داغ ترین ها :
اولین زمزمه‌ های رابط کاربری One UI 7.0

اولین زمزمه‌ های رابط کاربری One UI 7.0

نقطه متمایز کننده رابط کاربری One UI 6.1، هوش مصنوعی آن بود. Galaxy AI در تمامی بخش‌های گوشی نفوذ کرده بود و تاثیرات آن را در همه بخش‌ها، از نگارش پیام گرفته تا ادیت پیشرفته عکس، دیده می‌شود. شایعه شده که هوش مصنوعی در One UI 6.1.1 به Video AI برسد و تغییراتش را در بخش فیلمبرداری ببینیم. اما ورژن اصلی بعدی چه تغییری قرار است به خود ببیند؟

هنوز نمی‌دانیم؛ اما چیزی که از آن مطلعیم این است که سامسونگ در حال حاضر مشغول به تست One UI 7.0 است.

بیلدنامبرها به این ترتیب هستند:

S928BXXU2BXE2/S928BOXM2BXE2/S928BXXU2BXD4

از رابط کاربری سامسونگ چه بخواهیم

عدد S928 نشان‌دهنده S24Ultra است. B نشانگر نسخه اروپایی موبایل است. تمام مدل‌های اولترا دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اند و تمام سه مدل S24 آپدیت نرم افزاری را دریافت خواهند کرد.

مدل‌های قدیمی گلکسی هم باید این رابط کاربری، و همینطور اندروید ۱۵ را دریافت کنند. سری گلکسی S21 قرار بود تنها سه آپدیت سیستم عاملی بگیرد و چرخه پشتیبانی آن با اندروید ۱۴ به پایان برسد؛ اما سامسونگ آپدیت‌های آن را به چهار آپدیت سیستم عاملی رسانده. بنابراین این سری آخرین نسل گلکسی است که One UI 7.0 را می‌گیرد. وضعیت برای گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۳ هم به همین ترتیب است.

نسخه جدید رابط کاربری، احتمالا همزمان با گلکسی S25 آغاز خواهد شد و به مدل‌های قبل از آن می‌رسد. در آینده، اطلاعات بیشتری که از این رابط کاربری درز کند، اطلاعات ما را هم تکمیل می‌کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/one-ui-7-features/
ads
ads