اسپیکرهای پرتابل ابعاد و وزن بسیار کمی دارند و حمل کردنشان نیاز به فضای خاصی ندارد.

شور و حال مهمانی، پیک نیک و دورهمی را بیشتر می‌کنند.

این دستگاه‌ها مقاومت خوبی دارند و در هر جور محیطی می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

نه فقط برای گوش دادن به موسیقی، بلکه با وصل کردن آن به لپ‌تاپ می‌توانید فیلم هم تماشا کنید.

به‌صورت بلوتوثی و وایرلس کار می‌کند و نیاز نیست حتما به برق دسترسی داشته باشید.

 

اسپیکر چه مارکی خوبه؟

بهترین مارک اسپیکر

 

 

بهترین اسپیکر بلوتوث شیائومی

برند شیائومی با محصولات باکیفیت و خوش‌قیمت خود، طرفداران زیادی را به‌ خود جذب کرده و توانسته کاربران را راضی نگه دارد. اگر دنبال خرید این اسپیکرها هستید، ما تعدادی از بهترین اسپیکر شیایومی را بررسی خواهیم کرد.

بهترین اسپیکر شیائومی: مدل 16w

بهترین اسپیکر شیائومی

اسپیکر پرتابل شیائومی 16w هم به‌صورت بی‌سیم و هم با سیم کار می‌کند. این اسپیکر، حدود نیم کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن ۷.۴×۷.۴×۲۱ سانتی متر می‌باشد و موقع حمل، شاید در جیبتان جای نگیرد اما می‌توانید آن را در کیف یا خودروتان حمل کنید. باتری لیتیوم یونی آن ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارند و در صورت ۴ ساعت شارژ شدن، تا حدود ۱۳ ساعت به شما کار می‌دهد که زمان قابل توجهی است. پوشش دهی برد این اسپیکر شیائومی، تا ۱۰ متر است و اگر آن را در فضای بازی مانند ساحل یا پارک روشن کنید، بدون این‌که برای کسانی‌که دورتر نشسته‌اند مزاحمتی داشته باشید، می‌توانید از کیفیت خوب اسپیکرتان لذت ببرید. همچنین، اسپیکر 16w در برابر آب و گردوغبار مقاومت خوبی دارد؛ پس می‌توانید آن را با خیال راحت با خود به کنار دریا یا سفرهای کویری خود ببرید.

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی 16w

 

اسپیکر شیائومی: مدل Mini compact 2

بهترین اسپیکر بلوتوث شیائومی

اسپیکر mini compact 2 یک اسپیکر جمع‌وجور و کوچک با شمایل گرد و بامزه است که می‌توانید به کیفتان وصل کنید و با خود این‌طرف و آن‌طرف ببرید. علی‌رغم کوچک و سبک بودن این اسپیکر (تنها ۵۴ گرم وزن)، با کیفیت بی‌نظیر خود تا محدوده‌ی ۱۰ متر را پوشش‌دهی دارد. مینی کامپکت ۲ هم با دستگاه‌های اندرویدی (۴.۴ به بالا) و هم سیستم‌های ios مدل (۹.۰ به بالا) متصل می‌شود و هیچ‌گونه محدودیتی برای کاربر ایجاد نمی‌کند. نوع باتری استفاده شده در این اسپیکر بلوتوثی نیز، لیتیومی است که با ظرفیت ۴۸۰ میلی آمپر ساعت شارژ می‌شود و در صورت شارژ کامل، تا ۶ ساعت مداوم می‌توانید از آن استفاده کنید. بندی که به این اسپیکر وصل است، به شما اجازه می‌دهد آن را به کیف، دوچرخه، جیب یا هر جای دیگری وصل کنید و همراه خود همه‌جا داشته باشید.

 

اسپیکر شیائومی mini compact 2

اسپیکر بلوتوثی شیایومی: مدل Harman

بهترین اسپیکر شیائومی

اسپیکر بی‌سیم Harman ظاهری مینیمال کمابیش شبیه mini compact 2 دارد که ابعاد آن ۱۳×۱۳×۱۲.۸ سانتی‌متر است و کمی کمتر از ۱ کیلوگرم وزن دارد. بدنه یکپارچه و براق است و حالت مشبک ندارد.

پنل لمسی اسپیکر، در قسمت بالایی آن جای گرفته و صدا را به‌حالت سه‌بعدی و بسیار باکیفیت در تمامی محیط پخش می‌کند. ماژول بلوتوث، مجهز به بلوتوث ۵.۲ بوده و با اندروید بالاتر از ۴.۴ و ios بالاتر از ۹.۰ سازگار است.

 

بهترین مارک و مدل اسپیکر چمدانی کدام است؟

اسپیکر چمدانی

 

جمع بندی

اسپیکرهای بلوتوثی، کار را برای کسانی که اهل موسیقی گوش دادن در فضای باز و مهمانی دادن هستند راحت کرد. خوشبختانه اسپیکرها تنوع قیمت خوبی دارند و حتی با کمترین بودجه هم می‌توانید دستگاهی تهیه کنید که کیفیت صدا را برایتان بهتر از قبل کند. مدل‌هایی که در این مقاله بررسی شدند، در ابعاد و وزن‌های مختلف و همینطور در قیمت‌های گوناگون هستند که به شما در هنگام انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوثی شیائومی کمک می‌کند.

سوالات متداول

اسپیکر بلوتوثی شیائومی برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که اهل مهمانی و دورهمی و پیک‌نیک هستند، کسانی که موسیقی بخش جدانشدنی از زندگی‌شان است و به‌طور کل افرادی که کیفیت صدا برایشان مهم است، به یک اسپیکر بلوتوثی و همراه نیاز دارند.

بهترین اسپیکر شیائومی کدام است؟

اسپیکر mini compact 2، یکی از بهترین اسپیکرهای شیائومی است که هم حجم و ابعاد کوچکی دارد و هم از کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. Kia

    سلام ودرود من این اسپیکر را 6ماهه خریدم دفعه دوم هست که شستشو کردم ولی الان تو شارژ میزنم نصفم شارژ نمیشه.جای تعجب هست برا شیاوومی

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-xiaomi-speakers/
ads
ads