داغ ترین ها :
گلکسی Z Fold6 Slim (شاید هم اولترا) در راه است!

گلکسی Z Fold6 Slim (شاید هم اولترا) در راه است!

در روزهای پایانی 2024 به سر می‌بریم و کم‌تر از 2 ماه تا معرفی Galaxy Z Fold6 و Galaxy Z Flip6 باقی مانده که در همین حوالی هم خبر رسیده که گلکسی زد فولد 6 احتمالا با طراحی اسلیم یا اولترا هم راهی بازار خواهد شد که البته از راستی خبر هیچکس 100 درصد مطمئن نیست.

طبق اخباری که از راس یانگ منتشر می‌شود، سامسونگ در نظر دارد تا گلکسی Z Fold 6 را با ظاهری نارک‌تر در میان گوشی‌های سری 2025 به دنیا معرفی کند. به احتمال خیلی بالا نسخه جدید ضخامت کم‌تر، اما صفحه نمایشی بزرگ‌تر خواهد داشت. در ادامه باید به این نکته هم اشاره کرد که به احتمال فراوان گلکسی زد فولد 6 اسلیم یا همان اولترا از قلم S پشتیبانی نخواهد کرد و اگر می‌خواهید بپرسید که چرا؟ باید بگوییم که چون برای نازک‌تر کردن ضخامت صفحه نمایش و لبه‌ها از تفکر حذف صفحه دیجیتال مخصوص نمایش قلم استفاده کرده است، بنابراین اگر صفحه دیجیتالی در زیر صفحه نمایش نباشد؛ پس خبری از قلم S سامسونگ هم نیست!

گوشی زد فولد اسلیم سامسونگ

اولین گروه از گوشی‌های تاشو سامسونگ در مدل‌های Z Fold6 Slim/Ultra در سه ماهه چهارم امسال وارد کارخانه‌های سامسونگ می‌شود و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، به احتمال بالا گوشی در سه ماهه اول سال 2025 در دسترس قرار گیرد. در ارتباط با قیمت هم باید اشاره کرد که قیمت تخمینی برای مدل جدید مشابه Z Fold6 خواهد بود.

ابنطور که به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای به سرعت در حال گسترش محصولات تاشو خودش است تا با ارائه طیف وسیع‌تری از دستگاه‌های تاشو، برتری‌اش را نسبت به رقبا به رخ بکشد. گوشی‌های هوشمند Galaxy Z Fold6 FE و Z Flip6 FE هم در دست ساخت هستند و بازار مقرون به صرفه‌تری را مورد هدف قرار می‌دهند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/galaxy-z-fold-6-slim-or-ultra-is-coming/
ads
ads