داغ ترین ها :
اطلاعات جدیدی از دستگاه هیبریدی تاشو اپل فاش شد

اطلاعات جدیدی از دستگاه هیبریدی تاشو اپل فاش شد

گزارش جدیدی از تحلیلگر معتبر مینگ چی کو اپل به بیرون درز پیدا کرده اطلاعات بیشتری را در مورد دستگاه تاشو هیبریدی آینده اپل نشان می‌دهد. او معتقد است که این شرکت قادر خواهد بود نه یک، بلکه احتمالاً دو دستگاه تاشو در نیمه اول سال 2026 عرضه کند.

اطلاعات درز پیدا کرده دقیقا مشابه شایعاتی است که قبل‌تر منتشر شده بود و طبق شایعات گفته شده بود که این دستگاه شبه تبلت در اواخر سال 2025 یا سال 2026 عرضه خواهد شد. در حال حاضر طبق شواهد دو دستگاه با اندازه 20.25 اینچ و 18.8 اینچ معرفی خواهد شد که در صورت تا کردن این اندازه به 14-15 و 13-14 اینچ کاهش می‌یابد. 

گوشی تا شو اپل

شایعات و شواهد موجود نشان می‌دهد که ال‌جی تنها تامین‌کننده پنل‌های تاشو گوشی اپل خواهد بود و بی نقص بودن و کیفیت بالای پنل روی قیمت بالای آن تاثیر گذار خواهد بود. این پنل با یک لولای پرهزینه نیز ترکیب می‌شود و برآوردهای اولیه تخمین زده که پنل 500-600 دلار و لولا نیز 200-250 دلار خواهند بود. این نکته نیز قابل ذکر است که آمفنول (Amphenol) تامین کننده لولا اپل است. هر دو دستگاه تاشو از تراشه داخلی M5 استفاده می‌کنند.

مینگ چی کو تخمین مبهمی از هزینه کلی ارائه کرده است. اگر تخمین های اولیه دقیق باشد، اولین دستگاه تاشو این شرکت با قیمتی مشابه Vision Pro فعلی از 3499 دلار شروع می شود به فروش خواهد رسید. با این حال، احتمالا قیمت این دو محصول از ویژن پرو نیز بیشتر باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/hybrid-apple-phone-new-data/
ads
ads